Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    15 min.lt 2019.11.04
    Vairuotojai sutrikę: kaip elgtis, jei ant šviesoforo pamatėte lentelę su žalia rodykle?
    [B]

    Dabar didžiuliai kamščiai, kai pusė mašinų važiuoja per raudoną esant žaliai rodyklei, kita pusė - pasimetė žioplinėja.
    Kas bus, kai išvis išnyks žalios rodyklės
    Pažiūrėjau 15min video ir pasibaisėjau. Vilniuje nesilaikyti KET yra norma? Prie raudono šviesoforo sustojo gal tik 1 vairuotojas iš 20.

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Pažiūrėjau 15min video ir pasibaisėjau. Vilniuje nesilaikyti KET yra norma? Prie raudono šviesoforo sustojo gal tik 1 vairuotojas iš 20.
      Sustojimai ant pėsčiųjų perėjos ir drąsus sukimas į dešinę, kai iš priekio apsaugotai suka į kairę. Kas baisiausia, kad daug kas suka net nepristabdydamas.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

        Sustojimai ant pėsčiųjų perėjos ir drąsus sukimas į dešinę, kai iš priekio apsaugotai suka į kairę. Kas baisiausia, kad daug kas suka net nepristabdydamas.
        Deja, tokia Vilniaus kasdienybė: apipypinimas jei sustojai prie raudonos sukti dešinėn, jei važiuoji pakraščiu dviračiu/paspirtuku, kartais net jei eini per perėją. Taip pat dažnas pėsčiųjų nepraleidimas sukant į kiemus ar netgi šviesoforinėje sankryžoje. Parkavimas bet kur ir bet kaip, ant šaligatvių, dviračių takų, vejos. O kai kas nors bando visa tai pakeisti - susilaukia aršios kritikos. Esu 100% tikras, kad po sausio 1 d. bus daugybė straipsnių, kokią "nesąmonę padarė nuimdami lenteles".

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Pažiūrėjau 15min video ir pasibaisėjau. Vilniuje nesilaikyti KET yra norma? Prie raudono šviesoforo sustojo gal tik 1 vairuotojas iš 20.
          Kad laikytis taisyklių, tai jas visų pirma reikia žinoti ir mokėti. Pas mus gi norma yra eiti laikyti KET egzamino tik pasprendus testukus, bet pačių taisyklių dorai net neperskaičius. Tada kažkaip iš 5-6 karto pavyksta išlaikyt ir gali išdidžiai vadintis vairuotoju.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Kad laikytis taisyklių, tai jas visų pirma reikia žinoti ir mokėti. Pas mus gi norma yra eiti laikyti KET egzamino tik pasprendus testukus, bet pačių taisyklių dorai net neperskaičius. Tada kažkaip iš 5-6 karto pavyksta išlaikyt ir gali išdidžiai vadintis vairuotoju.
            Net jei ir taip, vistiek keista, koks didelis skirtumas tarp skirtingų miestų vairavimo kultūros. Klaipėdoje yra atvirkščiai - prie raudono nesustoja gal tik 1 iš 20.

            Comment


              Eismo intensyvumas ir vidutines keliones trukme skiriasi Vilniuje ir Klaipėdoje. Manau skirtumas iš esmės dėl to.

              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Net jei ir taip, vistiek keista, koks didelis skirtumas tarp skirtingų miestų vairavimo kultūros. Klaipėdoje yra atvirkščiai - prie raudono nesustoja gal tik 1 iš 20.

              Comment


                Šiandien apturėjau situaciją, kurioje išryškėja dar vienas lentelės trūkumas. Žemaičių pl. - Baltijos g. - Grušo g. sankryža. Iš pradžių važiuojama visomis kryptimis iš Baltijos g. Kitos kryptys stovi. Pasibaigus fazei iš Baltijos g., prieš užsidegant žaliam iš Grušo g., iš Baltijos g. dar keli automobiliai pasuka į dešinę degant raudonam signalui su lentele. Užsidega žalias Grušo g. ir nebėra kur sukti į kairę, nes Žemaičių pl. užsikimšęs.

                Click image for larger version

Name:	Drawing1.jpg
Views:	76
Size:	137,8 kB
ID:	1760598

                Kažkas gerai pasakė: kuo tas dešinysis posūkis toks nusipelnęs, kad jam skiriama tiek dėmesio. Kodėl neskiriama tiek dėmesio kairiajam posūkiui, pėstiesiems. Ši situacija parodo, kad kartais suteikdami prioritetą vieniems, pabloginam situaciją kitiems.

                Comment


                  Mūsų kaime lenteles nuo šviesoforų nuėmė dar prieš Vėlines.
                  Minusas sakyčiau tik vienas - kartais reikia ilgiau palaukti prie šviesoforo.
                  Pliusų daugiau:
                  + išnyko konfliktinė situacija, kai tiesiai važiuojantis stovi pirmoje juostoje, o jam už nugaros pypia norintis sukti į dešinę, t.y. mažiau lygioj vietoj nutinkančių road rage atvejų;
                  + prie to paties - visi važiuojantys tiesiai nebesigrūda antroje juostoje, nes pirmą pagal paniatkes reikia palikti laisvą sukantiems į dešinę;
                  + pėstiesiems be abejo saugiau ir ramiau eiti per gatvę, kai niekas nebando ant jų užvažiuoti sukdamas į dešinę;
                  + jei jau tenka pastovėti prie šviesoforo, galima užsiimti dzin budizmu, kas vėlgi turėtų sumažinti road rage atvejų.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Mūsų kaime lenteles nuo šviesoforų nuėmė dar prieš Vėlines.
                    Minusas sakyčiau tik vienas - kartais reikia ilgiau palaukti prie šviesoforo.
                    Pliusų daugiau:
                    + išnyko konfliktinė situacija, kai tiesiai važiuojantis stovi pirmoje juostoje, o jam už nugaros pypia norintis sukti į dešinę, t.y. mažiau lygioj vietoj nutinkančių [I]road rage atvejų
                    + prie to paties - visi važiuojantys tiesiai nebesigrūda antroje juostoje, nes pirmą pagal paniatkes reikia palikti laisvą sukantiems į dešinę;
                    + pėstiesiems be abejo saugiau ir ramiau eiti per gatvę, kai niekas nebando ant jų užvažiuoti sukdamas į dešinę;
                    + jei jau tenka pastovėti prie šviesoforo, galima užsiimti dzin budizmu, kas vėlgi turėtų sumažinti road rage atvejų.
                    Rokiškis?

                    Tas pirmos juostos atlaisvinimo sindromas labai gajus Kaune. Vilniečiai, atlikę Kauno sankryžų auditą, iškart pasakė, kad Kaune daug kas stengiasi nestoti į pirmą juostą. Aš kažkada stebėjau Taikos pr. - Savanorių pr. sankryžą ne piko metu, kaip važiuojama, kai buvo įrengta lentelė. Dauguma susigrūda į antrą ir trečią juostas, o pirma pustuštė. Rezultate antraeilininkai ir trečiaeilininkai nespėja pravažiuoti per pirmą žalią, o pirma juosta degant žaliam signalui praktiškai tuščia.
                    Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.08, 22:07.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                      Tas pirmos juostos atlaisvinimo sindromas labai gajus Kaune. Vilniečiai, atlikę Kauno sankryžų auditą, iškart pasakė, kad Kaune daug kas stengiasi nestoti į pirmą juostą. Aš kažkada stebėjau Taikos pr. - Savanorių pr. sankryžą ne piko metu, kaip važiuojama, kai buvo įrengta lentelė. Dauguma susigrūda į antrą ir trečią juostas, o pirma pustuštė. Rezultate antraeilininkai ir trečiaeilininkai nespėja pravažiuoti per pirmą žalią, o pirma juosta degant žaliam signalui praktiškai tuščia.
                      Dabar kai kuriose nestos į pirmą, nes jei ten bus norintis pasukti į dešinę turės praleisti pėsčiuosius ir greičiausiai nespės pravažiuoti per žalią. Kaip pavyzdys - Kaune Utenos/Savanorių sankryža - ten realiai pasukti į dešinę gali tik per raudoną fazę, plius per vieną iš raudonų fazių ten nėra pėsčiųjų bei eismo iš kairės. Užsidegus žaliai užsidega ir žalia pėstiesiems. Kadangi Savanorių toje vietoje yra 6 juostos, užtrunka kol pėstieji pereina, ir jei sąžiningai praleidinėjant (o tą darau), faktiškai visada pravažiuoju jau tik mirksint žaliam arba net per raudoną. Tad jei man reikės tiesiai - niekada nestosiu į pirmą juostą.

                      Comment


                        Parašė evil Rodyti pranešimą

                        Dabar kai kuriose nestos į pirmą, nes jei ten bus norintis pasukti į dešinę turės praleisti pėsčiuosius ir greičiausiai nespės pravažiuoti per žalią. Kaip pavyzdys - Kaune Utenos/Savanorių sankryža - ten realiai pasukti į dešinę gali tik per raudoną fazę, plius per vieną iš raudonų fazių ten nėra pėsčiųjų bei eismo iš kairės. Užsidegus žaliai užsidega ir žalia pėstiesiems. Kadangi Savanorių toje vietoje yra 6 juostos, užtrunka kol pėstieji pereina, ir jei sąžiningai praleidinėjant (o tą darau), faktiškai visada pravažiuoju jau tik mirksint žaliam arba net per raudoną. Tad jei man reikės tiesiai - niekada nestosiu į pirmą juostą.
                        Šiaip ten jau seniai pėstiesiems gerokai sutrumpinta fazė lyginant su transportu, tai neįsivaizduoju, kaip neišeina pabaigti per žalią. Reikės pastebėti

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                          Šiaip ten jau seniai pėstiesiems gerokai sutrumpinta fazė lyginant su transportu, tai neįsivaizduoju, kaip neišeina pabaigti per žalią. Reikės pastebėti
                          Hmm, aš galvojau, kad pėstiesiems tokio pat ilgumo fazė, nes pradėjus sukti nebežinai koks signalas yra automobiliams, tai orientuojuosi pagal pėsčiųjų šviesoforą (tas nesidubliuojančių šviesoforų "patogumas").

                          Comment


                            Parašė evil Rodyti pranešimą

                            Hmm, aš galvojau, kad pėstiesiems tokio pat ilgumo fazė, nes pradėjus sukti nebežinai koks signalas yra automobiliams, tai orientuojuosi pagal pėsčiųjų šviesoforą (tas nesidubliuojančių šviesoforų "patogumas").
                            Pagal KET reikia vadovautis transporto šviesoforo signalais. Pėsčiųjų šviesoforai skirti pėstiesiems

                            Comment


                              Grįžtu prie Vilniaus Kalvarijų - Juozapavičiaus sankryžos. Dabar kabo lentelė iš Kalvarijų g. Atskira juosta į dešinę yra.

                              Click image for larger version

Name:	20191025_211915.jpg
Views:	96
Size:	205,8 kB
ID:	1760862

                              Kaip vyks eismas nuėmus lentelę? Degant žaliam signalui, bus sukama į dešinę praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus. Ir viskas? Numačius įrengti papildomą sekciją pagal 2019 m. šviesoforų įrengimo taisyklių redakciją, atsiranda galimybė dešinį posūkį leisti kartu su važiuojančiais iš Juozapavičiaus g. Tokiu būdu dalis automobilių į dešinę pasuks netrukdomai, o degant žaliam signalui sumažės automobilių, kurie suka į dešinę kartu su pėsčiaisiais ir dviratininkais. Šiuo atveju papildoma sekcija nepablogina pėsčiųjų ir dviratininkų saugumo, o priešingai - jį padidina.

                              Click image for larger version

Name:	Kalvarijų Juozapavičiaus Vilnius - Copy.jpg
Views:	99
Size:	181,9 kB
ID:	1760863
                              Click image for larger version

Name:	Kalvarijų Juozapavičiaus Vilnius.jpg
Views:	105
Size:	187,0 kB
ID:	1760864
                              Pasidalinsiu įžvalgomis su miesto savivaldybės eismo specialistais.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                Pagal KET reikia vadovautis transporto šviesoforo signalais. Pėsčiųjų šviesoforai skirti pėstiesiems
                                Taip laikantis KET realiai negali pajudėt iš vietos, kol visi pėstieji neperėjo gatvės. Per tą laiką jau būtų susiformavęs "angry mob" iš paskui stovinčių automobilių ir laukčiau su išdaužytais langais, kol kas prasisuku su sveikais langais ir tik piktais signalais iš galo, nes laukiu kol pėstysis baigs pereiti gatvę.

                                Comment


                                  Parašė evil Rodyti pranešimą

                                  Taip laikantis KET realiai negali pajudėt iš vietos, kol visi pėstieji neperėjo gatvės. Per tą laiką jau būtų susiformavęs "angry mob" iš paskui stovinčių automobilių ir laukčiau su išdaužytais langais, kol kas prasisuku su sveikais langais ir tik piktais signalais iš galo, nes laukiu kol pėstysis baigs pereiti gatvę.
                                  Kalbu apie vadovavimąsi šviesoforų signalais, ne pėsčiųjų praleidimo per perėją pareigomis

                                  Comment


                                    Nuotaikingas delfi video apie žalių rodyklių nuėmimą ir naujas papildomas sekcijas.

                                    https://www.delfi.lt/video/laidos/sp...01&jwsource=cl

                                    Comment


                                      Šiandien po ilgesnio laiko teko važiuoti per Ozo ir Buivydiškių sankryžą. Galiu tik konstatuoti, kad net po šio reportažo https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=81790803 nieks nepasikeitė: sukantys į kairę nepraleidžia sukančių į dešinę iš Buivydiškių gatvės. Dauguma į dešinę suką, degant raudonam signalui. Jei žalią lentelę nukabins po sausio 1 d. ir dar nebus šviesoforas su papildoma sekcija į kairę, garantuotos avarijos.
                                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                        Kalbu apie vadovavimąsi šviesoforų signalais, ne pėsčiųjų praleidimo per perėją pareigomis
                                        Aš manau kad evil turėjo omeny kad realiai net negali privažiuoti arčiau posūkio, nes nebežinosi ar tau vis dar žalia. Turi stovėt prie šviesoforo ir jei pabaigus eiti pėstiesiems tau visa dar žalia - gali pradėti sukti į dešinę. Esu papuolęs į keletą tokių situacijų kur vadovaujantis taisyklėmis galėčiau visa pusdienį stovėt ir nepajudėt. Tokiu pačiu principu dabar turi vykti ir važiavimas tiesiog tiesiai per sankryžą. Kadangi niekad negali žinoti ar žalia neužges vos tau įvažiavus į sankryžą negali į ją įvažiuoti kol ji visiškai neatsilaisvino (jeigu nesimato ar priekyje neužsikišę) Tas iš esmės galiojo ir kai sankryžose dominavo normalūs šviesoforai, tik tiek kad tuo atveju kai sankryžoje šviesoforas normalus, jei jau papuolei į tokią situaciją, žinai kada dingti iš sankryžos - galbūt dar yra laiko pasukti į dešinę, kairę ar tiesiog persirikiuoti. Akivaizdus pavyzdys - važiavimas vakarinio piko metu per taikos/savanorių sankryžą. Sankryža tokia didelė kad nesimato kas dedasi už jos, o jeigu kiekvienas sekantis automobilis įvažiuotų į tokio dydžio sankryža tik tada kai prieš jį nebėra kitų automobilių tai per vieną faze pravažiuotų penki automobiliai. O realiai turim situaciją kad beveik kiekvieną vakarą kažkuria kryptim blokuojamas eismas kiekvienos fazės metu ir kamščiai driekiasi iki telekomo taikos pr ir "Anūkėlio" savanoriuose.

                                        Kalbant apie tą pačią sankryžą kaip sakei ne piko metu pirma juosta būdavo tuščia, bet ne pirko metu ten ir iš 2-3 juostų spėdavo pervažiuoti visi stovintys. Pirma tuščia nes visi laimingai pasuko per žalią lentelę. Nežinau kada pasikeitė tvarka, bet bent aš niekad į pirmą juostą ten nestodavau ne dėl kažkokio solidarumo bet dėl to kad kirtus savanorius tvirtovės alėjoje pirmoj juostoje buvo galima laikyti automobilius gana arti iki sankryžos https://www.google.lt/maps/@54.91218...7i13312!8i6656 (na techniškai ant šaligatvio, bet iš esmės jokio skirtumo, pirma juosta nepravažiuojama. Todėl jeigu gali spėti antra/trečia juosta kirsti sankryžą kad ir 10tas ar 15tas, tai bus greičiau nei stovint pirmam pirmoje juostoje, ir kirtus savanorius laukti kol tie patys 15 automobilių pravažiuos antroje juostoje ir galėsi persirikiuoti. Apie piko metą net nešneku - keli automobiliai važiuojantys tiesiai iš pirmos juostos ir jau sankryža blokuojama

                                        Comment


                                          Na Taikos Savanorių sankryžą stebėjau iš abiejų pusių. Rezultatai tie patys. Pirma eilė be reikalo tuščia. O šiaip ten į tą dešinę mažai sukančių yra. Gal labiau iš Tvirtovės al. suka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X