Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Nesaugu. Žiemą horizontaliajam ženklinimui pasislėpus po sniego danga garantuotos konfliktinės situacijos.

    Edit.
    Pardon. Yra 163 KET punktas. Tačiau vis tiek būtų saugiau, jei salelė būtų iškili.
    Kiek supratau, dabar padarė laikinai. Vėliau bus iškili salelė.

    Comment


      Ką tik gavau žinių, kad Šiauliuose taip pat bus įrengiamos papildomos sekcijos į dešinę pagal naują tvarką.

      Comment


        Gal kur yra informacija, kuriose sankryžose bus rekonstruojami šviesoforai, o kur tik nuimamos lentelės paliekant dabartinius.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Gal kur yra informacija, kuriose sankryžose bus rekonstruojami šviesoforai, o kur tik nuimamos lentelės paliekant dabartinius.
          Vilniaus sankryžos iš viešųjų pirkimo konkurso:

          https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-686179

          https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-693878

          Kiek matau, bus 3 papildomos sekcijos į dešinę pagal naują tvarką, 13 papildomų sekcijų į dešinę pagal seną tvarką, 2 šviesoforai su trimis rodyklėmis į dešinę, vienas šviesoforas su trimis rodyklėmis tiesiai ir į dešinę.

          Kauno sankryžos su papildomomis sekcijomis į dešinę pagal naują tvarką:

          – Veiverių g. – Europos pr. sankryžoje, iš Veiverių g. (abiejų pusių)

          – H. ir O. Minkovskių g. – M. K. Čiurlionio tilto sankryžoje, iš H. ir O. Minkovskių g. ir nuo M. K. Čiurlionio tilto nuvažiavimo

          – M. K. Čiurlionio g. – Vytauto pr. sankryžoje, iš M. K. Čiurlionio g. ir Vytauto pr.

          – Karaliaus Mindaugo pr. – Prietilčio g. sankryžoje, iš Karaliaus Mindaugo pr.

          – Karaliaus Mindaugo pr. – Kaunakiemio g. sankryžoje, iš Karaliaus Mindaugo pr. (į Kaunakiemio g.) ir iš Kaunakiemio g.

          – Karaliaus Mindaugo pr. – A. Mickevičiaus g. sankryžoje, iš Karaliaus Mindaugo pr. (į A. Mickevičiaus g.) ir iš A. Mickevičiaus g.

          – Jonavos g. – Nuokalnės g. sankryžoje, iš Jonavos g. ir iš Nuokalnės g.

          – Jonavos g. – Šiaurės pr. sankryžoje, iš Jonavos g.

          – Jurbarko g. – A. Krikščiukaičio g. – Brastos g. sankryžoje, iš Brastos g.

          – Neries kr. – Varnių g. sankryžoje, iš Neries kr.

          – Raudondvario pl. – Vakarinio aplinkkelio sankryžoje, iš Raudondvario pl.

          – Žemaičių pl. – Baltijos – J. Grušo g. sankryžoje, iš Baltijos g. (į Žemaičių pl.) ir iš Žemaičių pl. (į Baltijos g.)

          – Baltų pr. – Rasytės g. sankryžoje, iš Baltų pr. (nuo centro)

          – Islandijos pl. – Užnerio g. – „Mega“ sankryžoje, iš Islandijos pl.

          – Savanorių pr. – S. Žukausko g. – Birželio 23-iosios g. sankryžoje, iš S. Žukausko g.

          – S. Žukausko g. – P. Lukšio g., iš S. Žukausko g. (nuo Šiaurės pr.)

          – Sukilėlių pr. – Tvirtovės al. sankryžoje, iš Sukilėlių pr. ir Tvirtovės al. (abiejų pusių)

          – Savanorių pr. – Aukštaičių g. – Zanavykų g. sankryžoje, iš Zanavykų g.

          – Pramonės pr. – Elektrėnų g. sankryžoje, iš Pramonės pr. ir iš Elektrėnų g.

          https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/10/...uksime-kitaip/

          Comment


            Iš Delfi gyvenimo. Ne pirmą kartą skaitau, kad kai kurie vairuotojai (jei taip juos galima vadinti) įsitikinę, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui su lentele, tuo metu pėstiesiems dega irgi raudonas. Nei juokis, nei verk.

            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20191022-001742_Gallery-3.jpg
Views:	80
Size:	81,8 kB
ID:	1756103

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Iš Delfi gyvenimo. Ne pirmą kartą skaitau, kad kai kurie vairuotojai (jei taip juos galima vadinti) įsitikinę, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui su lentele, tuo metu pėstiesiems dega irgi raudonas. Nei juokis, nei verk.

              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20191022-001742_Gallery-3.jpg
Views:	80
Size:	81,8 kB
ID:	1756103
              Na, kad ir koks būtų Delfi komentarų lygis, šiuo atveju yra nemažai tiesos. Manau, kad, pagal buvusią tvarką, sukant į dešinę degant raudonam signaliui su lentele - pėstiesiems dega raudonas kokia 75% atvejų. Pataisykite mane, jei klystu.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Ką tik gavau žinių, kad Šiauliuose taip pat bus įrengiamos papildomos sekcijos į dešinę pagal naują tvarką.
                Gal turite daugiau informacijos kas ir kur bus daroma Šiauliuose?

                Comment


                  Parašė Austras Rodyti pranešimą
                  Na, kad ir koks būtų Delfi komentarų lygis, šiuo atveju yra nemažai tiesos. Manau, kad, pagal buvusią tvarką, sukant į dešinę degant raudonam signaliui su lentele - pėstiesiems dega raudonas kokia 75% atvejų. Pataisykite mane, jei klystu.
                  Dviejų fazių sankryžoje gali būti 50 %. Bet ne tame esmė. Jeigu vairuotojas suka į dešinę ir yra įsitikinęs, kad tuo metu pėstiesiems dega raudonas, tai ir tie 25 % gali būti lemtingi.

                  Ne, tame komentare nėra nė kiek tiesos, nes net ir 25 % ≠ 0 %.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Dviejų fazių sankryžoje gali būti 50 %.
                    Ne. Būtent dviejų fazių sankryžoje, pagal seną tvarką, ta pačia kryptimi ir transportui, ir pėstiesiems degdavo tos pačios spalvos signalas. Apie kokius 50 % kalbate?

                    Comment


                      Parašė Austras Rodyti pranešimą
                      Ne. Būtent dviejų fazių sankryžoje, pagal seną tvarką, ta pačia kryptimi ir transportui, ir pėstiesiems degdavo tos pačios spalvos signalas. Apie kokius 50 % kalbate?
                      Kalba eina apie momentą, kai dega raudonas ir suki į dešinę. Dviejų fazių sankryžoje 50 % laiko pėstieji eina, kai tau dega žalias (lygiagrečiai), 50 % laiko pėstieji eina, kai tau dega raudonas (skersai).

                      Comment


                        Automobiliu sukant į dešinę degant raudonai pagrindinei:
                        Pėstiesiems (kertantiems skersai) tikėtinai yra arba greitai bus žalia.
                        Pėstiesiems (kertantiems išilgai) gali būti įvairiai, tikimybės skirsis nuo sankryžos reguliavimo.

                        Skubantis vairuotojas blaškosi, žiūri pagrinde automobilių eismą, važiuoja ant skersosios perėjos, kad "geriau" matyt, nors realybėje pasisuka automobiliu dešinėn, žiūrį į eismą per kairįjį petį, o per dešinįjį nepamato išilgai einančių pėsčiųjų, bei šiems "netikėtai" užsidegusio žalio.

                        Tinkamo šviesoforo atveju be rodyklių ir su sekcija į dešinę, kai dega pagrindis žalias sukti į dešinę galėsi nesisaugodamas automobilių srauto iš kairės, visas dėmesys turėtų likti vertinant sankryžą tiesiai ir į dešinę. Skersai pėsčiųjų eismas garantuotai draudžiamas, o išilgai pėstieji pradės eiti anksčiau nei paleidžiamas automobilių srautas.

                        Tad saugumo atžvilgiu sena tvarka yra blevyzgos.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          Automobiliu sukant į dešinę degant raudonai pagrindinei:
                          Pėstiesiems (kertantiems skersai) tikėtinai yra arba greitai bus žalia.
                          Pėstiesiems (kertantiems išilgai) gali būti įvairiai, tikimybės skirsis nuo sankryžos reguliavimo.

                          Skubantis vairuotojas blaškosi, žiūri pagrinde automobilių eismą, važiuoja ant skersosios perėjos, kad "geriau" matyt, nors realybėje pasisuka automobiliu dešinėn, žiūrį į eismą per kairįjį petį, o per dešinįjį nepamato išilgai einančių pėsčiųjų, bei šiems "netikėtai" užsidegusio žalio.

                          Tinkamo šviesoforo atveju be rodyklių ir su sekcija į dešinę, kai dega pagrindis žalias sukti į dešinę galėsi nesisaugodamas automobilių srauto iš kairės, visas dėmesys turėtų likti vertinant sankryžą tiesiai ir į dešinę. Skersai pėsčiųjų eismas garantuotai draudžiamas, o išilgai pėstieji pradės eiti anksčiau nei paleidžiamas automobilių srautas.

                          Tad saugumo atžvilgiu sena tvarka yra blevyzgos.
                          Labai teisingai aprašyti esminiai skirtumai

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Dviejų fazių sankryžoje 50 % laiko pėstieji eina, kai tau dega žalias (lygiagrečiai), 50 % laiko pėstieji eina, kai tau dega raudonas (skersai).
                            Ok, esate teisus - tiesiog nevertinau skersai einačių pėsčiųjų. Tikriausiai todėl, kad nepamenu ar buvo dėl žalios lentelės nukentėjusių einant skersai automobilio. Atsimenu kelis atvejus, kai buvo nukentėjusių einant lygiagrečiai, tikėtina, kad būtent dėl šių atvejų dabar naikinamos žalios lentelės.
                            Paskutinis taisė Austras; 2019.10.22, 09:19.

                            Comment


                              Parašė Austras Rodyti pranešimą
                              Ok, esate teisus - tiesiog nevertinau skersai einačių pėsčiųjų.
                              Nejuokaukit taip Kaip tik yra pavojingesnė situacija skersine kryptimi einantiems pėstiesiems, nes trajektorijos kertasi 90 laipsnių kampu.
                              Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.22, 09:40.

                              Comment


                                Čia keletas video apie skersines perėjas:







                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Čia keletas video apie skersines perėjas:







                                  Koks čia "neteisėtas" įrengimas? nesiginčiju, video matome kad kai kurie vairuotojai suka idiotiškai, bet priežastis gana paprasta - po to kai Keras sup*so visas kauno sankryžas vairuotojai dar dažniau šokinėja per beužgestantį geltoną ar net raudoną, nes laukti pusvalandį (hiperbolizuoju, bet esmė kad +/- amžinybę) kol vėl užsidegs žalias niekas nenori.

                                  Comment


                                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                    Koks čia "neteisėtas" įrengimas? nesiginčiju, video matome kad kai kurie vairuotojai suka idiotiškai, bet priežastis gana paprasta - po to kai Keras sup*so visas kauno sankryžas vairuotojai dar dažniau šokinėja per beužgestantį geltoną ar net raudoną, nes laukti pusvalandį (hiperbolizuoju, bet esmė kad +/- amžinybę) kol vėl užsidegs žalias niekas nenori.
                                    Neteisėtai, nes sankryža rekonstruota pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, kurios pagal fazių išsidėstymą šioje vietoje draudžia įrengti lentelę su žalia rodykle. Tam pačiam Kerui į tai nusispjaut, nes tokių lentelių pridėliota visam mieste.

                                    Comment


                                      Susirūpino KET pakeitimais nuo lapkričio 1-osios: taisyklės posūkiams į dešinę keičia ir judėjimą į kairę?

                                      Vilniaus mieste yra 22 sankryžos su atskiromis sekcijomis į dešinę, tačiau važiavimas jomis nuo lapkričio 1 d. nesikeis, nes pagrindinis šviesoforų signalas turi eismo krypties kontūrus – tiesiai arba tiesiai ir į kairę. Važiavimas per jas išlieka toks pats – tik užsidegus žaliai sekcijai. Stebint eismo srautų pokyčius tokie pakeitimai galimi ateityje – demontuojant pagrindinių žalio šviesoforų signalų kontūrus, jog per įrengtas sekcijas į dešinę būtų galima važiuoti jiems neužsidegus. Šie sprendimai galėtų būti aktualūs mažo eismo srautų intensyvumo sankryžose“, – sakė R. Markovskis.
                                      https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=82588491

                                      Comment


                                        Tai dabar gaunasi kad posukis i kaire irgi galimas nedegant papildomai sekcijai bet degant pagrindiniam žaliam? Kiek pamenu beveik visur Vilniuje kur yra papildoma sekcija i kaire, pagrindiniam žaliam nera rodykliu.

                                        Comment


                                          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                          Tai dabar gaunasi kad posukis i kaire irgi galimas nedegant papildomai sekcijai bet degant pagrindiniam žaliam? Kiek pamenu beveik visur Vilniuje kur yra papildoma sekcija i kaire, pagrindiniam žaliam nera rodykliu.
                                          Iš kur tokios įžvalgos? Juk šviesoforuose su papildomomis sekcijomis į kairę yra ir liks juodos rodyklės pagrindiniame žaliame signale. Plius Vilniuje visas kontūrines juodas rodykles pastorins, kaip šioje Kauno sankryžoje:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X