Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGal kur yra informacija, kuriose sankryžose bus rekonstruojami šviesoforai, o kur tik nuimamos lentelės paliekant dabartinius.
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-686179
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-693878
Kiek matau, bus 3 papildomos sekcijos į dešinę pagal naują tvarką, 13 papildomų sekcijų į dešinę pagal seną tvarką, 2 šviesoforai su trimis rodyklėmis į dešinę, vienas šviesoforas su trimis rodyklėmis tiesiai ir į dešinę.
Kauno sankryžos su papildomomis sekcijomis į dešinę pagal naują tvarką:
– Veiverių g. – Europos pr. sankryžoje, iš Veiverių g. (abiejų pusių)
– H. ir O. Minkovskių g. – M. K. Čiurlionio tilto sankryžoje, iš H. ir O. Minkovskių g. ir nuo M. K. Čiurlionio tilto nuvažiavimo
– M. K. Čiurlionio g. – Vytauto pr. sankryžoje, iš M. K. Čiurlionio g. ir Vytauto pr.
– Karaliaus Mindaugo pr. – Prietilčio g. sankryžoje, iš Karaliaus Mindaugo pr.
– Karaliaus Mindaugo pr. – Kaunakiemio g. sankryžoje, iš Karaliaus Mindaugo pr. (į Kaunakiemio g.) ir iš Kaunakiemio g.
– Karaliaus Mindaugo pr. – A. Mickevičiaus g. sankryžoje, iš Karaliaus Mindaugo pr. (į A. Mickevičiaus g.) ir iš A. Mickevičiaus g.
– Jonavos g. – Nuokalnės g. sankryžoje, iš Jonavos g. ir iš Nuokalnės g.
– Jonavos g. – Šiaurės pr. sankryžoje, iš Jonavos g.
– Jurbarko g. – A. Krikščiukaičio g. – Brastos g. sankryžoje, iš Brastos g.
– Neries kr. – Varnių g. sankryžoje, iš Neries kr.
– Raudondvario pl. – Vakarinio aplinkkelio sankryžoje, iš Raudondvario pl.
– Žemaičių pl. – Baltijos – J. Grušo g. sankryžoje, iš Baltijos g. (į Žemaičių pl.) ir iš Žemaičių pl. (į Baltijos g.)
– Baltų pr. – Rasytės g. sankryžoje, iš Baltų pr. (nuo centro)
– Islandijos pl. – Užnerio g. – „Mega“ sankryžoje, iš Islandijos pl.
– Savanorių pr. – S. Žukausko g. – Birželio 23-iosios g. sankryžoje, iš S. Žukausko g.
– S. Žukausko g. – P. Lukšio g., iš S. Žukausko g. (nuo Šiaurės pr.)
– Sukilėlių pr. – Tvirtovės al. sankryžoje, iš Sukilėlių pr. ir Tvirtovės al. (abiejų pusių)
– Savanorių pr. – Aukštaičių g. – Zanavykų g. sankryžoje, iš Zanavykų g.
– Pramonės pr. – Elektrėnų g. sankryžoje, iš Pramonės pr. ir iš Elektrėnų g.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/10/...uksime-kitaip/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąIš Delfi gyvenimo. Ne pirmą kartą skaitau, kad kai kurie vairuotojai (jei taip juos galima vadinti) įsitikinę, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui su lentele, tuo metu pėstiesiems dega irgi raudonas. Nei juokis, nei verk.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKą tik gavau žinių, kad Šiauliuose taip pat bus įrengiamos papildomos sekcijos į dešinę pagal naują tvarką.
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąNa, kad ir koks būtų Delfi komentarų lygis, šiuo atveju yra nemažai tiesos. Manau, kad, pagal buvusią tvarką, sukant į dešinę degant raudonam signaliui su lentele - pėstiesiems dega raudonas kokia 75% atvejų. Pataisykite mane, jei klystu.
Ne, tame komentare nėra nė kiek tiesos, nes net ir 25 % ≠ 0 %.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Dviejų fazių sankryžoje gali būti 50 %.
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąNe. Būtent dviejų fazių sankryžoje, pagal seną tvarką, ta pačia kryptimi ir transportui, ir pėstiesiems degdavo tos pačios spalvos signalas. Apie kokius 50 % kalbate?
Comment
-
Automobiliu sukant į dešinę degant raudonai pagrindinei:
Pėstiesiems (kertantiems skersai) tikėtinai yra arba greitai bus žalia.
Pėstiesiems (kertantiems išilgai) gali būti įvairiai, tikimybės skirsis nuo sankryžos reguliavimo.
Skubantis vairuotojas blaškosi, žiūri pagrinde automobilių eismą, važiuoja ant skersosios perėjos, kad "geriau" matyt, nors realybėje pasisuka automobiliu dešinėn, žiūrį į eismą per kairįjį petį, o per dešinįjį nepamato išilgai einančių pėsčiųjų, bei šiems "netikėtai" užsidegusio žalio.
Tinkamo šviesoforo atveju be rodyklių ir su sekcija į dešinę, kai dega pagrindis žalias sukti į dešinę galėsi nesisaugodamas automobilių srauto iš kairės, visas dėmesys turėtų likti vertinant sankryžą tiesiai ir į dešinę. Skersai pėsčiųjų eismas garantuotai draudžiamas, o išilgai pėstieji pradės eiti anksčiau nei paleidžiamas automobilių srautas.
Tad saugumo atžvilgiu sena tvarka yra blevyzgos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąAutomobiliu sukant į dešinę degant raudonai pagrindinei:
Pėstiesiems (kertantiems skersai) tikėtinai yra arba greitai bus žalia.
Pėstiesiems (kertantiems išilgai) gali būti įvairiai, tikimybės skirsis nuo sankryžos reguliavimo.
Skubantis vairuotojas blaškosi, žiūri pagrinde automobilių eismą, važiuoja ant skersosios perėjos, kad "geriau" matyt, nors realybėje pasisuka automobiliu dešinėn, žiūrį į eismą per kairįjį petį, o per dešinįjį nepamato išilgai einančių pėsčiųjų, bei šiems "netikėtai" užsidegusio žalio.
Tinkamo šviesoforo atveju be rodyklių ir su sekcija į dešinę, kai dega pagrindis žalias sukti į dešinę galėsi nesisaugodamas automobilių srauto iš kairės, visas dėmesys turėtų likti vertinant sankryžą tiesiai ir į dešinę. Skersai pėsčiųjų eismas garantuotai draudžiamas, o išilgai pėstieji pradės eiti anksčiau nei paleidžiamas automobilių srautas.
Tad saugumo atžvilgiu sena tvarka yra blevyzgos.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDviejų fazių sankryžoje 50 % laiko pėstieji eina, kai tau dega žalias (lygiagrečiai), 50 % laiko pėstieji eina, kai tau dega raudonas (skersai).Paskutinis taisė Austras; 2019.10.22, 09:19.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąOk, esate teisus - tiesiog nevertinau skersai einačių pėsčiųjų.Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.22, 09:40.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Koks čia "neteisėtas" įrengimas? nesiginčiju, video matome kad kai kurie vairuotojai suka idiotiškai, bet priežastis gana paprasta - po to kai Keras sup*so visas kauno sankryžas vairuotojai dar dažniau šokinėja per beužgestantį geltoną ar net raudoną, nes laukti pusvalandį (hiperbolizuoju, bet esmė kad +/- amžinybę) kol vėl užsidegs žalias niekas nenori.
Comment
-
Susirūpino KET pakeitimais nuo lapkričio 1-osios: taisyklės posūkiams į dešinę keičia ir judėjimą į kairę?
„Vilniaus mieste yra 22 sankryžos su atskiromis sekcijomis į dešinę, tačiau važiavimas jomis nuo lapkričio 1 d. nesikeis, nes pagrindinis šviesoforų signalas turi eismo krypties kontūrus – tiesiai arba tiesiai ir į kairę. Važiavimas per jas išlieka toks pats – tik užsidegus žaliai sekcijai. Stebint eismo srautų pokyčius tokie pakeitimai galimi ateityje – demontuojant pagrindinių žalio šviesoforų signalų kontūrus, jog per įrengtas sekcijas į dešinę būtų galima važiuoti jiems neužsidegus. Šie sprendimai galėtų būti aktualūs mažo eismo srautų intensyvumo sankryžose“, – sakė R. Markovskis.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąTai dabar gaunasi kad posukis i kaire irgi galimas nedegant papildomai sekcijai bet degant pagrindiniam žaliam? Kiek pamenu beveik visur Vilniuje kur yra papildoma sekcija i kaire, pagrindiniam žaliam nera rodykliu.
Comment
Comment