Tai buvo padaryta dėl to, kad tų lentelių pristatyta per daug ir nesąmoningose vietose. Bet aš manau tai klaida, geriau būtų padarę esamų lentelių peratestavimą ir sugriežtinę jų statymo taisykles, per kelis metus iki 2020 buvo galima suspėti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai buvo padaryta dėl to, kad tų lentelių pristatyta per daug ir nesąmoningose vietose. Bet aš manau tai klaida, geriau būtų padarę esamų lentelių peratestavimą ir sugriežtinę jų statymo taisykles, per kelis metus iki 2020 buvo galima suspėti.
Problema ne lentelių panaikinimas, o atitinkamų sprendimų ir sprendinių projektuose netaikymas. Kas trukdė pvz. važiuojant iš Vakarinio aplinkkelio į Pavilnionių g. padaryti atskirą nereguliuojamą juostą posūkiui į dešinę? Niekas netrukdė, vietos yra, pėsčiųjų srauto didelio nėra (praktiškai išvis pėsčiųjų ten nėra, nes kiek važiuju tai max 1 ar 2 per dieną matau), o transporto srautas sukantis į dešinę didelis, bet nieko nepadaryta ir visi be reikalo stoviniuoja prie šviesoforo. Nors dar neįrengus sankryžos buvo aišku, kad žalios skardos gabalo pakabinti jau nebus galima. Tipinis pvz. yra posūkis iš T. Narbuto g. į Saltoniškių g. link Panoramos PC. Juosta yra, salelė yra (tik nupiešta), pėsčiųjų nėra, tai visos sąlygos nereguliuojam posūkiui yra, tik vat šviesoforą "standartiškai" pakabino ir vietoje nudažytos salelės neįrengė normalios, tai todėl norint atlikti posūkį tenka laukti žalio signalo. O tereikia tiek nedaug perdaryti ir būtų galima šios juostos nereguliuoti šviesoforu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai buvo padaryta dėl to, kad tų lentelių pristatyta per daug ir nesąmoningose vietose. Bet aš manau tai klaida, geriau būtų padarę esamų lentelių peratestavimą ir sugriežtinę jų statymo taisykles, per kelis metus iki 2020 buvo galima suspėti.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąMano kuklia nuomone "negalėjimas sukontroliuoti" nėra geras pretekstas panaikinimui iš viso.
- 2 patinka
Comment
-
Aš labiau turėjau omeny esamų lentelių peratestavimą. Kad naujas dabar jau draudžia statyti, tai žinau, turėjau omeny, kad jas būtų galima leisti ir toliau statyti, bet tik griežtesnėm sąlygom. Jei joms esant vis tiek statydavo bet kur, tai problema tik kontrolės (ar jos mechanizmo) nebuvimas.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai ir nebuvo pretekstas. Pagrindinis pretekstas - eismo saugumas. Aš tik norėjau pastebėti, kad paties minimas taisyklių sugriežtinimas padarytas jau prieš 6,5 metų.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAš labiau turėjau omeny esamų lentelių peratestavimą. Kad naujas dabar jau draudžia statyti, tai žinau, turėjau omeny, kad jas būtų galima leisti ir toliau statyti, bet tik griežtesnėm sąlygom. Jei joms esant vis tiek statydavo bet kur, tai problema tik kontrolės (ar jos mechanizmo) nebuvimas.
Duotas ir pereinamas laikotarpis prisitaikyti prie pokyčių, bet bent jau Vilniuje, tai nematau nei vienos vietos, kurioje net būtų bandyta kažką daryti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNežinau visų argumentų, bet bent jau asmeniškai tai neįžvelgiu jokių galimybių griežčiau reglamentuoti jų įrengimą ir išlaikyti galimybes tik išimtinais atvejais jas įrengti.
Jeigu reglamentas reikalautų, kad ta kryptimi nebūtų kertama pėsčiųjų perėja, tai akivaizdžiai būtų nueita paprasčiausiu keliu ir palikta lentelė, o perėja panaikinta, tai priverčiant pėsčiuosius eiti aplink |_| trajektorija. T.y. lentelės, kurios buvo leistinos, bet iš esmės buvo skirtos naudoti išimtinais atvejais tikrai apgalvojus jų reikalingumą ir įrengimo saugumą, tai buvo štampuojamos "by default" visur kur jų reikia/nereikia ir kur jos leidžia važiuoti saugiai ar to neleidžia.
T.y. individualiai nebuvo vertinama, o paimta kaip šablonas - reguliuojama sankryža, reiškia visur į dešinę kabiname lenteles. Tiesiog buvo pradėta piknaudžiauti.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKiek eismo įvykių Lietuvoje įvyko dėl žalios lentelės? - 1, 10, 1247? O gal dėl jų išvis neįvyko nei vieno eismo įvykio?
Šitas atvejis. Nors straipsnyje parašyta, kad "žalia rodyklė" įtakos neturėjo, bet tada nesuprantama kodėl degant žaliam signalui ir sukant į dešinę liudininkai teigia, kad vairuotojas "žiūrėjo į kairę", nes ten nebuvo į ką žiūrėti. Autobusas ketino įvažiuoti degant raudonam pagal lentelę, vairuotojas žiūrėjo į kairę ar gali važiuoti ir kaip tik tuo metu užsidegė žalias. T.y. privažiuojant vairuotojas nematė žalio ir nesitikėjo, kad į kertamą eismo juostą įžengs pėstieji, o jau po to nebespėjo sureaguoti.
Jeigu tamsta pasakys, kad niekada neteko atsidurti situacijoje kai į dešinę per rodyklę sukantis vos neužlekia "ant galvos", tai patikėsiu nebent pėsčias nevaikštote.
Arba kitas pvz. iš Pilaitės pr.-Sietyno-Spaudos g. sankryžos. Gal čia aš toks nesėkmingas, bet kiekvieną kartą kai iš Sietyno g. suku į kairę į Pilaites pr. pirmą juostą, tai visada tenka "nuspausti signalą", nes sukantys iš Spaudos g. į dešinę nepraleidžia ir bando sutilpti į tą pačią eismo juostą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąJau rašiau kažkada, kad ir kažkokios komisijos Susisiekimo ministerijoje įsteigimas, kuri tvirtintų kiekvieną lentelę, ar pan.
Vėlgi, ką jau sakiau - kontrolės (ar jos mechanizmo) nebuvimas.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNegalima pakeisti įstatymų?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąIšimties, kad lentelės tvirtinamos kažkokios komisijos, niekur negalima įrašyti?
Nes iš buvusių lentelių, gal tik 5 proc. buvo ten, kur jų įrengimui galima būtų pritarti.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai nieko nepakeistų. Jei ta komisija būtų sudaryta iš tikrų specialistų, tai jie tiesiog lentelės nepatvirtintų kaip nesaugios priemonės ir savivaldybei pateiktų rekomendaciją kaip kitaip organizuoti eismą. T.y. rezultatas būtų toks pats kaip ir dabar: nebūtų lentelių, yra rekomendacijos kokias kitas priemones galima taikyti.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠitas atvejis. Nors straipsnyje parašyta, kad "žalia rodyklė" įtakos neturėjo, bet tada nesuprantama kodėl degant žaliam signalui ir sukant į dešinę liudininkai teigia, kad vairuotojas "žiūrėjo į kairę", nes ten nebuvo į ką žiūrėti. Autobusas ketino įvažiuoti degant raudonam pagal lentelę, vairuotojas žiūrėjo į kairę ar gali važiuoti ir kaip tik tuo metu užsidegė žalias. T.y. privažiuojant vairuotojas nematė žalio ir nesitikėjo, kad į kertamą eismo juostą įžengs pėstieji, o jau po to nebespėjo sureaguoti.
Parašė sleader Rodyti pranešimąJeigu tamsta pasakys, kad niekada neteko atsidurti situacijoje kai į dešinę per rodyklę sukantis vos neužlekia "ant galvos", tai patikėsiu nebent pėsčias nevaikštote.
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąŠiaip jau pėsčiojo pareiga apsižvalgyti prieš žengiant į važiuojamąją kelio dalį nedingsta ir sankryžų su žalia rodykle atveju – nereikia pulti stačia galva.
Tas žalių rodyklių naikinimas jau dabar kelia ištisus kamščius, apie kuriuos esu minėjęs jau anksčiau.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment