Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip suprantu, papildoma sekcija į dešinę yra dešiniojo posūkio šviesoforo analogas, tas pats kas yra sekcijiniuose šviesoforuose Vilniuje.

    Nori tiesiog padaryti taip, kad jei nedega papildoma sekcija, o pagr. šviesofore nėra kokių nors kontūrinių rodyklių, vis tiek būtų galima sukti visomis kryptimis. Tas pats šiuo metu yra Lenkijoje, kur jei dega pagr. žalia ir nedega papildoma sekcija, vis tiek sukama į dešinę.

    Tik nežinau ar privalės būti dešinio posūkio juosta tam, kad būtų įrengta papildoma sekcija.

    Comment


      Puiki alternatyva žaliai rodyklei, tik galėjo apie tai pagalvoti iškart, kai tik paskelbė apie lentelių naikinimą.

      Taip pat nuo 2019-11-01 nelieka 164 punkto
      164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.
      Vadinasi, esant tokiai situacijai sukti dešinėn (jei nori važiuoti tiesiai) bus neprivaloma?

      Comment


        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
        Puiki alternatyva žaliai rodyklei, tik galėjo apie tai pagalvoti iškart, kai tik paskelbė apie lentelių naikinimą.

        Taip pat nuo 2019-11-01 nelieka 164 punkto

        Vadinasi, esant tokiai situacijai sukti dešinėn (jei nori važiuoti tiesiai) bus neprivaloma?
        Pasikeitimas dėl papildomų sekcijų įsigalios 2019 m. lapkričio 1 d. Savivaldybės turės du mėnesius iki lentelių panaikinimo papildomas sekcijas įrengti, ten kur jos reikalingos.

        Dėl 164 p. visiškai teisingai. Bus neprivaloma. Bet Lietuvoje tokios situacijos nėra aktualios. Naujose sankryžose privaloma įrengti atskirą juostą į dešinę, norint įrengti papildomą sekciją.

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Puiki alternatyva žaliai rodyklei, tik galėjo apie tai pagalvoti iškart, kai tik paskelbė apie lentelių naikinimą.

          Taip pat nuo 2019-11-01 nelieka 164 punkto

          Vadinasi, esant tokiai situacijai sukti dešinėn (jei nori važiuoti tiesiai) bus neprivaloma?
          Kaip tik privaloma, kaip aš suprantu. Nes tiesiai važiuoti negali (nedega pagrindinė žalia), o trukdo sukantiems į dešinę.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Kaip tik privaloma, kaip aš suprantu. Nes tiesiai važiuoti negali (nedega pagrindinė žalia), o trukdo sukantiems į dešinę.
            Tas punktas netenka galios nuo 2019 m. lapkričio 1 d.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Vairuotojai netrukus neteks pamėgtos privilegijos

              O kodėl negalėjo ir pas mus palikti taip, kaip Vokietijoje?
              Ne visai tiksliai pakomentavo, kada Vokietijoje draudžiama įrengti lenteles. Pas mus šviesoforų įrengimo taisyklėse tokie patys draudimai. Bet savivaldybės juos ignoruoja ir vis tiek įrengia lenteles, kur jos negalimos. Kas belieka? Ištrinti jas iš KET.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Dėl 164 p. visiškai teisingai. Bus neprivaloma. Bet Lietuvoje tokios situacijos nėra aktualios. Naujose sankryžose privaloma įrengti atskirą juostą į dešinę, norint įrengti papildomą sekciją.
                Tuomet ne viskas puikiai apgalvota. Sugalvoju bent vieną situaciją, kai norint sukti dešinėn ir esant galimybei tai padaryti saugiai, vistiek teks stovėti prie raudono signalo.

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Tuomet ne viskas puikiai apgalvota. Sugalvoju bent vieną situaciją, kai norint sukti dešinėn ir esant galimybei tai padaryti saugiai, vistiek teks stovėti prie raudono signalo.
                  Kokią? Dėl 163 p.?

                  163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Dėl 164 p. visiškai teisingai. Bus neprivaloma. Bet Lietuvoje tokios situacijos nėra aktualios. Naujose sankryžose privaloma įrengti atskirą juostą į dešinę, norint įrengti papildomą sekciją.
                    Tai kaip suprantu bus galima tokias sekcijas įrengti pirmoje eismo juostoje, iš kurios leidžiama važiuoti tiek tiesiai, tiek į dešinę. Pvz. kai dega papildoma sekcija į dešinę, tačiau pagr. šviesoforas dega raudonai, bus galima stovėti ir laukti žalio važiuoti tiesiai. Papildoma sekcija skirtingose situacijose galės tarnauti tiek kaip papildoma lentelė į dešinę, tiek kaip papildomas dešinio posūkio šviesoforas.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Tai kaip suprantu bus galima tokias sekcijas įrengti pirmoje eismo juostoje, iš kurios leidžiama važiuoti tiek tiesiai, tiek į dešinę. Pvz. kai dega papildoma sekcija į dešinę, tačiau pagr. šviesoforas dega raudonai, bus galima stovėti ir laukti žalio važiuoti tiesiai. Papildoma sekcija skirtingose situacijose galės tarnauti tiek kaip papildoma lentelė į dešinę, tiek kaip papildomas dešinio posūkio šviesoforas.
                      Jau dabar šviesoforų įrengimo taisyklėse draudžiama įrengti tavo minimą variantą. Jeigu įrengiama papildoma sekcija, turi būti atskira juosta tik sukantiems į dešinę.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Kokią? Dėl 163 p.?
                        Dėl atskiros juostos būtinumo. Konkreti situacija. Dabar čia yra lentelė, ją pakeitus alternatyviąja sekcija, nelieka galimybės pasukti dešinėn esant šiai fazei:

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą

                          Dėl atskiros juostos būtinumo. Konkreti situacija. Dabar čia yra lentelė, ją pakeitus alternatyviąja sekcija, nelieka galimybės pasukti dešinėn esant šiai fazei:
                          Kodėl nelieka?

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Kodėl nelieka?
                            Dega raudona O papildoma sekcija negali šviesti, nes nėra atskiros juostos sukantiems dešinėn.

                            Ai, pats susimaišiau. Taigi tos sekcijos čia net negali būti, nes nėra atskiros juostos. Vadinasi, kai pirma juosta skirta tiek važiavimui tiesiai, tiek sukimui dešinėn, alternatyvos žaliai lentelei nėra.
                            Paskutinis taisė Briedis; 2018.10.11, 23:05.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Vadinasi, kai pirma juosta skirta tiek važiavimui tiesiai, tiek sukimui dešinėn, alternatyvos žaliai lentelei nėra.
                              Alternatyvos žaliai lentelei nėra visais atvėjais. o visi tie aišvedžiojimai, kad žalia lentėlė blogina eismo saugą, yra niekuo nepagrįsti.

                              Comment


                                Jei kam teks vairuoti USA, tai žinokit, kad ten galima sukti per raudoną į dešinę, nebent specialiai yra ženklas, kad taip daryti draudžiama, bet tokių ženklų labai reta. Be abejo, būtina prieš sukant sustoti, taip kaip yra ir pas mus.
                                As much power as necessary, as much freedom as possible

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Ne visai tiksliai pakomentavo, kada Vokietijoje draudžiama įrengti lenteles. Pas mus šviesoforų įrengimo taisyklėse tokie patys draudimai. Bet savivaldybės juos ignoruoja ir vis tiek įrengia lenteles, kur jos negalimos. Kas belieka? Ištrinti jas iš KET.
                                  Ten rašoma (mano pranešime buvo paryškinta) - "Bet jų taisyklėse griežtai nurodyta, kada galima įrengti tokią lentelę – kai sukant dešinėn nėra pėsčiųjų eismo ir kai sukant į dešinę netrukdomas važiuojančiųjų skersai eismas“. Netiesa?

                                  O šiaip kvaila IMHO uždrausti todėl, kad "savivaldybės juos ignoruoja ir vis tiek įrengia lenteles, kur jos negalimos". Negi negalima kažkokių poįstatyminių aktų priimti, kad būtų priežiūra? Ar padaryti visų žalių lentelių "peratestavimą"?
                                  Paskutinis taisė digital; 2018.10.12, 00:01.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą

                                    Ten rašoma (mano pranešime buvo paryškinta) - "Bet jų taisyklėse griežtai nurodyta, kada galima įrengti tokią lentelę – kai sukant dešinėn nėra pėsčiųjų eismo ir kai sukant į dešinę netrukdomas važiuojančiųjų skersai eismas“. Netiesa?

                                    O šiaip kvaila IMHO uždrausti todėl, kad "savivaldybės juos ignoruoja ir vis tiek įrengia lenteles, kur jos negalimos". Negi negalima kažkokių poįstatyminių aktų priimti, kad būtų priežiūra? Ar padaryti visų žalių lentelių "peratestavimą"?
                                    Čia mano nuomonė, dėl ko jas reikėjo uždrausti. O šiaip mūsų teisinė sistema skylėta. Savivaldybės daro, ką nori. Kaune savavališkai paišo rombus ir niekas nieko nesugeba padaryti.
                                    Paskutinis taisė dsanto; 2018.12.03, 19:04.

                                    Comment


                                      Neradau, ar bus keičiamos šviesoforų įrengimo taisyklės. Jei ne, tuomet numatyta alternatyva veikti negalės:
                                      38. Papildomą žalio signalo laiką dešiniajam posūkiui suteikia papildoma sekcija su žaliu rodyklės formos signalu tamsiame fone. Ankstintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas įjungiamas degant raudonam šviesoforo signalui ir turi būti įjungtas visą pagrindinio šviesoforo žalio signalo laiką. Vėlintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas turi būti įjungtas visą pagrindinio šviesoforo žalio signalo laiką ir papildomai nustatytą laiko tarpą lieka įjungtas kartu su raudonu šviesoforo signalu. Derinys, kai dega žalias pagrindinio šviesoforo signalas, o papildomos sekcijos signalas yra išjungtas, nenaudojamas. Tačiau reikia užtikrinti, kad, degant papildomai sekcijai, būtų draudžiamas pėsčiųjų ir dviratininkų eismas kertamose perėjose.
                                      Jei taisykles keis, galėtų panaikinti reikalavimą papildomos juostos būtinumui. Tuomet praktiškai visur, kur dabar yra lentelės, būtų galima įrengti papildomas sekcijas.

                                      Comment


                                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                        Neradau, ar bus keičiamos šviesoforų įrengimo taisyklės. Jei ne, tuomet numatyta alternatyva veikti negalės:


                                        Jei taisykles keis, galėtų panaikinti reikalavimą papildomos juostos būtinumui. Tuomet praktiškai visur, kur dabar yra lentelės, būtų galima įrengti papildomas sekcijas.
                                        Šviesoforų taisykles turės pakeisti. Kadangi jos rengtos pagal vokiečių taisykles, kuriose reikalavimas atskirai juostai yra, jose manau išliks reikalavimas atskirai juostai. Bus pakeistas tik šviesoforų signalų sekos aprašymas. Ką tik buvau Kopenhagoje. Ten taip pat papildomom sekcijom įrengtos atskiros juostos, o papildoma sekcija naudojama apsaugotiems posūkiams, o ne kaip lentelė. Kai paruošiu video, įkelsiu. Jei jau naikinam lentelę tai ir logiška atsisakyti jos trūkumų.

                                        Comment


                                          Žalių lentelių panaikinimas vienareikšmiškai yra absurdas. Jau dabar yra vietų, kur sankryžos atnaujintos be žalių rodyklių ir formuojasi spūstys, pavyzdžiui, Vilniuje atvažiavus nuo Linkmenų ežerų ir norint pasukti į dešinę į Žalgirio g.
                                          Dabartinis reikalavimas laukti žalio papildomos sekcijos signalo posūkiui į kairę ar tuo labiau į dešinę irgi yra netikslingas. Vienas kvailiausių tokių variantų – atvažiavus Panerių g. ir norint pasukti į dešinę ant Švitrigailos viaduko. Tiesiog juokina tie, kurie naktį, visiškai nesant eismo, birbina variklį ir laukia, kol po vieno žalio užsidegs kitas žalias.

                                          Saugiau? Špygą! Na, niekada nebus taip, kad visi 100% laikysis taisyklių. Kai šitaip užsikemša sankryžos, prasideda prašokinėjimas pro geltoną ar net raudoną, o tai yra daug pavojingiau eismo saugumo atžvilgiu, negu atsargiai pasukti žalios lentelės atveju.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X