Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
-
/\
Niekas nesako, kad rodyklių naikinimas priklauso tik nuo D.S. iniciatyvumo.
Tačiau neapgalvotas rodyklių naikinimo reklamavimas nėra tas dalykas, kuris keltų susižavėjimą, ypač kai kalbama apie realias situacijas, su kuriomis tas asmuo susipažįsta tik labai paviršutiniškai.
Pvz.:
Atsisveikinimas su žaliomis rodyklėmis: kaip veikia naujos išmanios sankryžos?
Prieš rekonstrukciją posūkiui iš Lukšio g. į dešinę, į Kalvarijų g., buvo įrengta lentelė su žalia rodykle. Po rekonstrukcijos jos neliko, tačiau taip pat buvo neteisingai numatytos šviesoforo fazės, tad kilo nemažos spūstys P. Lukšio g. Eismo dalyviai be abejo pirmiausiai ėmė keiksnoti lentelę panaikinusius valdininkus.
Tačiau, kaip parodė vėlesnė praktika, eismą galima organizuoti daug sklandžiau ir saugiau be lentelės su žalia rodykle
http://www.delfi.lt/auto/patarimai/a....d?id=67268424Paskutinis taisė Romas; 2016.10.30, 19:57.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Tiesiog buvo praleista proga patylėti.Paskutinis taisė dsanto; 2016.10.30, 19:32.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPateikit konkrečius įrodymus, kad jūsų problemos yra tiesiogiai susijusios su dsanto veikla.
Ne ten atpirkimo ožio ieškot. Tai ypač galioja Romui su nevykusia Vilnius vs Kaunas užuomina.
Nesakiau, kad tai dsanto veikla. Tiesiog jis kryžium gula čia forume už tai, net labiau nei klerkai SM Saugaus eismo skyriuje. Tik tiek. Realios įtakos nežinau. Čia tiesiog diskusija "iš liaudies".
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąUždraustos kairiojo posūkio lentelės, vietoj jų - nieko.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO aš taip nemanau. Čia jūsų asmeninė nuomonė.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO kai kurie forume gula kryžium, kad lentelių reikia. Tai ką?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNelabai matau. Aš, pvz. už evoliuciją, o ne revoliuciją. Tai ką daryti?
Šlykštu skaityti, kai kai kurie čia mato tik tai, ką nori matyti. Kodėl neakcentuojat, kad pateikiau ministerijai ir pristačiau savivaldybėms alternatyvą lentelėms — vokišką iš dalies apsaugotą dešinįjį posūkį? Kažin kiek tūkstančių bus patenkinti, kai toks reguliavimas funkcionuos.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\
Niekas nesako, kad rodyklių naikinimas priklauso tik nuo D.S. iniciatyvumo.
Tačiau neapgalvotas rodyklių naikinimo reklamavimas nėra tas dalykas, kuris keltų susižavėjimą, ypač kai kalbama apie realias situacijas, su kuriomis tas asmuo susipažįsta tik labai paviršutiniškai.
Pvz.:
Atsisveikinimas su žaliomis rodyklėmis: kaip veikia naujos išmanios sankryžos?Paskutinis taisė dsanto; 2016.10.30, 21:29.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKodėl neakcentuojat, kad pateikiau ministerijai ir pristačiau savivaldybėms alternatyvą lentelėms — vokišką iš dalies apsaugotą dešinįjį posūkį?Paskutinis taisė Aleksio; 2016.10.30, 20:23.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaip tai nematai — Aleksio kategoriškai prieš lentelių nuėmimą ir griežtai neigia, kad jos kenkia eismo saugumui.
Šlykštu skaityti, kai kai kurie čia mato tik tai, ką nori matyti. Kodėl neakcentuojat, kad pateikiau ministerijai ir pristačiau savivaldybėms alternatyvą lentelėms — vokišką iš dalies apsaugotą dešinįjį posūkį? Kažin kiek tūkstančių bus patenkinti, kai toks reguliavimas funkcionuos.
P.S. esant dabartinėm technologijom tikrai galima padaryti beveik viską optimaliausiam eismo reguliavimui atskiroje sankryžoje ir palyginti nebrangiai (palyginus 10-15 metų atgal).Paskutinis taisė Sula; 2016.10.30, 20:29.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTas iš dalies apsaugotas neleidžia važiuoti visą laiką, o tik kai dega žalias. Kaip pvz galiu pateikti Dariaus ir Girėno/Kapsų/Šaltkalvių sankryžą - kol buvo lentelės, mašinų eilių Kapsų ir Šaltkalvių gatvėse nebuvo, kai pakeitė šviesoforus ir nuėmė lenteles - eilės atsirado (o Dariaus ir Gireno vakare stovi vos ne nuo Pelesos).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąEsmė, kad pasiūlytas sprendimas nuimti lenteles yra pats lengviausias iš visų įmanomų pasaulyje. Nesunku buvo numatyti, kad vykdytojai entuziastingai imsis jo. Nes gi bus labai lengva raportuoti apie atliktus gerus darbus liaudžiai ir vyriausybei. O visi kiti reikiami pakeitimai reikalaujantys investicijų ir pastangų bus pamiršti. Pavydžiu jums juodo entuziazmo, jei taip yra iš tiesų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąČia jau ne tik lentelės kaltos. Vilniaus miesto savivaldybė pasirinko kitą kraštutinumą — apsaugotą pėsčiųjų ir dviratininkų eismą. Tai reiškia, kad pastariesiems skirtos atskiros fazės nuo automobilių. Nežinau, dėl ko taip daroma, gal siekiant paskatinti vairuotojus persėsti į viešąjį transportą. Bet tokiam eismo reguliavimui aš nepritariau. O taip ir yra tavo minėtoje sankryžoje.
Comment
-
Čia su tais kitų šalių pavyzdžiais, taip pat kaip su mokslo reformomis, nuvažiuoja koks seimo narys į kitą šalį, pamato kažką gerai veikiančio/patikančio, tačiau jis nesupranta, kodėl kažkas taip vyksta, kokie žingsniai buvo atlikti norint gauti tokį rezultatą. Svarbu pamačiau - darom taip ir pas save!
Darykit ką norit, tačiau geriau už žalias lenteles nieko nebus, o dar tas kvailas sustojimas prie kiekvieno šviesoforo... Kas gerai, kad protingesni bent sveiku protu vadovaujasi ir nestoja prie jų.
Comment
-
Parašė kek Rodyti pranešimąČia su tais kitų šalių pavyzdžiais, taip pat kaip su mokslo reformomis, nuvažiuoja koks seimo narys į kitą šalį, pamato kažką gerai veikiančio/patikančio, tačiau jis nesupranta, kodėl kažkas taip vyksta, kokie žingsniai buvo atlikti norint gauti tokį rezultatą. Svarbu pamačiau - darom taip ir pas save!
O dėl sustojimo, tai jis buvo numatytas nuo pat pradžių. Pirmųjų lietuviškų KET autorius buvo įsitikinęs, kad užtenka KET punkto, kuris nurodo sustoti degant draudžiamam šviesoforo signalui. Tad 2014 m. Susisiekimo ministerija tiesiog patikslino KET.Paskutinis taisė dsanto; 2016.10.30, 22:02.
Comment
-
Parašė kek Rodyti pranešimąDarykit ką norit, tačiau geriau už žalias lenteles nieko nebus, o dar tas kvailas sustojimas prie kiekvieno šviesoforo... Kas gerai, kad protingesni bent sveiku protu vadovaujasi ir nestoja prie jų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaigi, žmogau, taip ir pas mus atsirado lentelės! Nuvažiavo vienas lietuvis į VDR, pamatė lenteles ir sugalvojo, kad jos pas mus reikalingos. Ir nepasidomėjo, jog tuo metu, kai buvo tvirtinamas lietuviškas šviesoforų standartas su lentelėmis, VFR lenteles buvo stipriai apmažinus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVienas kolega vokietis, pamatęs kad aš nestoju prie raudono, buvo labai nustebęs kai sužinojo apie šitą lentelę ir pasakė: "Labai geras sprendimas, kodėl pas mus jų nėra?" Net vokiečiai supranta, kad lentelės yra sehr gut.
Lentelės vertė stipriai krenta palyginus kol "stop" nebuvo.
Pavyzdys - iš gatvės A suka į B su kortele. Kai dega žalia, lygiagrečiai A, eina pėstieji. Prasuka ne daug mašinų. Kai dega B spec. sekcija kairėn į A, tuo pat metu pagal kortelę iš A įsuka nedaug mašinų dėl "stop" privalėjimo. Tas labai labai Vilniuje pasijautė.
Viliuosi, kad vokiška tvarka ateis. Mes su dsanto atvesime
Comment
-
Situacija tokia: yra žalia lentelė, į dešinę galima sukti iš dviejų juostų. Iškilo toks klausimas, ar degant raudonam signalui galima pagal lentelę sukti dešinėn iš antrosios juostos?
Tiesiog kažkada kažkur girdėjau, kad lentelė galioja tik pirmajai juostai, bet jokiose taisyklėse tam patvirtinimo neradau.
Comment
Comment