Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Lentelės galioja iki 2020 m. Sprendimas priimtas 2014 m. spalį. Ar 5 metų per mažai? Savivaldybės sugeba ir naujose sankryžose įrengti lenteles.
    O jei sankryža rekonstruota 2010, 2011, ar tais pačiais 2012 dar pagal senąsias taisykles, kartu įrengiant žalias rodykles? Vėl jas rekonstruoti? Pinigų taškymas!

    Vėl pamiršau, ar lietuviškosios šviesoforų įrengimo taisyklės leidžia įrengti tokius atskirus šviesoforus sukantiems dešinėn? https://www.youtube.com/watch?v=GVlml3Nq2YQ Jei taip, tai pirmyn nukabinti lenteles! Vien Klaipėdoje ilgai negalvodamas priskaičiavau kaip minimum 5 sankryžas, kur galima įrengti tokius šviesoforus. Galėčiau ir konkrečius pavyzdžius pateikti, bet tai ne mano darbas, pinigų už tai nemoka. Lai eismo specelystai pasuka smegenėles pagaliau.

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      O jei sankryža rekonstruota 2010, 2011, ar tais pačiais 2012 dar pagal senąsias taisykles, kartu įrengiant žalias rodykles? Vėl jas rekonstruoti? Pinigų taškymas!

      Vėl pamiršau, ar lietuviškosios šviesoforų įrengimo taisyklės leidžia įrengti tokius atskirus šviesoforus sukantiems dešinėn? https://www.youtube.com/watch?v=GVlml3Nq2YQ Jei taip, tai pirmyn nukabinti lenteles! Vien Klaipėdoje ilgai negalvodamas priskaičiavau kaip minimum 5 sankryžas, kur galima įrengti tokius šviesoforus. Galėčiau ir konkrečius pavyzdžius pateikti, bet tai ne mano darbas, pinigų už tai nemoka. Lai eismo specelystai pasuka smegenėles pagaliau.
      Seminaro Kaune metu pristačiau šį variantą dalyviams. Vienareikšmiškai visi pritarė, kad tai mums reikalinga, ypač dėl naikinamų lentelių. Dabartinis nuo sovietų laikų likęs eismo reguliavimas su papildomomis sekcijomis yra pasenęs. Dabar viskas priklauso nuo ministerijos, nes ji atsakinga už KET ir šviesoforų taisyklių pakeitimus.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Seminaro Kaune metu pristačiau šį variantą dalyviams. Vienareikšmiškai visi pritarė, kad tai mums reikalinga, ypač dėl naikinamų lentelių. Dabartinis nuo sovietų laikų likęs eismo reguliavimas su papildomomis sekcijomis yra pasenęs. Dabar viskas priklauso nuo ministerijos, nes ji atsakinga už KET ir šviesoforų taisyklių pakeitimus.
        Vadinasi, sprendimas naikinti lenteles buvo priimtas neturint anei kokios alternatyvos joms? Genialu tiesiog. Iki 2020 liko 3 metai, alternatyvos jokios. Ir kaip suspėti viską sutvarkyti?

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Vadinasi, sprendimas naikinti lenteles buvo priimtas neturint anei kokios alternatyvos joms? Genialu tiesiog. Iki 2020 liko 3 metai, alternatyvos jokios. Ir kaip suspėti viską sutvarkyti?
          Kaip tai jokios? Yra atskiri šviesoforai į dešinę, yra papildomos sekcijos (kad ir ne tokio optimalaus veikimo), yra dešiniojo posūkio salelės su nereguliuojamu posūkiu. Variantų yra, tik reikia stengtis juos panaudoti.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Kaip tai jokios? Yra atskiri šviesoforai į dešinę, yra papildomos sekcijos (kad ir ne tokio optimalaus veikimo), yra dešiniojo posūkio salelės su nereguliuojamu posūkiu. Variantų yra, tik reikia stengtis juos panaudoti.
            Kad įgyvendinti tokius variantus reikalinga rimta sankryžos rekonstrukcija. Iš paminėtųjų pralaidumą pagerintų tik dešinysis posūkis su salele.
            Vokiškasis šviesoforas sukantiems dešinėn didelių išlaidų nereikalautų, pralaidumas nesumažėtų. Tai yra alternatyva. Gaila, kad Lietuvoje neįgyvendinama.

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Kad įgyvendinti tokius variantus reikalinga rimta sankryžos rekonstrukcija. Iš paminėtųjų pralaidumą pagerintų tik dešinysis posūkis su salele.
              Vokiškasis šviesoforas sukantiems dešinėn didelių išlaidų nereikalautų, pralaidumas nesumažėtų. Tai yra alternatyva. Gaila, kad Lietuvoje neįgyvendinama.
              Deja, per 25 metus nesugebėjo pakeisti KET dėl ydingo paildomos sekcijos reguliavimo. Nepriklausomybės pradžioje išvertė KET iš rusų kalbos ir tiek žinių. Dabar ne taip paprasta pakeisti.

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Vokiškasis šviesoforas sukantiems dešinėn didelių išlaidų nereikalautų, pralaidumas nesumažėtų.
                Kodėl nesumažėtų? Lentelė tai visada žalią signalą rodo, o šitas nevisada.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Kodėl nesumažėtų? Lentelė tai visada žalią signalą rodo, o šitas nevisada.
                  Gerai, ne taip išsireiškiau. Pralaidumas sumažėtų mažiausiai, palyginus su kitais siūlomais variantais.

                  Pabandysiu pabraižyti vieną neseniai rekonstruotą Klaipėdos sankryžą, kokia yra situacija dabar, ir kokia būtų įgyvendinus vokiškąjį variantą. Ten dabar kabo žalios rodyklės, ir joms jokių alternatyvų, nepabloginant eismo pralaidumo, lietuviškose taisyklėse nėra.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Kaip tai jokios? Yra atskiri šviesoforai į dešinę, yra papildomos sekcijos (kad ir ne tokio optimalaus veikimo), yra dešiniojo posūkio salelės su nereguliuojamu posūkiu. Variantų yra, tik reikia stengtis juos panaudoti.
                    Bet kam naudoti tuos sprendimus, kurie yra blogesni nei lentelės (kuri ir pralaidumą didiną, ir eismo saugai nekenkia)?

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Bet kam naudoti tuos sprendimus, kurie yra blogesni nei lentelės (kuri ir pralaidumą didiną, ir eismo saugai nekenkia)?
                      Trolis?

                      Saugumas ir yra vienintelis argumentas kodėl jos naikinamos.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Saugumas ir yra vienintelis argumentas kodėl jos naikinamos.
                        Įtikinamų argumentų taip niekas ir nepateikė, tik kažkokie tipo "vairuotojui sunku vienu metu stebėti kelis objektus, todėl jis gali nepastebėti pėsčiojo".

                        Comment


                          Šiandien mačiau dažnai pasitaikančią situaciją. Automobilis į dešinę pasuko per raudoną, o prieš pat jam privažiuojant perėją dešinėje užsidegė žalias pėstiesiems. Automobiliui tai buvo netikėta ir jis nepraleido pėsčiųjų, kurie nesėkmingai bandė įžengti į pėsčiųjų perėją. Ar gerai tokios stresą keliančios situacijos?

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Nėra keista, kad kažkam kyla įtarimų dėl neaiškių šviesoforinių interesų.

                            Kaip gerai būtų, jei tas iniciatyvus pilietis prieš siūlydamas apgalvotų visus pliusus ir minusus. Dabar atrodo, kad pridaryti kuo daugiau šviesoforų ir panaikinti žalias rodykles yra neišpasakytas gėris.
                            Apgailėtina, kad daugeliu atvejų po tokių "iniciatyvų" tik padidėja kamščiai.
                            Yra keista, kai kažkam kyla įtarimai dėl interesų pamačius raktinius žodžius "lentelė yra gėris" bei "reikia naikinti" ir net nebandyti paskaityti ir suprasti daugiau.

                            Apgailėtina, kad daugeliu atveju kamščiai didėja dėl užkietėjusių automobilistų, bandančių sutaupyti 5 minutes ir bijančių viešojo transporto kaip velnias kryžiaus.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              /\
                              Prašom grįžti su autobusais į "A" juostą, kurioje nepavyko išsitekti
                              Viešojo transporto temos yra kitoje skiltyje
                              Paskutinis taisė Romas; 2016.10.29, 20:56.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Šiandien mačiau dažnai pasitaikančią situaciją. Automobilis į dešinę pasuko per raudoną, o prieš pat jam privažiuojant perėją dešinėje užsidegė žalias pėstiesiems. Automobiliui tai buvo netikėta ir jis nepraleido pėsčiųjų, kurie nesėkmingai bandė įžengti į pėsčiųjų perėją. Ar gerai tokios stresą keliančios situacijos?
                                KET punkto 27 pažeidimas. Vairuotojas sukdamas sankryžoje į kaire ar dešinę privalo praleisti pėsčiuosius. Dar kartą sakau: Kuo čia dėta lentelė?

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  /\
                                  Prašom grįžti su autobusais į "A" juostą, kurioje nepavyko išsitekti
                                  Viešojo transporto temos yra kitoje skiltyje
                                  Siūlau pačiam sau išsirašyti pražangą už asmeniškumus tiek dsanto, tiek mano atžvilgiu. Tuo pačiu galima savaitę "atostogų nuo šios temos".

                                  Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                                  KET punkto 27 pažeidimas. Vairuotojas sukdamas sankryžoje į kaire ar dešinę privalo praleisti pėsčiuosius. Dar kartą sakau: Kuo čia dėta lentelė?
                                  Įprotis, kad visur yra žalia lentelė ir kad sukant per raudoną dažniausiai pėstiesiems irgi dega raudona.
                                  Paskutinis taisė Mettal; 2016.10.29, 21:10.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                                    KET punkto 27 pažeidimas. Vairuotojas sukdamas sankryžoje į kaire ar dešinę privalo praleisti pėsčiuosius. Dar kartą sakau: Kuo čia dėta lentelė?
                                    Jau nesvarbu, kuo čia dėta lentelė. Faktas tas, kad jų 2020 neliks, ir tam nesiruošiama

                                    Kad jau apie "A" pasisuko kalba. Autobusams lentelės irgi padeda. Jas panaikinus viešasis transportas taps dar lėtesnis.

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Apgailėtina, kad daugeliu atveju kamščiai didėja dėl užkietėjusių automobilistų, bandančių sutaupyti 5 minutes ir bijančių viešojo transporto kaip velnias kryžiaus.
                                      Deja, šiuo atveju viešasis transportas nieko bendro neturi su tema.
                                      Nėra dėl ko įsiskaudinti, jei pasakoma, kad diskutuojama ne į temą.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2016.10.29, 22:06. Priežastis: Įdėta citata, kad būtų aišku, apie ką eina kalba

                                      Comment


                                        Nevykęs išsisukimas ir tai nė kiek nepateisina dviejų žmonių įžeidimo. Kad ne į temą - nesvarbu - tvarkytojui taip elgtis nedera.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Įprotis, kad visur yra žalia lentelė ir kad sukant per raudoną dažniausiai pėstiesiems irgi dega raudona.
                                          O tokių vietų iš tiesų yra! 2020 šiose vietose panaikinus lenteles "stovėsime bereikalingai prie šviesoforų, kurą deginsime, orą teršime." O tinkamos, taisyklėse reglamentuotos alternatyvos, nėra

                                          Comment

                                          Working...
                                          X