Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė dsantoLenkai vietoje lentelės su žalia rodykle naudoja papildomą sekciją. Šviesoforo veikimas tokiu atveju panašus į Vokietijos - dega pagrindinis žalias, papildoma sekcija nedega - suki į dešinę, praleidi pėsčiuosius (jei jiems dega žalias), dega raudonas su papildoma - suki į dešinę, bet, priešingai nei Vokietijoje, turi praleisti ir pėsčiuosius, ir transportą, kuriems dega žalias signalas (šiuo atveju lenkiškas variantas mažiau saugus nei vokiečių). Tad lenkiška papildoma sekcija iš dalies panaši į mūsų lentelę. Mačiau, kad dalis vairuotojų pilnai sustoja prieš Stop liniją prieš sukdami į dešinę.
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Comment
-
Lietuvoje taip buvo dar sovietmečiu ir iki lentelių su rodykle atsiradimo. Lentelių atsiradimo priežastis buvo grynai ekonominė. Joms nereikia naudoti papildomai elektros energijos. Beje pagal KET lentelė nuo sekcijos skiriasi tuo, kad jeigu yra lentelė, o pirma juosta galima važiuoti tiesisi ir į dešinę, tai važiuojantis tiesiai sustojęs prie raudono šviesoforo signalo stovi ir laukia žalio, sekcijos gi atveju, jeigu važiuojančiam tiesiai iš paskos atvažiuoja sukantis į dešinę, tai jis privalo įjungti dešinįjį posūkį ir važiuoti į dešinę. T.y. sekcijos atveju jeigu tau reikia tiesiai, gali būti iš paskos atvažiavusio priverstas užsukti į dešinę.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTikrai? Pirmą kartą girdžiu apie tokią prievolę. Gal galima nuorodą į KET straipsnį kokį?
14.8. На перекрестке, где движение регулируется светофором с дополнительной секцией, водитель, находящийся на полосе, с которой производится поворот, должен продолжить движение в направлении, указанном включенной стрелкой, если его остановка создаст помеху транспортным средствам, следующим за ним по той же полосе.
Parašė abruo Rodyti pranešimąNors, tiesą sakant, Vilniuje vairuojant nė karto nemačiau nė vienos sankryžos, kurioje tokia prievolė galėtų realizuotis.
Comment
-
KET parašyta, kaip važiuoti esant lentelei ir papildomai sekcijai:
76. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau prieš įvažiuodami į sankryžą jie privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, jeigu jų nėra, – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu ir nebus trukdoma kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.
164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLietuviškai neradau, tik rusiškai:
http://pdd-ru.info/689.phpPaskutinis taisė dsanto; 2016.08.28, 16:49.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąRusijoje šis punktas prieš kurį laiką panaikintas. Kam cituoji nebeegzistuojančios SSRS KET?
Comment
-
Bet Lietuvoje šis punktas vis dar galioja. Nežinau kaip dabar Vilniuje, bet daugelyje rajoninių miestų pakeitus lentelę į papildomą sekciją tokių situacijų būtų labai daug. Nes daugelis sankryžų teturi po 2 juostas ir žrnklais nurodyta, kad kairė tik sukantiems į kairę, o dešinė tiesiai ir į dešinę. Taigi norint pravažiuoti tiesiai reikės tikėtis arba kad šviesaforą privažiuosi degant žaliam signalui, arba, kad niekas iš paskos neprivažiuos. Kitu atveju teks važinėtis lankais.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąBet Lietuvoje šis punktas vis dar galioja. Nežinau kaip dabar Vilniuje, bet daugelyje rajoninių miestų pakeitus lentelę į papildomą sekciją tokių situacijų būtų labai daug. Nes daugelis sankryžų teturi po 2 juostas ir žrnklais nurodyta, kad kairė tik sukantiems į kairę, o dešinė tiesiai ir į dešinę. Taigi norint pravažiuoti tiesiai reikės tikėtis arba kad šviesaforą privažiuosi degant žaliam signalui, arba, kad niekas iš paskos neprivažiuos. Kitu atveju teks važinėtis lankais.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąNežinau kaip dabar Vilniuje, bet daugelyje rajoninių miestų pakeitus lentelę į papildomą sekciją tokių situacijų būtų labai daug.
Comment
-
Vietoj žalios lentelės lieka brangesnis ir tuo pačiu pėsč./dviratininkų atžvilgiu tikriausiai kiek saugesnis variantas - nuovaža, aplenkianti šviesoforinę sankryžą.
Pavyzdžiai:- Pramonės - Draugystės g. (Kaunas)
https://www.google.lt/maps/@54.91089.../data=!3m1!1e3 - Taikos - Baranausko g. (Kaunas)
https://www.google.lt/maps/@54.91235.../data=!3m1!1e3 - Basanavičiaus - Kudirkos g. (Vilnius)
https://www.google.lt/maps/@54.68154.../data=!3m1!1e3 - Vytauto - Kęstučio g. (Kaunas)
https://www.google.lt/maps/@54.89549.../data=!3m1!1e3
Paskutinis taisė PoDV; 2016.08.29, 00:32.
Comment
- Pramonės - Draugystės g. (Kaunas)
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąVietoj žalios lentelės lieka brangesnis ir tuo pačiu pėsč./dviratininkų atžvilgiu tikriausiai kiek saugesnis variantas - nuovaža, aplenkian
Projektuojant "Perkūnkiemius" ar "Pilaites" gal ir galima įdėti, bet dauguma sankryžų yra šalia susiformavusių sklypų. Be to, dažnai jau praplėstos ("išvingiuotos") į šonus dėl centrinių saugumo salelių pėstiesiems.
https://www.google.lt/maps/@54.67140...2!8i6656?hl=ltPaskutinis taisė Fulgur; 2016.08.29, 09:04.
Comment
-
O kokios šalys dar turi žalias skardines rodykles ties raudona lempa be mūsų ES? (ir be Vokietijos buvusių rytinių teritorijų).
Čia informacija labai glausta http://ec.europa.eu/transport/road_s..._lights_en.htm
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTikrai? Pirmą kartą girdžiu apie tokią prievolę. Gal galima nuorodą į KET straipsnį kokį? Nors, tiesą sakant, Vilniuje vairuojant nė karto nemačiau nė vienos sankryžos, kurioje tokia prievolė galėtų realizuotis.
164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.
Comment
-
Akivaizdu, kad sprendimas Lietuvoje atsisakyti lentelių nuo 2020 m. yra logiškas žingsnis. Jeigu Vokietijoje lentelės yra įrengiamos atokiose sankryžose ir labai retai, Lietuvoje netgi naujai įrengtose sankryžose siekiama apeiti draudimus jas įrengti ir atsisakoma kitų, saugesnių, būdų reguliuoti dešinįjį posūkį. Štai Kaune, Jonavos - Kalpoko g. sankryžoje iš Kalpoko g. projekte buvo numatytas apsaugotas dešinysis posūkis. Jo atsisakyta ir įrengta lentelė:
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąVien dėl to, kad projektuotojai eina lengviausiu keliu ir įrenginėja ten kur nereikia, apskritai uždrausti yra nesąmonė. Reikėtų labai apsunkinti, apriboti įrengimą, bet ne visai uždrausti.
Pvz., kas darysis Vilniuje Spaudos g. posūkyje į Pilaitės pr., kai nebeliks žalios rodyklės?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad sprendimas Lietuvoje atsisakyti lentelių nuo 2020 m. yra logiškas žingsnis.
Lentelių naikinimas - vienareikšmiškai absurdiškas žingsnis.
Tą įrodo begalė nuotraukų, kur panaikinus žalias rodykles dirbtinai sukurti kamščiai
Comment
Comment