Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    O aš kaip tik matau pirmuosius žingsnius, kai savivaldybės priverstos pradėti mąstyti, o ne kaip robotai štampuoti lenteles, kur tik reikia padidinti dešiniojo posūkio pralaidumą.
    Bet sunkiai kol kas su mąstymu, labai sunkiai. Automobilių srautas pro tą sankryžą greitai tikrai sumažės, nes vairuotojai pradės jos vengti.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      O aš kaip tik matau pirmuosius žingsnius, kai savivaldybės priverstos pradėti mąstyti, o ne kaip robotai štampuoti lenteles, kur tik reikia padidinti dešiniojo posūkio pralaidumą.
      Toks čia ir mąstymas, nuimamos lentelės ir susidaro kamščiai, kur seniau turbūt net 2 automobiliai vienas paskui kitą nesustodavo. Man tik įdomu, kas bus Vilniuje, kai nuims lenteles ten, kur ir dabar piko valandomis susidaro spūstys dėl sukančių į dešinę (pvz. per visą Šilo tiltą).
      Flickr

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Tai aš ir kalbu apie rimtas sankryžas, kur reikia atskirai / papildomai reguliuoti dešinįjį posūkį. Absoliučioje daugumoje sankryžų tos lentelės išvis nereikalingos ir niekas jų nepasiges. Paimkime tą pačią Šiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. sankryžą. Kituose trijuose privažiavimuose nėra lentelių. Ar labai ten jų reikia?
        Visiškai nereikia. Ten suka tiek automobilių, kad juos suskaičiuoti neprireiktų net visų rankos pirštų.....

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          KET neturi būti dviprasmybių, balta lentelė su žalia rodykle leidžia važiuoti transportui, o tuo pačiu metu žalia šviesoforo indikacija pėstiesiems leidžia eiti. Vieną arba kitą reikia naikinti.
          Sukant į dešinę degant žaliam šviesoforui automobilio važiavimo trajektorija kertasi su pėsčiųjų, kuriems taip pat dega žalia, trajektorija. Net naujos taisyklės palieka tokį variantą.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Sukant į dešinę degant žaliam šviesoforui automobilio važiavimo trajektorija kertasi su pėsčiųjų, kuriems taip pat dega žalia, trajektorija. Net naujos taisyklės palieka tokį variantą.
            Bet yra esminis skirtumas. Degant raudonam signalui, dega žalias signalas skersai einantiems pėstiesiems. Degant žaliam signalui, dega žalias signalas lygiagrečiai einantiems pėstiesiems.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Bet yra esminis skirtumas. Degant raudonam signalui, dega žalias signalas skersai einantiems pėstiesiems. Degant žaliam signalui, dega žalias signalas lygiagrečiai einantiems pėstiesiems.
              Esminio skirtumo čia nėra - praleisti privaloma ir vienus ir kitus. Važiuoja, pamato, praleido, pravažiavo.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Esminio skirtumo čia nėra - praleisti privaloma ir vienus ir kitus. Važiuoja, pamato, praleido, pravažiavo.
                Tačiau "nukirtus" skersai einantį pėstįjį, pasekmės gali būti skaudesnės.

                Comment


                  Parašė panevezynys Rodyti pranešimą
                  Inga KONTRIMAVIČIŪTĖ
                  Sekundė 2014-10-25 20:15

                  Prie šviesoforo – nematytas chaosas
                  Molainių ir Projektuotojų g. sankryžoje įrengus šviesoforą, panevėžiečiai pajuto, kad išties gyvena didmiestyje. Anksčiau greitai ir lengvai pervažiuodavę sankryžą dabar vairuotojai širsta piko valandomis patenkantys į kartais net iki kilometro nusidriekiančias eiles.
                  (...)
                  Prieš savaitę eismą reguliuoti pradėjus šviesoforui, sankryža tapo sunkiausiai pervažiuojama Panevėžyje.
                  (...)
                  Kol nebuvo šviesoforo, Molainių ir Projektuotojų gatvėse spūsčių niekas nėra matęs. Dabar rytais automobilių eilės tęsiasi net iki „Diemedžio“ darželio, esančio už maždaug 500 metrų nuo sankryžos, o kartais automobiliai jau stringa ir už kilometro, ties prekybos centru Projektuotojų g.

                  Anot N. Savičiaus, didžiausia eilė susidaro pirmojoje eismo juostoje, nes prie šviesoforo nėra rodyklės, leidžiančios sankryžoje sukti į dešinę. Vairuotojas įvertino, kad į dešinę suka maždaug 70 proc. automobilių.


                  http://www.sekunde.lt/panevezyje/pri...tytas-chaosas/
                  Ar ten ištikrųjų tiek problemų dėl panaikintos rodyklės?

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Tačiau "nukirtus" skersai einantį pėstįjį, pasekmės gali būti skaudesnės.
                    /\ Drįsčiau abejoti. Ko gero, geriau būtų ant kapoto užsimest, o ne nustumt ir užvažiuot. Šiaip ar taip, skersai kelio einantį lengviau pastebėt, negu išilgai, nes išilgai einantis gali išlįst iš tos pusės, kurios pasisukus jau nebesimato arba matosi sunkiau.

                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Ar ten ištikrųjų tiek problemų dėl panaikintos rodyklės?
                    Ne piko metu, tai pusė velnio, bet per piką - tragedija. Ir šiap ten niekada ir nebuvo rodyklės, nes pagrindinis kelias buvo rodyklės krypties tipo.
                    Paskutinis taisė Egiuxz; 2014.10.28, 21:34.

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      /\ Drįsčiau abejoti. Ko gero, geriau būtų ant kapoto užsimest, o ne nustumt ir užvažiuot. Šiaip ar taip, skersai kelio einantį lengviau pastebėt, negu išilgai, nes išilgai einantis gali išlįst iš tos pusės, kurios pasisukus jau nebesimato arba matosi sunkiau.
                      Tai kad daugelis piktinasi, jog sustojus prieš "Stop" liniją nieko nesimato ir beprasmiška sustoti. Daugelis nenorėtų sustoti prieš "Stop" liniją. Tai kaip tai geriau matosi skersai einantis pėstysis, jei jį dažnai užstoja kairėje stovintys automobiliai?


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Ar ten ištikrųjų tiek problemų dėl panaikintos rodyklės?
                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      Ne piko metu, tai pusė velnio, bet per piką - tragedija. Ir šiap ten niekada ir nebuvo rodyklės, nes pagrindinis kelias buvo rodyklės krypties tipo.
                      Gerbiamieji, ta sankryža išvis niekada nebuvo reguliuojama. Ten nebuvo šviesoforo. Tai apie kokią panaikintą rodyklę kalbame?

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Tai kad daugelis piktinasi, jog sustojus prieš "Stop" liniją nieko nesimato ir beprasmiška sustoti. Daugelis nenorėtų sustoti prieš "Stop" liniją. Tai kaip tai geriau matosi skersai einantis pėstysis, jei jį dažnai užstoja kairėje stovintys automobiliai?
                        Nesimato tik kai autobusas ar koks nors didelis daiktas stovi, bet šiap aš jokių problemų nematau. Jei blogiau matosi, tai iki kokių 10km/h prilėtindavau, praslinkdavau ir nurūkdavau. O dabar - nesąmoningas dvigubas sustojimas.

                        Comment


                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                          Nesimato tik kai autobusas ar koks nors didelis daiktas stovi, bet šiap aš jokių problemų nematau. Jei blogiau matosi, tai iki kokių 10km/h prilėtindavau, praslinkdavau ir nurūkdavau. O dabar - nesąmoningas dvigubas sustojimas.
                          Tikiuosi, delfi rytoj išspausdins mano straipsnį apie to dvigubo sustojimo būtinybę. Gerai, kad tu pristabdai, o tu paaiškink tai kitiems vairuotojams.

                          Comment


                            Tai tada naikint nafik tas visas lenteles, žaliąsias bangas, apsaugotus posūkius ir t.t. - vadovaukimės tik žalia/raudona.

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Tai tada naikint nafik tas visas lenteles, žaliąsias bangas, apsaugotus posūkius ir t.t. - vadovaukimės tik žalia/raudona.
                              Kodėl lygini žalią lentelę su apsaugotu posūkiu? Lentelė neduoda visiško saugumo, kai tuo tarpu apsaugotas posūkis suteikia visišką saugumą.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Tikiuosi, delfi rytoj išspausdins mano straipsnį apie to dvigubo sustojimo būtinybę. Gerai, kad tu pristabdai, o tu paaiškink tai kitiems vairuotojams.
                                O kada delfi išspausdins straipsnį apie tai, kad "jau pusę metų policija nesulaikė nei vieno girto vairuotojo, neužfiksavo nei vieno greičio viršijimo, nei vieno vairuotojo be teisių, nei vienos mašinos be techapžiūros"? Kas kelia didesnį pavojų? - mano išvardinti atvėjai ar lentelė?

                                Comment


                                  Turi būti įrengti atitinkami šviesoforai kur didelis srautas dešinėn.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė Mr.x
                                    dsanto, o kaip išsisprpęs kvailystės kai nebus lentelės kaune sukant i dešinę iš Mackevičiaus g (kai atidarys Savanorių kalną) arba Radastų g.)? 200 mašinų per piką sustos kad dvi galėtų pasukt dešinėn?
                                    Jei klausimas kiltų 1978 m. Honeckerio Vokietijos laikais, galbūt lentelė ir būtų geras sprendimas tokiuose privažiavimuose, kur eismas neintensyvus ir nereikėtų periodiškai nereikalingai stabdyti eismą kitomis kryptimis. Visgi dabar yra išmaniųjų technologiijų laikai ir adaptyvus valdymas nėra naujiena.

                                    Kadangi ne visi forumo nariai žino, kuo ypatingos šios Kauno sankryžos, apžvelgsiu jas abi.

                                    K.Petrausko g. - Vydūno al. - Radastų g. sankryža Kaune. Pagal projektą buvo numatyta įrengti eismo daviklius iš Radastų g. ir eismą iš jos leisti kartu su K.Petrausko g. kertančiais pėsčiaisias. Visgi sankryžos rekonstrukcijos metu to buvo atsisakyta: įrengtas kelio ženklas, leidžiantis sukti tik į dešinę, šviesoforas paliktas amžinai (bent iki 2020 m.) šviesti raudonai, o prie jo pritvirtinta lentelė su žalia rodykle. Panaikinus lentelę su žalia rodykle, liks aktyvuoti eismo daviklį, kaip buvo numatyta projekte. Siūlyčiau įrengti šviesoforą su rodyklėmis į dešinę. Tuomet užfiksavus automobilį, fazėje, kai leidžiamas eismas K.Petrausko gatve, būtų trumpam sustabdytas eismas nuo Aukštaičių g., o nuo Parodos g. pusės eismas ir toliau galėtų vykti (šis srautas su Radastų gatvės srautu nesikerta).



                                    Šv.Gertrūdos - Gimnazijos g. sankryža Kaune. Privažiavimas nuo A.Mackevičiaus g. pusės. Laikinai, kol Savanorių pr. įkalnė uždaryta, šviesoforas veikia, tačiau prieš tai ir, tikėtina, po įkalnės atidarymo, šviesoforas vėl nuolat degs raudonai, o šalia jo bus lentelė su žalia rodykle. Panaikinus lentelę su žalia rodykle, bus būtina įrengti eismo daviklį (esu išsiuntęs pasiūlymą Kauno m. savivaldybei dėl 22 Savanorių pr. ir jo prieigų sankryžų projektavimo). Siūlyčiau įrengti šviesoforą su rodyklėmis į dešinę. Tuomet užfiksavus automobilį, fazėje, kai leidžiamas eismas Šv. Gertrūdos gatve, būtų trumpam sustabdytas eismas nuo Savanorių pr., o nuo Kauno pilies pusės eismas ir toliau galėtų vykti (šis srautas su minėtu Gimnazijos g. privažiavimo srautu nesikerta).

                                    Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.29, 08:39.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O kada delfi išspausdins straipsnį apie tai, kad "jau pusę metų policija nesulaikė nei vieno girto vairuotojo, neužfiksavo nei vieno greičio viršijimo, nei vieno vairuotojo be teisių, nei vienos mašinos be techapžiūros"? Kas kelia didesnį pavojų? - mano išvardinti atvėjai ar lentelė?
                                      Tikrai kažkokia manija dėl tos lentelės. Na panaikino ir viskas, užteks jau plakti vandenį stiklinėje.
                                      Pvz.: vakar Erfurto gatve kažkoks debilas praskriejo maždaug 100-110 km/h greičiu. Numerių nepastebėjau, ir net to raudono sportinio automobilio markės nesupratau. Bet tai nėra problema. Propaguokime "dvigubo sustojimo būtinybę" ir tai išgelbės Lietuvą ir tūkstančius žuvusiųjų keliuose.
                                      Paskutinis taisė Sula; 2014.10.29, 08:42.

                                      Comment


                                        Vairuotojo įrodymai, kodėl naujoji KET – būtina

                                        Lietuvoje įvedus privalomą sustojimą prieš sukant, degant draudžiam šviesoforo signalui, kai įrengta lentelė su žalia rodykle, kilo dalies vairuotojų pasipiktinimas.


                                        Lentelės su žaliomis rodyklėmis pradėtos naudoti 1978 m. Vokietijos Demokratinėje Respublikoje (toliau – VDR). Dėl primityvių eismo reguliavimo galimybių VDR, nuspręsta vietoje papildomų sekcijų naudoti lenteles su žaliomis rodyklėmis, nepaisant to, kad lentelės su žaliomis rodyklėmis nebuvo numatytos Europos Kelio ženklų ir signalų Konvencijoje (ir iki šiol nėra numatytos).

                                        Po VDR ir Vokietijos Federacinės Respublikos susivienijimo 1989 m. konstatuota, kad toks eismo reguliavimas kelia grėsmę eismo saugumui. Po ilgų eismo saugumo tyrimų ir didelio VDR visuomenės pasipriešinimo, nuo 1994 m. kovo 1 d. nuspręsta leisti įrengti šias lenteles, tačiau tik gerai įvertinus visas aplinkybes sankryžose ir tik ypatingai retais atvejais.

                                        Šiuo metu Vokietija yra vienintelė Europos Sąjungos valstybė (be Lietuvos), kurioje, nors ir labai retai, tačiau galima pamatyti lentelę su žalia rodykle. Tačiau Vokietijos Kelių eismo taisyklės (toliau – KET), degant raudonam šviesoforo signalui, į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle leidžia sukti tik prieš tai sustojus, analogiškai, kaip prie „Stop“ ženklo.

                                        Comment


                                          Labai panašu į savireklamą.

                                          Paskaičius komentarus po tuo Tamstos straipsniu, tai dauguma yra už žalių rodyklių išlaikymą.

                                          Į tuos komentatorius, kurie sako, kad straipsnis užsakytas, nekreipsime dėmesio. Tačiau kyla klausimas, iš kur tokia nemeilė žaliosioms rodyklėms.
                                          Paskutinis taisė Romas; 2014.10.29, 21:08.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X