Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
    Priklausomai nuo sankryžos, ten gali šviesti žalia rodyklė į kairę. Čia pavaizduoti visi variantai, kai iš mūsų perspektyvos dega raudona.
    Čia labai avaringa (dėl žalios rodyklės) sankryža
    Bet tokiu atveju srauto iš dešinės tikrai nebus. Pažiūrėjus į šį paveikslėlį gali susidaryti toks vaizdas, jog sukant į dešinę mano trajektorija kirsis su visomis pavaizduotomis paveikslėlyje.

    Pavaizduoti visi įmanomi variantai, bet neįmanoma, kad jie visi būtų kartu.
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.25, 22:01.

    Comment


      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Bet tokiu atveju srauto iš dešinės tikrai nebus. Pažiūrėjus į šį paveikslėlį gali susidaryti toks vaizdas, jog sukant į dešinę mano trajektorija kirsis su visomis pavaizduotomis paveikslėlyje.

      Pavaizduoti visi įmanomi variantai, bet neįmanoma, kad jie visi būtų kartu.
      Tai žinoma, kad visi nebus kartu Bet vairuotojas nežino, kas kada gali pradėti važiuoti / eiti.

      Comment


        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Bet tokiu atveju srauto iš dešinės tikrai nebus. Pažiūrėjus į šį paveikslėlį gali susidaryti toks vaizdas, jog sukant į dešinę mano trajektorija kirsis su visomis pavaizduotomis paveikslėlyje.

        Pavaizduoti visi įmanomi variantai, bet neįmanoma, kad jie visi būtų kartu.
        Niekas ir nesako, kad vienu metu. Manau turėta omenyje tai, kad vairuotojas atvažiuodamas nežino kokia spalva šviečia kitiems, todėl vistiek turės peržvelgti visas įmanomas kryptis. Kai tiek daug variantų, galima lengvai pasimesti ir kažko nepraleisti.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Pavargęs vairuotojas irgi gali tapti blondine, nes lentelė reikalauja įvertinti išties daug konfliktinių situacijų:

          Atvaizdas
          A ne gėda meluot? Tokių situacijų net būt negali.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Tai žinoma, kad visi nebus kartu Bet vairuotojas nežino, kas kada gali pradėti važiuoti / eiti.
            Nebus, bet tokią schemą galima panaudoti mėginant "apjuodinti" lentelę .

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Pavargęs vairuotojas irgi gali tapti blondine, nes lentelė reikalauja įvertinti išties daug konfliktinių situacijų:

              Atvaizdas
              Ne kartą esu matęs "blondinių", kurios ties didelėmis sankryžomis bijo važiuoti per raudoną ir ramiai laukia kol užsidegs žalias. Aišku paskui jas susidaro spūstis ir kai kurie vairuotojai labai dėl to pyksta. Taip, kad žalia lentelė nėra žalias šviesaforas ir nebūtina važiuoti, jeigu manote, kad nesaugu.
              Paskutinis taisė Lettered; 2014.10.25, 22:12.
              Flickr

              Comment


                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                A ne gėda meluot? Tokių situacijų net būt negali.

                Atvaizdas
                Kaip tai negali? Iš priekio gali sukti su žalia rodykle į kairę! O su pėsčiaisiais irgi galima situacija, kad tu suki per raudoną, o pėstiesiems žalias uždegamas žymiai anksčiau nei tau. Ojojoi...

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Kaip tai negali? Iš priekio gali sukti su žalia rodykle į kairę! O su pėsčiaisiais irgi galima situacija, kad tu suki per raudoną, o pėstiesiems žalias uždegamas žymiai anksčiau nei tau. Ojojoi...
                  Aišku negali, nes tada vėl išnyksta dar kiti srautai. Tokių atvejų, kad visi šia parodyti būtų, tikrai negali.

                  Comment


                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                    Aišku negali, nes tada vėl išnyksta dar kiti srautai. Tokių atvejų, kad visi šia parodyti būtų, tikrai negali.
                    Paveiksle pavaizduotos visos įmanomos situacijos. Nebūtinai jos bus vienu metu, bet vairuotojas taigi nežino, kuri kada bus, ir turi įvertinti visas 7 galimas konfliktines situacijas.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Paveiksle pavaizduotos visos įmanomos situacijos. Nebūtinai jos bus vienu metu, bet vairuotojas taigi nežino, kuri kada bus, ir turi įvertinti visas 7 galimas konfliktines situacijas.
                      Jeigu nežino, tai ką jis prie vairo veikia? Sankryžos veikimas matomas gana laisvai. Beveik visas vairavimas ir yra eismo numatymas, ką net prie mokomuko sėdint daugelis jau sugeba.

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        Nieko čia nereikalauja, tiesiog tokių blondinių į gatvę išleist negalima.
                        Tai gal pasiūlykite sprendimo būdą kaip įgyvendinti, kad gatvėmis važinėtu tik labai gerai bei tvarkingai, taisyklingai vairuojantys asmenys, bet kartu ir būtų užtikrinta galimybė visiems turėti teisę vairuoti.

                        Dažnai čia buvo komentarų "problema ne lentelėje, o vairuotojuose". Tačiau ką tai pasako? Žinoma, kad viską lemia žmogiškasis faktorius. Jeigu visi vairuotojai būtų labai geri, tai nereikėtu daugybės techninių priemonių: greičio matuoklių, iškilių greičio mažinimo priemonių, dalies kelio ženklų, kai kuriose sankryžose šviesoforų ir t.t. Tačiau taip nėra ir niekada nebus, nes vairuoja visi: jauni, seni; vyrai, moterys; išsiblaškę, susikaupę; išsimiegoję, neišsimiegoję; baigę 5 klases, turintys daktaro ar profesoriaus laipsnius; vakar pirmą kartą savarankiškai sėdę prie vairo, vairuojantys kasdien jau daugybę metų ir kt. Taigi tam ir reikalingos techninės eismo reguliavimo, eismo saugumo priemonės, kurios sumažintu žmogiškojo faktoriaus (klaidos) įtaką eismo saugumui arba sumažinto šios klaidos pasekmes.
                        Jeigu kažkokia eismo reguliavimo priemonė suteikia prielaidas žmogui suklysti ar netinkamai įvertinti situacija (jau plačiai išdiskutuota), tuomet tokia priemonė veikia ne visiškai tinkamai ir neturi būti naudojama.

                        Comment


                          Pavyzdys iš Kauno. 2007 m. atidaryta Karaliaus Mindaugo pr. - A.Mickevičiaus g. sankryža prie Akropolio. Posūkiui iš Karaliaus Mindaugo pr. į A.Mickevičiaus g. įrengtas atskiras šviesoforas į dešinę (papildoma sekcija) - pėsčiųjų eismas visiškai apsaugotas.





                          Video (sorry už kokybę, tai buvo labai seniai )



                          2011 m. vasarą, atidarius Žalgirio areną, galbūt pritrūkus signalinių grupių valdiklyje dėl atsiradusio naujo šviesoforo iš Žalgirio arenos išvažiavimo, atskira fazė sukantiems į dešinę panaikinta, nepaisant to, kad čia, ypač per renginius, eina daug pėsčiųjų. Ir uždėta panacėja nuo visų problemų - lentelė su žalia rodykle.



                          Video. Pasukęs per raudoną su lentele vairuotojas net nesistengia praleisti pėsčiųjų.

                          Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.25, 22:26.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Tai gal pasiūlykite sprendimo būdą kaip įgyvendinti, kad gatvėmis važinėtu tik labai gerai bei tvarkingai, taisyklingai vairuojantys asmenys, bet kartu ir būtų užtikrinta galimybė visiems turėti teisę vairuoti.

                            Dažnai čia buvo komentarų "problema ne lentelėje, o vairuotojuose". Tačiau ką tai pasako? Žinoma, kad viską lemia žmogiškasis faktorius. Jeigu visi vairuotojai būtų labai geri, tai nereikėtu daugybės techninių priemonių: greičio matuoklių, iškilių greičio mažinimo priemonių, dalies kelio ženklų, kai kuriose sankryžose šviesoforų ir t.t. Tačiau taip nėra ir niekada nebus, nes vairuoja visi: jauni, seni; vyrai, moterys; išsiblaškę, susikaupę; išsimiegoję, neišsimiegoję; baigę 5 klases, turintys daktaro ar profesoriaus laipsnius; vakar pirmą kartą savarankiškai sėdę prie vairo, vairuojantys kasdien jau daugybę metų ir kt. Taigi tam ir reikalingos techninės eismo reguliavimo, eismo saugumo priemonės, kurios sumažintu žmogiškojo faktoriaus (klaidos) įtaką eismo saugumui arba sumažinto šios klaidos pasekmes.
                            Jeigu kažkokia eismo reguliavimo priemonė suteikia prielaidas žmogui suklysti ar netinkamai įvertinti situacija (jau plačiai išdiskutuota), tuomet tokia priemonė veikia ne visiškai tinkamai ir neturi būti naudojama.
                            Pilni perlaikymai kas 5-is metus, baudos balai, didesni ir neskelbiami policijos reidai, chuliganiškus vairuotojus prevenciškai patupdyt paroms, o recidyvistams BK pritaikyt. Žinos, kad gali gyvenimą susigadint už nustūmimą nuo kelio, tada gal nebelakstys.

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Pilni perlaikymai kas 5-is metus, baudos balai, didesni ir neskelbiami policijos reidai, chuliganiškus vairuotojus prevenciškai patupdyt paroms, o recidyvistams BK pritaikyt. Žinos, kad gali gyvenimą susigadint už nustūmimą nuo kelio, tada gal nebelakstys.
                              Kažkokia utopija .

                              Comment


                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                Kažkokia utopija .
                                Lietuvoj - taip, nes žmogiškumo faktoriai dažniau taikomi nusikaltėliams, nei normaliems žmonėms. Bet pasvajot galima.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Tai gal pasiūlykite sprendimo būdą kaip įgyvendinti, kad gatvėmis važinėtu tik labai gerai bei tvarkingai, taisyklingai vairuojantys asmenys, bet kartu ir būtų užtikrinta galimybė visiems turėti teisę vairuoti.
                                  Egzaminai turi būti laikomi ne kartą gyvenime, o regaliariai perlaikomi (kaip tai daro mašinistai ir pilotai).

                                  Comment


                                    Pažvelkime realybei į akis:

                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Egzaminai turi būti laikomi ne kartą gyvenime, o regaliariai perlaikomi (kaip tai daro mašinistai ir pilotai).
                                    Kad ir kas 5 metus perlaikyti, nėra jokio skirtumo. Išlaikei vieną kartą, išlaikysi ir kitą (juolab po n metų praktikos), bet iš principo tavęs kaip asmenybės tai nepakeis. Net iš diskusijos kitoje temoje akivaizdu, kad net ir po išlaikytų egzaminų kai kurie vadovaujasi ne KET, o savomis iš kažkur susikurtomis taisyklėmis.

                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    Pilni perlaikymai kas 5-is metus, baudos balai, didesni ir neskelbiami policijos reidai, chuliganiškus vairuotojus prevenciškai patupdyt paroms, o recidyvistams BK pritaikyt. Žinos, kad gali gyvenimą susigadint už nustūmimą nuo kelio, tada gal nebelakstys.
                                    Baudos ir baudos balai glaudžiai susiję su tikimybę įkliūti kontroliuojantiems pareigūnams. Realybė tokia, kad policija nėra pajėgi užtikrinti reikiamo lygio pažeidimų kontrolės. Reidai daromi, bet reidai tik lašas jūroje. Viskas prasideda nuo kasdienių smulkių pažeidimų. Ir tai susiję ne tik su lakstymų ar chuliganišku vairavimu. Tiesiog yra žmonių, kurie nesukurti vairavimui ir tai jiems sunkokai sekasi. Egzaminus pasistengę jie išlaikys net periodiškai perlaikant ir vis tiek važinės ne visiškai užtikrintai.
                                    Žmonių neužprogramuosi, kad jie viską darytu tiksliai kaip laikrodis, todėl ir žmogiškojo faktoriaus eliminuoti neišeis.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Tai gal pasiūlykite sprendimo būdą kaip įgyvendinti, kad gatvėmis važinėtu tik labai gerai bei tvarkingai, taisyklingai vairuojantys asmenys, bet kartu ir būtų užtikrinta galimybė visiems turėti teisę vairuoti.

                                      Dažnai čia buvo komentarų "problema ne lentelėje, o vairuotojuose". Tačiau ką tai pasako? Žinoma, kad viską lemia žmogiškasis faktorius. Jeigu visi vairuotojai būtų labai geri, tai nereikėtu daugybės techninių priemonių: greičio matuoklių, iškilių greičio mažinimo priemonių, dalies kelio ženklų, kai kuriose sankryžose šviesoforų ir t.t. Tačiau taip nėra ir niekada nebus, nes vairuoja visi: jauni, seni; vyrai, moterys; išsiblaškę, susikaupę; išsimiegoję, neišsimiegoję; baigę 5 klases, turintys daktaro ar profesoriaus laipsnius; vakar pirmą kartą savarankiškai sėdę prie vairo, vairuojantys kasdien jau daugybę metų ir kt. Taigi tam ir reikalingos techninės eismo reguliavimo, eismo saugumo priemonės, kurios sumažintu žmogiškojo faktoriaus (klaidos) įtaką eismo saugumui arba sumažinto šios klaidos pasekmes.
                                      Jeigu kažkokia eismo reguliavimo priemonė suteikia prielaidas žmogui suklysti ar netinkamai įvertinti situacija (jau plačiai išdiskutuota), tuomet tokia priemonė veikia ne visiškai tinkamai ir neturi būti naudojama.
                                      Geras pastebėjimas. To veikėjo visi argumentai remiasi tuo, kad lentelė yra geriau sąlygomis, kad visi vairuotojai yra idealūs. Kitaip sakanat jei važinėtų tik robotai tai neabejotinai lentelė yra geriau dėl to asmens dėstomų argumentų. Jam sunku suprast, kad važinėja ne idealūs vairuotojai ir dauguma daro klaidų. Kaip jam tai įkalti į galvą?

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Kad ir kas 5 metus perlaikyti, nėra jokio skirtumo. Išlaikei vieną kartą, išlaikysi ir kitą (juolab po n metų praktikos), bet iš principo tavęs kaip asmenybės tai nepakeis. Net iš diskusijos kitoje temoje akivaizdu, kad net ir po išlaikytų egzaminų kai kurie vadovaujasi ne KET, o savomis iš kažkur susikurtomis taisyklėmis.
                                        Reguliarūs egzaminai priverčia bent jau perskaityti naujas taisykles - jų pakeitimai daromi nuolat. Kai aš gavau vairuotojo teises, nebuvo nei lentelių su rodyklę, nei 130km/h lakstymo magistralėse, nei įjungtų šviesų visus metus, nei kai kurių ženklų.
                                        Paskutinis taisė Aleksio; 2014.10.26, 11:57.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                          Pilni perlaikymai kas 5-is metus, baudos balai, didesni ir neskelbiami policijos reidai, chuliganiškus vairuotojus prevenciškai patupdyt paroms, o recidyvistams BK pritaikyt. Žinos, kad gali gyvenimą susigadint už nustūmimą nuo kelio, tada gal nebelakstys.
                                          Tik su baudos balais jau tik nereikia, nes pvž pėstieji patys lenda po ratais , pamato automobilį ir žengia į gatvę. Pats vairuoju ir žinau ką šneku. Kažkodėl apie pėščiuosius visada gerai. O su ta žalia rodyklę palaikau tik iš dalies.
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X