Parašė balietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTokių situacijų statistika nefiksuoja, todėl daugelis galvoja, kad lentelės nesukelia beveik jokio pavojaus.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPavojų daug kas sukelia, pvz. nereguliuojamos perėjos, bet jų nenaikina, jeigu nėra pastatomas viadukas arba požeminė perėja.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaip tai nenaikinamos? Dalis yra paverčiamos reguliuojamomis. Blogas pavyzdys - ne pavyzdys. Jeigu sankryža tampa reguliuojama, tai ji ir turi būti reguliuojama, o ne suteikta privilegija dešiniajam posūkiui būti nereguliuojamam.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNereguliuojamos perėjos irgi blogas dalykas, bet ką daryti, jei nėra pinigų viadukui? Čia irgi tas pats variantas, kai nėra pinigų praplatinti sankryžą, padaryti tinkamą reguliavimą, todėl daromas pigesnis variantas - žalia rodyklė.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąAr bus kaip nors kompensuojamas žaliųjų rodyklių lentelių panaikinimas? Gal atsiras atskiros šviesoforų sekcijos, panašiai kaip buvo seniau?
KET numatytas pereinamasis laikotarpis (iki 2020 m.), per kurį savivaldybės turi pasiruošti lentelių su žalia rodykle atsisakymui: perprogramuoti šviesoforus, įrengti papildomas šviesoforo sekcijas, eismo juostas ir pan. Vien tik lentelių su žalia rodykle atsisakymas nekeičiant eismo organizavimo didmiesčiuose gali sukelti neigiamų pasekmių.
Sprendimas 2020 metais atsisakyti ties raudonais šviesoforų signalais pritvirtintų lentelių su žalia rodykle, nukreiptų į dešinę, priimtas siekiant pakeisti miestų eismo organizavimą palaipsniui, kad miestai spėtų pasiruošti permainoms ir, laikui bėgant, nauji ir rekonstruojami šviesoforai būtų įrengiami taip, kad vietoj minėtų žalių rodyklių būtų naudojami kiti saugesni eismo organizavimo būdai, pvz., šviesoforų sekcijos, leidžiančios sukti į dešinę. Šios šviesoforų sekcijos yra saugesnės ir geriau paskirsto transporto srautus.
1. Toks eismo organizavimo būdas itin dažnai sukelia eismo dalyvių konfliktines situacijas (nepraleidžiami reguliuojama pėsčiųjų perėja degant žaliam šviesoforo signalui einantys pėstieji ar papildomos sekcijos su žalia rodykle kryptimi judančios transporto priemonės) ir nėra naudojamas kitose Europos valstybėse (išskyrus pavienius atvejus, tam tikrose Vokietijos žemėse). Tokio eismo organizavimo būdo nenumato Kelio ženklų ir signalų konvencija. Transporto spūsčių miestuose galima išvengti naudojant saugesnes novatoriškas eismo organizavimo priemones.
2. KET numatytas pereinamasis laikotarpis (iki 2020 m.), per kurį savivaldybės turi pasiruošti lentelių su žalia rodykle atsisakymui: perprogramuoti šviesoforus, įrengti papildomas šviesoforo sekcijas, eismo juostas ir pan. Vien tik lentelių su žalia rodykle atsisakymas nekeičiant eismo organizavimo didmiesčiuose gali sukelti neigiamų pasekmių.
3. Savivaldybės iki 2020 m. turi peržiūrėti eismo organizavimą ir įvertinti, kokiomis eismo organizavimo priemonėmis turi būti užtikrinta eismo sauga, eismo pralaidumas ir pan.
4. Būtent dėl to, kad pėsčiuosius tam tikrais atvejais sunku pastebėti, KET ir yra numatytas reikalavimas sustoti prieš įvažiuojant į sankryžą. Ankstesnio KET reikalavimo laikėsi tikrai ne visi. Tokios statistikos, kaip nurodyta Jūsų klausimu, policija pateikti negali.
5. Lentelės su žalia rodykle naudojimas sukelia labai daug konfliktinių situacijų:
- nepraleidžiami pėstieji tiek prieš manevrą, tiek pasukus į dešinę;
- užtveriama pėsčiųjų perėja;
- pavojinga situacija vaikams (mato žalią signalą, bet turi įvertinti iš nugaros atvažiuojančių ir sukančių vairuotojų veiksmus);
- pagal lentelę į kelią įsukusios transporto priemonės trukdo krovininio transporto eismą (jų vairuotojai skundžiasi, kad ne visada gali sustabdyti pakrautą sunkiasvorį automobilį, kai į kelią įvažiuojama pagal minėtą lentelę);
- vairuotojai, sustoję praleisti pėsčiųjų, sulaukia iš paskos važiuojančių transporto priemonių garsinio signalo;
- kai kurie vairuotojai, norėdami važiuoti tiesiai ir tuo pačiu praleisti iš paskos sustojusius vairuotojus, kurie nori važiuoti pagal lentelę, manevruoja kairiau į kitą eismo juostą ir sustoja įvažiavę į sankryžą;
- blokuojamas pagal žalią šviesoforo signalą važiuojančio transporto eismas;
- kliudoma „žaliai bangai“;
- kliudoma specialiosioms transporto priemonėms ir kt.
Comment
-
Dar viena tema diskusijoms apie žaliąsias rodykles. KET'e niekur nėra nurodyta kaip važiuoti joms esant, kai posūkiui į dešinę yra 2 ar daugiau eismo juostų. Esamu atveju visi suka tiek iš pirmos, tiek iš antros eismo juostos. Mano manymu, kol žaliosios rodyklės yra, turi būti aprašytos tokios situacijos. Saugaus eismo požiūriu turėtų būti leidžiamas posūkis tik iš kraštinės eismo juostos, nes antrąja eismo juosta važiuojantys automobiliai papildomai riboja matomumą.
Comment
-
Parašė miestietis Rodyti pranešimąDar viena tema diskusijoms apie žaliąsias rodykles. KET'e niekur nėra nurodyta kaip važiuoti joms esant, kai posūkiui į dešinę yra 2 ar daugiau eismo juostų. Esamu atveju visi suka tiek iš pirmos, tiek iš antros eismo juostos. Mano manymu, kol žaliosios rodyklės yra, turi būti aprašytos tokios situacijos. Saugaus eismo požiūriu turėtų būti leidžiamas posūkis tik iš kraštinės eismo juostos, nes antrąja eismo juosta važiuojantys automobiliai papildomai riboja matomumą.
Comment
-
Parašė miestietis Rodyti pranešimąDar viena tema diskusijoms apie žaliąsias rodykles. KET'e niekur nėra nurodyta kaip važiuoti joms esant, kai posūkiui į dešinę yra 2 ar daugiau eismo juostų. Esamu atveju visi suka tiek iš pirmos, tiek iš antros eismo juostos. Mano manymu, kol žaliosios rodyklės yra, turi būti aprašytos tokios situacijos. Saugaus eismo požiūriu turėtų būti leidžiamas posūkis tik iš kraštinės eismo juostos, nes antrąja eismo juosta važiuojantys automobiliai papildomai riboja matomumą.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąĮrengti žalia rodyklę draudžiama, kur yra dvi arba daugiau juostų sukti į dešinę.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPateikiau klausimą Susisiekimo ministerijos KET konferencijoje. Atsakymas:
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąIš šitos blevyzgos suprantu, kad jokio siurprizo vairuotojams nerengiama ir nebus skiriama jokio išskirtinio dėmesio ar finansavimo sankryžų pertvarkai. Tad išlieka galioti pirminis spėjimas dėl 4 metų nieko neveikimo ir 1 metus triukšmo, paprasčiausiai nukabinant lenteles.
Per televiziją kalbėjo kažką apie "protingus šviesoforus", bet kad Vilniuje, juos kaip ir turinčiame, jie tokiose situacijose niekuo nepadeda.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVilniuje tokio reguliavimo principo nėra. Tai būtų tikrai pralaidu ir saugu: dega žalias, suki ir praleidi pėsčiuosius, dega raudonas ir papildoma sekcija - suki į dešinę nesikirsdamas su kitomis kryptimis:
Youtube video
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąŠitokie šviesoforai būtų ideali alternatyva "žaliom rodyklėm" kokioj Savanorių/K.Petrausko/Utenos sankryžose (atvažiavus iš Utenos ar K. Petrausko g.), kur per žalią neimanoma pasukt dešinėn dėl pėsčiųjų ir realiai yra neišnaudota fazė kai iš Savanorių pr. leidžiami kairieji posūkiai, o pėstiesiem eismas draudžiamas. Deja, turiu nuojautą, kad artėjant 2020 bus pasirinktas ekonomiškai efektyvesnis žingsnis ir tiesiog nusuktos "žaliosios rodyklės". Reikt tikėtis, kad bent jau projektuodami kitas Savanorių pr. sankryžas pagalvos apie tokius šviesoforus.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąDeja, turiu nuojautą, kad artėjant 2020 bus pasirinktas ekonomiškai efektyvesnis žingsnis ir tiesiog nusuktos "žaliosios rodyklės". Reikt tikėtis, kad bent jau projektuodami kitas Savanorių pr. sankryžas pagalvos apie tokius šviesoforus.
Comment
-
Palaukit, tas Berlyno video man visiškai kertasi su logika: jei man dega žalias, turėčiau galėt važiuot ir sukt kur noriu nieko nepraleisdamas, o jei dega tik žalia rodyklė, o pagrindinis raudonas, tuomet žiūriu, kad kėglių nenusineščiau.
Beje, atkreipkit dėmesį nuo 1:00 momento: užsidega žalia, pirmas BMW praneria, poto VW jau stoja praleist pėsčiųjų, už jo susirikiuoja dar dvi mašinos jau pėsčiųjų perėjoje (pagrindinės gatvės), ir tos dvi mašinos baigia pravažiuot sankryžą jau degant raudonam, o šalia filmuotojo stovintiems pėstiesiems jau dega žalia, kurie pasipila iš kart tik pravažiavus paskutinei mašinai. VISIŠKAS ABSURDAS, o ne eismo saugumas. Tokį variantą siūlyti turėtų būti GĖDA!
-- Lietuvoje tie pėstieji jau būtų nardę tarp tų dviejų mašinų, stovinčių perėjoje joms degant jau raudonam, o pėstiesiems jau žaliam.
Pats važinėjausi Berlyne 2002-2003 metais, eismo organizavimas ten paliko tragišką DDRinį įspūdį, panašu, kad nelabai kas pasikeitė. Todėl imti Berlyną kaip pavyzdį tai tolygu viską nukelti kokį 30 metų atgal. Neturiu ką ir besakyti, jei tokios sankryžos bus rengiamos LT, kaip ta Berlyne.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąPalaukit, tas Berlyno video man visiškai kertasi su logika: jei man dega žalias, turėčiau galėt važiuot ir sukt kur noriu nieko nepraleisdamas, o jei dega tik žalia rodyklė, o pagrindinis raudonas, tuomet žiūriu, kad kėglių nenusineščiau.
Beje, atkreipkit dėmesį nuo 1:00 momento: užsidega žalia, pirmas BMW praneria, poto VW jau stoja praleist pėsčiųjų, už jo susirikiuoja dar dvi mašinos jau pėsčiųjų perėjoje (pagrindinės gatvės), ir tos dvi mašinos baigia pravažiuot sankryžą jau degant raudonam, o šalia filmuotojo stovintiems pėstiesiems jau dega žalia, kurie pasipila iš kart tik pravažiavus paskutinei mašinai. VISIŠKAS ABSURDAS, o ne eismo saugumas. Tokį variantą siūlyti turėtų būti GĖDA!
-- Lietuvoje tie pėstieji jau būtų nardę tarp tų dviejų mašinų, stovinčių perėjoje joms degant jau raudonam, o pėstiesiems jau žaliam.
Pats važinėjausi Berlyne 2002-2003 metais, eismo organizavimas ten paliko tragišką DDRinį įspūdį, panašu, kad nelabai kas pasikeitė. Todėl imti Berlyną kaip pavyzdį tai tolygu viską nukelti kokį 30 metų atgal. Neturiu ką ir besakyti, jei tokios sankryžos bus rengiamos LT, kaip ta Berlyne.
1:02 užsidega geltonas šviesoforo signalas, tad vairuotojams, neprivažiavusiems šviesoforo, draudžiama važiuoti toliau. Tad 1:08 automobilis įvažiuoja pažeisdamas KET. Ir tik 1:09 (po 7 sekundžių nuo geltono užsidegimo pėstiesiems užsidega žalias). Šviesoforo valdymo programa yra tinkama, KET pažeidėjai yra kita tema.
Berlyne buvau daugybę kartų, ir čia jau mūsų nuomonės išsisikiria. Miestas, kuriame dviratininkai turi savo juostas, savo šviesoforus, pėstiesiems visur suteikiama pirmenybė įžengti į gatvę (kaip pas mus naujose sankryžose), vairuotojams leidžiama saugiai pabaigti manevrą į kairę informuojant juos žalia rodykle už sankryžos - ir šalis, kurioje daugybėje sankryžų prikabinta lentelių, pėstieji nardo tarp automobilių; kai kur saugos laikai nenormalūs - užgęsus pėsčiojo šviesoforui, už sekundės užsidega žalias transportui; kai kur geltonas transportui dega vos 2 sekundes. Palygino vokišką tvarką su lietuviška anarchija. Naujos šviesoforų taisyklės bent įnešė daugiau tvarkos ir pamažu padėtis taisosi.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąvairuotojams leidžiama saugiai pabaigti manevrą į kairę informuojant juos žalia rodykle už sankryžos...
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNaujos šviesoforų taisyklės bent įnešė daugiau tvarkos ir pamažu padėtis taisosi.
Comment
-
Berlyno aš gerai nežinau, nediskutuosiu, bet kitur Vakarų Vokietijoje esu prisivažinėjęs sočiai, ir niekur tokių KET pažeidėjų kaip tame video nesu matęs. Kaip taisyklė, dažni pažeidimai atsiranda ten, kur blogai suprojektuota. Manyčiau, kad gerai įrengtose sankryžose taip būti negali, kad degant žaliam atsiduri ant perėjos, esi priverstas sustoti, tada tau užsidega raudona, tu vis dar ant perėjos ir turi pabaigdamas manevrą tikėtis, kad pėstieji neužlips ant kapoto. Kadangi video matosi tik lempos, o ne visa sankryža, negalima čia rimtai diskutuoti, bet kad joj kažkas blogai, tai man akivaizdu. Nuomonę apie požiūrius aš pasiliksiu sau.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
Comment