Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    Važiuojant per raudoną reikia žiūrėti į kairę, ar nieks neatvažiuoja ir tuo pat metu žiūrėt į dešinę, ar nieks neina per perėją.
    Iš esmės lietuviai vairuotojai gerbia raudoną signalą (lygininat su kokiais turkais), bet žalia rodyklė šiek tiek pratrina ribas, kas galima, o kas ne. Sykį manęs vos nesuvažinėjo mikroautobusas, sukantis į dešinę, nes jam artėjant link sankryžos kaip tik užsidegė raudona, bet juk nebuvo absoliučiai jokios prasmės imti ir sustoti, nes Vilniuje kurį laiką visiems dega raudona, kitaip sakant, pro mašinas iš kairės jis laisvai ir saugiai prašoko. Pėstieji juk gali ir palaukti, nėr ko šokinėt po ratais, vos žalia užsidega. Čia norėčiau pabrėžti, kad jis ne tai, kad kažkaip lėtai prariedėjo, bet prašvilpė pro nosį stabdydamas tik tiek, kiek būtina, sukant į dešinę.
    Tokių situacijų statistika nefiksuoja, todėl daugelis galvoja, kad lentelės nesukelia beveik jokio pavojaus.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Tokių situacijų statistika nefiksuoja, todėl daugelis galvoja, kad lentelės nesukelia beveik jokio pavojaus.
      Jeigu automobilis nesustoja prie raudono šviesaforo praleisti kitų eismo dalyvių, ar dėl to kalta rodyklė? Pavojų daug kas sukelia, pvz. nereguliuojamos perėjos, bet jų nenaikina, jeigu nėra pastatomas viadukas arba požeminė perėja, čia lygiai taip pat, žalių rodyklių nuėmimas padidintų kamščius.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Pavojų daug kas sukelia, pvz. nereguliuojamos perėjos, bet jų nenaikina, jeigu nėra pastatomas viadukas arba požeminė perėja.
        Kaip tai nenaikinamos? Dalis yra paverčiamos reguliuojamomis. Blogas pavyzdys - ne pavyzdys. Jeigu sankryža tampa reguliuojama, tai ji ir turi būti reguliuojama, o ne suteikta privilegija dešiniajam posūkiui būti nereguliuojamam.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Kaip tai nenaikinamos? Dalis yra paverčiamos reguliuojamomis. Blogas pavyzdys - ne pavyzdys. Jeigu sankryža tampa reguliuojama, tai ji ir turi būti reguliuojama, o ne suteikta privilegija dešiniajam posūkiui būti nereguliuojamam.
          Nereguliuojamos perėjos irgi blogas dalykas, bet ką daryti, jei nėra pinigų viadukui? Čia irgi tas pats variantas, kai nėra pinigų praplatinti sankryžą, padaryti tinkamą reguliavimą, todėl daromas pigesnis variantas - žalia rodyklė.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Nereguliuojamos perėjos irgi blogas dalykas, bet ką daryti, jei nėra pinigų viadukui? Čia irgi tas pats variantas, kai nėra pinigų praplatinti sankryžą, padaryti tinkamą reguliavimą, todėl daromas pigesnis variantas - žalia rodyklė.
            O papildoma sekcija ar atskiras šviesoforas labai daug brangesnis, kad neįperkama? Čia greičiau ne pigesnis, o skirtas nemąstantiems projektuotojams ir savivaldybės klerkams.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Ar bus kaip nors kompensuojamas žaliųjų rodyklių lentelių panaikinimas? Gal atsiras atskiros šviesoforų sekcijos, panašiai kaip buvo seniau?
              Pateikiau klausimą Susisiekimo ministerijos KET konferencijoje. Atsakymas:

              KET numatytas pereinamasis laikotarpis (iki 2020 m.), per kurį savivaldybės turi pasiruošti lentelių su žalia rodykle atsisakymui: perprogramuoti šviesoforus, įrengti papildomas šviesoforo sekcijas, eismo juostas ir pan. Vien tik lentelių su žalia rodykle atsisakymas nekeičiant eismo organizavimo didmiesčiuose gali sukelti neigiamų pasekmių.

              Sprendimas 2020 metais atsisakyti ties raudonais šviesoforų signalais pritvirtintų lentelių su žalia rodykle, nukreiptų į dešinę, priimtas siekiant pakeisti miestų eismo organizavimą palaipsniui, kad miestai spėtų pasiruošti permainoms ir, laikui bėgant, nauji ir rekonstruojami šviesoforai būtų įrengiami taip, kad vietoj minėtų žalių rodyklių būtų naudojami kiti saugesni eismo organizavimo būdai, pvz., šviesoforų sekcijos, leidžiančios sukti į dešinę. Šios šviesoforų sekcijos yra saugesnės ir geriau paskirsto transporto srautus.

              1. Toks eismo organizavimo būdas itin dažnai sukelia eismo dalyvių konfliktines situacijas (nepraleidžiami reguliuojama pėsčiųjų perėja degant žaliam šviesoforo signalui einantys pėstieji ar papildomos sekcijos su žalia rodykle kryptimi judančios transporto priemonės) ir nėra naudojamas kitose Europos valstybėse (išskyrus pavienius atvejus, tam tikrose Vokietijos žemėse). Tokio eismo organizavimo būdo nenumato Kelio ženklų ir signalų konvencija. Transporto spūsčių miestuose galima išvengti naudojant saugesnes novatoriškas eismo organizavimo priemones.
              2. KET numatytas pereinamasis laikotarpis (iki 2020 m.), per kurį savivaldybės turi pasiruošti lentelių su žalia rodykle atsisakymui: perprogramuoti šviesoforus, įrengti papildomas šviesoforo sekcijas, eismo juostas ir pan. Vien tik lentelių su žalia rodykle atsisakymas nekeičiant eismo organizavimo didmiesčiuose gali sukelti neigiamų pasekmių.
              3. Savivaldybės iki 2020 m. turi peržiūrėti eismo organizavimą ir įvertinti, kokiomis eismo organizavimo priemonėmis turi būti užtikrinta eismo sauga, eismo pralaidumas ir pan.
              4. Būtent dėl to, kad pėsčiuosius tam tikrais atvejais sunku pastebėti, KET ir yra numatytas reikalavimas sustoti prieš įvažiuojant į sankryžą. Ankstesnio KET reikalavimo laikėsi tikrai ne visi. Tokios statistikos, kaip nurodyta Jūsų klausimu, policija pateikti negali.
              5. Lentelės su žalia rodykle naudojimas sukelia labai daug konfliktinių situacijų:
              - nepraleidžiami pėstieji tiek prieš manevrą, tiek pasukus į dešinę;
              - užtveriama pėsčiųjų perėja;
              - pavojinga situacija vaikams (mato žalią signalą, bet turi įvertinti iš nugaros atvažiuojančių ir sukančių vairuotojų veiksmus);
              - pagal lentelę į kelią įsukusios transporto priemonės trukdo krovininio transporto eismą (jų vairuotojai skundžiasi, kad ne visada gali sustabdyti pakrautą sunkiasvorį automobilį, kai į kelią įvažiuojama pagal minėtą lentelę);
              - vairuotojai, sustoję praleisti pėsčiųjų, sulaukia iš paskos važiuojančių transporto priemonių garsinio signalo;
              - kai kurie vairuotojai, norėdami važiuoti tiesiai ir tuo pačiu praleisti iš paskos sustojusius vairuotojus, kurie nori važiuoti pagal lentelę, manevruoja kairiau į kitą eismo juostą ir sustoja įvažiavę į sankryžą;
              - blokuojamas pagal žalią šviesoforo signalą važiuojančio transporto eismas;
              - kliudoma „žaliai bangai“;
              - kliudoma specialiosioms transporto priemonėms ir kt.

              Comment


                Dar viena tema diskusijoms apie žaliąsias rodykles. KET'e niekur nėra nurodyta kaip važiuoti joms esant, kai posūkiui į dešinę yra 2 ar daugiau eismo juostų. Esamu atveju visi suka tiek iš pirmos, tiek iš antros eismo juostos. Mano manymu, kol žaliosios rodyklės yra, turi būti aprašytos tokios situacijos. Saugaus eismo požiūriu turėtų būti leidžiamas posūkis tik iš kraštinės eismo juostos, nes antrąja eismo juosta važiuojantys automobiliai papildomai riboja matomumą.

                Comment


                  Parašė miestietis Rodyti pranešimą
                  Dar viena tema diskusijoms apie žaliąsias rodykles. KET'e niekur nėra nurodyta kaip važiuoti joms esant, kai posūkiui į dešinę yra 2 ar daugiau eismo juostų. Esamu atveju visi suka tiek iš pirmos, tiek iš antros eismo juostos. Mano manymu, kol žaliosios rodyklės yra, turi būti aprašytos tokios situacijos. Saugaus eismo požiūriu turėtų būti leidžiamas posūkis tik iš kraštinės eismo juostos, nes antrąja eismo juosta važiuojantys automobiliai papildomai riboja matomumą.
                  Čia tikrai praleista... Vokiečių KET tai numato...

                  Comment


                    Parašė miestietis Rodyti pranešimą
                    Dar viena tema diskusijoms apie žaliąsias rodykles. KET'e niekur nėra nurodyta kaip važiuoti joms esant, kai posūkiui į dešinę yra 2 ar daugiau eismo juostų. Esamu atveju visi suka tiek iš pirmos, tiek iš antros eismo juostos. Mano manymu, kol žaliosios rodyklės yra, turi būti aprašytos tokios situacijos. Saugaus eismo požiūriu turėtų būti leidžiamas posūkis tik iš kraštinės eismo juostos, nes antrąja eismo juosta važiuojantys automobiliai papildomai riboja matomumą.
                    Įrengti žalia rodyklę draudžiama, kur yra dvi arba daugiau juostų sukti į dešinę.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                      Įrengti žalia rodyklę draudžiama, kur yra dvi arba daugiau juostų sukti į dešinę.
                      Naujose sankryžose tai taip. Bet senose tai jos kabo.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Pateikiau klausimą Susisiekimo ministerijos KET konferencijoje. Atsakymas:
                        Iš šitos blevyzgos suprantu, kad jokio siurprizo vairuotojams nerengiama ir nebus skiriama jokio išskirtinio dėmesio ar finansavimo sankryžų pertvarkai. Tad išlieka galioti pirminis spėjimas dėl 4 metų nieko neveikimo ir 1 metus triukšmo, paprasčiausiai nukabinant lenteles.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Iš šitos blevyzgos suprantu, kad jokio siurprizo vairuotojams nerengiama ir nebus skiriama jokio išskirtinio dėmesio ar finansavimo sankryžų pertvarkai. Tad išlieka galioti pirminis spėjimas dėl 4 metų nieko neveikimo ir 1 metus triukšmo, paprasčiausiai nukabinant lenteles.
                          Manau, kad bus būtent taip. Nukabinam lenteles, pamatom, kad padidėjo kamščiai (ką ir patys atsakydami pripažinom), bet kaip nors.

                          Per televiziją kalbėjo kažką apie "protingus šviesoforus", bet kad Vilniuje, juos kaip ir turinčiame, jie tokiose situacijose niekuo nepadeda.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Vilniuje tokio reguliavimo principo nėra. Tai būtų tikrai pralaidu ir saugu: dega žalias, suki ir praleidi pėsčiuosius, dega raudonas ir papildoma sekcija - suki į dešinę nesikirsdamas su kitomis kryptimis:

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Vilniuje tokio reguliavimo principo nėra. Tai būtų tikrai pralaidu ir saugu: dega žalias, suki ir praleidi pėsčiuosius, dega raudonas ir papildoma sekcija - suki į dešinę nesikirsdamas su kitomis kryptimis:

                              Youtube video
                              Šitokie šviesoforai būtų ideali alternatyva "žaliom rodyklėm" kokioj Savanorių/K.Petrausko/Utenos sankryžose (atvažiavus iš Utenos ar K. Petrausko g.), kur per žalią neimanoma pasukt dešinėn dėl pėsčiųjų ir realiai yra neišnaudota fazė kai iš Savanorių pr. leidžiami kairieji posūkiai, o pėstiesiem eismas draudžiamas. Deja, turiu nuojautą, kad artėjant 2020 bus pasirinktas ekonomiškai efektyvesnis žingsnis ir tiesiog nusuktos "žaliosios rodyklės". Reikt tikėtis, kad bent jau projektuodami kitas Savanorių pr. sankryžas pagalvos apie tokius šviesoforus.

                              Comment


                                Parašė evil Rodyti pranešimą
                                Šitokie šviesoforai būtų ideali alternatyva "žaliom rodyklėm" kokioj Savanorių/K.Petrausko/Utenos sankryžose (atvažiavus iš Utenos ar K. Petrausko g.), kur per žalią neimanoma pasukt dešinėn dėl pėsčiųjų ir realiai yra neišnaudota fazė kai iš Savanorių pr. leidžiami kairieji posūkiai, o pėstiesiem eismas draudžiamas. Deja, turiu nuojautą, kad artėjant 2020 bus pasirinktas ekonomiškai efektyvesnis žingsnis ir tiesiog nusuktos "žaliosios rodyklės". Reikt tikėtis, kad bent jau projektuodami kitas Savanorių pr. sankryžas pagalvos apie tokius šviesoforus.
                                Nereikia tiek pesimizmo

                                Comment


                                  Parašė evil Rodyti pranešimą
                                  Deja, turiu nuojautą, kad artėjant 2020 bus pasirinktas ekonomiškai efektyvesnis žingsnis ir tiesiog nusuktos "žaliosios rodyklės". Reikt tikėtis, kad bent jau projektuodami kitas Savanorių pr. sankryžas pagalvos apie tokius šviesoforus.
                                  Iki 2020 dar 6 metai, per tą laiką dar ne kartą koreguos tas taisykles. Ir gali būti taip, kad ne tik lenteles legalizuos.

                                  Comment


                                    Palaukit, tas Berlyno video man visiškai kertasi su logika: jei man dega žalias, turėčiau galėt važiuot ir sukt kur noriu nieko nepraleisdamas, o jei dega tik žalia rodyklė, o pagrindinis raudonas, tuomet žiūriu, kad kėglių nenusineščiau.

                                    Beje, atkreipkit dėmesį nuo 1:00 momento: užsidega žalia, pirmas BMW praneria, poto VW jau stoja praleist pėsčiųjų, už jo susirikiuoja dar dvi mašinos jau pėsčiųjų perėjoje (pagrindinės gatvės), ir tos dvi mašinos baigia pravažiuot sankryžą jau degant raudonam, o šalia filmuotojo stovintiems pėstiesiems jau dega žalia, kurie pasipila iš kart tik pravažiavus paskutinei mašinai. VISIŠKAS ABSURDAS, o ne eismo saugumas. Tokį variantą siūlyti turėtų būti GĖDA!
                                    -- Lietuvoje tie pėstieji jau būtų nardę tarp tų dviejų mašinų, stovinčių perėjoje joms degant jau raudonam, o pėstiesiems jau žaliam.

                                    Pats važinėjausi Berlyne 2002-2003 metais, eismo organizavimas ten paliko tragišką DDRinį įspūdį, panašu, kad nelabai kas pasikeitė. Todėl imti Berlyną kaip pavyzdį tai tolygu viską nukelti kokį 30 metų atgal. Neturiu ką ir besakyti, jei tokios sankryžos bus rengiamos LT, kaip ta Berlyne.
                                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                                    Comment


                                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                      Palaukit, tas Berlyno video man visiškai kertasi su logika: jei man dega žalias, turėčiau galėt važiuot ir sukt kur noriu nieko nepraleisdamas, o jei dega tik žalia rodyklė, o pagrindinis raudonas, tuomet žiūriu, kad kėglių nenusineščiau.

                                      Beje, atkreipkit dėmesį nuo 1:00 momento: užsidega žalia, pirmas BMW praneria, poto VW jau stoja praleist pėsčiųjų, už jo susirikiuoja dar dvi mašinos jau pėsčiųjų perėjoje (pagrindinės gatvės), ir tos dvi mašinos baigia pravažiuot sankryžą jau degant raudonam, o šalia filmuotojo stovintiems pėstiesiems jau dega žalia, kurie pasipila iš kart tik pravažiavus paskutinei mašinai. VISIŠKAS ABSURDAS, o ne eismo saugumas. Tokį variantą siūlyti turėtų būti GĖDA!
                                      -- Lietuvoje tie pėstieji jau būtų nardę tarp tų dviejų mašinų, stovinčių perėjoje joms degant jau raudonam, o pėstiesiems jau žaliam.

                                      Pats važinėjausi Berlyne 2002-2003 metais, eismo organizavimas ten paliko tragišką DDRinį įspūdį, panašu, kad nelabai kas pasikeitė. Todėl imti Berlyną kaip pavyzdį tai tolygu viską nukelti kokį 30 metų atgal. Neturiu ką ir besakyti, jei tokios sankryžos bus rengiamos LT, kaip ta Berlyne.
                                      Matydamas musę kalbi apie dramblį. Įdomus požiūris.

                                      1:02 užsidega geltonas šviesoforo signalas, tad vairuotojams, neprivažiavusiems šviesoforo, draudžiama važiuoti toliau. Tad 1:08 automobilis įvažiuoja pažeisdamas KET. Ir tik 1:09 (po 7 sekundžių nuo geltono užsidegimo pėstiesiems užsidega žalias). Šviesoforo valdymo programa yra tinkama, KET pažeidėjai yra kita tema.

                                      Berlyne buvau daugybę kartų, ir čia jau mūsų nuomonės išsisikiria. Miestas, kuriame dviratininkai turi savo juostas, savo šviesoforus, pėstiesiems visur suteikiama pirmenybė įžengti į gatvę (kaip pas mus naujose sankryžose), vairuotojams leidžiama saugiai pabaigti manevrą į kairę informuojant juos žalia rodykle už sankryžos - ir šalis, kurioje daugybėje sankryžų prikabinta lentelių, pėstieji nardo tarp automobilių; kai kur saugos laikai nenormalūs - užgęsus pėsčiojo šviesoforui, už sekundės užsidega žalias transportui; kai kur geltonas transportui dega vos 2 sekundes. Palygino vokišką tvarką su lietuviška anarchija. Naujos šviesoforų taisyklės bent įnešė daugiau tvarkos ir pamažu padėtis taisosi.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        vairuotojams leidžiama saugiai pabaigti manevrą į kairę informuojant juos žalia rodykle už sankryžos...
                                        Kokia dar žalia rodyklė sankryžos? - "už sankryžos nieko neturi būti, tai klaidina vairuotojus".
                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Naujos šviesoforų taisyklės bent įnešė daugiau tvarkos ir pamažu padėtis taisosi.
                                        Jeigu naujų lietuviškų taisyklių autoriai norėtų įvesti tvarką, jie paskelbtų taisykles, duotų laiko sankryžų pertvarkimui (iki 2015, 2016 arba kita data) ir tik nuo tos dienos įsigaliotų tas kamščius skatinantis reikalavimas sustoti prie raudona+lentelė. Nes dabar yra sankryžų, kur vairuotojams privaloma stabtelti, nors jų judėjimo trajektoriją kertančių kitų eismo dalyvių nėra - aniems dega raudona. O pinigų sankryžų pertvarkimui meras dabar neturi ir niekas jam jų nesiruošia duoti.

                                        Comment


                                          Berlyno aš gerai nežinau, nediskutuosiu, bet kitur Vakarų Vokietijoje esu prisivažinėjęs sočiai, ir niekur tokių KET pažeidėjų kaip tame video nesu matęs. Kaip taisyklė, dažni pažeidimai atsiranda ten, kur blogai suprojektuota. Manyčiau, kad gerai įrengtose sankryžose taip būti negali, kad degant žaliam atsiduri ant perėjos, esi priverstas sustoti, tada tau užsidega raudona, tu vis dar ant perėjos ir turi pabaigdamas manevrą tikėtis, kad pėstieji neužlips ant kapoto. Kadangi video matosi tik lempos, o ne visa sankryža, negalima čia rimtai diskutuoti, bet kad joj kažkas blogai, tai man akivaizdu. Nuomonę apie požiūrius aš pasiliksiu sau.
                                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                                          Comment

                                          Working...
                                          X