Parašė Xedos
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąToje pačioje diskusijoje radau tokį aprašymą apie sankryžą Vilniuje:
Štai šita sankryža Vilniuje ten yra žalia rodyklė važiuojant nuo ozo ir sukant į dešinę. Tai ta rodyklė yra tikra pėsčiųjų žudikė. Nes kai vairuotojams užsidega raudona, pėstiesiems užsidega žalia. Bet ji labai greitai užgesta. O tuo tarpu vairuotojai ten net ne pristabdo. Suka į dešinę ir dar pipsi ko eini per kelia tai tau žalia, o jam tik žalia rodyklė.
Tokiose sankryžose tikrai reiktu nuimti visas žalias rodykles. Jas galima dėti tik ten kur nėra pėsčiųjų perėjos arba eismas ne intensyvus.
http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563
Šiandien stebėjau, ar jau pradėjo vairuotojai laikytis naujų taisyklių, tai tarkim šioj sankryžoj (Mokslininkų g/ Geležinio vilko g. Vilnius) nei vieno iš 12 sukančių iš Mokslininkų g. į Gel. vilko nesustojo.
https://www.google.lt/maps/@54.75296...pVPaCYwQkQ!2e0
Man suprantama kodėl,nes kai iš Geležinio vilko g. dega žalios sekcijos sukti į kairę, tai tuo tarpu pėstieji neina, o su žaliom papildomom rodyklėm srautas juda pakankamai greitai. Pralaidumas po naujų taisyklių sumažės smarkiai... dėl saugumo labai abejoju. Įdomu kokia analizė buvo daryta ir kokie duomenys lyginti, kad toks sprendimas priimtas.
Comment
-
Parašė karak Rodyti pranešimąMan keisti tokie argumentai... Ar tikrai buvo analizuota statistika, kada daugiau pėsčiųjų partrenkiama - prieš pasukus ar jau už posūkio?
Šiandien stebėjau, ar jau pradėjo vairuotojai laikytis naujų taisyklių, tai tarkim šioj sankryžoj (Mokslininkų g/ Geležinio vilko g. Vilnius) nei vieno iš 12 sukančių iš Mokslininkų g. į Gel. vilko nesustojo.
https://www.google.lt/maps/@54.75296...pVPaCYwQkQ!2e0
Man suprantama kodėl,nes kai iš Geležinio vilko g. dega žalios sekcijos sukti į kairę, tai tuo tarpu pėstieji neina, o su žaliom papildomom rodyklėm srautas juda pakankamai greitai. Pralaidumas po naujų taisyklių sumažės smarkiai... dėl saugumo labai abejoju. Įdomu kokia analizė buvo daryta ir kokie duomenys lyginti, kad toks sprendimas priimtas.
Jei nematei, ką parašiau, pakartosiu: šalyse, kuriose leidžiama sukti per raudoną, PRIVALOMA SUSTOTI. Vokietijoje leidžiama sukti, jei yra lentelė, JAV leidžiama, jei nėra draudžiamo ženklo. Tai jei nukopijavom kažką, tai būkim malonūs nukopijuokim 100 proc.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO aš neabejoju saugumu, nes šiandien, kad ir kokie 5 proc. sustojo, bet mačiau, kad sustoję jie atsargiai įvažiavo į sankryžą. Lietuviai nusiteikę prieš bet kokias naujoves ir paskutiniai Europoje ką nors pažangaus įsiveda.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPažiūrėkit, kokie žmonės vairuoja. Šiurpas perėjo:
http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563
Tegu naikina greičiau tas lenteles.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąAr bus kaip nors kompensuojamas žaliųjų rodyklių lentelių panaikinimas? Gal atsiras atskiros šviesoforų sekcijos, panašiai kaip buvo seniau?Paskutinis taisė Lettered; 2014.10.16, 09:59.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaip ir yra, važiuojant per raudoną nutrenkti pėsčiuosius tikimybė mažesnė nei per žalią, nes pirmu atveju jie gerai pastebimi, nes yra priešais automobilį...
Parašė Lettered Rodyti pranešimąo važiuojant per žalią reikia galvą atsukti atgal į dešinę pusę, kad įsitikinti, jog iš nugaros kas nors neatbėga.
Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.20, 19:27.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąOhoho. Jei antroje eismo juostoje stovi transporto priemonė, ypač aukšta, tu neturi absoliučiai galimybės matyti pėsčiąjį!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTokiose situacijose automobilis sustoja, panašiai kaip ir nereguliuojamose perėjose per kelias juostas (kai nesustoja būna kaip vakar Narbuto g.). Aš kalbu iš principo, kad priešais per priekinį stiką pėsčiuosius pamatyti lengviau nei per šoninį kažkur už nugaros ateinančius.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąOhoho. Jei antroje eismo juostoje stovi transporto priemonė, ypač aukšta, tu neturi absoliučiai galimybės matyti pėsčiąjį!Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.16, 10:12.
Comment
-
Parašė Eisinas Rodyti pranešimąBauda nesustojus nuo 100 iki 300 Lt. Tad pradedam nuo savęs, aš jau vakar stojau, o kas nenori naujos tvarkos, pirma susimokės, tada jau nenorėdami stos. Man keistos tiokios diskusijos, patinka nepatinka. Kas, kad nepatinka, teks vykdyti.
Comment
-
Parašė Eisinas Rodyti pranešimąBūtent. O kai į dešinę pradeda sukti visa virtinė mašinų, tai bandos jausmo vedami važiuoja iš paskos net nebesidairydami.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKažin, ar kas mokės, kaip ir niekas nemoka baudos už greičio viršijimą iki 10-20 km/h., nes beveik visi viršija. Čia irgi panašiai, nieko baisaus nesustoti pvz. ne piko metu, kai nei pėsčiųjų, nei automobilių nesimato.
Comment
-
Kažkoks tuščias ginčas. Tiesiog reikia praleisti pėsčiuosius. Nematau tiesioginio ryšio su lentelėmis. Elementarus pavyzdys: man dega žalia, bet per perėją eina žmogus - sulėtinu arba visai sustoju ir praleidžiu - viskas.
Vakar dėl tokių nesąmoningų principų viena mergina žuvo, kita sės į kalėjimą
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDar pamatysim.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaip! Ir pėstieji laviruoja tarp to bandos jausmo vedamo karavano!Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.16, 10:59.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkoks tuščias ginčas. Tiesiog reikia praleisti pėsčiuosius. Nematau tiesioginio ryšio su lentelėmis. Elementarus pavyzdys: man dega žalia, bet per perėją eina žmogus - sulėtinu arba visai sustoju ir praleidžiu - viskas.
Vakar dėl tokių nesąmoningų principų viena mergina žuvo, kita sės į kalėjimąPaskutinis taisė Eisinas; 2014.10.16, 10:57.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaip ir yra, važiuojant per raudoną nutrenkti pėsčiuosius tikimybė mažesnė nei per žalią, nes pirmu atveju jie gerai pastebimi, nes yra priešais automobilį, o važiuojant per žalią reikia galvą atsukti atgal į dešinę pusę, kad įsitikinti, jog iš nugaros kas nors neatbėga.
Iš esmės lietuviai vairuotojai gerbia raudoną signalą (lygininat su kokiais turkais), bet žalia rodyklė šiek tiek pratrina ribas, kas galima, o kas ne. Sykį manęs vos nesuvažinėjo mikroautobusas, sukantis į dešinę, nes jam artėjant link sankryžos kaip tik užsidegė raudona, bet juk nebuvo absoliučiai jokios prasmės imti ir sustoti, nes Vilniuje kurį laiką visiems dega raudona, kitaip sakant, pro mašinas iš kairės jis laisvai ir saugiai prašoko. Pėstieji juk gali ir palaukti, nėr ko šokinėt po ratais, vos žalia užsidega. Čia norėčiau pabrėžti, kad jis ne tai, kad kažkaip lėtai prariedėjo, bet prašvilpė pro nosį stabdydamas tik tiek, kiek būtina, sukant į dešinę.Paskutinis taisė balietis; 2014.10.16, 10:44.
Comment
Comment