Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Todėl kad tau iš paskos vairavo protingi žmonės.
    Jeigu žmogus, nesilaikantis KET, yra protingas, tai nėra apie ką su tavim kalbėt.

    Comment


      Kelių eismo taisyklės pakeistos, o vairuotojai nieko nežino

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Jeigu žmogus, nesilaikantis KET, yra protingas, tai nėra apie ką su tavim kalbėt.
        Automobilis sustojo, pastovėjo, pajudėjo. Tam degalų buvo sudeginta daugiau, nei ramai važiuojant. Tiesiog fizika.

        Comment


          Pažiūrėkit, kokie žmonės vairuoja. Šiurpas perėjo:

          Jei man sankryžoje dega raudona, tai dažniausiai (ne visada, bet dažniausiai) eismas vyksta man iš kairės ir dešinės, kas reiškia, kad pėstiesiems dega raudona. Tai kai suku į dešinę degant raudonam signalui, bet esant žaliai rodyklei, pėstukams, kurie galėtų kirsti mano važiavimo trajektoriją, dega raudona. Analogiškai, jei suku į dešinę degant žaliam signalui, pėstukams irgi užsidega žalia. Va šitoj situacijoj ir būna jie kartais patraiškomi, nes visi važiuoja narsiau dėl to, kad dega žalia. O kas bus kai dėl šitų pakeitimų susidarys kamščiai ir visi stengsis per žalią pravažiuoti kuo greičiau? Daugiau partrėkštų pėstukų, kai abiems degs žalia.
          http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563

          Tegu naikina greičiau tas lenteles.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Pažiūrėkit, kokie žmonės vairuoja. Šiurpas perėjo:

            http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563

            Tegu naikina greičiau tas lenteles.
            Tikiuosi, kad sakydami "tegu naikina greičiau tas lenteles" į naikinimo sąvoka įtraukiate ir sankryžų rekonstrukciją, nes paprasčiausias lentelių panaikinimas tikrai pablogintų sankryžų pralaidumą. Švelniai tariant.....

            Comment


              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
              Tikiuosi, kad sakydami "tegu naikina greičiau tas lenteles" į naikinimo sąvoka įtraukiate ir sankryžų rekonstrukciją, nes paprasčiausias lentelių panaikinimas tikrai pablogintų sankryžų pralaidumą. Švelniai tariant.....
              Kiek leidžia galimybės ir sugebėjimai, aš UŽ papildomas ir saugias dešiniojo posūkio galimybes. Jei gatvėmis važinėja besmegeniai, kurie įsivaizduoja, kad jiems sukant per raudoną nėra pėsčiųjų, tai aš nenoriu rizikuoti savo ir artimųjų sveikata ir gerove. Reiškia, lentelės yra nesaugus eismo reguliavimo būdas, o šviesoforai ir papildomos sekcijos yra saugiausia.

              Beje, Europos Kelio ženklų ir signalų konvencija nenumato lentelių su žaliomis rodyklėmis kaip eismo organizavimo priemonės.
              Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.14, 20:42.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Automobilis sustojo, pastovėjo, pajudėjo. Tam degalų buvo sudeginta daugiau, nei ramai važiuojant. Tiesiog fizika.
                Argumentas pribloškiantis.
                Turbūt ne paslaptis, kad priklausomai nuo automobilio variklio, bet mažiausios kuro sąnaudos būna važiuojant 90-70 km/h pastoviu greičiu. Jeigu esminiu dalyku laikysime degalų taupymą, tuomet visose gatvėse reikia kuo skubiau išmontuoti iškilias greičio mažinimo priemones ir leistina greitį padidinti minimum iki 80 km/h.

                Comment


                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                  Iš tiesų, ne visi skaito spaudą ir seka visas naujienas internete. Todėl nieko nuostabaus, kad nežino apie visus pasikeitimus. Policija turėtų įsijungti, bet tik ne baudžiant, o įspėjant vairuotojus tam tikrą laiką.
                  Įdomu, ar legendinės Vilniaus informacinės lentos bent informuoja apie tai, vietoje kokio nors renginio reklamos?
                  Informavimas turėjo būti išsamesnis. Dėl to sukūriau video ir paskelbiau didžiausiuose Lietuvos interneto portaluose. Bet turėtų būti ir reklama per tv. Ne visi skaito internete.

                  Reziumuojant šiandien, dalis vairuotojų jau sustoja prie sukdami.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Jei gatvėmis važinėja besmegeniai, kurie įsivaizduoja, kad jiems sukant per raudoną nėra pėsčiųjų, tai aš nenoriu rizikuoti savo ir artimųjų sveikata ir gerove.
                    Kažin ką tada jie galvoja sukdami degant žaliam signalui, kai jų trajektorijos kertasi su pėsčiųjų....Retorinis klausimas .

                    Comment


                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                      Kažin ką tada jie galvoja sukdami degant žaliam signalui, kai jų trajektorijos kertasi su pėsčiųjų....Retorinis klausimas .
                      Xedos, yra skirtumas, kai toks besmegenis (gal net nestabdydamas) suka degant raudonam signalui su lentele ir galvoja, kad nėra pėsčiųjų, o pėstysis eina skersai kelio. Ir kai suki degant žaliam ir pėstysis eina lygiagrečiai kelio.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Xedos, yra skirtumas, kai toks besmegenis (gal net nestabdydamas) suka degant raudonam signalui su lentele ir galvoja, kad nėra pėsčiųjų, o pėstysis eina skersai kelio. Ir kai suki degant žaliam ir pėstysis eina lygiagrečiai kelio.
                        Kai automobilis pasukęs, pvz. į dešinę, kerta pėsčiųjų perėją (esančią už posūkio) degant žaliam signalui, automobilis ją kerta taip pat skersai kaip ir sukant į dešinę per raudoną signalą. Matau vienintelį skirtumą: matomumas geresnis.

                        Comment


                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                          Kai automobilis pasukęs, pvz. į dešinę, kerta pėsčiųjų perėją (esančią už posūkio) degant žaliam signalui, automobilis ją kerta taip pat skersai kaip ir sukant į dešinę per raudoną signalą. Matau vienintelį skirtumą: matomumas geresnis.
                          Na jau! Skersinę perėją tu gali kirsti ir važiuodamas 50 km/h. O pasukęs tokio greičio neturėsi. Be to, nepamiršk, transportui žalias signalas uždegamas 1-2 s vėliau nei pėsčiajam. O pėsčiųjų perėja nuo posūkio neturi būti atitraukta daugiau nei 5 m.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Be to, nepamiršk, transportui žalias signalas uždegamas 1-2 s vėliau nei pėsčiajam.
                            Tokia sankryža, pvz. ketvirtame pagal dydį Lietuvos mieste, Šiauliuose, yra vos viena. Taigi, bent kol kas, didžiojoje dalyje Lietuvos sankryžų žalias signalas uždegamas tuo pačiu metu kaip automobiliams.

                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Skersinę perėją tu gali kirsti ir važiuodamas 50 km/h/ O pasukęs tokio greičio neturėsi
                            Na, dar vienas pliusas. Bet tai, kad degant žaliam signalui kertasi pėsčiųjų ir automobilių srautai tikrai neįnauda. Mane kaip pėstįjį tas tikrai "dirgina". Nemažai nelaimių ir įvyksta būtent tada, kai žalia dega ir tiems ir tiems. Tiesa, reikėtų įrengti atskiras fazes......

                            Bet tema ne apie tai......

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Pažiūrėkit, kokie žmonės vairuoja. Šiurpas perėjo:

                              http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563

                              Tegu naikina greičiau tas lenteles.
                              Skaitom šiandienos kriminalų naujienas: "Pėsčiųjų perėjoje mirtinai sužalota mergina", "Girtas taksistas sudaužė tris automobilius, jo keleivis ligoninėje". Štai kas yra tikroji problema, o ne kažkokios tai lentelės.

                              Comment


                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                Tokia sankryža, pvz. ketvirtame pagal dydį Lietuvos mieste, Šiauliuose, yra vos viena. Taigi, bent kol kas, didžiojoje dalyje Lietuvos sankryžų žalias signalas uždegamas tuo pačiu metu kaip automobiliams.
                                Viskas po truputį keisis į gerąją pusę. Neįmanoma viską pakeisti greitai.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Viskas po truputį keisis į gerąją pusę. Neįmanoma viską pakeisti greitai.
                                  Labai, labai po truputį....

                                  Comment


                                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                    Labai, labai po truputį....
                                    Nu Kaune ir pagal seną standartą sugebėjo saugesnes sankryžas įrengti. Deja, kiti miestai turėjo sulaukti naujų taisyklių...

                                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                    Tokia sankryža, pvz. ketvirtame pagal dydį Lietuvos mieste, Šiauliuose, yra vos viena. Taigi, bent kol kas, didžiojoje dalyje Lietuvos sankryžų žalias signalas uždegamas tuo pačiu metu kaip automobiliams.
                                    Jei nebūtų (nebus) lentelių, netgi jei vairuotojams ir pėstiesiems žalias signalas bus uždegamas vienu metu, bus išvengta daug konfliktinių situacijų.

                                    Comment


                                      50 000 piliečių peržiūrėjo mano video Tikėkimės padėtis po truputį taisysis

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Pažiūrėkit, kokie žmonės vairuoja. Šiurpas perėjo:



                                        http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563

                                        Tegu naikina greičiau tas lenteles.
                                        Na pamatei tai ka norejai pamatyt, o žmogus kalbejo apie tuos pesčiosius kuriu traektorija yra kertama jau pasukus i dešine.. Tai kad nereikia čia pust burbulo..

                                        Comment


                                          Toje pačioje diskusijoje radau tokį aprašymą apie sankryžą Vilniuje:

                                          Štai šita sankryža Vilniuje ten yra žalia rodyklė važiuojant nuo ozo ir sukant į dešinę. Tai ta rodyklė yra tikra pėsčiųjų žudikė. Nes kai vairuotojams užsidega raudona, pėstiesiems užsidega žalia. Bet ji labai greitai užgesta. O tuo tarpu vairuotojai ten net ne pristabdo. Suka į dešinę ir dar pipsi ko eini per kelia tai tau žalia, o jam tik žalia rodyklė.
                                          Tokiose sankryžose tikrai reiktu nuimti visas žalias rodykles. Jas galima dėti tik ten kur nėra pėsčiųjų perėjos arba eismas ne intensyvus.

                                          http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563

                                          Comment

                                          Working...
                                          X