Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neblogas reportažas apie tai, kokias problemas sukelia žalioji rodyklė.

    Kokios naikinamų žalių rodyklių alternatyvos ?

    Didieji Lietuvos miestai dūsta nuo spūsčių, o saugaus eismo specialistai siūlo naikinti žaliąsias šviesoforų rodykles. Kodėl taip daroma ir kokios vietoj jų žadamos alternatyvos?
    http://www.delfi.lt/auto/patarimai/k...z_poll_wrapper

    Comment


      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Neblogas reportažas apie tai, kokias problemas sukelia žalioji rodyklė.

      http://www.delfi.lt/auto/patarimai/k...z_poll_wrapper
      Šita forumo tema nenuėjo perniek. Specialistai įvertino mano išanalizuotas konfliktines situacijas, filmuotą videomedžiagą. Ir net paveiksliukus panaudojo reportaže

      Comment


        Oficialiai patvirtinta, kad lentelės su žaliomis rodyklėmis nebebus eismo organizavimo priemonė nuo 2020 m. sausio 1 d.:

        Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

        <...>

        2. Nustatyti, kad:

        2.1. Kelių eismo taisyklių 76 punktas pripažįstamas netekusiu galios 2020 m. sausio 1 dieną;
        http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...484529&p_tr2=2

        Comment


          Sukūriau video su info, kaip dabar reikia elgtis sukant į dešinę per raudoną su lentele su žalia rodykle:

          Comment


            Geras video. Manau tokių taisyklių pakeitimų būtų pilnai pakakę, o be rodyklių kamščiai labai pailgės ir visiems bus blogiau. Nervingesnis vairuotojas taip pat lemia didesnę avarijos tikimybę, taigi tikrasis eismo saugumo padidinimas man labai kelia abejonių. Pas mus eismos saugos specialistai rūpinasi, kad visi sėdėtų kamščiuose, o juose avarijoms įvykti neįmanoma Kaune yra šimtas +1 idiotiškų vietų, kurias sutvarkius reikalai labai pagerėtų.
            Man nesuprantama, kaip klaidingai supaišius pačio šviesoforo ir žalios rodyklės kryptis, tai galim panaudoti kaip argumentą, kad žalios rodyklės kelia problemas? Ar iš tikrųjų kas bent bandė vertinti kiek eismo įvykių įvyksta būtent dėl rodyklių, ir kiek tai mažina kamščius, nes kiekviena nauda turi ne tik savo kainą, bet rizikas. Rodyklė yra pigiausias, ir efektyviausias būdas ženkliai pagerinti situaciją, matyt todėl jas ir nutarta nukabinti, nes man neteko niekur matyt įtikinamos analizės šiuo klausimu. Tikėkimės iki 2020 metų pasikeis valdžia ir tą įstatymą atšauks.
            Paskutinis taisė myhorsegallery; 2014.10.10, 22:48.
            As much power as necessary, as much freedom as possible

            Comment


              Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
              Geras video. Manau tokių taisyklių pakeitimų būtų pilnai pakakę, o be rodyklių kamščiai labai pailgės ir visiems bus blogiau. Nervingesnis vairuotojas taip pat lemia didesnę avarijos tikimybę, taigi tikrasis eismo saugumo padidinimas man labai kelia abejonių. Pas mus eismos saugos specialistai rūpinasi, kad visi sėdėtų kamščiuose, o juose avarijoms įvykti neįmanoma Kaune yra šimtas +1 idiotiškų vietų, kurias sutvarkius reikalai labai pagerėtų.
              Man nesuprantama, kaip klaidingai supaišius pačio šviesoforo ir žalios rodyklės kryptis, tai galim panaudoti kaip argumentą, kad žalios rodyklės kelia problemas? Ar iš tikrųjų kas bent bandė vertinti kiek eismo įvykių įvyksta būtent dėl rodyklių, ir kiek tai mažina kamščius, nes kiekviena nauda turi ne tik savo kainą, bet rizikas. Rodyklė yra pigiausias, ir efektyviausias būdas ženkliai pagerinti situaciją, matyt todėl jas ir nutarta nukabinti, nes man neteko niekur matyt įtikinamos analizės šiuo klausimu. Tikėkimės iki 2020 metų pasikeis valdžia ir tą įstatymą atšauks.
              Ką turite omenyje "Man nesuprantama, kaip klaidingai supaišius pačio šviesoforo ir žalios rodyklės kryptis, tai galim panaudoti kaip argumentą, kad žalios rodyklės kelia problemas?". Prašau pagrįsti.

              Valdžia keičiasi, bet eismo saugumo specialistai dirba tie patys prie bet kurios valdžios. Pasvajokit!!!!!

              Comment


                Turėjau omenyje tuos atvejus, kur šviesoforo lempoje dega pvz. raudona rodyklė į dešinę, o šalia prikabinta metalinė rodyklė į dešinę (kvailystė, bet lengvai ir pigiai pataisoma). Visos tos schemutės, kai atseit vairuotojai nepraleidžia pėsčiųjų ar jų nepamato tai tokie vairuotojai pėsčiųjų nepraleidžia jokiose perėjose, ir ne rodyklė dėl to kalta... Iš kitos pusės, galima gi įvesti taisykles, kad sudetingose ir pėsčiųjų pilnose sankryžose tokių rodyklių nebūtų ir tiek, o periferinėse sankryžose ir ypač nepiko metu tai kuom jos maišo eismo saugumui?
                O topas tai, kad žalia rodyklė supainioja eismo daviklius ar sugadina žalią bangą, čia jau reikėtų garsiai nusijuokti. Nei vienas kitas miestas negalės per artimiausius 20 metų skirti 400 milijonų tokiai šviesoforų valdymo sistemai kaip Vilnius turi pasidaręs. Su šviesoforų valdymo sistema kamščiai ir taip gerai valdosi, ten tų rodyklių greičiausiai ir taip nereikia, taigi sostinės ekspertai nutars už visus žinodami, kad patys važinės be problemų.
                Tiesa, kad vakarų eu tokių dalykų rasi retai, bet ten yra kiti, kam pas mus nėra pinigų, todėl man keisti tokie argumentai. pvz. visi pėsčiųjų šviesoforai yra tik iškviečiami, rimtesnės sankryžos turi požemines perėjas - pasvajokim kada taip pas mus.
                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment


                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  Manau tokių taisyklių pakeitimų būtų pilnai pakakę, o be rodyklių kamščiai labai pailgės ir visiems bus blogiau. Nervingesnis vairuotojas taip pat lemia didesnę avarijos tikimybę, taigi tikrasis eismo saugumo padidinimas man labai kelia abejonių.
                  Yra žmogaus psichologija. Pripras ir nebus jokių nervų.

                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  Pas mus eismos saugos specialistai rūpinasi, kad visi sėdėtų kamščiuose, o juose avarijoms įvykti neįmanoma
                  Kad tu žinotum, kiek tie ekspertai stengiasi dėl eismo saugumo, kai tuo tarpu savivaldybės visą reikalą sugadina...

                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  Kaune yra šimtas +1 idiotiškų vietų, kurias sutvarkius reikalai labai pagerėtų.
                  Pakalbėkim apie konkrečias sankryžas ir konkrečius sprendimo būdus

                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  Ar iš tikrųjų kas bent bandė vertinti kiek eismo įvykių įvyksta būtent dėl rodyklių, ir kiek tai mažina kamščius, nes kiekviena nauda turi ne tik savo kainą, bet rizikas.
                  Mano žiniomis, ne tik bandė, bet ir įvertino. Eismo saugumas - per didelė rizika.

                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  Rodyklė yra pigiausias, ir efektyviausias būdas ženkliai pagerinti situaciją, matyt todėl jas ir nutarta nukabinti, nes man neteko niekur matyt įtikinamos analizės šiuo klausimu.
                  Iš kur toks užtikrintas, kad efektyviausias? Buvo atlikta analizė. Vienintelis sprendimas būdas - papildoma sekcija, tik reikia patobulinti šviesoforų taisykles.

                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  Turėjau omenyje tuos atvejus, kur šviesoforo lempoje dega pvz. raudona rodyklė į dešinę, o šalia prikabinta metalinė rodyklė į dešinę (kvailystė, bet lengvai ir pigiai pataisoma).
                  Kvailystės iš esmės nėra. Dega raudonas su lentele, suki praleisdamas kitus eismo dalyvius, dega žalia rodyklė - suki saugiai. Bet ne apie tai kalba. Esmė, kad šiuo atveju lentelę draudė įrengti tiek senas standartas, tiek naujos šviesoforų taisyklės. Bet tai nesutrukdė Vilniaus savivaldybei prie tokio šviesoforo įrengti lentelę. Savivaldybės nesiskaito su teisės aktais!

                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  Visos tos schemutės, kai atseit vairuotojai nepraleidžia pėsčiųjų ar jų nepamato tai tokie vairuotojai pėsčiųjų nepraleidžia jokiose perėjose, ir ne rodyklė dėl to kalta...
                  Taip, ne visuomet vairuotojai kalti. Kartais lentelė juos pastato į tokią situaciją. O schemutes dariau asmeniškai aš, vadovaudamasis atliktais tyrimais Lietuvoje ir Vokietijoje.

                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  Iš kitos pusės, galima gi įvesti taisykles, kad sudetingose ir pėsčiųjų pilnose sankryžose tokių rodyklių nebūtų ir tiek, o periferinėse sankryžose ir ypač nepiko metu tai kuom jos maišo eismo saugumui?
                  2012 m. gegužės 1 d. įsigaliojo Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės. Savivaldybės, išskyrus Panevėžio, stengiasi kabinti lenteles, kur tik nedraudžia taisyklės, bet kabina ir ten, kur draudžia taisyklės. Teisinis nihilizmas. Tai apie kokius mažinimus mes kalbam?

                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  O topas tai, kad žalia rodyklė supainioja eismo daviklius ar sugadina žalią bangą, čia jau reikėtų garsiai nusijuokti. Nei vienas kitas miestas negalės per artimiausius 20 metų skirti 400 milijonų tokiai šviesoforų valdymo sistemai kaip Vilnius turi pasidaręs. Su šviesoforų valdymo sistema kamščiai ir taip gerai valdosi, ten tų rodyklių greičiausiai ir taip nereikia, taigi sostinės ekspertai nutars už visus žinodami, kad patys važinės be problemų.
                  Tau juokinga, kitam nejuokinga. Eismo davikliai tikrai yra klaidinami. Kas čia juokingo? Žalia banga egzistuoja ne tik Vilniuje, bet ir kituose Lietuvos miestuose!

                  Dar vienas dalykas - daugelyje valstybių, taip pat ir Lietuvoje, tam tikruose kelio ruožuose yra numatyti specialūs šviesoforų režimai, skirti avarinėms tarnyboms, valstybiniams kortežams, leidžiantys įjungti žalią signalą pagrindiniam keliui, o visiems šalutiniame kelyje esantiems automobiliams – raudonus signalus. Vilniuje toks režimas numatytas kelio ruože „Oro uostas – centras“. Deja, kai šalutiniame kelyje įrengtos lentelės su žaliomis rodyklėmis, neįmanoma užtikrinti, kad pagrindiniame kelyje nebūtų automobilių, nes jie suka į dešinę per raudoną signalą. Visa žalioji banga nieko verta!

                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  Tiesa, kad vakarų eu tokių dalykų rasi retai, bet ten yra kiti, kam pas mus nėra pinigų, todėl man keisti tokie argumentai. pvz. visi pėsčiųjų šviesoforai yra tik iškviečiami, rimtesnės sankryžos turi požemines perėjas - pasvajokim kada taip pas mus.
                  Kokie kiti dalykai yra kitur? Papildomos sekcijos arba trikampės salelės posūkiui į dešinę. To nedraudžia ir pas mus. Pėsčiųjų iškvietimo mygtukai sėkmningai diegiami ir pas mus, išskyrus Klaipėdą. Esmė, kad lentelės padarė meškos paslaugą - projektuotojai nustojo mąstyti, savivaldybės jų prikabino reikia - nereikia. Dabar visi privalės pradėti mąstyti.
                  Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.11, 16:01.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Dega raudonas su lentele, suki praleisdamas kitus eismo dalyvius, dega žalia rodyklė - suki saugiai.
                    Tam kam tada naikinti lentelę? Ji nekenkia eismo saugai.
                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Eismo davikliai tikrai yra klaidinami.
                    Vienas daviklis preiš sankryžą, kitas - už sankryžos. Jeigu užfiksavo ir ten ir ten, nereaguojama į automobilį. Vilniuje tokių sankryžų yra.
                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Dar vienas dalykas - daugelyje valstybių, taip pat ir Lietuvoje, tam tikruose kelio ruožuose yra numatyti specialūs šviesoforų režimai, skirti avarinėms tarnyboms, valstybiniams kortežams, leidžiantys įjungti žalią signalą pagrindiniam keliui, o visiems šalutiniame kelyje esantiems automobiliams – raudonus signalus.
                    Nieko blogo neatsitiks, jeigu koks nors karalius važiuos neskubėdamas, sustojant prie šviesoforų.

                    Comment


                      Aha, reiškia su teisingu žmogum diskutuojam.

                      Mano nuomonė yra tokia, kad rodyklių teikiama nauda yra žymiai didesnė už žalą. Reikia pripažinti, kad bent koks reguliavimas teikia ir naudą ir žalą, ir jei nauda didesnė, tuomet reguliavimas yra priimtinas. O žala visada bus, tiesioginė ar netiesioginė, tiek vienokio, tiek kitokio reguliavimo. Čia žodis reguliavimas tinkamas ir bendresne prasme, ne tik eismo reguliavimas. Blogiausia, kai pakeičiami įstatymai dėl kokios specifinės priežasties, išsprendžiama viena problema, o sukuriama 10 naujų, kurios išlenda jau pirmą savaitę.... o iki tol niekas nebuvo apie tai pagalvoję. Taigi, po rodyklių panaikinimo kamščiai garantuoti ten kur jų anksčiau nebūdavo. Bet šito aišku nieks gi nemodeliavo.

                      Trumpai apie komentarus:
                      - Nervingumas kils ne dėl pripratimo ar nepripratimo, bet dėl padidėjusių kamščių;
                      - Norėčiau pamatyti kokias nors atliktas analizes, tai visiems svarbus klausimas, todėl galėtų būti viešai prieinamos;
                      - Papildomos sekcijos yra labai gerai, bet jei pakeisti visas lenteles sekcijomis, Lietuvos mąstu tai kainuos milijonus, todėl rezultate jų bus įrengta nedaug, ir 90 procentų sostinėje, kuri turės tam daugiausia lėšų;
                      - kur labai trukdo žalioms bangoms (jų visoje šalyje suskaičiuotume ant dviejų (bijau vienos?) rankų pirštų), žaliąsias galima gi nukabinti, tas pats su trukdančioms kortedžui iš Vilniaus oro uosto; O šiaip iš degalinės, kiemų, pirmos juostos parkingų Savanorių pr. išsukantys ar įsukantys tai jau nebetrukdys?
                      - jei yra keli atvejai, kur savivaldybės nesilaiko taisyklių, naikinti visą sistemą, nu nežinau...

                      Kur reikėtų tikrai mąstyti, tai kaip sukurti aiškias taisykles, kada galima, o kada negalima naudoti žaliąsias, nes projektuotojų mąstymas susiveda į pinigus, kurių nėra, rezultatas - kamščiai.

                      "Eismo saugumas - per didelė rizika" -- Mano supratimu eismo saugumas, tai priemonių sistema mažinanti eismo riziką žmonių gyvybėms ir turtui. Pats saugumas negali būti nei per didelė nei per maža rizika Blogai įrengta sankryža, klaidingi ženklai yra didinantys eismo riziką (avarijų tikimybę) veiksniai kaip ir nuo vairuotojų priklausantys: pavojingas lenkimas, važiavimas per raudoną, viršijant greitį etc. -- čia šiaip sekmadieninės mintys, no offense

                      ps. dėl Kauno eismo patobulinimų užvesiu atskirą temą
                      Paskutinis taisė myhorsegallery; 2014.10.12, 18:23.
                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Kuriamos saugumo salelės, dedami atitvarai, įrenginėjami greičio kalneliai, statomi įvairūs šviesoforai, reguliavimai ir t.t., bet žmonės kaip skraidė į visą tai nekreipiant dėmesio, taip ir skraido. Nelaimių buvo ir bus, ten kur yra žmogiškasis faktorius. Panevėžy rekonstravo Basanavičiaus - Aukštaičių sankryžą: nuėmė lenteles, dubliuojančius šviesoforus, bet kaip buvo galimybė ant pėsčiųjų važinėt, tai ir liko net tą lentelę nuėmus. Ne kažkokiam kvadračiuke esmė, o vairuotojuose. Kiek tenka kalbėt su žmonėmis apie lentelės panaikinimą, tai visi to nesupranta. Ir kalbu tikrai ne su buduliais ar kelių chuliganais, o su tvarkingais ir atsakomybę jaučiančiais žmonėmis. Už lentelės panaikinimą dar nebuvau išgirdęs nei vieno "taip".

                        Comment


                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                          Geras video. Manau tokių taisyklių pakeitimų būtų pilnai pakakę, o be rodyklių kamščiai labai pailgės ir visiems bus blogiau. Nervingesnis vairuotojas taip pat lemia didesnę avarijos tikimybę, taigi tikrasis eismo saugumo padidinimas man labai kelia abejonių. Pas mus eismos saugos specialistai rūpinasi, kad visi sėdėtų kamščiuose, o juose avarijoms įvykti neįmanoma Kaune yra šimtas +1 idiotiškų vietų, kurias sutvarkius reikalai labai pagerėtų.
                          Man nesuprantama, kaip klaidingai supaišius pačio šviesoforo ir žalios rodyklės kryptis, tai galim panaudoti kaip argumentą, kad žalios rodyklės kelia problemas? Ar iš tikrųjų kas bent bandė vertinti kiek eismo įvykių įvyksta būtent dėl rodyklių, ir kiek tai mažina kamščius, nes kiekviena nauda turi ne tik savo kainą, bet rizikas. Rodyklė yra pigiausias, ir efektyviausias būdas ženkliai pagerinti situaciją, matyt todėl jas ir nutarta nukabinti, nes man neteko niekur matyt įtikinamos analizės šiuo klausimu. Tikėkimės iki 2020 metų pasikeis valdžia ir tą įstatymą atšauks.
                          Mane irgi stebina planai jas naikinti, kas yra visiškai nelogiška, ir šio įstatymo autorių pagrindinė įvardijama priežastis - "nes jos nėra plačiai naudojamos kitose ES šalyse".
                          Reikia fotografo?

                          Comment


                            Parašė [sp] Rodyti pranešimą
                            Mane irgi stebina planai jas naikinti, kas yra visiškai nelogiška, ir šio įstatymo autorių pagrindinė įvardijama priežastis - "nes jos nėra plačiai naudojamos kitose ES šalyse".
                            Na nereikia kabinėtis prie žodžių. Esmė ne tame, o konfliktinėse situacijose.

                            Comment



                              Šitoje vietoje panaikinus žalia rodyklę ir priverčiant sustoti prieš sankryžą, įvyks domino efektas, kuris stabdys eismą. Kamštis gali nusidriekti iki viaduko, kur susilieja srautai, tada kemšasi tūkstantmečio gatvė ir gaunasi nesąmonė, t.y greito eismo gatvės 1 juosta yra blokuojama arba pažeidžiant taisykles važiuojama kelkraščiu.
                              Paskutinis taisė Skarbny; 2014.10.13, 21:41.

                              Comment


                                Parašė Skarbny Rodyti pranešimą
                                Atvaizdas

                                Šitoje vietoje panaikinus žalia rodyklę ir priverčiant sustoti prieš sankryžą, įvyks domino efektas, kuris stabdys eismą. Kamštis gali nusidriekti iki viaduko, kur susilieja srautai, tada kemšasi tūkstantmečio gatvė ir gaunasi nesąmonė
                                Jeigu tas posūkis toks intensyvus, tai gal vietoje lentelės bus atskiras šviesoforas ar papildoma sekcija? Palaukit ir pamatysit, o ne gąsdinkit vieni kitus 2020 m. ateinančia pasaulio pabaiga

                                Kaune, rekonstruojamoje Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžoje nebus lentelių su žaliomis rodyklėmis pagal naujas šviesoforų taisykles. Tačiau parašiau savivaldybei ir pasiūliau įrengti atskirą šviesoforą su rodyklėmis, kad nesusidarytų spūstys iš Šiaurės pr. užkilus ant kalno. Matysim, kaip bus.

                                Comment


                                  Šiandien nemačiau nė vieno, kuris sukdamas per raudoną sustoja. O kai aš sustojau, tai iš galo nustebę buvo... Kada įsijungs į šį reikalą policija, visi greit sužinos KET pakeitimus. Kitaip nelabai kam įodmu

                                  Comment


                                    Dažnas taisyklių kaitaliojimas ir priveda prie to. Žmonės neturi ką veikti tik skaityt naujas taisykles kas antri metai po naujas. Teko matyt gyvenant užsienyje kaip keičiamas eismas sankryžoje ją perdarant į žiedinę -- tris mėn kabo ryški geltona iškaba su DĖMESIO, pasikeituso situacija sankryžoje, dar gerą mėnesį žiedas suformuojamas iš pontonų, kad neskaudėtų buferiui, ir tik dar po mėnesio viskas sutvarkoma. O pas mus kaip keičiami ženklai pvz Kaune Aukštaičių ir Aušros sankryžoje - tik ops ir vieną rytą jau kitas.... O jūs vaikai stebėkite ženklus, nevažiuokite iš atminties ... Poto visus reikia bausti, nes jie neskaito taisyklių ir nežiūri ženklų, grynaveislis sovietinis mentalitetas.
                                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Šiandien nemačiau nė vieno, kuris sukdamas per raudoną sustoja. O kai aš sustojau, tai iš galo nustebę buvo... Kada įsijungs į šį reikalą policija, visi greit sužinos KET pakeitimus. Kitaip nelabai kam įodmu
                                      Iš tiesų, ne visi skaito spaudą ir seka visas naujienas internete. Todėl nieko nuostabaus, kad nežino apie visus pasikeitimus. Policija turėtų įsijungti, bet tik ne baudžiant, o įspėjant vairuotojus tam tikrą laiką.
                                      Įdomu, ar legendinės Vilniaus informacinės lentos bent informuoja apie tai, vietoje kokio nors renginio reklamos?

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Jeigu tas posūkis toks intensyvus, tai gal vietoje lentelės bus atskiras šviesoforas ar papildoma sekcija? Palaukit ir pamatysit, o ne gąsdinkit vieni kitus 2020 m. ateinančia pasaulio pabaiga
                                        Tai tam, kad atsirastų tas šviesoforas, reikia patvirtinti finansavimą, paruošti projektą ir dar daug reikalų. Apie kuriuos deja, dar net užuominų negirdime. O štai kad vieną konkrečią datą tik bac ir tos lentelės nebeliks, tai jau žinome dabar juodu ant balto išspausdinta. 5 metai yra tikrai žiauriai trumpas laiko tarpas, tad gąsdintis tauta turi pagrindo.
                                        Nu nebent ministerija kartu su savivaldomis ruošia siurprizą piliečiams ir ketina mesti visus kasdienius projektus ir skirti visą dėmesį bei finansavimą būtent sankryžoms?
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2014.10.14, 11:55.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Šiandien nemačiau nė vieno, kuris sukdamas per raudoną sustoja. O kai aš sustojau, tai iš galo nustebę buvo... Kada įsijungs į šį reikalą policija, visi greit sužinos KET pakeitimus. Kitaip nelabai kam įodmu
                                          Todėl kad tau iš paskos vairavo protingi žmonės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X