Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Aleksio, lentelę pakeitus papildoma sekcija ir ją uždegant tik tada, kai nesikerta trajektorijos, eliminuojami trūkumai, kurie kyla reguliuojant eismą su lentele. Eismo saugumas prieš kelis vatus imančią diodų matricą?...
    Pagrindinis eismo saugumo faktorius yra tarpinė tarp vairo ir sedynės, o ne lentelės ar šviesoforų išsidėstymas sankryžoje.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Pagrindinis eismo saugumo faktorius yra tarpinė tarp vairo ir sedynės, o ne lentelės ar šviesoforų išsidėstymas sankryžoje.
      Tau taip atrodo, bet kažkodėl yra griežtai reglamentuojamas tiek šviesoforų išdėstymas, tiek lentelių įrengimas. Vadinasi, tai nėra taip nesvarbu? O lentelės Europoje yra tik Vokietijoje (VDR palikimas su dabartiniais griežtais apribojimais), Lietuvoje (nukopijuota nuo vokiečių 1995 metais, neįvertinus, kad vokiečiai pagal KET privalo sustoti prieš sukdami), Ukrainoje, kuri lentelę su visu dizainu nukopijavo nuo mūsų (ten nėra jokio reglamentavimo, o su jų eismo situacija, tikrai neprideda saugumo) ir Rusijoje (vis bando daryti eksperimentus, bet su rusų vairuotojų mentalitetu tai grynas absurdas).

      Comment


        Šiaip jau lentelės atsirado vietoj pastoviai degančios žalios papildomos sekcijos elektros energijos taupymo sumetimais. Nes tikrai yra daugybė sankryžų, ypač mažesniuose miestuose kur ta žalia turėtų degti visą laiką. O jeigu kažkur lentelė sukelia pavojų eismo saugumui ir laiks nuo laiko reiktų pertraukti leidimą sukti į dešinę tokiose vietose juk galima lentelę pakeisti papildoma sekcija (sukimo į dešine šviesoforu). Vienintelis lentelės trūkumas prieš šviesoforą, šviesoforas geriau matomas tamsiu paros metu, bet daugumoje vietų šviesoforai sutemus iš vis baigia darbą.

        Comment


          Parašė lietus Rodyti pranešimą
          Šiaip jau lentelės atsirado vietoj pastoviai degančios žalios papildomos sekcijos elektros energijos taupymo sumetimais. Nes tikrai yra daugybė sankryžų, ypač mažesniuose miestuose kur ta žalia turėtų degti visą laiką.
          Čia pats sugalvojote? Bendravau su žmogumi, kuris įtraukė lenteles į standartą LST 1405:1995. Apie taupymą nebuvo nė kalbos. Jis buvo matęs jas VDR laikais, todėl nusprendė, kad galima jas panaudoti ir Lietuvoje.

          Comment


            Tai ir šaunuolis, kad panaudojo

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Tau taip atrodo, bet kažkodėl yra griežtai reglamentuojamas tiek šviesoforų išdėstymas, tiek lentelių įrengimas.
              Tegul reglamentuoja, bet nenaikina lentelių. Lentelės yra gerai. Net aplausoje dauguma forumiečių pareiškė, kad neturėjo problemų dėl jų.
              Paskutinis taisė Aleksio; 2014.07.13, 14:29.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Tegul reglamentuoja, bet nenaikina lentelių. Lentelės yra gerai.
                Yra ir kitaip galvojančių apie tą "gėrį". Svarbiausia yra tai, kad jau nuspręsta jų atsisakyti, tikiuosi, kad šis sprendimas jau nebebus keičiamas .

                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Net aplausoje dauguma forumiečių pareiškė, kad neturėjo problemų dėl jų.
                Kad nelabai įspūdinga ta dauguma: 51,59 % prieš 48,41 %.

                Comment


                  Aha, apie kokią daugumą Aleksio čia kalba, kai pasaulį jau mažumos valdo?

                  Comment


                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                    Yra ir kitaip galvojančių apie tą "gėrį". Svarbiausia yra tai, kad jau nuspręsta jų atsisakyti, tikiuosi, kad šis sprendimas jau nebebus keičiamas .
                    Užtenka pasikeisti keliems klerkams ministerijoje ir taisyklės gali pasikeisti. Kad jos nepasikeistų reikia superįtikinamos statistikos, kad tos lentelės yra blogis, kad konkrečiai jos yra eismo įvykių priežastis. Kolkas antilentelininkai tokios statistikos nepateikė.
                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                    Kad nelabai įspūdinga ta dauguma: 51,59 % prieš 48,41 %.
                    Vistiek tai yra dauguma.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Užtenka pasikeisti keliems klerkams ministerijoje ir taisyklės gali pasikeisti. Kad jos nepasikeistų reikia superįtikinamos statistikos, kad tos lentelės yra blogis, kad konkrečiai jos yra eismo įvykių priežastis. Kolkas antilentelininkai tokios statistikos nepateikė.
                      Na, o aš tikiuosi, kad ir pasikeitus "klerkams" ministerijoje ir toliau bus einama tuo pačiu keliu . Jūs, ir kiti "pro-lentininkai", žinoma, tikėtis visai priešingo scenarijaus . Logiškai mąstant, jei jau yra priimtas sprendimas lenteles naikinti, jis neturėtų būti padarytas tik iš "oro", o remiantis tam tikrais skaičiais.

                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Vistiek tai yra dauguma.
                      Ir ? Nors ši apklausa ir nėra kažkuom ypatinga ar lemianti kažkokius sprendimus, bet ar būtina visiems forumo nariams sudalyvauti eismo įvykiuose, kuriuos vienaip ar kitaip lėme lentelė ar jos nuansai, kad ji būtų laikoma mažinanti eismo saugumą ? Manau, kad ne . Šiuo atveju 48,41 % yra net labai daug.

                      Tai tas pats kas sakyti, kad 48,41 % avarijų sukelia per didelis greitis (tik teorinis pavyzdys). Kažin ko tuomet imtųsi ministerija ? Turbūt tikrai ne greičio mažinimo keliuose programos . Net 48,41 % forumiečių patyrė tam tikrus nepatogumus, kuriuos lėmė lentelė arba sudalyvavo eismo įvykiuose, kurie buvo nulemti jos. 48,41 % yra daug.

                      Comment


                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                        Na, o aš tikiuosi, kad ir pasikeitus "klerkams" ministerijoje ir toliau bus einama tuo pačiu keliu . Jūs, ir kiti "pro-lentininkai", žinoma, tikėtis visai priešingo scenarijaus . Logiškai mąstant, jei jau yra priimtas sprendimas lenteles naikinti, jis neturėtų būti padarytas tik iš "oro", o remiantis tam tikrais skaičiais.
                        Atskirkime politinę ministerijos dalį ir specialistus. Ministrai keičiasi, bet specialistai paprastai dirba ilgus metus. Ir tikrai iš oro niekas nedaroma. Teisingumo ministerija pateikė pastabą dėl lentelės naikinimo nuo 2020 m., kad Susisiekimo ministerija pateiktų tokio sprendimo motyvą. Tada ir pamatysime.

                        1. Nutarimo projekto 2.2 papunktyje nurodoma, kad Kelių eismo taisyklių (toliau – KET) 79 punktas pripažįstamas netekusiu galios 2020 m. sausio 1 d. Pažymėtina, kad nėra aiškios tokio sprendimo priežastys. Derinimo rašte užsimenama tik apie tai, kad nuo 2020 m. siūloma atsisakyti šios eismo reguliavimo priemonės naudojimo šalies keliuose, tačiau nenurodomi tokio siūlymo motyvai.
                        http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n
                        Paskutinis taisė dsanto; 2014.07.13, 23:51.

                        Comment


                          Nepatogumų galima patirti net miegant.

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            Nepatogumų galima patirti net miegant.
                            Patys vis prašote statistikos ar argumentų prieš lenteles, bet iš Jūsų pusės galima sulaukti tik beprasmių kalbų apie mažumas užvaldžiusias pasaulį ir nepatogumus miegant.

                            Tušti svaičiojimai.

                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Atskirkime politinę ministerijos dalį ir specialistus. Ministrai keičiasi, bet specialistai paprastai dirba ilgus metus. Ir tikrai iš oro niekas nedaroma. Teisingumo ministerija pateikė pastabą dėl lentelės naikinimo nuo 2020 m., kad Susisiekimo ministerija pateiktų tokio sprendimo motyvą. Tada ir pamatysime.

                            1. Nutarimo projekto 2.2 papunktyje nurodoma, kad Kelių eismo taisyklių (toliau – KET) 79 punktas pripažįstamas netekusiu galios 2020 m. sausio 1 d. Pažymėtina, kad nėra aiškios tokio sprendimo priežastys. Derinimo rašte užsimenama tik apie tai, kad nuo 2020 m. siūloma atsisakyti šios eismo reguliavimo priemonės naudojimo šalies keliuose, tačiau nenurodomi tokio siūlymo motyvai.
                            http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n
                            Ačiū už informaciją. Dabar belieka laukti Susisiekimo ministerijos argumentų ir galutinio sprendimo dėl lentelės.

                            Comment


                              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                              Patys vis prašote statistikos ar argumentų prieš lenteles, bet iš Jūsų pusės galima sulaukti tik beprasmių kalbų apie mažumas užvaldžiusias pasaulį ir nepatogumus miegant.
                              Ane? Jūs čia įrodinėjat, kad Žemė plokščia, tai jūs ir pateikit. Iš mūsų pusės viskas yra tvarkoj, viskas žinoma. Jeigu jau čia toks baisus ir pavojingas išradimas, statistika dėl to turėtų būt renkama lygiai taip pat, kaip renkama pėsčiųjų nutrenkimo perėjose/neperėjose statistika. Bet kodėl nerenkama?

                              Comment


                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                Patys vis prašote statistikos ar argumentų prieš lenteles, bet iš Jūsų pusės galima sulaukti tik beprasmių kalbų apie mažumas užvaldžiusias pasaulį ir nepatogumus miegant.

                                Tušti svaičiojimai.
                                Statistika neparemti teiginiai apie lentelių žalą eismo saugumui ir yra tušti svaičiojimai. Kur skaičiai? Matematiniais skaičiais galima nukonkuruoti bet kokį filosofinį teiginį.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Statistika neparemti teiginiai apie lentelių žalą eismo saugumui ir yra tušti svaičiojimai. Kur skaičiai? Matematiniais skaičiais galima nukonkuruoti bet kokį filosofinį teiginį.
                                  Oficialią statistiką tegu pateikia institucijos, o šio forumo apklausa rodo, kad pusė vairuotojų ir / ar pėsčiųjų patiria nepatogumų dėl lentelės, kas reik manyt, neprisideda prie saugaus eismo.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Oficialią statistiką tegu pateikia institucijos, o šio forumo apklausa rodo, kad pusė vairuotojų ir / ar pėsčiųjų patiria nepatogumų dėl lentelės, kas reik manyt, neprisideda prie saugaus eismo.
                                    Patyriau nepatogumų, nes turėjau sudalyvauti eisme ir priiminėti sprendimus. Ir dar tas piktas dėdė apipypino ir apšaukė. Fui, kaip nepatogu buvo... O nėra atsakymo, kur parašyta, kad patyriau moralinę žalą ir noriu prisiteisti kompensaciją???
                                    Gal nedarykime išvadų iš tokios nekvalifikuotos tendensingos apklausos?

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Patyriau nepatogumų, nes turėjau sudalyvauti eisme ir priiminėti sprendimus. Ir dar tas piktas dėdė apipypino ir apšaukė. Fui, kaip nepatogu buvo... O nėra atsakymo, kur parašyta, kad patyriau moralinę žalą ir noriu prisiteisti kompensaciją???
                                      Gal nedarykime išvadų iš tokios nekvalifikuotos tendensingos apklausos?
                                      Tie nepatogumai eisme kartais baigiasi eismo įvykiais. Pvz.: "Turėjau staigiai stabdyti" - kitą kartą gali ir nespėti sustabdyti.

                                      Apklausa gal ir neprofesionali, bet leido žmonėms pareikšti nuomonę, kur jie mato lentelių trūkumus. Asmeniškai nesitikėjau, kad net pusė apklaustųjų patiria lentelių trūkumus. Matomai ir ministerija vadovaujasi kažkokiais skaičiais.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Tie nepatogumai eisme kartais baigiasi eismo įvykiais. Pvz.: "Turėjau staigiai stabdyti" - kitą kartą gali ir nespėti sustabdyti.

                                        Apklausa gal ir neprofesionali, bet leido žmonėms pareikšti nuomonę, kur jie mato lentelių trūkumus. Asmeniškai nesitikėjau, kad net pusė apklaustųjų patiria lentelių trūkumus. Matomai ir ministerija vadovaujasi kažkokiais skaičiais.
                                        Nepatogumai nėra trūkumai, jei ką. Gyvenu priemiesty. Labai dažnai patiriu nepatogumus dėl važiuojančio lėtaeigio transporto, kai turiu staigiai jį lenkti. Uždaužiam lėtaeigį transportą? Labai dažnas nepatogus kely reiškinys - autobusai, išvažiuojantys iš stotelių. Atimam VT pirmumą? Patiriu nepatogumus dėl sukančiųjų į kairę, kai reikia važiuoti tiesiai. Uždraudžiam visus posūkius į kairę?

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Statistika neparemti teiginiai apie lentelių žalą eismo saugumui ir yra tušti svaičiojimai. Kur skaičiai? Matematiniais skaičiais galima nukonkuruoti bet kokį filosofinį teiginį.
                                          Na, tuomet palaukite . Susisiekimo ministerija pateiks savo argumentus, o tada ir pamatysime kas tuščiai svaičioja .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X