Kokiu pagrindu neleidžiama ten antra juosta važiuoti tiesiai? Nesamonė, dirbtinai pralaidumą sumažino, o privalumo jokio niekam, na gal sukantiems į kairę trumpiau laukti, nes važiuojantys tiesiai toje eilėje neatsistos. Tačiau dėl tokio menkniekio pusę pralaidumo nuimt?
Ar nemanai, kad tai nesusiję su lentele? Temą siūlau pratęsti čia:
Nereikia to tiesmukiško primityvumo. Siūlau pafilmuoti pirmajame tavo video matomą sankryžą piko metu. Kažko abejoju, ar ta lentelė duoda naudos, kai yra intensyvus eismas.
Galbūt šiandien, jei pataikysiu darbus baigt, piko metu tą ir padarysiu.
Siūlomas KET punkto dėl lentelės su žalia rodykle pakeitimas:
781. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“ linija“, jei jų nėra – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu, ir duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.
Siūlomas KET punkto dėl lentelės su žalia rodykle pakeitimas:
781. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“ linija“, jei jų nėra – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu, ir duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.
Tai kas, kad siūlo? Apie ta, ko gero sužinos tik koks dešimtadalis vairuotojų, visi kiti važinės lyg niekur nieko. Nebent pėstieji galės kaip daržovės gulėt su savo pirmenybėm.
Atsakysiu jūsų ir Aleksio stiliumi - tada tokiems "vairuotojams" ne vieta gatvėse, jeigu jie nesugeba patys pasidomėti KET.
Tai reikia domėtis KET kasdien vis laukiant ar jau kažkoks mandras žmogus ką nors pakeitė? Per gerai gyvenam: pakeičiam įstatymą, tačiau niekam nepranešam, policija renka pinigus į biudžetą. Taip, juk taip tikrai daroma, pvz., Vokietijoje, ane?
Tai reikia domėtis KET kasdien vis laukiant ar jau kažkoks mandras žmogus ką nors pakeitė? Per gerai gyvenam: pakeičiam įstatymą, tačiau niekam nepranešam, policija renka pinigus į biudžetą. Taip, juk taip tikrai daroma, pvz., Vokietijoje, ane?
Kol kas dar niekas nepakeista, ten tik projektas. Kai patvirtins tikrai paskelbs, o jau apie konkrečius pakitimus reiks pasidomėti patiems.
Siūlomas KET punkto dėl lentelės su žalia rodykle pakeitimas:
781. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“ linija“, jei jų nėra – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu, ir duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta
Sustojimas, suprantama, blogina sankryžos pralaidumą, bet geriau nors kažkiek judėjimo, negu deginti kurą ir tiesiog laukti leidžiamojo.
Tai reikia domėtis KET kasdien vis laukiant ar jau kažkoks mandras žmogus ką nors pakeitė? Per gerai gyvenam: pakeičiam įstatymą, tačiau niekam nepranešam, policija renka pinigus į biudžetą. Taip, juk taip tikrai daroma, pvz., Vokietijoje, ane?
Čia buvo ironija. Žinoma, kad turi būti atitinkamas informavimas.
Baltarusijoje nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis. Kas per dezinformacija?
Kiek suprantu tamsta mano mintį blogai suprato, beje prisiimu kaltę, nes pats irgi nevisai aiškiai parašiau. Norėjau pasakyti, kad sugrįžus į Lietuvą iš Baltarusijos supranti koks šaunus daigtas tos žalios rodyklės, aki Baltarusijoje tuščioje sankryžoje praleidi po dvi minutes, tam kad galėtum pasukti į dešinę prie šviesoforo. Taigi jokios dezinformacijos paskleisti nenorėjau.
Siūlomas KET punkto dėl lentelės su žalia rodykle pakeitimas:
781. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“ linija“, jei jų nėra – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu, ir duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.
Bet ar tikrai ta lentelė tokia pavojinga, kaip tai bando vaizduoti jos priešininkai? Kiek autoįvykių įvyko dėl lentelės taisyklių nesilaikymo?
Tikrai.
Galima viską matuoti ne tik įvykusiais eismo įvykiais (t.y. prieš bet ką darant nelaukti kol žus žmogus ir tik tada imtis kažkokių sprendimų), bet galima viską apsibrėžti ir eismo dalyvių komfortu. Taigi šiuo atveju sankryžose su lentele komfortiškai gali jausti tik tie, kurie nori greičiau pasukti į dešinę
Galima viską matuoti ne tik įvykusiais eismo įvykiais (t.y. prieš bet ką darant nelaukti kol žus žmogus ir tik tada imtis kažkokių sprendimų), bet galima viską apsibrėžti ir eismo dalyvių komfortu. Taigi šiuo atveju sankryžose su lentele komfortiškai gali jausti tik tie, kurie nori greičiau pasukti į dešinę
Neduobėtos gatvės yra komfortas ir eismo sauga, o taip pat pinigų taupymas (nereikia taisyti važiuoklę). O lentelės nekomforto nesukelia.
Comment