Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
-
Parašė agnette Rodyti pranešimą
Lentelė yra gerai - negalima jas montuoti tik tose sankryžose, kur visoms mašinoms įsijungia raudonas, o visiems pėstiesiems žalias signalas (nežinau, ar pas mus tokių yra) - ten tai tikrai būtų pavojinga.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠaunu Iš šviesoforų skydų formos spėju, kad tai Olandija
http://goo.gl/maps/EXDCU
Zaliu lenteliu taip pat nebuvo... ir kaip olandai isgyvena be ju...?
Comment
-
Nemanau kad čia ta pati vieta, nes kur dingo visi medžiai ir t.t.
Bet esmė labai teisinga, maži tuneliukai išsprendžia daug ką. Tame tarpe ir įrengiant tokius mažus po vieną juostą lengvom mašinom po žiedu, pranertų kiaurai nestojant ir nemaišant kitiems.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNemanau kad čia ta pati vieta, nes kur dingo visi medžiai ir t.t...
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąTaip tai yra Deventer. O taip atrode ta pati sankryza iki rekonstrukcijos:
http://goo.gl/maps/EXDCU
Zaliu lenteliu taip pat nebuvo... ir kaip olandai isgyvena be ju...?
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąNežinau kaip olandai išgyveno, bet pasivažinėjus po Baltarusiją supranti koks idealus dalykas yra žaliosios rodyklės prie šviesoforo, kai tuščioje sankryžoje netenka po kelias minutes praleisti prie raudono signalo norint pasukti į dešinę.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBaltarusijoje nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis. Kas per dezinformacija?
P.S. Patiko Jūsų diskusija interneto puslapyje 24auto.ru dėl šitų lentelių
Comment
-
Šiandien kaip tyčia atsirado laiko užfiksuot teigiamą žalių rodiklių poveikį. Įdedu tik du filmukus (jei kas norit daugiau - atsiųsiu). Nežinau ką net pasakyt... Kauniečiai, gal išmokit vairuot prieš į eismą išvažiuodami, jei per porą minučių sugebat vien dėl lentelės krūvas avarinių situacijų pridaryt?
Panevėžys. Nemuno - Klaipėdos gatvių sankryža.
Irgi Panevėžys. Molainių - Nemuno gatvių sankryža.
Jėėė, 300-asis įskaitinis pranešimasPaskutinis taisė Egiuxz; 2014.04.29, 12:53.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąŠiandien kaip tyčia atsirado laiko užfiksuot teigiamą žalių rodiklių poveikį. Įdedu tik du filmukus (jei kas norit daugiau - atsiųsiu). Nežinau ką net pasakyt... Kauniečiai, gal išmokit vairuot prieš į eismą išvažiuodami, jei per porą minučių sugebat vien dėl lentelės krūvas avarinių situacijų pridaryt?
Panevėžys. Nemuno - Klaipėdos gatvių sankryža.
Youtube video
Irgi Panevėžys. Molainių - Nemuno gatvių sankryža.
Youtube video
Jėėė, 300-asis įskaitinis pranešimas
1 ciklas. Į dešinę pra raudoną nepasuko, o prasuko per žalią praleisdamas pėsčiuosius.
2 ciklas. Per raudoną pasuko viena mašina.
3 ciklas. Per raudoną nepasuko nė viena mašina.
O antrame video gražiausiai į dešinę pasukama per raudoną kartu su apsaugotu kairiuoju posūkiu iš dešinės sankryžos pusės, ką galima pasiekti su papildoma sekcija arba dešiniojo posūkio šviesoforu.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNesupratau, kur tas teigiamas poveikis pirmame video. Kiek suprantu, reikia stebėti priešpriešinį eismą.
1 ciklas. Į dešinę pra raudoną nepasuko, o prasuko per žalią praleisdamas pėsčiuosius.
2 ciklas. Per raudoną pasuko viena mašina.
3 ciklas. Per raudoną nepasuko nė viena mašina.
O antrame video gražiausiai į dešinę pasukama per raudoną kartu su apsaugotu kairiuoju posūkiu iš dešinės sankryžos pusės, ką galima pasiekti su papildoma sekcija arba dešiniojo posūkio šviesoforu.
Nemuno - Klaipėdos stebėjau apie 15-a minučių ir tebuvo štai kas blogai (bendroje situacijose):
1. Autobusiukas per žalią užlipo ant perėjos, nespėjo pravažiuot ir liko ant perėjos.
2. Galbūt tas pats autobusiukas, praleistas apsisukinėjo kai pėstiesiems buvo žalia.
Gal čia, sakau, ne eismo taisyklės ir lentelės kaltos, o tiesiog kauniečiai nemoka važinėt?
Ir dabar dėl antro filmuko. Ką pakeis lentelės nukabinimas ir papildomų sekcijų pridėjimas? Kadangi dienos metu (ne piko) ten praktiškai niekas nevaikšto, tai kam nukabint lentelę ir įdėt dešinį šviesoforą? Jeigu naujasis šviesoforas, vadinasi, turėtų būt apsaugotas? Jeigu šviesoforas į dešinę, vadinasi, sukantieji turės laukt savo eilės, jei atsiras pėsčiųjų? O jei jų ten praktiškai nėra, tai kam pralaukt tą ciklą, kai Nemuno gatve kažkas juda, jeigu gali laisvai per rodyklę prasukt praktiškai niekam netrukdydamas? Čia jau kažkada dėl šito gana logiškas variantas buvo tamstos pateiktas, bet kam išradinėt dviratį Šitą sankryžą reikia tiesiog pamatyt, kad suprast ką gero lentelė duoda
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąGal čia ne kiek teigiamas, bet gal labiau Panevėžio atsakas į seniau įdėtus filmukus, kaip Kaune per keletą minučių keletas avarinių situacijų buvo vien dėl lentelės.
Nemuno - Klaipėdos stebėjau apie 15-a minučių ir tebuvo štai kas blogai (bendroje situacijose):
1. Autobusiukas per žalią užlipo ant perėjos, nespėjo pravažiuot ir liko ant perėjos.
2. Galbūt tas pats autobusiukas, praleistas apsisukinėjo kai pėstiesiems buvo žalia.
Gal čia, sakau, ne eismo taisyklės ir lentelės kaltos, o tiesiog kauniečiai nemoka važinėt?
Ir dabar dėl antro filmuko. Ką pakeis lentelės nukabinimas ir papildomų sekcijų pridėjimas? Kadangi dienos metu (ne piko) ten praktiškai niekas nevaikšto, tai kam nukabint lentelę ir įdėt dešinį šviesoforą? Jeigu naujasis šviesoforas, vadinasi, turėtų būt apsaugotas? Jeigu šviesoforas į dešinę, vadinasi, sukantieji turės laukt savo eilės, jei atsiras pėsčiųjų? O jei jų ten praktiškai nėra, tai kam pralaukt tą ciklą, kai Nemuno gatve kažkas juda, jeigu gali laisvai per rodyklę prasukt praktiškai niekam netrukdydamas? Čia jau kažkada dėl šito gana logiškas variantas buvo tamstos pateiktas, bet kam išradinėt dviratį Šitą sankryžą reikia tiesiog pamatyt, kad suprast ką gero lentelė duoda
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąGal čia ne kiek teigiamas, bet gal labiau Panevėžio atsakas į seniau įdėtus filmukus, kaip Kaune per keletą minučių keletas avarinių situacijų buvo vien dėl lentelės.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBent jau pirmame video nebuvo ir prielaidų kilti avarinėms situacijoms. Apskritai pagal tą kas nufilmuota ir lentelių panaikinimas kažkokio apčiuopiamesnio neigiamo ar teigiamo efekto nesukeltų.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKaip jau minėjau, įdėjau bendrą situaciją mieste kaip savo argumentą, kad lentelė čia ne prie ko, kai ja moka naudotis. Didžioji dalis panevėžiečių ja naudotis moka, o ir panašių tvarkingų vaizdų nors su vežimu vežk. Dėl pavienių gaidelių nereikia kaltinti niekuo dėtų vairuotojų ir sunkinti jiems gyvenimą. Ir tokių "tipinių" situacijų, kaip čia dsanto demonstruoja, nelabai ir sutinku. Gal čia koks Trumano šou su skirtingu scenarijumi kiekvienam?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAktorių savo nufilmuotiems video nesamdžiau
a) kauniečiai nemoka vairuot.
b) kažkas aukštesnis specialiai aplinką tokią padaro.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTikiu. Tai belieka dvi išvados:
a) kauniečiai nemoka vairuot.
b) kažkas aukštesnis specialiai aplinką tokią padaro.
Comment
-
Parašė Mr.xpvz maxima petrasiunuose sau visa juosta i kaire nusikreipe.Parašė dsanto Rodyti pranešimąIr ką - sumažėjo važiuojančių T.Masiulio gatve?
Comment
Comment