Šiandien sukantis į dešinę automobilis sukėlė avarinę situaciją. Mėlynasis automobilis mano:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąJeigu tas raudonas būtų nepradėjęs rikiuotis perėjoj, būtų viskas normaliai.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPilkasis privalo jį praleisti ir negali sudaryti man avarinės situacijos. Gerai, kad geltonasis man neįvažiavo.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąJeigu tas raudonas būtų nepradėjęs rikiuotis perėjoj, būtų viskas normaliai.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąČia dabar kas? Teisinimas idiotų, kurie nemoka važinėt?
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPakankamai dazna situacija sakyciau. Kazin ar zalia rodykle, cia sumazina sauguma. Nereguliuojamose sankryzose panasi situacijaPaskutinis taisė sleader; 2014.04.22, 20:45.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPakankamai dazna situacija sakyciau. Kazin ar zalia rodykle, cia sumazina sauguma. Nereguliuojamose sankryzose panasi situacija
Kyla abejonių, ar lentelė mano atveju sumažino saugumą? Taip, sumažino - eismas intensyvus, turėjau staigiai stabdyti, o į galą man vos neįvažiavo.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąČia dabar kas? Teisinimas idiotų, kurie nemoka važinėt?
Kokie dar "jeigu".
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGal paaiškintumėte kas jam draudžia ar kokios kitos priežastys jam neleidžia persirikiuoti šioje situacijoje? Ir kodėl vairuotojas važiuojantis nepažeisdamas jokių taisyklių yra idiotas, o tas, kuris jas pažeidžia - vairavimo meistras?Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai tu jį teisini su savo žodžiais "Jeigu tas raudonas būtų nepradėjęs rikiuotis perėjoj, būtų viskas normaliai. "
Kokie dar "jeigu".
Rikiuotis pėsčiųjų perėjoje yra draudžiama. Jeigu bent kartą teko eit teisių laikytis, šitai turėtų būt žinoma.
Toliau. Jeigu žvelgiant pagal vairavimo praktinį egzaminą, tarpas tarp veiksmo pradžios ir posūkio įjungimo turi būt ne mažiau 30 metrų. Jeigu tas tamsta būtų tą patį padaręs, tas kitas per rodyklę būtų kuo gražiausiai prasukęs, kai į dešinę suko tas dar kitas per žalią.
O kadangi gyvenam realiame gyvenime, Regitros egzaminų nei vienas be taisyklių ir reikalavimų permetimo akimis neišlaikytumėt, tai gal bent sėdėkit ramiai ir tylėkit, o ne vieną rodyklę įsikandę visus kitus nemokšas glostykit.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKyla abejonių, ar lentelė mano atveju sumažino saugumą? Taip, sumažino - eismas intensyvus, turėjau staigiai stabdyti, o į galą man vos neįvažiavo.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠiandien sukantis į dešinę automobilis sukėlė avarinę situaciją. Mėlynasis automobilis mano:
Atvaizdas
Ar tai daroma iš principo, kad sudaryti daugiau kliūčių sukantiems pagal lentelę su žalia rodykle? O paskui, kaip ankstesniame pavyzdyje:
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠiandien tapau dar nematytos situacijos liudininku Tvirtovės al. - Savanorių pr. - Taikos pr. sankryžoje Kaune (važiuojant nuo Tvirtovės al.):
Atvaizdas
P.S. Aš važiavau tiesiai, tai jų pastangos bevertės ir dar sukėlė avarinę situaciją.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąMan šioje situacijoje labiau nesuprantamas mėlynojo ir geltonojo noras važiuoti tiesiai per sankryžą iš pirmos juostos, kai tą laisvai galima padaryti ir antrąja bei trečiąja juostomis.
Ar tai daroma iš principo, kad sudaryti daugiau kliūčių sukantiems pagal lentelę su žalia rodykle? O paskui, kaip ankstesniame pavyzdyje:
didžiuotis tuo, kad "aš važiavau tiesiai" (iš pirmos juostos, nors ir ten tiesiai važiuoti galima dar viena ar dviem juostomis)?
Tas pats ir čia. Taikos prospektu įvažiavęs ties Birželio 23-iosios gatve toliau važiuoju pirma eismo juosta, nes ja man leidžia važiuoti kelio ženklai. Tai aktualu mano pravažiavimo per žalią laikui. Privažiavus Savanorių pr. sankryžą, kol antroje ir trečioje yra daugiau mašinų, pirmoje jų visuomet keletu mažiau. Todėl daugiau galimybių kirsti sankryžą per pirmą ar antrą šviesoforo ciklą. Jei visi važiuotų antra ir trečia eismo juostomis, kiltų nežmoniškos spūstys. Ir priešingai, jei visi vienodai pasiskirstytų po eismo juostas, galbūt pravažiuotų didesni srautai.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąOho, koks įžūlumas! Pagal KET privalai važiuoti kuo arčiau dešiniojo krašto. Per tokius kaip tamsta, ir kamščiai kai kur susidaro, nes pirma juosta laisva, o kitos prisigrūdę, tai per žalią mažiau mašinų pravažiuoja.
Tas pats ir čia. Taikos prospektu įvažiavęs ties Birželio 23-iosios gatve toliau važiuoju pirma eismo juosta, nes ja man leidžia važiuoti kelio ženklai. Tai aktualu mano pravažiavimo per žalią laikui. Privažiavus Savanorių pr. sankryžą, kol antroje ir trečioje yra daugiau mašinų, pirmoje jų visuomet keletu mažiau. Todėl daugiau galimybių kirsti sankryžą per pirmą ar antrą šviesoforo ciklą. Jei visi važiuotų antra ir trečia eismo juostomis, kiltų nežmoniškos spūstys. Ir priešingai, jei visi vienodai pasiskirstytų po eismo juostas, galbūt pravažiuotų didesni srautai.
Pats pripažįstate, kad ieškote būdų greičiau pravažiuoti – važiuodamas pirmąja juosta (arba sustodamas joje ir trukdydamas galintiems pasukti į dešinę), kai tuo tarpu kiti (pagal Jus – "pažeidėjai") laukia antrojoje, trečiojoje (tačiau sudaro galimybę greičiau judėti tiems, kam nereikia tiesiai). Tai kuriam iš mūsų labiau rūpi ne tik savo patogumas, bet ir kitų eismo dalyvių interesai?
Comment
-
Parašė agnetteYra zmoniu kurie zino KET ir vadovaujasi, bet yra ir tokiu kurie interpretuoja jas kaip paciam patogiau...
Ai vaaaa, prisiminiau "taisyklę":
KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos
4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.Paskutinis taisė Egiuxz; 2014.04.23, 17:21.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąKam sankryžos su dviem, trim (ar daugiau) juostų, skirtų važiuoti ta pačia kryptimi atveju, baksnoti pirštu į taisyklę "važiuoti kuo arčiau dešiniojo krašto". Pagal Jūsų logiką visi privalėtų per sankryžą važiuoti tik pirmaja juosta, tuo tarpu kitos turėtų likti laisvos??
Parašė aRa Rodyti pranešimąPats pripažįstate, kad ieškote būdų greičiau pravažiuoti
Parašė aRa Rodyti pranešimą... važiuodamas pirmąja juosta (arba sustodamas joje ir trukdydamas galintiems pasukti į dešinę)
Parašė aRa Rodyti pranešimą... kai tuo tarpu kiti (pagal Jus – "pažeidėjai") laukia antrojoje, trečiojoje (tačiau sudaro galimybę greičiau judėti tiems, kam nereikia tiesiai).
Minėtoje Taikos pr. atkarpoje nemaža dalis vairuotojų važiuoja tiesiai pirma eismo juosta, nes, pasikartosiu, jei visi važiuotų tiesiai tik antra ir trečia eismo juostomis, susidarytų didelės spūstys, nes ir dabar, važiuojant tiesiai pirma eismo juosta, srautas pakankamai didelis.
Parašė aRa Rodyti pranešimą... Tai kuriam iš mūsų labiau rūpi ne tik savo patogumas, bet ir kitų eismo dalyvių interesai?Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.23, 19:43.
Comment
-
Atsiprašau už OT, bet negaliu susilaikyti nepakomentavęs.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąRikiuotis pėsčiųjų perėjoje yra draudžiama. Jeigu bent kartą teko eit teisių laikytis, šitai turėtų būt žinoma.
Toliau. Jeigu žvelgiant pagal vairavimo praktinį egzaminą, tarpas tarp veiksmo pradžios ir posūkio įjungimo turi būt ne mažiau 30 metrų. Jeigu tas tamsta būtų tą patį padaręs, tas kitas per rodyklę būtų kuo gražiausiai prasukęs, kai į dešinę suko tas dar kitas per žalią.
Juo labiau, kad posūkio rodymas turėtu būti matuojamas ne metrais (juk kartais rodai posūkį ir nejudėdamas), o sumirksėjimų skaičiumi iki manevro.
O kadangi gyvenam realiame gyvenime, Regitros egzaminų nei vienas be taisyklių ir reikalavimų permetimo akimis neišlaikytumėt, tai gal bent sėdėkit ramiai ir tylėkit, o ne vieną rodyklę įsikandę visus kitus nemokšas glostykit.
Dar labai smalsu kaip žmogus niekada nematęs pašnekovo "kitame laido gale" gali taip užtikrintai sakyti ką jis padarytų, o ko nesugebėtu. Ir toliau lieka atviras klausimas kaip profai, kurie sugebėtu išlaikyti tą nežmoniškai sunkų egzaminą, sugeba vienu metu stebėti bent tris skirtingas kryptis
Parašė Grazvis Rodyti pranešimąOt: kiek laiko už vairo ir dideliam mieste yra praleidę dsanto ir sleader?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVieną kartą teko eiti, bet kažkaip tokios taisyklės nepamenu. Lenkti perėjose tikrai draudžiama ir esant reikalui galėčiau greitai surasti tą draudžiančio punkto numerį. Kadangi kaip suprantu irgi esate ėjęs (galbūt ir ne kartą), gal nebūtų sunku parašyti konkretu KET punktą? Padėkite man patobulėti, nes žmonės turi gebėjimą kai ką primiršti.
Egzaminas yra vienas dalykas, o realios gyvenimiškos situacijos yra kas kita. Per egzaminą negalima svilinti sankabos, bet kas man uždraus tą daryti nuosavame automobilyje ir kaip toks veiksmas galėtų įtakoti eismą ir jo saugumą.
Juo labiau, kad posūkio rodymas turėtu būti matuojamas ne metrais (juk kartais rodai posūkį ir nejudėdamas), o sumirksėjimų skaičiumi iki manevro.
Ale kaip griežtai Nemokšomis čia tik tamsta mėgstate "pasisvaidyti". Man kažkodėl nejučiomis iškyla prieš akis toks portretas: BMW, treningai, barškantis galinis numeris ir kt. Gal įsivaizduojate kodėl ?
Dar labai smalsu kaip žmogus niekada nematęs pašnekovo "kitame laido gale" gali taip užtikrintai sakyti ką jis padarytų, o ko nesugebėtu. Ir toliau lieka atviras klausimas kaip profai, kurie sugebėtu išlaikyti tą nežmoniškai sunkų egzaminą, sugeba vienu metu stebėti bent tris skirtingas kryptis
Dėl egzamininių įgūdžių stokos net neabejoju, atsižvelgiant į bendrą situaciją keliuose. Juolab, kad žmogus nėra neklystanti būtybė, kad viską darytų idealiai. Ir prie ko čia tos kryptys? Nevažiuojant tuneliu praktiškai vien tik tiesiai galvą laikant ir akis tevartant galima tikrai daug aprėpt.
Beje, BMW visai gera mašinaPaskutinis taisė Egiuxz; 2014.04.23, 21:02.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąO lenkti draudžiama perėjoje kodėl? Gal būt dėl to, kad staigiai išėjus pėsčiajam, nebūtum priešpriešinėj? Galbūt dėl to negalima ir rikiuotis perėjose, kad nebūtum "nei čia, nei ten"?
Nežinau kaip tą sankabą svilinti, kadangi su mechanine dėže reikalų turėta labai mažai. BET. Į posūkį gal irgi sankabą įmynus įvažinėt galima? Malti posūkių rankenėlės nereikia? Šoninių atstumų išlaikyt nereikia? Per egzaminus irgi daug kur nerodžiau posūkių atsižvelgiant į aplinkybes. O ir šiap realiam gyvenime tie mirksėjimų skaičiai tikrai nesąmonė, mirksėjimų intervalai ne pas visus irgi vienodi.
O nemokšomis svaidausi todėl, kad ta nesugebantį normaliai važiuot lyg niekur nieko apibūdinant, nors būtent per jį čia vienas tamsta ir užvedė visą šitą dabartinę diskusiją. Ir kodėl čia visi elitinio runkelio apibūdinimai iškyla - negaliu už tamstą atsakyt. Jei su aštresniu žodžiu asociacijos tokios kyla, tai gal reiktų pagalvot, kad tiems įsivaizduojamiems draugams ne mano stiliumi ir gramatika mintis dėstyt?
Dėl egzamininių įgūdžių stokos net neabejoju, atsižvelgiant į bendrą situaciją keliuose. Juolab, kad žmogus nėra neklystanti būtybė, kad viską darytų idealiai. Ir prie ko čia tos kryptys? Nevažiuojant tuneliu praktiškai vien tik tiesiai galvą laikant ir akis tevartant galima tikrai daug aprėpt.
Beje, BMW visai gera mašina
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTurbūt esi tas, kuris esant tuščiai gatvei važiuoji antra ar trečia eile, nors pirma laisva? Policija tokius vadina "antraeilininkais", "trečiaeilininkais" ir baudžia.
Važiuoju ten, kur laisviau (nors tai jau ne šios temos klausimas).
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNormalu, kad vairuotojas renkasi kuo pralaidesnį maršrutą, tokiu būdu mažinama oro tarša, vietoje to, kad stovėtum spūstyje.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąParašė aRa Rodyti pranešimą... važiuodamas pirmąja juosta (arba sustodamas joje ir trukdydamas galintiems pasukti į dešinę)
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPasikartosiu - esant tuščiai gatvei, privaloma važiuoti pirma eismo juosta. Esant intensyvesniam eismui, pildosi tiek antra, tiek trečia eismo juostos. Bet pirma neturi likti tuščia, nebent kelio ženklai iš pirmos eismo juostos leidžia sukti tik į dešinę, o nėra sukančiųjų į dešinę.
Egiuxz teisingai tai įvardino – be taisyklių dar galima vadovautis ir žmogiškumo kriterijais.
Konkrečiais Jūsų paminėtais atvejais, jei sukančiųjų į dešinę tikrai yra vienetai, o važiuojantys tiesiai nesutelpa net ir į tris juostas, belieka sutikti su Tamsta.
Kadangi prie savo situacijų paveikslėlių patingėjote paminėti tragišką sankryžų su tiek juostų nepralaidumą, komentavau pagal tai, kas buvo pateikta.Paskutinis taisė aRa; 2014.04.23, 22:08.
Comment
Comment