Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šiandien tapau dar nematytos situacijos liudininku Tvirtovės al. - Savanorių pr. - Taikos pr. sankryžoje Kaune (važiuojant nuo Tvirtovės al.)
    Jeigu kažkas staiga priima kvalus sprendimus, kodėl kitiems turi šitokie sprendimai atėiti į galvą. Kai man reikia važiuoti tiesiai, o yra lentelė, aš nekreipiu dėmesio į mirgsinčius man už nugaros (tikiuosi, kad ir tu pats taip darai). Todėl lenteles reikai dauginti.

    Comment


      Parašė Grazvis Rodyti pranešimą
      Šiandien važiavau pedagoginio žiedu, aš antroje juostoje, moteriškė - trečioje. įvažiuojant į žiedą moteriškė iš trečios juostos kalė tiesiai į antrą ir sudarė man avarinę situaciją, ko pasekoje, teko staigiai stabdyti ir pypsinti. visa laimė, kad pirmojoje juostoje nieko nebuvo, būtų buvus avarija..
      Reziume - žiedinės sankryžos yra blogis ir reik jas naikint.
      Jei įdomu ir aktualu, galiu ir daugiau šiandieninių avarinių situacijų papsakot, pvz apie persirikiavimo ypatumus ir pan. tada reiktų naikint ir antrasias ar trečiasias juostas ir t.t.
      deal?
      Nors ir "nenorom", tačiau tamsta esate visiškai teisus - tokio dydžio ir eismo juostų skaičiaus žiedus reikėtų naikinti. Nesiplėsiu, nes tai ne šios temos diskusija, tačiau žiedinės sankryžos yra geros tik kol jos pakankamai mažos. Kitu atveju konfliktinių taškų skaičius išauga ir nebelieka teigiamo žiedinės sankryžos efekto.

      Comment


        Parašė Mr.x
        Savanorių-Petrausko g. sankryžoje jau pakabinti ženklai draudžiantys sukantiems į kairę(savanorių pr.) apsisukti. reiškia konflikto tarp apsisukinejančių ir sukačių į dešinę pagal papildomą lentelę nėra.
        Įdomus sprendimas, bet šviesoforų įrengimo taisyklių 77.3 punktas nenumato išimčių, net jei apsisukimas yra draudžiamas. Žiūrėkim, kodėl tokiu atveju draudžiama lentelė iš Utenos gatvės. Ne tik dėl apsisukančiųjų iš Savanorių prospekto, bet ir dėl priežasčių, dėl ko yra įrengtas šviesoforas su rodyklėmis į kairę - vadinasi priešpriešiniame eisme (Savanorių prospekte) yra didelis transporto eismas ir / arba didelis pėsčiųjų eismas per Utenos g.

        Na jei savivaldybė eina į konfliktus, o ne kompromisus su ministerija, žiūrėsim, ar netruks ministerijos kantrybė ir savivaldybės pačios nepadarys sau meškos paslaugos.

        Parašė Mr.x
        o jei kažkas kažko nepraleidžia per perėją - tegu policija dirba savo darbą, o ne gaudo pvz šnekančius mobiliais
        Na taip, nutrenks pėsčiąjį, atvažiuos, pastovės su švyturėliais ir nubaus vairuotoją.
        Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.16, 18:39.

        Comment


          Parašė Grazvis Rodyti pranešimą
          Sistema nekalta, žmonės kalti, kad kažkas turi savo taisyklių interpretaciją.
          Nusišnekat. Interpretuoti galima poeziją, o KET turi vienareikšmiškai nurodyti: galima tik šitaip; visa kita - negalima. O jeigu KET galima interpretuoti kaip nori, tai jau negerai.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Nors ir "nenorom", tačiau tamsta esate visiškai teisus - tokio dydžio ir eismo juostų skaičiaus žiedus reikėtų naikinti. Nesiplėsiu, nes tai ne šios temos diskusija, tačiau žiedinės sankryžos yra geros tik kol jos pakankamai mažos. Kitu atveju konfliktinių taškų skaičius išauga ir nebelieka teigiamo žiedinės sankryžos efekto.

            Tas tamsta ne vienus metus pramynęs tą prakeiktą pedagoginio žiedą kasdien ne vieną kartą, sugalvojęs tūkstančius jo optimizavimo būdų ir šį pvz. su konkrečia problemine sankryža ištraukė ne šiaip sau :j

            o kažkada teko matyt lenteles apie sankryžų pralaidumo, prikalusomai nuo srauto ir sankryžos tipo, buvau maloniai nustebintas, kad tie prakeikti žiedai anokia panacėja dideliu eismo intensyvumo režimu.
            bet, baigiu OT.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Jeigu kažkas staiga priima kvalus sprendimus, kodėl kitiems turi šitokie sprendimai atėiti į galvą. Kai man reikia važiuoti tiesiai, o yra lentelė, aš nekreipiu dėmesio į mirgsinčius man už nugaros (tikiuosi, kad ir tu pats taip darai). Todėl lenteles reikai dauginti.
              Vieną kartą sustojau pirmoje eismo juostoje važiuoti tiesiai, stovėjau pirmas prieš "Stop" liniją. Moteriškė, ketinanti sukti į dešinę visas 40 s man prasignalino agresyvokai. Buvo nemalonu, jaučiau spaudimą, bet KET nepažeidžiau ir "Stop" linijos nepervažiavau ir laukiau žalio signalo.

              Comment


                Džiaugiuosi, kad temoje atsirado protingų dalyvių, kurie argumentuotai dėsto mintis, priešingai nei kaip kai kurie čia rašinėja apie Dviračio žynias ar lentelių dauginimus.

                Parašė Mr.x
                Viena karta stovejau pirmas vidurineje juostoje, toje sankryzoje kur Jus pavyzdyje vaziavot pilku automobiliu(na kur visi matydami lentele, sudarydami avarines situacijas metesi kairen), desineje manes sustojo automobilis, is paskos jo sustojo kitas automobilis. pradejo signalizuot tam pirmajam - tipo praleisk sukt desinen. tai tas kur stovejo pirmas, isijunge atbulini ir dar gal pusantro metro pasidave atgal. matyt tas kuris signalino pajaute spaudima.... nustojo ignalint ir lauke zalios...
                jei kita syki signalizuos - atsipalaiduokit, pasigarsinkit ir muzika, relax...
                Ačiū už gerą patarimą Na gal važiuoti atbulam gali būti pavojinga, bet įsijungti atbulinį gera idėja

                Parašė Mr.x
                dsanto, tai Jūs tuos video su pažeidėjais siuskit policiją, ir kodėl nenufilmavot kokios transporto eilės būdavo Savanorių-Utenos g. kai ten nebuvo lentelių? kodėl nenufilmavot kaip Jonavos gatvėje, eilėje sukt į dešinę, vairuotojai šiaip ne taip pasiekę prekybos centro Šilas aikštelę, ją dideliu greičiu kirsdavo? (o po tą aikštelę tuo metu pirkėjai stumdydavo vėžimėlius su pirkiniais). ar Jūs galvojat kad vairuotai pralaukę 15min kad galėtų pasukti i dešinę, ten kur nėra lentelės sukdami puls praleidinet pėsčiuosius??. O dėl Savanorių-Utenos g. pažiūrėkit iš viršaus, ar tas juodas automobilis ties perėja kažkam labai maišytų jei suktų dešinėn pagal lentelę? Savanorių pr. ten gerokai platesnis, nei dvi eismo juostos, raudonomis linijomis pažymejau eismo juostas, (kas i kur turėtų pataikyt)
                Dėl pažeidėjų neužsiimsiu siųsti policijai, mano tikslas surinkti kuo daugiau įrodymų, kokios pavojingos situacijos kyla sukant per lentelę. Padariau dvi išvadas: daugelis sukančiųjų nepristabdo iki saugaus greičio, kad, prireikus, galėtų saugiai sustot nestabdydami staigiai. Ir antra - sukeliamas pavojus pėstiesiems, ypač skersine kryptimi. Taip, nesant lentelei, skersine kryptimi pėstiesiems nebūtų jokio pavojaus, o lygiagrečiai einantiems būtų suteikiama pirmenybė.

                Dėl Savanorių pr. - Utenos g. sankryžos. Suprantu, kad iš Utenos g. būdavo eilės. Bet palaukim, sankryža rekonstruota pagal naują projektą. Kur buvo projektuotojai, kurie skaičiavo srautus? Gal reikėjo pėstiesiems skirti atskirą fazę, kad netrukdytų sukantiems į dešinę? O gal reikėjo pirmąją eismo juostą skirti tik posūkiui į dešinę ir numatyti apsaugotą dešinįjį posūkį? Lentelė - panacėja nuo visų bėdų?

                Dėl juodo automobilio atsakymą žr. aukščiau - iš esmės įžvelgiu pavojų pėstiesiems.

                Dėl Jonavos g. - Šiaurės pr. šitoje temoje esu rašęs, kad šitaip blogai suprojektuoti tokią sankryžą yra nusikaltimas. Tiek iš Jonavos g., tiek iš Šiaurės pr. yra atskiros dešiniojo posūkio juostos. Čia pilnai buvo galima įrengti apsaugotus dešiniuosius posūkius, kad būtų galima sukti į dešinę ir degant raudonam signalui tiesiai, jei nėra pėsčiųjų. O dėl posūkių per prekybos centrą, jei vis tiek būtų sukančių per jo teritoriją, reikėtų uždėti "plytą" ir palikti įvažiavimą tik iš Šiaurės pr.

                Kadangi man patarėt daugiau relakso, visiems lentelių šalininkams siūlau tą patį. Esu įstikinęs, kad vietoje skardinės lentelės reikia "išmaniosios" (labai populiarus šiais laikais žodis ) lentelės, tiksliau - papildomos sekcijos ties raudonu signalu, kuri leistų sukti į dešinę per raudoną tik tuomet, kai yra saugu. Uždraudus lenteles naujose sankryžose, projektuotojai su savivaldybėmis pradės mąstyti, kaip protingai surikiuoti eismo juostas ir paskirstyti fazes, kad nesusidarytų kamščiai. Europoje skardines lenteles mažumoje sankryžų turi tik vokiečiai. O šiaip visur projektuojami šviesoforai su šviečiančiais signalais. Ir eismas ten vyksta. Net ir be lentelių.

                Comment


                  Parašė Mr.x
                  Jonavos-Siaures g. sviesofora pastate (jei gerai pamenu) dar pries tas naujas taisykles.
                  Taip. Ir projekte nebuvo lentelės su žalia rodykle iš Jonavos g. į Šiaurės pr. Ji atsirado jau galiojant naujoms taisyklėms. Teisinis nihilizmas?

                  Parašė Mr.x
                  Sakyciau idomus toks poziuris - uzdaryt su plyta privacios parduotuves, privacia aikstele? del kazkokio sviesoforo? manauparduotuvei dzin tas sviesoforas, o su plytos zenklu trecdali klientu atbaidysit.
                  Prieštarauji pats sau - iš pradžių teigi, kad kol nebuvo lentelės, kilo pavojus pirkėjams su vežimėliais. Dabar sakai, kad prekybos centrui dzin.

                  Parašė Mr.x
                  pvz maxima petrasiunuose sau visa juosta i kaire nusikreipe.
                  Ir ką - sumažėjo važiuojančių T.Masiulio gatve?

                  Parašė Mr.x
                  As vieno nesuprantu - kodel nebuvo galima padaryt zalios lenteles taip kaip lenkijoj yra. tiesiog zalia rodykle kuri isijungia tada kai desinej per pereja dega raudona. ir viskas jokiu problemu.
                  Šviesoforai įrengiami pagal Lietuvos šviesoforų įrengimo taisykles. Tai turi būti numatyta taisyklėse.

                  Comment


                    Parašė Mr.x
                    kol nebuvo lenteles - visas srautas vaziavo per parduotuves aikstele.
                    kai prisuko lentele - vsas srautas vaziuoja ten kur jiems ir priklauso - gatve
                    zalios lenteles idealus variantas (mano poziuriu):
                    Tai aš ir sakau, aš esu už "išmaniąją" lentelę - kad žalia rodyklė degtų, kai būtų saugu sukti į dešinę. Tą reikia numatyti šviesoforų įrengimo taisyklėse.

                    Dėl Jonavos g. - Šiaurės pr. sankryžos pasikartosiu - jei lentelės nebuvimas kėlė grėsmę prekybos centro lankytojams, reikėjo dėti "plytą". Tuomet įvažiavimas būtų iš Šiaurės pr., o išvažiavimas tiek iš Jonavos g., tiek iš Šiaurės pr.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Šviesoforai įrengiami pagal Lietuvos šviesoforų įrengimo taisykles. Tai turi būti numatyta taisyklėse.
                      Kokios problemos? 5 minučių darbas ir taisyklės pakeistos.
                      O dėl ilgųjų transporto priemonių, kurios aukščiau rodytame filmuke užstodavo kelią pėstiesiems - palikti galimybę sukti į dešinę tik lengviesiems auto. Svarbu, kad lentelių būtų daug.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Kokios problemos? 5 minučių darbas ir taisyklės pakeistos.
                        Ministerijai tikslinga pasiūlyti, bet tai neužtruks 5 minutes.

                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        O dėl ilgųjų transporto priemonių, kurios aukščiau rodytame filmuke užstodavo kelią pėstiesiems - palikti galimybę sukti į dešinę tik lengviesiems auto. Svarbu, kad lentelių būtų daug.
                        Pagaliau pripažįsti, kad lentelės turi ir trūkumų. Nesutinku, kad reikia riboti posūkį į dešinę sunkiasvorėms transporto priemonėms. Tikslingiau yra leisti sukti į dešinę saugiai ir visiems.

                        Comment


                          Mr.x, pas mus neišeitų toks variantas kaip Lenkijoje, nes užgesus papildomai sekcijai prie žalio signalo, sovietinio palikimo KET 80 p. draudžia sukti į dešinę. Mums tinka Austrijos ir Čekijos variantas, papildomą sekciją įrengti prie raudono signalo. Tada užsidegus žaliam signalui ir nedegant papildomai sekcijai, bus galima sukti į dešinę.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Pagaliau pripažįsti, kad lentelės turi ir trūkumų. Nesutinku, kad reikia riboti posūkį į dešinę sunkiasvorėms transporto priemonėms. Tikslingiau yra leisti sukti į dešinę saugiai ir visiems.
                            Lentelės trūkumas yra vienas - ne visi supranta jos naudą. Todėl ir siulau kompromisą - sukti galima bet kurioje sankryžoje, bet tik lengvosioms.

                            Comment


                              Parašė Mr.x
                              o tai kaip Jus isivaizduojate ta ismaniaja lentele?
                              as tai suprantu panasiai kaip tuose googles paveiksliukuose is PL kuriuos ikeliau, nemazai laiko ten pravazinejau, ir mano nuomone tai super, ir niekas ten niekam is paskos nepypsina. stovi prie raudonos, jei uzsidege ta strielka ir tau reikia sukt desinen- suki, jei reik vaziuot tiesiai - stovi toliau. buna variantu jei nera pesciuju perejoj desinej(niekas nepaspaude knopkes) tai strielka uzsidega is karto su raudona. O kai uzsidega pagrindine zalia lempa (tada ta rodyle tada nedega), pradzioj tai net truputi klaidino. As paskaiciau tas lietuviskas sviesoforu taisykles tai aplamai kazkokios pievos, tokio varianto turbut net neina pritaikyt. toks vaizdas kad tose taisyklese kazkas susvaigo kad sviesoforai butinai kabetu virs galvos o visa kita nesvarbu. ir netinka daug kas lietuvai is to kas yra uzsienyje. pvz Amsterdame kad pereit per gatve pestysis turi ziuret tik i artimiausia sviesofora(nors ejimo kryptimi mato net tris pesciuju sviesoforus is ju dalis gali degt zaliai, dalis raudonai) va pabandytu taip pritaikyt lietuvoj tai nespetu pesciuju i ligonine vezt, gaila nesirgau dar ta liga kad visa tai fotografuoti,, na gal kita syk. arba graikijoj uz stop linijos(ja kirte) pristoja kokios trys eiles mopedu, motoroleriu, motociklu, ir visa tai skaitosi normalu
                              Aš manau, kad žalia rodyklė ties raudonu signalu degtų tuomet, kai pėstiesiems degtų raudonas signalas, o sukantieji į dešinę netrukdytų kitoms transporto priemonėms.

                              Dėl naujų šviesoforų kalbėkite konkrečiai. "Pievos" - ne argumentas. Lietuviškos šviesoforų taisyklės rengtos pagal vokiškas, tad nesutinku iš esmės, kad jos neatitinka Vakarų Europos principų. Jei norite argumentuotai padiskutuoti apie naujas šviesoforų taisykles, siūlau pratęsti diskusiją temoje:

                              http://www.miestai.net/forumas/showt...828#post622828
                              Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.18, 00:29.

                              Comment


                                Parašė Mr.x
                                dsanto, ta prasme galima deti vietoj skardines lenteles su rodykle sviesoforo sekcija su zalia rodykle? nemaciau nei vieno tokio pvz tose sviesoforu taisyklese, nei naturoj, o jeigu butu galimas toks variantas su rodykle-sviesoforo sekcija tai butu geris. jei nera per pereja pesciuju tada isijungia rodykle, jei paspaude mygtuka - rodykle nedega
                                Taisyklėse dabar to nėra, bet tai nereiškia, kad negalima nusiųsti ministerijai tokio pasiūlymo. Juk Europoje tai naudojama. Ir mes turime kuo toliau gręžtis nuo sovietinės=rusiškos šviesoforų įrengimo tvarkos.

                                Comment


                                  Parašė Mr.x
                                  aha, tik nezianu ar cia pavyks man isdestyt ka manau, tarkim jei dabar paziuret i paveiksliuka kur juodas automobilis - jei dabar yra zenklas kad savanoriu pr. negalima apsisukti, o toje fazeje kai dega tik posukiai kairen is savanoriu pr i utenos . ir i petrausko g. tuo metu visiem pestiesiems dega raudona, tai vaziuojantys is utenos ar petrausko g. laisvai galetu sukti i desine pagal lentele? gi niekas su niekuo nekonfliktuoja, bet tada viska gadina apsaugotas kairysis posukis -NEGALIMA, o kodel? visi stovi, kaupiasi eile? ar ne taip? va jei rodykle isijungtu tik kazkuriose sviesoforo fazese - viskas butu teisingai, bet tokio varianto kazkodel taisyklese nera, reiskia sviesoforu taisykles nera labai tobulos? Jus gi irgi filmavote tik ta faze kai savanoriu pr dega zalia, kodel nenufilmavote kaip transportas tvarkingai suka desinen per ta faze kai zalia dega sukantiems savanoriu pr i kaire(perejos tada dega raudonai)? o paimt atsuktuva ir nusriubuot lenteles tai pats blogiausias sprendimas
                                  Šaunu, kad supratote esmę. Aš esu prieš, kad būtų leidžiama sukti į dešinę iš Utenos g. ir K.Petrausko g., kai Savanorių pr. važiuojama tiesiai. Tuomet sukantys į dešinę blokuoja pėsčiuosius ir kelia jiems grėsmę. Aš esu už tai, kad "išmanioji" lentelė šviestų kartu su dešinėje esančio transporto kairiuoju apsaugotu posūkiu. Sukantiems į kairę turi būti draudžiama apsisukti. Sukantys į dešinę ir į kairę netrukdomai atlieka manevrus.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Aš esu už tai, kad "išmanioji" lentelė šviestų kartu su dešinėje esančio transporto kairiuoju apsaugotu posūkiu.
                                    Dabar visą šitą darbą jau atlieka papildoma sekcija (bent jau Vilniuje tokių sankryžų yra, nors dalyje jų anksčiau buvo lentelės).

                                    Comment


                                      Parašė Mr.x
                                      na realiai galima butu sukti ir per ta faze kada savanoriams dega zalia, taigi tam paveiksliuke kur idejau matosi kad gatve platesne nei dvi juostos. cia reiktu kad pereja per utenos gatve neuzsidegtu savaime su transportu vaziuojanciu per savanoriu pr(kaip kad yra dabar). tarkim jei nera pesciuju pvz vakare ar anksti ryte, per utenos g(jei niekas nepaspaude mygtuko kurio dabar atrodo aplamai nera) gi niekas nemaiso tada pestiems? jiems degtu raudona, pvz 23val vakaro kodel gi negalima butu sukt desinen?va tada ir suki i desine praleisdamas pavienius vaziuojancius savanoriais.
                                      Tamstos žodžiai logiški. Tačiau pažvelkime giliau į tavo aprašytas galimybes sukti į dešinę per raudoną, kai skersine kryptimi vyksta eismas iš kairės kelio pusės. Tarkim, pasukus yra greitėjimo juosta, bet daugelyje sankryžų jos nėra. O taisyklės skirtos visoms sankryžoms. Be to, skirtingose sankryžose gali būti skirtingas eismo iš kairės pusės intensyvumas. Tavo siūlomas variantas, kai viskas priklauso tik nuo pėsčiųjų signalo iškvietimo, nėra labai geras. Nes pėsčiųjų eismas net ir dieną gali būti neintensyvus, tuomet pagal tave būtų leidžiama sukti į dešinę per raudoną. Bet eismas iš kairės gali būti pakankamai intensyvus ir gali padidėti eismo įvykių tikimybė. Kaip jau sakiau, taisyklės skirtos visoms sankryžoms ir kiekvienai sankryžai neprirašysi atskiro varianto. Palikti galimybę savivaldybėms spręsti pagal situaciją? Bus tas pats kaip su lentelėm - leis sukti kiek įmanoma daugiau ir nežiūrės į eismo saugumą.

                                      Kadangi lietuviški (ne tik šviesoforų) techniniai dokumentai rengiami pagal vokiškus dokumentus, tikslingiausia panaudoti vokiečių variantą, kuris, kaip rašiau prieš tai, leidžia sukti į dešinę per raudoną kartu su dešinėje esančio transporto kairiuoju apsaugotu posūkiu. Tik papildoma sekcija būtų ne prie žalio, bet prie raudono signalo, nes mūsų KET 80 p. draustų sukti į dešinę degant žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai:



                                      Parašė Mr.x
                                      visa blogybe yra tai kad sviesoforu taisyklese kazkas aplamai uzmirso ta lentele, jei butu prisuke kad ir prie raudono sviesoforo zalia sekcija su rodykle kuri uzsideginetu tik tada kada galima - viskas, nebutu jokiu problemu
                                      Taisyklėse lentelė numatyta. Numatyti ir atvejai, kada draudžiama ją naudoti. Bet ir tai nesustabdo savivaldybių piktnaudžiauti. Tampo katiną už ūsų.

                                      Comment


                                        Tas pats principas naudojamas Italijoje. Aišku, įdomiai veikia tos papildomos sekcijos. Atkreipkite dėmesį, kai leidžiama sukti į kairę, tuo metu iš šalutinės gatvės sukama į dešinę. Sistema analogiška vokiškai:

                                        Comment


                                          Italijos "išmaniosios lentelės" pavyzdys iš sukančiųjų į dešinę pusės. Lentelės funkciją papildoma sekcija atlieka nuo 0:47 iki 1:32. Tuo metu leidžiamas iš dešinės sankryžos pusės į kairę sukantis eismas, kaip daroma Vokietijoje ir kaip siūlau aš:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X