Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas išdavė teises tiems, kurie važinėja, ypač kitame mieste, pagal savo įsivaizduojamas taisykles ir net nesugeba kelio ženklų skaityt? Ir ką reiškia "... tai jau yra valstybės problema, kad sudaromos sąlygos tokiems įvykiams..." ? Jeigu toks grybas nesiorientuoja erdvėj, tai ką gali pakeist lentelės nuėmimas, juolab ne kiekvienoj sankryžoj ir dabar jos yra ir reikia žiūrėt prieš sukant? Ką tai pakeis tiems, kurie važiuoja kaip nori? Ar nuimt lenteles, palaukt "kol išmirs sovietinis ir runkelistinis palikimas" ir tada kalbėt lyg nieko ankščiau ir nebuvo? Gal vietoj to, kad kažką ribot, draust, naikint, baust ir t.t., sugrąžint balų sistemą, padaryt perlaikimus kas 10 metų ir šviesoforus protingesnius padaryt?

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Kas išdavė teises tiems, kurie važinėja, ypač kitame mieste, pagal savo įsivaizduojamas taisykles ir net nesugeba kelio ženklų skaityt? Ir ką reiškia "... tai jau yra valstybės problema, kad sudaromos sąlygos tokiems įvykiams..." ? Jeigu toks grybas nesiorientuoja erdvėj, tai ką gali pakeist lentelės nuėmimas, juolab ne kiekvienoj sankryžoj ir dabar jos yra ir reikia žiūrėt prieš sukant? Ką tai pakeis tiems, kurie važiuoja kaip nori? Ar nuimt lenteles, palaukt "kol išmirs sovietinis ir runkelistinis palikimas" ir tada kalbėt lyg nieko ankščiau ir nebuvo? Gal vietoj to, kad kažką ribot, draust, naikint, baust ir t.t., sugrąžint balų sistemą, padaryt perlaikimus kas 10 metų ir šviesoforus protingesnius padaryt?
      Ir vėl viskas iš pradžių. Sorry, I can't hear you over my freedom.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Papildomos lentelės turi būti įrengiamos išimties tvarka, o dabar yra atvirkščiai. Jos tiek daug laiko nesutaupo. Jei žmonės išmoktų važinėti, tai tų papildomų lentelių net nereikėtų. Sankryžose, kuriose įrengtos lentelės, dažnai susidaro papildoma eismo juosta, kuri yra žymiai per siaura. Dėl to kyla nemažai techninių avarijų. Tuo pačiu užsikemša sankryžos. O tose sankryžose, kur yra atskira eismo juosta posūkiui į dešinę, pilnai užtektų pakeisti šviesoforus ir jų darbo ciklus.

        Comment


          Parašė sknts Rodyti pranešimą
          Papildomos lentelės turi būti įrengiamos išimties tvarka, o dabar yra atvirkščiai. Jos tiek daug laiko nesutaupo. Jei žmonės išmoktų važinėti, tai tų papildomų lentelių net nereikėtų.
          Jei žmonės išmoktų važinėti pagal taisykles, jeigu matytų viską, kas yra priekyje ir iš šonų, lentelės nekeltų ypatingos problemos. Pamatė, kad yra raudonas + lentelė, atleido pedalą, pasuko akimis į kairę-dešinę-šaligatvius, įvertino situaciją, priėmė sprendimą, dar sumažino greitį, leido pėsčiajam pereiti gatvę, pasuko į dešinę. Ne lentelėse problema.

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Ir vėl viskas iš pradžių. Sorry, I can't hear you over my freedom.
            Tame ir esmė, kad visi ant tiek laisvi, kad nėra ko pasiųst...

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Jei žmonės išmoktų važinėti pagal taisykles, jeigu matytų viską, kas yra priekyje ir iš šonų, lentelės nekeltų ypatingos problemos. Pamatė, kad yra raudonas + lentelė, atleido pedalą, pasuko akimis į kairę-dešinę-šaligatvius, įvertino situaciją, priėmė sprendimą, dar sumažino greitį, leido pėsčiajam pereiti gatvę, pasuko į dešinę. Ne lentelėse problema.
              Deja, to niekada nebus. Todėl taisyklės ir kuriamos neidealiam pasauliui.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Deja, to niekada nebus. Todėl taisyklės ir kuriamos neidealiam pasauliui.
                Ir? Lenteles kam naikinti?

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Jei žmonės išmoktų važinėti pagal taisykles, jeigu matytų viską, kas yra priekyje ir iš šonų, lentelės nekeltų ypatingos problemos. Pamatė, kad yra raudonas + lentelė, atleido pedalą, pasuko akimis į kairę-dešinę-šaligatvius, įvertino situaciją, priėmė sprendimą, dar sumažino greitį, leido pėsčiajam pereiti gatvę, pasuko į dešinę. Ne lentelėse problema.
                  Jei žmonės važiuotų pagal taisykles, tai gal ir reguliuojamų sankryžų daug kur nereikėtų. Deja, žmogiškasis faktorius buvo ir bus. Tad lentelių kiekį teks mažinti.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Jei žmonės važiuotų pagal taisykles, tai gal ir reguliuojamų sankryžų daug kur nereikėtų. Deja, žmogiškasis faktorius buvo ir bus. Tad lentelių kiekį teks mažinti.
                    Amerikoje taip pat yra žmogiškasis faktorius, bet ten į dešinę galima sukti net be lentelių. Todėl jeigu nori naikinti lenteles, tegul naikina, bet leidžia sukti visada, bet kurioje sankryžoje.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Amerikoje taip pat yra žmogiškasis faktorius, bet ten į dešinę galima sukti net be lentelių. Todėl jeigu nori naikinti lenteles, tegul naikina, bet leidžia sukti visada, bet kurioje sankryžoje.
                      Visų pirma, Amerikoje degant raudonam leidžiama sukti ne kiekvienoje sankryžoje, kai kuriose sankryžose yra tai draudžiantys ženklai. Be to, mano žiniomis, vairuotojai prieš sukdami privalo pilnai sustoti prieš Stop liniją ar perėją, nebent yra ženklai, leidžiantys sukti nesustojus.

                      New Yorko valstijoje sukti į dešinę degant raudonam signalui draudžiama, nebent yra įrengtas ženklas, tai leidžiantis (kaip pas mus lentelė).

                      Taip kad nereikia analogų su Amerika, kur vairuotojai išdresiruoti sustoti prieš Stop linijas.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Taip kad nereikia analogų su Amerika, kur vairuotojai išdresiruoti sustoti prieš Stop linijas.
                        Teoriškai, bet ne praktiškai. Retai mačiau, kad vairuotojas pilnai sustotų prie Stop linijos. Dažniausiai sulėtina iki 5 km/h ir tada pasuka.

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Teoriškai, bet ne praktiškai. Retai mačiau, kad vairuotojas pilnai sustotų prie Stop linijos. Dažniausiai sulėtina iki 5 km/h ir tada pasuka.
                          Bent sumažina, o pas mus net nemažina ir suka dideliu greičiu, ką rodo mano video.

                          Comment


                            Šiandien tapau dar nematytos situacijos liudininku Tvirtovės al. - Savanorių pr. - Taikos pr. sankryžoje Kaune (važiuojant nuo Tvirtovės al.):



                            P.S. Aš važiavau tiesiai, tai jų pastangos bevertės ir dar sukėlė avarinę situaciją.
                            Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.15, 21:04.

                            Comment


                              Šiandien važiavau pedagoginio žiedu, aš antroje juostoje, moteriškė - trečioje. įvažiuojant į žiedą moteriškė iš trečios juostos kalė tiesiai į antrą ir sudarė man avarinę situaciją, ko pasekoje, teko staigiai stabdyti ir pypsinti. visa laimė, kad pirmojoje juostoje nieko nebuvo, būtų buvus avarija..
                              Reziume - žiedinės sankryžos yra blogis ir reik jas naikint.
                              Jei įdomu ir aktualu, galiu ir daugiau šiandieninių avarinių situacijų papsakot, pvz apie persirikiavimo ypatumus ir pan. tada reiktų naikint ir antrasias ar trečiasias juostas ir t.t.
                              deal?

                              Comment


                                Parašė Grazvis Rodyti pranešimą
                                Šiandien važiavau pedagoginio žiedu, aš antroje juostoje, moteriškė - trečioje. įvažiuojant į žiedą moteriškė iš trečios juostos kalė tiesiai į antrą ir sudarė man avarinę situaciją, ko pasekoje, teko staigiai stabdyti ir pypsinti. visa laimė, kad pirmojoje juostoje nieko nebuvo, būtų buvus avarija..
                                Reziume - žiedinės sankryžos yra blogis ir reik jas naikint.
                                Jei įdomu ir aktualu, galiu ir daugiau šiandieninių avarinių situacijų papsakot, pvz apie persirikiavimo ypatumus ir pan. tada reiktų naikint ir antrasias ar trečiasias juostas ir t.t.
                                deal?
                                Sekant tamstos nuomonę, reikėtų gatves uždaryti ir uždrausti automobilių eismą.

                                Ši tema yra ne apie eismo uždraudimą, o apie eismo organizavimą su ir be lentelės su žalia rodykle. Taip, jei lentelės su žalia rodykle tam tikrose vietose padidina avaringumą, reikia jas nuimti. Kaip dar vieną eismo organizavimo pavyzdį pateiksiu kairiojo posūkio reguliavimą - jei sukant į kairę kyla konfliktinės situacijos, atsisakoma neapsaugoto kairiojo posūkio ir įrengiamas šviesoforas su rodyklėmis į kairę, arba kairysis posūkis toje sankryžoje visai uždraudžiamas.

                                Panaikinus lentelę, niekas nedraudžia sukti į dešinę degant žaliam signalui.

                                Comment


                                  Bet kuri eismo reguliavimo sistema yra tiek pavojinga, kiek pavojingas yra ta sistema besinaudojantis silpniausias elementas. Nesvarbu žiedas, lentelė, juostos ir t.t. Jei idiotas už vairo, nieks neapsaugos. Sistema nekalta, žmonės kalti, kad kažkas turi savo taisyklių interpretaciją.

                                  Comment


                                    Parašė Grazvis Rodyti pranešimą
                                    Bet kuri eismo reguliavimo sistema yra tiek pavojinga, kiek pavojingas yra ta sistema besinaudojantis silpniausias elementas. Nesvarbu žiedas, lentelė, juostos ir t.t. Jei idiotas už vairo, nieks neapsaugos. Sistema nekalta, žmonės kalti, kad kažkas turi savo taisyklių interpretaciją.
                                    Pala pala, bet žiedai keičiami sankryžomis ir atvirkščiai. Tas pats ir reguliuojamose sankryžose: kai kur pėstieji leidžiami kartu su automobilių eismu, kai kur srautai dėl saugumo atskiriami; kai kur yra lentelės, kai kur įrengiamos trikampės salelės ir dešinysis posūkis su kelio ženklu "Duoti kelią". Visa tai, kad eismo sąlygos yra skirtingos. Ir čia ne tik eismo dalyvių interpretacijos problema. Eismo organizavimo specifika yra daug daugiau. Nereikia vien eismo dalyviams suversti visą bėdą.

                                    Comment


                                      viens apie ratus, kitas - batus. aš kalbu apie tai, kad jei idiotas priekyje metasi, nes mano, kad kažkas galbūt suksis į dešinę, kalta yra ne lentelė, o konkretus vairuotojas ir jo veiksmai. Jei moteriškė nusprendė, kad antra ir trečia juosta yra jos ir jūs visi kiti pasiuskit, tai čia ne eismo reguliavimo, sankryžos tipo ar dar kieno nors kito problema, o vairuotojo kompetencijos trūkumas. ir tokių situacijų begale, tai gal nuo jų reikia pradėt? o ne lupt lenteles, nes, matai, koks dsanto nusprendė, kad jos tik sukelia avarines situacijas?

                                      Comment


                                        Parašė Grazvis Rodyti pranešimą
                                        viens apie ratus, kitas - batus. aš kalbu apie tai, kad jei idiotas priekyje metasi, nes mano, kad kažkas galbūt suksis į dešinę, kalta yra ne lentelė, o konkretus vairuotojas ir jo veiksmai. Jei moteriškė nusprendė, kad antra ir trečia juosta yra jos ir jūs visi kiti pasiuskit, tai čia ne eismo reguliavimo, sankryžos tipo ar dar kieno nors kito problema, o vairuotojo kompetencijos trūkumas. ir tokių situacijų begale, tai gal nuo jų reikia pradėt? o ne lupt lenteles, nes, matai, koks dsanto nusprendė, kad jos tik sukelia avarines situacijas?
                                        Paskutinį savo pavyzdį pateikiau, kad parodyčiau, jog dėl lentelės kyla ir tokios situacijos, bet šis pavyzdys tėra informacinio pobūdžio, juk aš neteigiau, kad dėl to reikia pašalinti lentelę šioje sankryžoje.

                                        Lenteles nuima ten, kur jos kelia pavojų, aš nieko nesprendžiu - prašome netrolinti. O ten, kur jos įrengtos neteisėtai, čia yra atsakingų institucijų reikalas, čia irgi ne aš sprendimus priimu.

                                        Comment


                                          Gerai, kad "Dviračio" peliukai neatrado šitos temos, nes vietoj Kubyyyyliaus, būtų Lentęęęęęlė

                                          Comment

                                          Working...
                                          X