Kas išdavė teises tiems, kurie važinėja, ypač kitame mieste, pagal savo įsivaizduojamas taisykles ir net nesugeba kelio ženklų skaityt? Ir ką reiškia "... tai jau yra valstybės problema, kad sudaromos sąlygos tokiems įvykiams..." ? Jeigu toks grybas nesiorientuoja erdvėj, tai ką gali pakeist lentelės nuėmimas, juolab ne kiekvienoj sankryžoj ir dabar jos yra ir reikia žiūrėt prieš sukant? Ką tai pakeis tiems, kurie važiuoja kaip nori? Ar nuimt lenteles, palaukt "kol išmirs sovietinis ir runkelistinis palikimas" ir tada kalbėt lyg nieko ankščiau ir nebuvo? Gal vietoj to, kad kažką ribot, draust, naikint, baust ir t.t., sugrąžint balų sistemą, padaryt perlaikimus kas 10 metų ir šviesoforus protingesnius padaryt?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKas išdavė teises tiems, kurie važinėja, ypač kitame mieste, pagal savo įsivaizduojamas taisykles ir net nesugeba kelio ženklų skaityt? Ir ką reiškia "... tai jau yra valstybės problema, kad sudaromos sąlygos tokiems įvykiams..." ? Jeigu toks grybas nesiorientuoja erdvėj, tai ką gali pakeist lentelės nuėmimas, juolab ne kiekvienoj sankryžoj ir dabar jos yra ir reikia žiūrėt prieš sukant? Ką tai pakeis tiems, kurie važiuoja kaip nori? Ar nuimt lenteles, palaukt "kol išmirs sovietinis ir runkelistinis palikimas" ir tada kalbėt lyg nieko ankščiau ir nebuvo? Gal vietoj to, kad kažką ribot, draust, naikint, baust ir t.t., sugrąžint balų sistemą, padaryt perlaikimus kas 10 metų ir šviesoforus protingesnius padaryt?
Comment
-
Papildomos lentelės turi būti įrengiamos išimties tvarka, o dabar yra atvirkščiai. Jos tiek daug laiko nesutaupo. Jei žmonės išmoktų važinėti, tai tų papildomų lentelių net nereikėtų. Sankryžose, kuriose įrengtos lentelės, dažnai susidaro papildoma eismo juosta, kuri yra žymiai per siaura. Dėl to kyla nemažai techninių avarijų. Tuo pačiu užsikemša sankryžos. O tose sankryžose, kur yra atskira eismo juosta posūkiui į dešinę, pilnai užtektų pakeisti šviesoforus ir jų darbo ciklus.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąPapildomos lentelės turi būti įrengiamos išimties tvarka, o dabar yra atvirkščiai. Jos tiek daug laiko nesutaupo. Jei žmonės išmoktų važinėti, tai tų papildomų lentelių net nereikėtų.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIr vėl viskas iš pradžių. Sorry, I can't hear you over my freedom.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJei žmonės išmoktų važinėti pagal taisykles, jeigu matytų viską, kas yra priekyje ir iš šonų, lentelės nekeltų ypatingos problemos. Pamatė, kad yra raudonas + lentelė, atleido pedalą, pasuko akimis į kairę-dešinę-šaligatvius, įvertino situaciją, priėmė sprendimą, dar sumažino greitį, leido pėsčiajam pereiti gatvę, pasuko į dešinę. Ne lentelėse problema.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDeja, to niekada nebus. Todėl taisyklės ir kuriamos neidealiam pasauliui.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJei žmonės išmoktų važinėti pagal taisykles, jeigu matytų viską, kas yra priekyje ir iš šonų, lentelės nekeltų ypatingos problemos. Pamatė, kad yra raudonas + lentelė, atleido pedalą, pasuko akimis į kairę-dešinę-šaligatvius, įvertino situaciją, priėmė sprendimą, dar sumažino greitį, leido pėsčiajam pereiti gatvę, pasuko į dešinę. Ne lentelėse problema.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJei žmonės važiuotų pagal taisykles, tai gal ir reguliuojamų sankryžų daug kur nereikėtų. Deja, žmogiškasis faktorius buvo ir bus. Tad lentelių kiekį teks mažinti.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAmerikoje taip pat yra žmogiškasis faktorius, bet ten į dešinę galima sukti net be lentelių. Todėl jeigu nori naikinti lenteles, tegul naikina, bet leidžia sukti visada, bet kurioje sankryžoje.
New Yorko valstijoje sukti į dešinę degant raudonam signalui draudžiama, nebent yra įrengtas ženklas, tai leidžiantis (kaip pas mus lentelė).
Taip kad nereikia analogų su Amerika, kur vairuotojai išdresiruoti sustoti prieš Stop linijas.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaip kad nereikia analogų su Amerika, kur vairuotojai išdresiruoti sustoti prieš Stop linijas.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTeoriškai, bet ne praktiškai. Retai mačiau, kad vairuotojas pilnai sustotų prie Stop linijos. Dažniausiai sulėtina iki 5 km/h ir tada pasuka.
Comment
-
Šiandien važiavau pedagoginio žiedu, aš antroje juostoje, moteriškė - trečioje. įvažiuojant į žiedą moteriškė iš trečios juostos kalė tiesiai į antrą ir sudarė man avarinę situaciją, ko pasekoje, teko staigiai stabdyti ir pypsinti. visa laimė, kad pirmojoje juostoje nieko nebuvo, būtų buvus avarija..
Reziume - žiedinės sankryžos yra blogis ir reik jas naikint.
Jei įdomu ir aktualu, galiu ir daugiau šiandieninių avarinių situacijų papsakot, pvz apie persirikiavimo ypatumus ir pan. tada reiktų naikint ir antrasias ar trečiasias juostas ir t.t.
deal?
Comment
-
Parašė Grazvis Rodyti pranešimąŠiandien važiavau pedagoginio žiedu, aš antroje juostoje, moteriškė - trečioje. įvažiuojant į žiedą moteriškė iš trečios juostos kalė tiesiai į antrą ir sudarė man avarinę situaciją, ko pasekoje, teko staigiai stabdyti ir pypsinti. visa laimė, kad pirmojoje juostoje nieko nebuvo, būtų buvus avarija..
Reziume - žiedinės sankryžos yra blogis ir reik jas naikint.
Jei įdomu ir aktualu, galiu ir daugiau šiandieninių avarinių situacijų papsakot, pvz apie persirikiavimo ypatumus ir pan. tada reiktų naikint ir antrasias ar trečiasias juostas ir t.t.
deal?
Ši tema yra ne apie eismo uždraudimą, o apie eismo organizavimą su ir be lentelės su žalia rodykle. Taip, jei lentelės su žalia rodykle tam tikrose vietose padidina avaringumą, reikia jas nuimti. Kaip dar vieną eismo organizavimo pavyzdį pateiksiu kairiojo posūkio reguliavimą - jei sukant į kairę kyla konfliktinės situacijos, atsisakoma neapsaugoto kairiojo posūkio ir įrengiamas šviesoforas su rodyklėmis į kairę, arba kairysis posūkis toje sankryžoje visai uždraudžiamas.
Panaikinus lentelę, niekas nedraudžia sukti į dešinę degant žaliam signalui.
Comment
-
Parašė Grazvis Rodyti pranešimąBet kuri eismo reguliavimo sistema yra tiek pavojinga, kiek pavojingas yra ta sistema besinaudojantis silpniausias elementas. Nesvarbu žiedas, lentelė, juostos ir t.t. Jei idiotas už vairo, nieks neapsaugos. Sistema nekalta, žmonės kalti, kad kažkas turi savo taisyklių interpretaciją.
Comment
-
viens apie ratus, kitas - batus. aš kalbu apie tai, kad jei idiotas priekyje metasi, nes mano, kad kažkas galbūt suksis į dešinę, kalta yra ne lentelė, o konkretus vairuotojas ir jo veiksmai. Jei moteriškė nusprendė, kad antra ir trečia juosta yra jos ir jūs visi kiti pasiuskit, tai čia ne eismo reguliavimo, sankryžos tipo ar dar kieno nors kito problema, o vairuotojo kompetencijos trūkumas. ir tokių situacijų begale, tai gal nuo jų reikia pradėt? o ne lupt lenteles, nes, matai, koks dsanto nusprendė, kad jos tik sukelia avarines situacijas?
Comment
-
Parašė Grazvis Rodyti pranešimąviens apie ratus, kitas - batus. aš kalbu apie tai, kad jei idiotas priekyje metasi, nes mano, kad kažkas galbūt suksis į dešinę, kalta yra ne lentelė, o konkretus vairuotojas ir jo veiksmai. Jei moteriškė nusprendė, kad antra ir trečia juosta yra jos ir jūs visi kiti pasiuskit, tai čia ne eismo reguliavimo, sankryžos tipo ar dar kieno nors kito problema, o vairuotojo kompetencijos trūkumas. ir tokių situacijų begale, tai gal nuo jų reikia pradėt? o ne lupt lenteles, nes, matai, koks dsanto nusprendė, kad jos tik sukelia avarines situacijas?
Lenteles nuima ten, kur jos kelia pavojų, aš nieko nesprendžiu - prašome netrolinti. O ten, kur jos įrengtos neteisėtai, čia yra atsakingų institucijų reikalas, čia irgi ne aš sprendimus priimu.
Comment
Comment