Tokie vairuotojai, kurie kaltina pėsčiuosius praktiškai dėl bet kokio eismo įvykio, labiausiai priešinasi lentelės su žalia rodykle pašalinimui. Reikia sutikti, kad ne visi pėstieji elgiasi saugiai. Pačiam ne vieną kartą yra iššokęs pėsčiasis prieš pat automobilį pėsčiųjų perėjoje, kai sustabdyti praktiškai nebėra galimybės. Tačiau, kai pėsčiasis eina per perėją, degant jam leidžiamam šviesoforo signalui, o automobilis suka pagal papildomą lentelę, tai čia jau vienareikšmiškai kaltas automobilio vairuotojas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė sknts Rodyti pranešimą...Reikia sutikti, kad ne visi pėstieji elgiasi saugiai...
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAbsoliučiai neteisiniu ir nepuolu nieko, bet čia aiškiai mato, kad jeigu užsidegus žaliai būtų pasukta galva, apsidairyta ir įvertinta, viso šito būtų buvę galima išvengti. Man šitai užima kokias 2-3 sekundes ir perėjas pereinu sveikas gyvas. Nu bet ko gi norėt, vienas "man žalia", kitas "kėgli, traukis".
O šiaip tai dar neteko matyti, kad kas nors 2-3 sekundes dairytųsi prieš eidamas per žalią, bet vaizdas būtų neblogas. Per 2-3 sekundes, labai neskubant, galima kokius 5 sykius apsisukti vietoje.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąAr tu tikrai nesupranti kad tokioje situacijoje kaltas vairuotojas, ar tik kazka vaizduoji? Pesciajam zalias dega ir jis turi teise eiti, vairuotojui zalia rodykle ir jis privalo praleisti visus.
Tu kai vairuoji darai kitaip?
Parašė sknts Rodyti pranešimąTokie vairuotojai, kurie kaltina pėsčiuosius praktiškai dėl bet kokio eismo įvykio, labiausiai priešinasi lentelės su žalia rodykle pašalinimui.
Nu va, vienas iš tokių "gražuolių". Nors išlipk ir pamokyk gyvent...
O lentelės nukabinimui priešinuos dėl to, kad nestabdytų eismo. Dėl vieno praleisto šviesoforo nieko pėstiesiems nieko neatsitiks, daugeliui žmonių, kuriems vairavimas yra darbas, laikas - pinigai. Asmeniškai aš pakentėt ir be lentelės galiu, man minutė kita nieko nereiškia.
Parašė agnette Rodyti pranešimąTaip, bet jie yra žmonės, o ne kliūtys erelio kelyje. Tai kad pėstieji elgiasi nesaugiai nėra pasiteisinimas juos žudyti.
Parašė balietis Rodyti pranešimąPasukti galvos ir apsidairyti ten nei pro kur nebūtų užtekę, nes mašina atvažiavo iš už nugaros. Beje, vairuotojui tai puikiausiai turėjo matytis ir pėsčiųjų šviesoforas, ir pats pėstysis.
O šiaip tai dar neteko matyti, kad kas nors 2-3 sekundes dairytųsi prieš eidamas per žalią, bet vaizdas būtų neblogas. Per 2-3 sekundes, labai neskubant, galima kokius 5 sykius apsisukti vietoje.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąGalų gale, pėsčiųjų raudonas signalas, kiek mačiau, nemirksėjo, tai iš kur tas vairuotojas galėjo žinot, kad per vieną sekundę, per kurią būtų prasukęs, ir žalias užsidegs ir spės kažką nutrenkt? Viskas tik į vienus vartus, kaip žiūriu...
O lentelės nukabinimui priešinuos dėl to, kad nestabdytų eismo. Dėl vieno praleisto šviesoforo nieko pėstiesiems nieko neatsitiks, daugeliui žmonių, kuriems vairavimas yra darbas, laikas - pinigai. Asmeniškai aš pakentėt ir be lentelės galiu, man minutė kita nieko nereiškia.
Gal su tomis 2-3 sekundėmis gal ir persūdžiau, bet 1 sekundę tikrai užtrunku. Lygiai tiek pat galėjo skirt nelaimę nuo sėkmingo perėjimo. Bet kadangi niekas nieko nemąsto, pasekmės matomos.Paskutinis taisė dsanto; 2014.01.10, 12:36.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą... Asmeniškai aš pakentėt ir be lentelės galiu, man minutė kita nieko nereiškia....
Pastebėjimas dalinai į temą. Nemažai vairuotojų skundžiasi, kad daug kelio ženklų trukdo sutelkti dėmesį. Tačiau lentelė su žalia rodyklę reikalauja dar daugiau dėmesio iš vairuotojo. Reikia stebėti eismą, pėsčiuosius. Tačiau jos nukabinti neprašo...
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTrūksta žodžių - tai tu važiuodamas gatve galvoji, kad per vieną sekundę pralėksi per perėją ir niekas neišeis į gatvę? O jei išeis? Per raudoną sukęs vairuotojas turėjo pristabdyti prieš pirmąją perėją, kurią kirto skersai, ir atsargiai pasukęs į dešinę pravažiuoti antrąją. Juk ir arkliui aišku, kad bet kuriuo momentu pėsčiajam gali užsidegti žalias signalas, todėl sukant per raudoną tai reikia daryti ypač atsargiai. Dar kartą pasikartosiu, baisu, kai gatvėmis važinėja taip mąstantys žmonės... "iš kur tas vairuotojas galėjo žinot, kad per vieną sekundę, per kurią būtų prasukęs, ir žalias užsidegs ir spės kažką nutrenkt"... Susilaikau nuo tolesnių komentarų. Nedaryk gėdos Panevėžiui.
Baisėkis ir susilaikyk, man nei šilta, nei šalta Jeigu nesu visateisių ir neliečiamųjų pėsčiųjų pusėj, tai aš jau antžmogis, parazitas, gaidelis ar kitokia atmata? Aš apie tamstos logiką irgi patylėčiau, nes man bet koks varymas į vienus vartus yra toks pat apgailėtinas, kaip tau žalios lentelės nauda. Kol kas šitoj visoj temoj temačiau "naikint, uždraust, nuimt, nubaust" ir t.t., nepaisant kai kurių asmenų išsakytų protingų ir pasvertų minčių.
O dėl nutrenko ar užmušto pėsčiojo irgi nieko nenutiks? Aišku, nenutiks, nes tu nuvažiuosi keliom minutėm anksčiau į darbą?
Užteks trolinti. Akivaizdu, kad pėsčioji ramiai išėjo į gatvę, nes automobilis ant jos užvažiavo vėliau. Ji neužšoko ant automobilio.
Parašė sknts Rodyti pranešimąTai kodėl negali pakentėti vairuodamas, kai nėra lentelės? Kaip suprantu, motyvuoji tuo, kad visi vairuojantys skuba. Tačiau pėsčiasis irgi gali skubėti. Tai dėl kokių priežasčių jis turėtų laukti? Jis ir taip laukia, kol užsidegs leidžiamasis signalas, o vairuotojai visą laiką suka pagal lentelę. Pėsčiasis turėtu praleisti automobilį tuo atveju, jeigu automobilis įvažiavo į sankryžą degant leidžiamam šviesoforo signalui ir nespėjo pabaigti manevro. Tačiau lentelė su žalia rodyklę nesuteikia pirmenybės net ir prieš pėsčiuosius. Bet šito nesupranta didelė dalis vairuojančių.
Pastebėjimas dalinai į temą. Nemažai vairuotojų skundžiasi, kad daug kelio ženklų trukdo sutelkti dėmesį. Tačiau lentelė su žalia rodyklę reikalauja dar daugiau dėmesio iš vairuotojo. Reikia stebėti eismą, pėsčiuosius. Tačiau jos nukabinti neprašo...
Ir šiap, pagalvokit ar visi važiuojantys namo grįšite gyvi
Paskutinis taisė Egiuxz; 2014.01.10, 12:51.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąBaisėkis ir susilaikyk, man nei šilta, nei šalta Jeigu nesu visateisių ir neliečiamųjų pėsčiųjų pusėj, tai aš jau antžmogis, parazitas, gaidelis ar kitokia atmata? Aš apie tamstos logiką irgi patylėčiau, nes man bet koks varymas į vienus vartus yra toks pat apgailėtinas, kaip tau žalios lentelės nauda. Kol kas šitoj visoj temoj temačiau "naikint, uždraust, nuimt, nubaust" ir t.t., nepaisant kai kurių asmenų išsakytų protingų ir pasvertų minčių.
Pridėčiau tik bet kokį įvažiavimą į sankryžą, nes žalia lentelė iš principo gi nedraudžia eismo, tik jį leidžia sunkesnėmis sąlygomis, tai kaip ir žalia. Panašus principas sukant į kairę - turi žalią, bet praleidi priešpriešinius ir pėsčiuosius. Gana panašu.
Ir šiap, pagalvokit ar visi važiuojantys namo grįšite gyvi
Atvaizdas
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKalbam apie konkretų avarinį atvejį. Aš šiuo atveju nesakau, kad reikia nuimti lentelę šioje sankryžoje, nes jos nežinau. Aš tik sakau, kad pėsčioji praktiškai neturėjo šansų išvengti iš už nugaros ant greičio atlekiančio erelio. Tu gali būti už lenteles, bet nereikia dėl to konkrečioje avarinėje situacijoje teisinti vairuotojo.
Nesutinku:
Atvaizdas
Tą siūlyčiau padaryti ir tau, kai stovėsi prie raudono be lentelės.
Tame paveiksliuke, jei pavaizduota ką reikia praleist sukant per lentelę, nelabai suprantu ką čia priešpriešinis eismas daro. Įprastiniame "+" sankryžos reguliavime gi jis stovi. Gal net būtų galima atlikt stebėjimą kiek ko prasuka į kairę ir kiek per lentelę, nesukeliant avarinių situacijų.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAš nieko ir neteisinu, kiek galiu kartot... Bendruoju atveju kalbant, didžiosios daugumos įvykių būtų galima išvengti, jei pėstieji būtų bent kiek patys atsargesni ir sąmoningesni ir ne tik šoktų į perėją užsidegus žaliam, o apsidairytų, įvertintų ar spės visi sustot ir tik tada eitų ar neitų per perėją.
Tame paveiksliuke, jei pavaizduota ką reikia praleist sukant per lentelę, nelabai suprantu ką čia priešpriešinis eismas daro. Įprastiniame "+" sankryžos reguliavime gi jis stovi. Gal net būtų galima atlikt stebėjimą kiek ko prasuka į kairę ir kiek per lentelę, nesukeliant avarinių situacijų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš irgi su tuo sutinku, bet kai kalbam apie konkrečią situaciją, tai aš matau, kad ir kokia atsargi būtų buvus pėsčioji, nelaimės nelabai būtų išvengusi. Kaip ir prieš tai esi minėjęs, kad kalti pėstieji, nepamatę, kad atlekia automoblis 150 km/h greičiu. Ar pats bent suvoki, koks tai greitis, ir kad gatvėje neįmanoma pamatyti tokiu greičiu atlekiančio automobilio? Na nebent kiekvienoje perėjoje pasiimsi žiūronus ir žiūrėsi į visas puses.
Kaip suprast stovi? Juk kai priešpriešiniam eismui dega žalia rodyklė į kairę, tada tau dega raudonas.
Nekalbu apie tas sankryžas su įvairiomis modifikacijomis. Kalbu apie tokią: http://imageshack.com/a/img802/3491/87ge.jpg (dėl didelio dydžio nekeliu tiesiogiai). Kai mano mieste tokių sankryžų yra didžioji dauguma, tai man ir aktualūs pralaidumai su lentele, o ne problemų sprendimas tik ją nukabinant.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąGal kai kaimo vaikas, tai atsargesnis esu ir greičiausiai suvokiu, kad iš didelio greičio gero negalima tikėtis Vis gi reikia matyt toliau nei savo nosis.
Nekalbu apie tas sankryžas su įvairiomis modifikacijomis. Kalbu apie tokią: http://imageshack.com/a/img802/3491/87ge.jpg (dėl didelio dydžio nekeliu tiesiogiai). Kai mano mieste tokių sankryžų yra didžioji dauguma, tai man ir aktualūs pralaidumai su lentele, o ne problemų sprendimas tik ją nukabinant.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą...Ir šiap, žalias suteikia teisę, bet nesuteikia pirmenybės....
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNekalbu apie tas sankryžas su įvairiomis modifikacijomis. Kalbu apie tokią: http://imageshack.com/a/img802/3491/87ge.jpg (dėl didelio dydžio nekeliu tiesiogiai). Kai mano mieste tokių sankryžų yra didžioji dauguma, tai man ir aktualūs pralaidumai su lentele, o ne problemų sprendimas tik ją nukabinant.
Taip pat toje sankryžoje puikia matosi, kad jei pėsčiasis, dešiniau esančioje perėjoje eis per gatvė, nei jis automobilio, nei jo automobilio vairuotojas nepabaigęs manevro nematys dėl krūmo. Automobilio vairuotojas pamatys pėsčiąjį tik pabaigęs atlikti manevrą. O realiai, dažniausiai sukantys pagal papildomą lentelę pėsčiųjų nežiūrį, nes nori kuo greičiau "prašokti" per susidariusį srauto tarpą.
Gavosi taip, kad tavo įkeltas pavyzdys kaip tik parodė situaciją, kada lentelė tik sukelia papildomą pavojų.
Dabar supratau, kodėl įkėlei šią sankryžą kaip pavyzdį ir kodėl toks piktas ant pėsčiųjų. Nes šioje sankryžoje nespėji pasukti į dešinę degant žaliam šviesoforo signalui, nes reikia praleisti daug pėsčiųjų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPirma reikia pamatyti ir suvokti tą greitį. O miesto gatvėse dažniausiai to nesitikima.
Kai yra atskira dešiniojo posūkio juosta, galima nesunkiai organizuoti dešinįjį apsaugotą posūkį, ypač, kai iš dešinės važiuojantis transportas turi atskirą eismo juostą į kairę ir jam skirtas apsaugotas kairysis posūkis. Lenteles sukabinti yra lengviausia - mažiau galvos skausmo eismo derintojams.
Ir aš esu visada už teigiamas naujoves, kurios tikrai kažką gerina. Dabar Panevėžy kelias nukabino lenteles, tai kartais jokių pėsčiųjų, o visi stovi...
Parašė agnette Rodyti pranešimąCia Panevezyje tokios taisykles?
Parašė sknts Rodyti pranešimąTavo paminėtu atveju lentelė didesnį pralaidumą suteikia tik prieš ir po darbo valandų, kai jau gatvėse yra sumažėjęs eismo srautas. Visą dieną toje sankryžoje būna pakankamai intensyvus eismas. Tai pasukti degant draudžiamam signalui yra pakankamai sunku. Dar toje sankryžoje yra didelis pėsčiųjų srautas.
Taip pat toje sankryžoje puikia matosi, kad jei pėsčiasis, dešiniau esančioje perėjoje eis per gatvė, nei jis automobilio, nei jo automobilio vairuotojas nepabaigęs manevro nematys dėl krūmo. Automobilio vairuotojas pamatys pėsčiąjį tik pabaigęs atlikti manevrą. O realiai, dažniausiai sukantys pagal papildomą lentelę pėsčiųjų nežiūrį, nes nori kuo greičiau "prašokti" per susidariusį srauto tarpą.
Gavosi taip, kad tavo įkeltas pavyzdys kaip tik parodė situaciją, kada lentelė tik sukelia papildomą pavojų.
Dabar supratau, kodėl įkėlei šią sankryžą kaip pavyzdį ir kodėl toks piktas ant pėsčiųjų. Nes šioje sankryžoje nespėji pasukti į dešinę degant žaliam šviesoforo signalui, nes reikia praleisti daug pėsčiųjų.
Ir jokio pykčio ant pėsčiųjų dėl lentelės nelaikau. Lyg neturėčiau dėl ko nervų gadintis ir dėl kelių atsitiktinių prašalaičių nervuočiaus. Šitą sankryžą įkėliau tik todėl, kad reikėjo paprasčiausio valdymo sankryžos ir šita pirma atėjo į galvą
Ir man pėsčiųjų-savižudžių negaila. Gaila tik vairuotojų, kurie ant tokių papuola.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKvailių reikia saugotis visame kame
Ir aš esu visada už teigiamas naujoves, kurios tikrai kažką gerina. Dabar Panevėžy kelias nukabino lenteles, tai kartais jokių pėsčiųjų, o visi stovi...
Olandijoj.
Ammm, ne Mokslo dienomis kasdien vaikštau pro tą krūmą ir nieko jis neužstoja. Per lentelę sugebu užsukt praktiškai per kiekvieną raudoną, visiškai niekam netrukdydamas. Neįmanoma? Jeigu atidžiau vaikščiotumėt/važinėtumėt, pastebėtumėt, kad tarp pėsčiųjų perėjos ir važiuojamųjų dalių sankirtos praktiškai visada yra tarpas vidutinei mašinai įkišti. Greičiausiai "sovietiniai genijai" apie tai pagalvojo ankščiau už jus. Ant perėjų ties lentelėmis "nežiūrėdami pėsčiųjų" niekas nestovi, o kurie stovės, galima +/- net pagal mašiną atspėt. Nežinau, gal mes matom tik tai, ką norim matyt
Ir jokio pykčio ant pėsčiųjų dėl lentelės nelaikau. Lyg neturėčiau dėl ko nervų gadintis ir dėl kelių atsitiktinių prašalaičių nervuočiaus. Šitą sankryžą įkėliau tik todėl, kad reikėjo paprasčiausio valdymo sankryžos ir šita pirma atėjo į galvą
Ir man pėsčiųjų-savižudžių negaila. Gaila tik vairuotojų, kurie ant tokių papuola.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą..Olandijoj....
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąLentelę su galvojo Lietuvos genijai standarte LST 1405:1995, nusižiūrėję nuo buvusios rytų Vokietijos. Lietuviško standarto rengėjai galvojo, kad susijungus Vokietijoms lentelė buvo panaikinta ir net nežinojo, kad Vokietijoje 1994 m. kovo 1 d. ji buvo įteisinta ir įtraukta į KET. Tačiau rengėjai neįvertino, kad parašymas, jog lenteles galima įrengti tik kai yra geras matomumas ir ne sukeliamas pavojus kitiems eismo dalyviams, yra bevertis ir lentelės bus įrengiamos vos ne kiekvienoje sankryžoje pagal defaultą.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNemotyvuoju tuo, kad visi vairuotojai skuba, bet tarnybinių automobilių tikrai daugiau nei tarnybinių dviračių / pėsčiųjų. Kaip jau ne kartą minėjau, neskubėti pėstiesiems reikia dėl savo pačių saugumo. Kol pats nesisaugosi, niekas kitas gi nesaugos. Ir dėl praleidimo beveik sutinku.
Ar čia reikia suprasti, kad kol eini per gatvę iki tarnybinio automobilio, tai turi laiko, gali prastovėti marias laiko prie šviesoforo, praleisti kelis žalius signalus, o jau įlipęs į automobili privalai varyti visur niekur nesustodamas, nes gi matai čia tarnybinis automobilis, o tu gi skubi D
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLentelė yra geras dalykas, bet reikia vvienos sąlygos - automobilį turi vairuoti vairuotojas, o ne "vairuotojas". Leidžia lentelė pasukti - suk, tik prieš tai įvertink eismo sąlygas ir pastebėk galimas kliutis.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVisų pirma, iki 1995 m. gruodžio 29 d. įrengiant šviesoforus buvo vadovaujamasi buvusios SSRS standartu GOST 23457-86, kuriame nebuvo jokios lentelės. Lentelę su galvojo Lietuvos genijai standarte LST 1405:1995, nusižiūrėję nuo buvusios rytų Vokietijos. Lietuviško standarto rengėjai galvojo, kad susijungus Vokietijoms lentelė buvo panaikinta ir net nežinojo, kad Vokietijoje 1994 m. kovo 1 d. ji buvo įteisinta ir įtraukta į KET. Tačiau rengėjai neįvertino, kad parašymas, jog lenteles galima įrengti tik kai yra geras matomumas ir ne sukeliamas pavojus kitiems eismo dalyviams, yra bevertis ir lentelės bus įrengiamos vos ne kiekvienoje sankryžoje pagal defaultą. Nors kiek teko bendrauti su vienu iš autorių, jis didžiuojasi savo išradimu.
Parašė sleader Rodyti pranešimąBe galo įdomi mintis. Maždaug reikėtu suprasti, kad tarnybiniu automobiliu visi įvažiuoja į kabinetą, o išvažiuoja tiesiai nuo lovos. T.y. darbinės veiklos vykdyti neįmanoma būnant pėsčiuoju? Beje, kas yra "tarnybinis pėsčiasis"?
Ar čia reikia suprasti, kad kol eini per gatvę iki tarnybinio automobilio, tai turi laiko, gali prastovėti marias laiko prie šviesoforo, praleisti kelis žalius signalus, o jau įlipęs į automobili privalai varyti visur niekur nesustodamas, nes gi matai čia tarnybinis automobilis, o tu gi skubi D
Comment
Comment