Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reik iškelti tokį klausimą: kas svarbiau - žmogaus sveikata ir gyvybė, ar pralaidumas, jei jis didina riziką, kad žmogaus sveikata ir gyvybė bus pavojuje? Juk logiškai mastant, galima miestuose leisti važinėti 70 km per val greičiu, galima daug šviesoforų panaikinti ir pralaidumas dar padidės. Bet iš kitos pusės, jei tu tai padarysi, jei tu leisti sukti per raudoną, reiškia, kad didini avarijos riziką, o kai bus avarija, tai mažės pralaidumas, ir aišku kentės žmonės.

    Turėtų būti taip sukurtas eismas, kad pralaidumas didėtų, bet žmonės dėl to nerizikuotų savo sveikata ar gyvybe. Matyt, tai buvo suprasta ir pažangiose valstybėse, bet čia ir taip aišku, nereik būti mokslininku, kad tai suvokti. Neįmanoma sukontroliuoti visų, kas blogai juda eisme juk. Ar ten žmogus blogai įvažiavo į sankryžą, ar ten dar kas. Policija juk nestovi visur. Tam turi būti tiesiog protingai sukurtos taisyklės ir gatvės. Registratoriais irgi visų neaprūpinsi, visko nenufilmuosi. Ir jeigu policiją užversime smulkiais pažeidimais, tai kas rūpinsis mūsų saugumu? Tik dar labiau išsipūs biurokratinis aparatas, o realių policininkų nedaugės.

    Dėl pėsčiųjų, tai ar jiems apskritai reik žiūrėti į svetimus šviesoforus? Jie turi matyti savo šviesoforą - žalias ar raudonas žmogeliukas. Ir eiti, kai galima. O kai eina, žinoti, kad niekas daugiau nevažiuos. Čia didžiausias saugumas, nes tau nereik galvoti "o gal ir kažkam dar žalia? gal čia rodyklė kažkur įtaisyta kažkam?". Tai tada tas šviesoforas netenka prasmės ir visi pradės vaikščioti per raudonas, nes žinos, kad žalia neužtikrina tavo pirmenybės. Reiškia, taisyklės neveikia, jas galima pažeidinėti.

    Apskritai Lietuvoje keistai sureguliuotas eismas. Jeigu tau dega žalias šviesoforo signalas sekcijoje, tai tu sukdamas dar žiūri, ar eina pėstieji. Atrodo logiška, kad jei žalia, tai žalia. Tas pats ir apskritai su šviesoforais - tau žalias, tu suki, o pasirodo žalia dega ir pėstiesiems. Tai kiek sankryžoje tuo metu eismo dalyvių turi pirmumą? Ir taip tokia kvaila sistema, o dar tos žalios rodyklės... tada nereik stebėtis, kodėl vyksta avarijos. Nes sistema neveikia. Arba turi būti leidimas važiuoti, arba draudimas. O čia gaunasi, kad tu gali važiuoti, bet ir negali. Pusiau galima. Tai dėl to tos žalios rodyklės irgi formuoja tokią praktiką - gali važiuoti, bet negali. Matyt, tai bendros netvarkingos sistemos dalis, ir nesutvarkius šviesoforų apskritai, sunku ir tą rodyklę tvarkyti.

    Comment




      Tada naikinam nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas, pagrindinius/šalutinius kelius, didinam statymo atstumus iki 20 metrų iki kiekvienos sankryžos/išvažiavimo/kiemo, atitveriam absoliučiai visus kelius nuo šaligatvių, uždraudžiam bet kokius lenkimus, nes tai irgi yra didelė rizika. Tokia jau ta gamta, kad kuo daugiau ir greičiau kilogramų juda, tuo didesnė rizika.

      "Gali važiuot, bet negali" kaip tik bus tada, kai bus panaikintos lentelės be jokių papildomų pertvarkymų. Kodėl? Piko metu centre stovi prie raudonos, įsijungia žalia, o tu vis tiek negali pasukt į dešinę, nes eina, eina ir eina. Tai kame čia gerumas? Su lentele dar viena kita mašina papildomai prasuka, kai judesio nėra. Išvis, tie pėstieji taip sureikšminami, kad jiems jokių taisyklių, jokios atsakomybės, jokio galvojimo...

      Comment


        As irgi siulyciau uz pesciuju svietima, panasiai kaip propoguojami per ziniasklaida atsvaitai, dirzo prisisegimas ir pan.

        Comment


          Parašė dsanto
          Lygiai taip pat reikėtų šviesti važiuojančius per raudoną su lentele.
          Šiais laikais beveik visos sankryžos yra filmuojamos - kokios problemos priimti į darbą porą žmonių, kad jie žiurėtų į monitorius ir po to kiekvienam pažeidėjui siustų laiškus? Gaus pažeidėjas "premiją", kitą kartą važiuos pagal taisykles. Užtas tvarkingi vairuotojai greit pravažiuos sankryžas.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            As irgi siulyciau uz pesciuju svietima, panasiai kaip propoguojami per ziniasklaida atsvaitai, dirzo prisisegimas ir pan.
            Lygiai taip pat reikėtų šviesti važiuojančius per raudoną su lentele.

            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Šiais laikais beveik visos sankryžos yra filmuojamos - kokios problemos priimti į darbą porą žmonių, kad jie žiurėtų į monitorius ir po to kiekvienam pažeidėjui siustų laiškus?
            Turbūt yra problemos, jei taip nedaroma. Klausimą užduok savivaldybei ar policijai.
            Paskutinis taisė Romas; 2016.10.30, 19:48. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Turbūt yra problemos, jei taip nedaroma. Klausimą užduok savivaldybei ar policijai.
              Manau nėra tiesiog noro arba tai nedaroma todėl, kad neapsimoka. Žmonėms reikėtų mokėti už pažeidėjų gaudymą o visos baudos prasmegtų finmine.
              Panaši istorija su greičio matuokliais Vilniuje.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                sakykit saugaus eismo inžinieriai, ar jūs nors kiek kovojate, kad sakykim prie didelių prekybos centrų būtų privalomai įrenginėjamos požeminės pėsčiųjų perėjos ir transporto viadukai, ar kovojate, kad būtų naikinami bereikalingi šviesoforai, matau, kad vis dar kovojate su žaliom rodyklėm, reiškiasi dar gyvi kartoju dar kartą, tikrai yra daug daugiau pavojingesnių vietų kur reikalinga jūsų energija ir laikas, nei tos žalios rodyklės, kurių blogį jūs čia bandot įrodyti bet per porą metų pateikėt tik kelis niekingus atvejus
                Aš neliūdnas - aš blaivus

                Comment


                  Geriantis, jei tau taip reikia žalių rodyklių, tai važiuok į Rusiją, jų ten pilna.
                  Dėl šviesoforų naikinimo nepritariu. Jei jie pastatyti, tai yra tam priežastis. Tik jie dažnai būna netinkamai sureguliuoti.

                  Comment


                    Parašė sknts Rodyti pranešimą
                    Geriantis, jei tau taip reikia žalių rodyklių, tai važiuok į Rusiją, jų ten pilna.
                    Dėl šviesoforų naikinimo nepritariu. Jei jie pastatyti, tai yra tam priežastis. Tik jie dažnai būna netinkamai sureguliuoti.
                    tai gal tamsta geriau važiuok kur nėra lentelių
                    šviesoforus stato visur, nes taip yra pigiausia, o kad paspausti prekeivius tai jie kažkodėl tyli, tik į lenteles nusitaikę
                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                    Comment


                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                      sakykit saugaus eismo inžinieriai, ar jūs nors kiek kovojate, kad sakykim prie didelių prekybos centrų būtų privalomai įrenginėjamos požeminės pėsčiųjų perėjos ir transporto viadukai, ar kovojate, kad būtų naikinami bereikalingi šviesoforai, matau, kad vis dar kovojate su žaliom rodyklėm, reiškiasi dar gyvi kartoju dar kartą, tikrai yra daug daugiau pavojingesnių vietų kur reikalinga jūsų energija ir laikas, nei tos žalios rodyklės, kurių blogį jūs čia bandot įrodyti bet per porą metų pateikėt tik kelis niekingus atvejus
                      Kartok, kiek nori ir kurk kitas temas apie viadukus ir požemines perėjas bei nereikalingus šviesoforus. Bet lentelės nuėmimas kaip ir uždėjimas yra paprastesnis sprendimo būdas, turintis nemažą įtaką eismo saugumui. Primenu, tema yra apie lentelę su žalia rodykle.

                      Comment


                        atsikalbinėjimas nepasikeitė, supratau
                        http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=63450412
                        va sugeba partrenkti moteriškę ir visai be lentelių, tai tik parodo, kad jokio skirtumo ar yra tos lentelės ar jų nėra, viskas priklauso nuo eismo dalyvių, o tokių panašių situacijų tikrai ne vieną mačiau, kai sukantis į kairę skubą atlikti manevrą kol dar nepradėjo važiuoti priešpriešinis eismas ir pavojingai lekia ant eiti pradėjusių pėsčiųjų, bet JŪS tai tą kovą su rodyklėm jau esat įsivardiję kaip epinę kovą su demonais, nu tai ir kariaukit, nes vis nesugebu paaiškint, kad tai yra niekinis darbas, gal ten kažkelinta nuošimčio dalimi ir sumažins eismo įvykių statistiką, bet dramatiško poveikio tikrai nesitikikėkit nes nėra tai super probleminė vieta, kad ir kiek jūs ją dramatizuotumėte
                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                        Comment


                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                          atsikalbinėjimas nepasikeitė, supratau
                          http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=63450412
                          va sugeba partrenkti moteriškę ir visai be lentelių, tai tik parodo, kad jokio skirtumo ar yra tos lentelės ar jų nėra, viskas priklauso nuo eismo dalyvių, o tokių panašių situacijų tikrai ne vieną mačiau, kai sukantis į kairę skubą atlikti manevrą kol dar nepradėjo važiuoti priešpriešinis eismas ir pavojingai lekia ant eiti pradėjusių pėsčiųjų, bet JŪS tai tą kovą su rodyklėm jau esat įsivardiję kaip epinę kovą su demonais, nu tai ir kariaukit, nes vis nesugebu paaiškint, kad tai yra niekinis darbas, gal ten kažkelinta nuošimčio dalimi ir sumažins eismo įvykių statistiką, bet dramatiško poveikio tikrai nesitikikėkit nes nėra tai super probleminė vieta, kad ir kiek jūs ją dramatizuotumėte
                          Aš tiesiog primenu, kad tema yra apie šviesoforus su lentelėmis, ir nereikia nukrypti nuo temos "ala kodėl jūs diskutuojat apie lentelę, o ne gelbėjat Somalio vaikus". Visuomet yra didesnių mažesnių problemų, bet tema yra konkreti ir nereikia jos menkinti vien dėl to, kad tau ji atrodo nesvarbi, ar dėl to, kad kažkur be reikalo įrengti šviesoforai.

                          Parašė rat
                          Lentelės trukdo tik visiškiems bukapročiams ir jų vieta yra namie ant supamos kėdės, o ne automobilyje. Tas pats pėstiesiems. Nemokat elgtis gatvėje, sėdėkit namie.
                          Kažin ar su tokiu požiūriu pačiam vieta gatvėje.

                          Comment


                            Kai sėdi automobilyje, pasirodo, viskas atrodo kiek kitaip.

                            Portalo Balsas.lt žurnalistai atliko eksperimentą ir pamėgino kirsti kelias pavojingas sostinės perėjas Žalgirio ir Ukmergės gatvėse.

                            Ties degaline „Lukoil“ Žalgirio gatvėje yra penkios perėjos, kurios yra reguliuojamos. Tačiau jas kirsti neįmanoma neturint bėgimo įpročių. Norint pereiti į Saltoniškių gatvės pusę net ir šviečiant žaliam šviesoforo signalui būtina pasirengti sprukti nuo dideliu greičiu iš už posūkio lekiančių automobilių, kuriems žalia rodyklė leidžia baigti manevrą. Maža to, automobiliai suka iš abiejų pusių, ir jeigu, nespėsi, pakliūsi po ratais.

                            „Gerai fiziškai pasirengę žurnalistai spėjo sprukti, tačiau jeigu jų vietoje būtų vaikas ar senas žmogus?“, – klausė Kelių patrulis Mindaugas Žvirblis.
                            http://www.balsas.lt/naujiena/756127...kova-uz-gyvybe

                            Pagal rat, vaikai ir seni žmonės į šias perėjas turbūt net nosies neturėtų kišti.

                            Comment


                              Kiek suprantu, čia yra eismo priežiūros specialistų. Tuomet norėčiau sužinot, kaip eismas be lentelės vyktų šioje sankryžoje (perspektyva keista, bet, manau, aišku):



                              Papasakosiu kaip vyksta šiandien.
                              Kuomet man dega raudonas, kitas eismas galimas dviem atskirais variantais: iš kairės pusės važiuoti tiesiai ir į dešinę, iš dešinės tiesiai ir į dešinę (1); iš kairės tik į dešinę, iš dešinės - į kairė, dešinę (2). Pėsčiųjų perėja mano krypčiai yra tik užsisukus į dešinę. Kai bet koks žalias šviesoforas mašinoms dega kairėje ir dešinėje, raudonas dega pėstiesiems. Jie gali eit tik tada, kai ir man degtų žalia. Į dešinę, bene arterinę kryptį, galima užsukt per maždaug 4/5 viso leidžiamo eismo laiko. Kai dega pirma kombinacija, tada apie 3/5 laiko stovi, nes labai daug kas važiuoja tiesiai; kai dega antra kombinacija, galima važiuot maždaug 4/5 tos kombinacijos degimo laiko, nes apsisukančių beveik nėra.
                              Taigi, per kiek valandų užsukčiau į dešinę panaikinus lentelę, kai pėsčiųjų srautai ten milžiniški?

                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Kai sėdi automobilyje, pasirodo, viskas atrodo kiek kitaip.



                              http://www.balsas.lt/naujiena/756127...kova-uz-gyvybe

                              Pagal rat, vaikai ir seni žmonės į šias perėjas turbūt net nosies neturėtų kišti.
                              O tai ten jokių salelių nėra?

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                Kiek suprantu, čia yra eismo priežiūros specialistų. Tuomet norėčiau sužinot, kaip eismas be lentelės vyktų šioje sankryžoje (perspektyva keista, bet, manau, aišku):

                                Atvaizdas


                                Papasakosiu kaip vyksta šiandien.
                                Kuomet man dega raudonas, kitas eismas galimas dviem atskirais variantais: iš kairės pusės važiuoti tiesiai ir į dešinę, iš dešinės tiesiai ir į dešinę (1); iš kairės tik į dešinę, iš dešinės - į kairė, dešinę (2). Pėsčiųjų perėja mano krypčiai yra tik užsisukus į dešinę. Kai bet koks žalias šviesoforas mašinoms dega kairėje ir dešinėje, raudonas dega pėstiesiems. Jie gali eit tik tada, kai ir man degtų žalia. Į dešinę, bene arterinę kryptį, galima užsukt per maždaug 4/5 viso leidžiamo eismo laiko. Kai dega pirma kombinacija, tada apie 3/5 laiko stovi, nes labai daug kas važiuoja tiesiai; kai dega antra kombinacija, galima važiuot maždaug 4/5 tos kombinacijos degimo laiko, nes apsisukančių beveik nėra.
                                Taigi, per kiek valandų užsukčiau į dešinę panaikinus lentelę, kai pėsčiųjų srautai ten milžiniški?
                                Labai paprastai. Kadangi dešiniajam posūkiui yra atskira eismo juosta, galima įrengti atskirą šviesoforą su rodyklėmis į dešinę. Tuomet dešinysis posūkis bus visiškai apsaugotas. Tiesiai ir į kairę liktų šviesoforas be rodyklių. Tuomet, kai užsidegtų šviesoforas tiesiai ir į kairę, jeigu yra pėsčiųjų (jei nuspaustas mygtukas), jiems dešinėje pusėje užsidegtų lygiagrečiai žalias signalas - tuomet į dešinę degtų raudonas signalas. Visgi, jei nėra pėsčiųjų, tai užsidegtų žalia rodyklė į dešinę. Kadangi sankryžoje iš dešinės (iš Vilniaus g.) yra apsaugotas posūkis į kairę, tai degant žaliai rodyklei į kairę iš Vilniaus į Basanavičiaus gatvę, tau irgi degtų žalia rodyklė į dešinę.

                                Taigi žalias signalas į dešinę degtų dviejose arba bent vienoje fazėje. Jei nėra pėsčiųjų, suki į dešinę ne tik su važiuojančiais tiesiai Basanavičiaus gatve, bet po to ir sukančiais iš Vilniaus g. į kairę. Jei yra pėstieji, suksi tik su važiuojančiais iš Vilniaus g.

                                Bet abiem atvejais tu net neturėsi konfliktinės situacijos su pėsčiaisiais, t.y. važiuosi netrukdomai.

                                Comment


                                  Parašė rat
                                  Jeigu vairuotojai nelakstytų ir praleistų pėsčiuosius to nebūtų. Bet, matyt nereikia per daug iš jų reikalauti, net žalia rodyklė per sudėtingas ženklas.
                                  Va tas ir yra "jeigu". Kai miesto eismo spūsčių problemos sprendžiamos eismo saugumo sąskaita, prikabinus lentelių ir palikus eismo dalyvių saugumą sėkmei, taip ir gaunasi. Daug kas lygina JAV, kur išskyrus berods vieną valstiją, leidžiama sukti į dešinę per raudoną. Eismo kultūrą pirmiausiai reikia palyginti, o tik po to konkrečius sprendinius.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Labai paprastai. Kadangi dešiniajam posūkiui yra atskira eismo juosta, galima įrengti atskirą šviesoforą su rodyklėmis į dešinę. Tuomet dešinysis posūkis bus visiškai apsaugotas. Tiesiai ir į kairę liktų šviesoforas be rodyklių. Tuomet, kai užsidegtų šviesoforas tiesiai ir į kairę, jeigu yra pėsčiųjų (jei nuspaustas mygtukas), jiems dešinėje pusėje užsidegtų lygiagrečiai žalias signalas - tuomet į dešinę degtų raudonas signalas. Visgi, jei nėra pėsčiųjų, tai užsidegtų žalia rodyklė į dešinę. Kadangi sankryžoje iš dešinės (iš Vilniaus g.) yra apsaugotas posūkis į kairę, tai degant žaliai rodyklei į kairę iš Vilniaus į Basanavičiaus gatvę, tau irgi degtų žalia rodyklė į dešinę.

                                    Taigi žalias signalas į dešinę degtų dviejose arba bent vienoje fazėje. Jei nėra pėsčiųjų, suki į dešinę ne tik su važiuojančiais tiesiai Basanavičiaus gatve, bet po to ir sukančiais iš Vilniaus g. į kairę. Jei yra pėstieji, suksi tik su važiuojančiais iš Vilniaus g.

                                    Bet abiem atvejais tu net neturėsi konfliktinės situacijos su pėsčiaisiais, t.y. važiuosi netrukdomai.
                                    Oho

                                    Ir šiap su rat sutinku: kas iš tų sistemų, jei yra debilų, kurie per raudoną tiesiai pralekia, žaidžia gatvėj ir šiap kažką vaidina.

                                    Comment


                                      Parašė rat
                                      Ką turi bendro žalios rodyklės ir nereguliuojamos perėjos (išskyrus bukagalvius vairuotojus)? Tai išsiugdykit kultūrą ir važinėkit kaip Vakarų Europoje, tada visas ženklinimas tiks.
                                      Turi labai daug bendro - nesaugų pėsčiųjų eismą. Žiūriu, mėgsti labai nurodinėti "sėdėkit namie", "išsiugdykit". Niekas nepasikeičia akimirksiu. Visuomenė keičiasi ne taip greitai, kaip norėtųsi.
                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Ir šiap su rat sutinku: kas iš tų sistemų, jei yra debilų, kurie per raudoną tiesiai pralekia, žaidžia gatvėj ir šiap kažką vaidina.
                                      Tai išmontuokime visus šviesoforus, nutrinkime visus zebrus (satyra), nes vistiek kažkas pravažiuos per raudoną ar nepraleis pėsčiųjų. Tik kažin, ar kitiems, besilaikantiems taisyklių, bus saugiau.
                                      Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.04, 18:38.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Tai išmontuokime visus šviesoforus, nutrinkime visus zebrus (satyra), nes vistiek kažkas pravažiuos per raudoną ar nepraleis pėsčiųjų. Tik kažin, ar kitiems, besilaikantiems taisyklių, bus saugiau.
                                        O gal tada priverstinai įmontuojam į kiekvieną auto alkotesterį, kad joks girtas negalėtų važinėti gatvėmis? Ir prijungam GPS prie kiekvieno automobilio komputerio, kad greičio niekas neviršytų? Juk šitos dvi vairuotujų ketegorijos, ko gero, daug pavojingesnės, nei "lentelininkai".

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          O gal tada priverstinai įmontuojam į kiekvieną auto alkotesterį, kad joks girtas negalėtų važinėti gatvėmis? Ir prijungam GPS prie kiekvieno automobilio komputerio, kad greičio niekas neviršytų? Juk šitos dvi vairuotujų ketegorijos, ko gero, daug pavojingesnės, nei "lentelininkai".
                                          Kodėl ne?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X