O kurioje vietoje Konstitucijos prospektas turi sankryžą su Laisvės pr. ? Ar čia turėta omenyje Narbuto gatvė?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Lentelės "nauda". Nepaisant to, kad ten ji pastoviai kelia grėsmę pėstiesiems, kartais įvyksta ir tokios skaudžios avarijos.
http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...m#.UpiaS2eIrcs
„Važiavau Kęstučio gatve degant žaliam šviesoforui, greta riedėjo autobusas“, — lrytas.lt pasakojo automobilio „Peugeot 206“ vairuotoja.
Pasak moters, tuo metu sankryžą pamėgino kirsti automobilis „Peugeot 407“, kuriam tuo metu turėjo degti raudonas šviesoforo signalas.
Bendrovei „Kauno autobusai“ priklausančio maršrutinio autobuso vairuotojas mėgino išvengti susidūrimo, pasuko į kairę ir nušlavė abu „Peugeot“.
Comment
-
Tuo pačiu papildysiu ir aš šią temą. Man koją pervažiavo automobilis, kuris važiavo į sankryžą, degant raudonam signalui. Aš ėjau per pėsčiųjų perėją, degant leidžiamam signalui. Vairuotojas aiškino, kad jam pirmenybę suteikia žalia lentelė ir jis net iškvietė policiją, nes aš buvau kaltas pagal jo taisyklių supratimą. Kadangi policiją nubaudė jį patį, tai jis policijos sprendimą apskundė teismui. Todėl dabar turėsiu dar vykti į teismo posėdį. Šis įvykis tik sustiprino mano nuomonę, kad reikia mažinti "žalių rodyklių" sankryžose.
Comment
-
Aš mačiau, kad jis atvažiuoja. Bet prieš perėja pradėjo stabdyti,tai ėjau drąsiai, tik vairuotojas paskutinę akimirką sugalvojo važiuoti. Kadangi dar spėjau šiek tiek atšokti atgal, tai jis pervažiavo koją, o ne nutrenkė mane. Įdomus pastebėjimas, Panevėžyje ir Kaune daugiausiai vairuotojų bet kokia kaina bando važiuoti net ir neturint pirmenybės. Jei pats sustoju pirmoje juostoje prie šviesoforo, degant raudonam signalui, praleisti pėsčiųjų ir automobilių, tai prasideda pypsėjimai, mirksėjimai šviesomis ir įvairūs manevrai.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAtsakysiu žiauriai - reikia žiūrėt kur eini ir niekas ant kojos neužvažiuos. Jeigu matai, kad kokd durnelis atskrenda - praleisk. Mašinos gi nepertrenksi.
Vairuotojas, važiuojantis per raudoną, privalo važiuoti ypač atsargiai ir jokiu būdu nesukelti konfliktinės situaciijos. O nepagalvoji, kad panaikinus žaliąją lentelę nebelieka konfliktinės situacijos "Pėsčiojo - automobilio trajektorijos kertasi statmenai"? Tai labai pavojinga konfliktinė situacija.
P.S.Sveikintina, kad Kauno ir Panevėžio naujai rekonstruotose sankryžose praktiškai nebelieka lentelių su žaliomis rodyklėmis. Ir pasirodo, pasaulis nuo to nesugriūva.Paskutinis taisė dsanto; 2013.11.30, 00:08.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTipiškas kelių gaidelio požiūris: "Užvažiavo - pats kaltas". Per tokius, taip mąstančius, ir įvyksta nelaimingi atsitikimai. Kokio velnio gini per raudoną važiavusį vairuotoją? Juk aiškiai parašė, kad tas kvailys net iškvietė policiją, nes manė, jog lentelė jam suteikia pirmenybę. Ne į temą, bet tavo mąstymas panašus į kaltinimus, kai išprievartaujama mergina kaltinama, kad yra pati kalta dėl išprievartavimo.
Vairuotojas, važiuojantis per raudoną, privalo važiuoti ypač atsargiai ir jokiu būdu nesukelti konfliktinės situaciijos. O nepagalvoji, kad panaikinus žaliąją lentelę nebelieka konfliktinės situacijos "Pėsčiojo - automobilio trajektorijos kertasi statmenai"? Tai labai pavojinga konfliktinė situacija.
P.S.Sveikintina, kad Kauno ir Panevėžio naujai rekonstruotose sankryžose praktiškai nebelieka lentelių su žaliomis rodyklėmis. Ir pasirodo, pasaulis nuo to nesugriūva.
Ne veltui yra sakoma: saugokis ir Dievas padės. Ačiū Dievui, kol kas šitoks principas mane saugo.
P.S. man raudonos lentelės patinka, tiek vairuoju, tiek vaikštau, o ir mano "gaideliškumą" greičiausiai tamsta pranoktų.
Comment
-
Egiuxz, nepyk, bet rašai kaip tikras Panevėžietis. Tu gali kiek nori jausti savo atsakomybę saugotis pats, bet nesi niekada apsaugotas nuo kitų. Kaip jau minėjau, vairuotojas beveik sustojo prieš perėją, bet staiga sugalvojo važiuoti, kai jau pradėjau eiti. Įdomu kaip kalbėtum, jei tau važiuojant sankryža, įvažiuoti į tave vairuotojas, teigiantis, kad jam "žalia rodyklė" suteikia pirmenybę. Juk ir pats turi saugotis. Jei visi eismo dalyviai laikytųsi eismo taisyklių, tai nekiltų tokių situacijų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTipiškas kelių gaidelio požiūris: "Užvažiavo - pats kaltas". Per tokius, taip mąstančius, ir įvyksta nelaimingi atsitikimai. Kokio velnio gini per raudoną važiavusį vairuotoją? Juk aiškiai parašė, kad tas kvailys net iškvietė policiją, nes manė, jog lentelė jam suteikia pirmenybę
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSveikintina, kad Kauno ir Panevėžio naujai rekonstruotose sankryžose praktiškai nebelieka lentelių su žaliomis rodyklėmis. Ir pasirodo, pasaulis nuo to nesugriūva.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO tai parodo, kad vietiniai vairuotojai nelabai laikėsi taisyklių. Vilniuje situacija geresnė, todėl ir lenteles nenuima, net dviejose vietose (gal yra ir daugiau) pakabino naujas.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąEgiuxz, nepyk, bet rašai kaip tikras Panevėžietis. Tu gali kiek nori jausti savo atsakomybę saugotis pats, bet nesi niekada apsaugotas nuo kitų. Kaip jau minėjau, vairuotojas beveik sustojo prieš perėją, bet staiga sugalvojo važiuoti, kai jau pradėjau eiti. Įdomu kaip kalbėtum, jei tau važiuojant sankryža, įvažiuoti į tave vairuotojas, teigiantis, kad jam "žalia rodyklė" suteikia pirmenybę. Juk ir pats turi saugotis. Jei visi eismo dalyviai laikytųsi eismo taisyklių, tai nekiltų tokių situacijų.
Comment
-
Dar papildymas į šią temą. Šiandien sustojau Babilono aikštelėje, netoli išvažiavimo tarp abiejų babilonų. Sankryža reguliuojama šviesoforu ir turi "žalią rodyklę". 15 min bėgyje kilo ~10 avarinių situacijų, dėl papildomos lentelės. Visos jos kilo dėl to, kad vairuotojai išvažiuoja net nepasižiūrėję, ar kas nevažiuoja keliu, kuriame dega žalias signalas. Mano nuomonė kategoriška, kol vairuotojai neišmoks kelių eismo taisyklių ir neturės pakankamai kultūros, tol papildomų lentelių turėtų būti kuo mažiau.
Comment
-
Ko nustebęs? Jei priverstinio krypties ar greičio keitimo važiuojant pagrindiniu keliu pagal taisykles nelaikai avarine situacija, tada pažeidimų nebuvo... Važinėjant pagal taisykles tokių situacijų beveik nebūna. Kadangi, kaip pats minėjai, per savaitę tau būna taip bent po kartą, tai manau, kad jau įpratai prie tokio važinėjimo ir tokį vairavimą pradėjai laikyti norma.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąKo nustebęs? Jei priverstinio krypties ar greičio keitimo važiuojant pagrindiniu keliu pagal taisykles nelaikai avarine situacija, tada pažeidimų nebuvo... Važinėjant pagal taisykles tokių situacijų beveik nebūna. Kadangi, kaip pats minėjai, per savaitę tau būna taip bent po kartą, tai manau, kad jau įpratai prie tokio važinėjimo ir tokį vairavimą pradėjai laikyti norma.
Comment
-
Apskritai visoje Lietuvoje žalios lentelės turėtų būti mažiau mylimos. Geriau pagalvojus, tai tos žalios lentelės yra nesaugumo garantas - duoda vairuotojui galimybę važiuoti rizikuojant susidurti su kita transporto priemone, kuriai dega žalias šviesoforo signalas ir dar rizikuoja numušti pėsčiąjį, nes Lietuvoje šviesoforai taip sureguliuoti, kad jeigu tau dega žalias ir tu vairuoji, tai tuo pat metu ir pėstiesiems ta kryptimi degs žalias šviesoforo signalas.
Patiko Anglijoje sankryža - žalias šviesoforo signalas dega atskirai transporto priemonėms ir pėstiesiems. Taigi jeigu dega pėstiesiems žalias šviesoforo signalas, tai visomis kryptimis transporto priemonės stovi, nes joms dega raudonas. Taip saugiausiai, nors ir priverčia sustoti. O žalia rodyklė apskritai ignoruoja bet kokį saugumą - būdamas vairuotojas ir norėdamas sėkmingai atlikti manevrą, tu turi įvažiuoti arčiau sankryžos posūkio, taigi užvažiuoji ant pėsčiųjų pėrėjos. Taip sukeli jiems nepatogumų, jeigu jie eis tau dar nebaigus manevro, be to, kaip ir buvo minėta - didelė rizika, kad apskritai nepavyks atlikti manevro sėkmingai ir įvyks autoįvykis.
Taigi galima padaryti išvadą, kad žalia rodyklė gali būti statoma, tačiau ypač retais atvejais, kur mažai pėsčiųjų, kur automobilių greitis nėra didelis. Bet saugumo atžvilgiu, tokia rodyklė yra tiesiog blogas sumanymas. Mažesnė blogybė yra ta sovietinė šviesoforų sistema Lietuvoje, kai net pėstieji turi orientuotis pagal automobilių šviesoforus, kad pereiti perėjas. Kaip pėstiesiems tada orientuotis, kai kabo žalia rodyklė? Iš kur jam žinoti apie ją? Jis mato žalią šviesą ir eina. Jis stato save į rizikingą padėtį, nes a) kažkam raudonas signalas pasirodo visgi suteikia galimybę važiuoti, nes žalia rodyklė kabo b) jis eidamas gatve naudojasi automobilių šviesoforu, taigi kažkurie automobiliai irgi naudojasi juo ir sukdami gali susidurti su pėsčiuoju. Dviguba rizika. Kam rizikuoti dėl gyvybės? Vardan kelių sekundžių?
Taigi esama žalia rodykle tik dar labiau padidina rizikingą situaciją keliuose. Ne veltui Vakaruose tokia lentelė retai naudojama. Su laiku visgi ji bus naudojama ir Lietuvoje rečiau, kai įvyks daugiau nelaimingų avarijų, o ir esama šviesoforų sistema visgi turės būti pakeista, nes dabartinė buvo kuriama visai negalvojant apie pėsčiuosius. Gal būt buvo taupoma, kaip ir viskas sovietiniais laikais, o ir dabar pėstysis kelyje visgi greičiau šalutinis produktas, o ne kaip irgi svarbus eismo dalyvis. Tai iškreipto požiūrio dalykas. Gatvės buvo kuriamos automobiliams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.
Comment
-
Parašė Mastytojas Rodyti pranešimąApskritai visoje Lietuvoje žalios lentelės turėtų būti mažiau mylimos. Geriau pagalvojus, tai tos žalios lentelės yra nesaugumo garantas - duoda vairuotojui galimybę važiuoti rizikuojant susidurti su kita transporto priemone, kuriai dega žalias šviesoforo signalas ir dar rizikuoja numušti pėsčiąjį, nes Lietuvoje šviesoforai taip sureguliuoti, kad jeigu tau dega žalias ir tu vairuoji, tai tuo pat metu ir pėstiesiems ta kryptimi degs žalias šviesoforo signalas.
Patiko Anglijoje sankryža - žalias šviesoforo signalas dega atskirai transporto priemonėms ir pėstiesiems. Taigi jeigu dega pėstiesiems žalias šviesoforo signalas, tai visomis kryptimis transporto priemonės stovi, nes joms dega raudonas. Taip saugiausiai, nors ir priverčia sustoti. O žalia rodyklė apskritai ignoruoja bet kokį saugumą - būdamas vairuotojas ir norėdamas sėkmingai atlikti manevrą, tu turi įvažiuoti arčiau sankryžos posūkio, taigi užvažiuoji ant pėsčiųjų pėrėjos. Taip sukeli jiems nepatogumų, jeigu jie eis tau dar nebaigus manevro, be to, kaip ir buvo minėta - didelė rizika, kad apskritai nepavyks atlikti manevro sėkmingai ir įvyks autoįvykis.
Taigi galima padaryti išvadą, kad žalia rodyklė gali būti statoma, tačiau ypač retais atvejais, kur mažai pėsčiųjų, kur automobilių greitis nėra didelis. Bet saugumo atžvilgiu, tokia rodyklė yra tiesiog blogas sumanymas. Mažesnė blogybė yra ta sovietinė šviesoforų sistema Lietuvoje, kai net pėstieji turi orientuotis pagal automobilių šviesoforus, kad pereiti perėjas. Kaip pėstiesiems tada orientuotis, kai kabo žalia rodyklė? Iš kur jam žinoti apie ją? Jis mato žalią šviesą ir eina. Jis stato save į rizikingą padėtį, nes a) kažkam raudonas signalas pasirodo visgi suteikia galimybę važiuoti, nes žalia rodyklė kabo b) jis eidamas gatve naudojasi automobilių šviesoforu, taigi kažkurie automobiliai irgi naudojasi juo ir sukdami gali susidurti su pėsčiuoju. Dviguba rizika. Kam rizikuoti dėl gyvybės? Vardan kelių sekundžių?
Taigi esama žalia rodykle tik dar labiau padidina rizikingą situaciją keliuose. Ne veltui Vakaruose tokia lentelė retai naudojama. Su laiku visgi ji bus naudojama ir Lietuvoje rečiau, kai įvyks daugiau nelaimingų avarijų, o ir esama šviesoforų sistema visgi turės būti pakeista, nes dabartinė buvo kuriama visai negalvojant apie pėsčiuosius. Gal būt buvo taupoma, kaip ir viskas sovietiniais laikais, o ir dabar pėstysis kelyje visgi greičiau šalutinis produktas, o ne kaip irgi svarbus eismo dalyvis. Tai iškreipto požiūrio dalykas. Gatvės buvo kuriamos automobiliams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.
Tačiau, kai yra atskiras pėsčiojo šviesoforas, jį galima programuoti lanskčiau - įjungti anskčiau, nei automobiliams, paskaičiuoti atskirus saugos laikus ir t.t.
Comment
-
Parašė Mastytojas Rodyti pranešimąApskritai visoje Lietuvoje žalios lentelės turėtų būti mažiau mylimos. Geriau pagalvojus, tai tos žalios lentelės yra nesaugumo garantas - duoda vairuotojui galimybę važiuoti rizikuojant susidurti su kita transporto priemone, kuriai dega žalias šviesoforo signalas ir dar rizikuoja numušti pėsčiąjį, nes Lietuvoje šviesoforai taip sureguliuoti, kad jeigu tau dega žalias ir tu vairuoji, tai tuo pat metu ir pėstiesiems ta kryptimi degs žalias šviesoforo signalas.
Patiko Anglijoje sankryža - žalias šviesoforo signalas dega atskirai transporto priemonėms ir pėstiesiems. Taigi jeigu dega pėstiesiems žalias šviesoforo signalas, tai visomis kryptimis transporto priemonės stovi, nes joms dega raudonas. Taip saugiausiai, nors ir priverčia sustoti.
O žalia rodyklė apskritai ignoruoja bet kokį saugumą - būdamas vairuotojas ir norėdamas sėkmingai atlikti manevrą, tu turi įvažiuoti arčiau sankryžos posūkio, taigi užvažiuoji ant pėsčiųjų pėrėjos. Taip sukeli jiems nepatogumų, jeigu jie eis tau dar nebaigus manevro, be to, kaip ir buvo minėta - didelė rizika, kad apskritai nepavyks atlikti manevro sėkmingai ir įvyks autoįvykis.
Taigi galima padaryti išvadą, kad žalia rodyklė gali būti statoma, tačiau ypač retais atvejais, kur mažai pėsčiųjų, kur automobilių greitis nėra didelis. Bet saugumo atžvilgiu, tokia rodyklė yra tiesiog blogas sumanymas. Mažesnė blogybė yra ta sovietinė šviesoforų sistema Lietuvoje, kai net pėstieji turi orientuotis pagal automobilių šviesoforus, kad pereiti perėjas. Kaip pėstiesiems tada orientuotis, kai kabo žalia rodyklė? Iš kur jam žinoti apie ją? Jis mato žalią šviesą ir eina. Jis stato save į rizikingą padėtį, nes a) kažkam raudonas signalas pasirodo visgi suteikia galimybę važiuoti, nes žalia rodyklė kabo b) jis eidamas gatve naudojasi automobilių šviesoforu, taigi kažkurie automobiliai irgi naudojasi juo ir sukdami gali susidurti su pėsčiuoju. Dviguba rizika. Kam rizikuoti dėl gyvybės? Vardan kelių sekundžių?
Taigi esama žalia rodykle tik dar labiau padidina rizikingą situaciją keliuose. Ne veltui Vakaruose tokia lentelė retai naudojama. Su laiku visgi ji bus naudojama ir Lietuvoje rečiau, kai įvyks daugiau nelaimingų avarijų, o ir esama šviesoforų sistema visgi turės būti pakeista, nes dabartinė buvo kuriama visai negalvojant apie pėsčiuosius. Gal būt buvo taupoma, kaip ir viskas sovietiniais laikais, o ir dabar pėstysis kelyje visgi greičiau šalutinis produktas, o ne kaip irgi svarbus eismo dalyvis. Tai iškreipto požiūrio dalykas. Gatvės buvo kuriamos automobiliams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.
Comment
Comment