Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Mažiau kalbų, daugiau darbų. Lentelės labai patogios tinginėms savivaldybėms.

    O Kaune ką tik tapo viena vieta mažiau, kur mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę. Papildoma sekcija įjungta Savanorių pr. - Kampo g. sankryžoje iš Kampo g.

    Tegul taip padaro Vilniaus sankryžose, kur žada grąžinti lenteles, tada gal paaiškės, jog eismas dar sklandžiau vyksta nei su lentelėmis.
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.09, 16:26.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Tegul taip padaro Vilniaus sankryžoje, kur žada grąžinti lenteles, tada gal paaiškės, jog eismas dar sklandžiau vyksta nei su lentelėmis.
      Kol kas buvo retorikos, kad neva neįmanoma tose mistinėse vietose įrengti. O sąrašą, kad ir preliminarų kol kas slepia. Net tiesiogiai paklausti. Įtartina.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Parašė Riedis Rodyti pranešimą

        Kol kas buvo retorikos, kad neva neįmanoma tose mistinėse vietose įrengti. O sąrašą, kad ir preliminarų kol kas slepia. Net tiesiogiai paklausti. Įtartina.
        Todėl ir slepia, nes paaiškės, jog Šimašas apsimelavo ir problema ne lentelių nuėmime, o VMS nesugebėjime per 5 metus sutvarkyti tų keliolikos sankryžų.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Tegul taip padaro Vilniaus sankryžoje, kur žada grąžinti lenteles, tada gal paaiškės, jog eismas dar sklandžiau vyksta nei su lentelėmis.
          Tokių sekcijų reikia visur kur važiavimo kryptimi yra dešinio posūkio juosta, o iš priešingos pusės į kairę apsaugotai suka automobiliai.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Todėl ir slepia, nes paaiškės, jog Šimašas apsimelavo ir problema ne lentelių nuėmime, o VMS nesugebėjime per 5 metus sutvarkyti tų keliolikos sankryžų.
            Tai matyt iš karto su transporto kompetencijų tarnyba žiūri, gal net patys nežino, tai nenori bileko skelbti. Viliuosi, kad nemažoje atvejų grąžins kol paskui įrengs išmanias sekcijas panašiai kaip Kaunas.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Tokių sekcijų reikia visur kur važiavimo kryptimi yra dešinio posūkio juosta, o iš priešingos pusės į kairę apsaugotai suka automobiliai.
              Daugumoje tų pagrindinių sankryžoje taip ir yra (Ozo - Kalvarijų, Žirmūnų - Kareivių ir t.t.), tik bijau, kad Šimašius net neplanuoja ateityje įrengti išmaniųjų šviesoforų, todėl ir verkė, kad būtų gražintos lentelės visam laikui, o ne metams.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Daugumoje tų pagrindinių sankryžoje taip ir yra (Ozo - Kalvarijų, Žirmūnų - Kareivių ir t.t.), tik bijau, kad Šimašius net neplanuoja ateityje įrengti išmaniųjų šviesoforų, todėl ir verkė, kad būtų gražintos lentelės visam laikui, o ne metams.
                Na taip. Ten kur jau yra dešinė sekcija, tai problemos ir nebus. Kažką perreguliuot lyg planuoja, kad reiktų kuo mažiau lentelių, tiesa pagal sovietinius standartus.

                Vis tik sakau, kad čia ankstesnių merų kaltė, kurie nusprendė pagal sovietinį reguliavimą visus miesto šviesoforus atnaujinti. Jei būtų vykdę šviesoforų valdymo reformą po 2012 m., tai gal būtų ramiai nuėję Kauno keliu. Kaunas dauguma šviesoforų atsinaujino po 2012 m., o 2019 m. ramiai įsirengė tas sekcijas. Nieko ypatingai išmanaus nėra tose "išmaniose sekcijose".
                Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.09, 16:43.

                Comment


                  Parašė Riedis
                  Būtent tose išvardintose sankryžose taip ir nėra (ir viešuosiuose pirkimuose nebuvo), mano įtarimas, kad dėl A juostų. Bet neesu tikras ar negalima tokiais atvejais įrengti papildomos sekcijos į dešinę, be rodyklių pagrindiniame, kad ir VT ir kiti auto pravažiuotų savo kryptimis.
                  dsanto

                  Kokia situacija dėl viešojo transporto šviesoforų?

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Mažiau kalbų, daugiau darbų. Lentelės labai patogios tinginėms savivaldybėms.

                    O Kaune ką tik tapo viena vieta mažiau, kur mašinos stovi, o iš priešingos krypties sukama į kairę. Papildoma sekcija įjungta Savanorių pr. - Kampo g. sankryžoje iš Kampo g.

                    Ar žalia sekcija čia dega tuo pačiu metu ir apsisukantiems atvažiavusiems nuo centro Savanorių prospektu ? Jei taip tai bus visiška šikna, nes ten apsisukančių didžioji dauguma nes tai pirmas apsisukimas nuo sankryžos su Petrausko g.

                    Edit pažiūrėjau video - panašu kad taip. Turbūt pats blogiausias pakeitimas sankryžose Kaune per gan ilgą laiką..

                    Comment


                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                      Ar žalia sekcija čia dega tuo pačiu metu ir apsisukantiems atvažiavusiems nuo centro Savanorių prospektu ? Jei taip tai bus visiška šikna, nes ten apsisukančių didžioji dauguma nes tai pirmas apsisukimas nuo sankryžos su Petrausko g.

                      Edit pažiūrėjau video - panašu kad taip. Turbūt pats blogiausias pakeitimas sankryžose Kaune per gan ilgą laiką..
                      Nesunkiai pataisoma uždraudžiant apsisukti.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Tokių sekcijų reikia visur kur važiavimo kryptimi yra dešinio posūkio juosta, o iš priešingos pusės į kairę apsaugotai suka automobiliai.
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Daugumoje tų pagrindinių sankryžoje taip ir yra (Ozo - Kalvarijų, Žirmūnų - Kareivių ir t.t.), tik bijau, kad Šimašius net neplanuoja ateityje įrengti išmaniųjų šviesoforų, todėl ir verkė, kad būtų gražintos lentelės visam laikui, o ne metams.
                        Parašė Riedis
                        Kaip pavyzdys Ozo-Kalvarijų g. dabartinė situacija (viena problematiškiausių vietų spūsčių atžvilgiu):

                        Darykit ką norit, varydami ar nevarydami ant Šimašiaus, bet panaikinus žalią rodyklę ten gavosi visiškas dumblas - net metų pradžioje, kai studentai atostogauja arba yra egzaminų sesijose.

                        Toje konkrečioje sankryžoje (ir panašiose) yra visiškas absurdas, kai iš Kalvarijų gatvės suka automobiliai kairėn į Ozo gatvę, o nuo Šeškinės atvažiavę automobiliai negali pasukti į dešinę. Kai užsidega žalia, tuomet reikia praleisti pėsčiuosius (anksčiau visi spėdavo pasukti su žalia rodykle, kol veikdavo apsaugotas posūkis kairėn iš priešingos pusės; įsiterpti į srautą kai žalia dega Kalvarijų gatvei, buvo mažai šansų)
                        Siūlantys paprastus kaip trys kapeikos receptus su sekcijomis ir "šviesoforais pagal 2012 metų taisykles" turbūt užmiršta, kad iš pirmos juostos ten yra autobusų eismas tiesiai link Žirmūnų-Antakalnio. .

                        Tik nesugalvokit toje vietoje siūlyti atskiros fazės vien pėstiesiems - tuomet ten bus labai blogai .

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          autobusų eismas tiesiai link Žirmūnų-Antakalnio. .
                          Autobusai važiuoja tiesiai tuo metu, kai iš Kalvarijų automobiliai suka kairėn į Ozo? Tai čia jau Šimašius ant steroidų.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Dėl tų lentelių reikėtų kelti daugybę bylų - vieni pusgalviai sugalvojo nuimti ir po to po kelių dienų vėl grąžinti, kai jau viskas nuimta, o kiti už nuėmimą sumokėjo pasakiškus pinigus.... Kaltų kaip visada nebus...

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Autobusai važiuoja tiesiai tuo metu, kai iš Kalvarijų automobiliai suka kairėn į Ozo? Tai čia jau Šimašius ant steroidų.
                              Kuo čia dėtas Šimašius? Prašom pasižiūrėti į kolegų įdėtą schemą.
                              Pirmoje sekcijoje nepavyks padaryti rodyklės neplatinant gatvės, nes iš tos juostos vyksta autobusų eismas tiesiai.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Kuo čia dėtas Šimašius? Prašom pasižiūrėti į kolegų įdėtą schemą.
                                Pirmoje sekcijoje nepavyks padaryti rodyklės neplatinant gatvės, nes iš tos juostos vyksta autobusų eismas tiesiai.
                                O tai skardinė rodyklė ką keičia? Jei pirmoj juostoj stovi autobusas turintis važiuoti tiesiai, tai kartu stovi ir norintys važiuoti dešinėn.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Ir ką tokiu atveju keičia skardinė rodyklė? Kad tiesiai važiuojantis pagal paniatkes neturi ten stovėti aš žinau, bet tai ne KET, o paprotinė taisyklė.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Prie akropolio antra juosta į dešinę ir tiesiai su plyta (šviesoforas paprastas, be sekcijos). Man irgi atrodo, kad nėra priežasties kodėl nebūtų galima įrengti papildomos sekcijos jeigu yra juosta, kurioje galima ne tik sukti, bet ir važiuoti tiesiai. gal dsanto pakomentuos plačiau
                                    Paskutinis taisė themanual; 2020.01.09, 22:21.

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Ir ką tokiu atveju keičia skardinė rodyklė? Kad tiesiai važiuojantis pagal paniatkes neturi ten stovėti aš žinau, bet tai ne KET, o paprotinė taisyklė.
                                      Jei gerai suprantu pasiūlymą, tai jis prieštarautų tokiam punktui šviesoforų įrengimo taisyklėse: "Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir sukančios kryptys juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis."

                                      T.y. negali viena juosta būti skirta važiuoti arba tiesiai arba į dešinę.

                                      UPDATE: ir dar yra Vienos konvencija, kuri sako:

                                      10. Kai trijų spalvų šviesoforas turi vieną ar kelias papildomas žalios šviesos sekcijas su viena ar keliomis rodyklėmis, tokia papildoma deganti rodyklė ar rodyklės reiškia, kad eismas gali judėti rodyklės ar rodyklių rodomomis kryptimis, nepaisant to, kokį signalą tuo metu rodo trijų spalvų šviesoforas; be to, tai reiškia, kad transporto priemonių, esančių eismo juostoje, skirtoje važiuoti rodyklės rodoma kryptimi arba toms priemonėms privaloma važiuoti kryptimi, vairuotojai privalo važiuoti rodyklių rodoma kryptimi, jei sustoję jie kliudytų važiuoti toje pačioje eismo juostoje už jų esančioms transporto priemonėms,
                                      Paskutinis taisė kutas; 2020.01.09, 22:50.

                                      Comment


                                        Tai taip visada ir yra. Jei yra atskira sekcija sukti dešinėn, tai yra ir atskira juosta sukti dešinėn. O lentelės atveju tai nebuvo būtina. Galėjo būti viena juosta, kuria ir tiesiai, ir sukti dešinėn galima.

                                        Comment


                                          Tai tada 2 iš keliolikos sankryžų atrodo išaiškintos. Kareivių - Ozo ir Kereivių - Žirmūnų spėju grąžins (iki rekonstrukcijos?). Kol kas kitų didesnių nesugalvoju, bet gal palei A juostas dar kur buvo.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X