Parašė Maduk
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimąNetgi atrodo užtenka elementaraus loginio mąstymo, kad suvokti, jog žalia lentelė nesiderina su reguliuojama sankryža. Jeigu sankryža reguliuojama šviesoforo pagalba, tai kaip ji gali būti dar reguliuojama ir kitais metodais?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiuo metu teisūs matyt esat abu. Lietuva su savo visuomenės, verslo ir valdžios institucijų (su šiokiu tokiu delay) atsidūrė pusiaukelėje tarp Centrinės Azijos/Rusijos ir civilizuotos Europos. Žalių rodyklių problema yra visai neblogas to atspindys. Dalis visuomenės sako, kad žmogaus gyvybė ir svaikata yra svarbiausia (pasisakantys už rodyklių naikinimą), kuomet oponuojanti visuomenės dalis eismo kokybės prioritetu laiko sankryžų ir gatvių pralaidumą. Prieš kokius 10 metų pastaroji visuomenės dalis buvo visiškai dominuojanti. Tiksliau, apie tokius dalykus, kaip saugumas, apskritai nebuvo galvojama ir turbūt net savivaldybių žmonės nesuprato, kas per daiktas tai yra. Nors situacija ir suvokimas kol kas nėra ten, kur turėtų būti (UK, Švedija), bet gerai tai, kad pradėta judėti teisinga linkme. Manyčiau prireiks ~5 metų, kad tokių "diskusijų" aukštu lygiu apskritai nebekiltų.
Esame ES, kur daug reguliavimų kiekvienoje šalyje yra gana panašūs. Mūsų šaliai taip pat reikia prisiderinti prie daugelyje šalių naudojamų gerų praktikų. ES viduje unikalių tik tai šaliai būdingų sprendimų, manau, linkstama atsisakyt. Nenustebčiau, jei Vokietija, kad ir greitu metu atsisakytų neribotų greičių dėl ekologinių ar kitokių priežasčių. Kitais atvejais neribotas greitis jau būtų jau paplitęs daugelyje šalių. Nenustebčiau, kad Vokietijoje neribotas greitis liko "for fun" kaip "eksponatas", darantis Vokietijos autobanus garsenybe. Standartizavimas tarp ES šalių kelia ir mūsų išsivystomo lygį šioje srityje. Esu linkęs manyti, kad apie lentelių naudojimą skirtingos šalys yra pamąsčiusios ir įvertinusios, ir tikriausiai tai nėra jokia pažanga, o JAV infrastruktūros srityje laikyčiau netgi labiau atsiliekančia šalimi nei kad yra Europa (bent jau šiaurės vakarinė dalis). Tiesą sakant, nepamenu kokios kelių infrastruktūros naujovės atėjo tiesiai iš JAV, o daugiau atsimenu pavyzdžių kokie nauji infrastruktūros pavyzdžiai atėjo į JAV iš Europos.Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.08, 00:18.
Comment
-
Delfi komentatoriai ypač tą JAV dabar pamėgo kišti visur dėl posūkio į dešinę. Neva ten galima sukti per raudona (kabo nematoma lentelė-visai kaip brangioje tėvynėje). Kokia priešistorė? 1975 m dėl naftos krizės jie sugalvojo, kad metas taupyt kurą -leido nestot prie raudono. Kadaise kažkas taupydamas elektrą įsakė sukt laikrodžius (kita tema).
Ką taupome tokiais sprendimais? Gyvybė, sveikata kainuoja daugiau nei sutaupytas euras dėl tos lentelės (matomos ar ne). JAV požiūris į žmogaus gyvybę - atskira tema (ginklai, mirties bausmės).
Realiai, čia pajudinta LT šventa karvė - automobilis. Čia lyg tralas atvykęs nutemp auto, kas būtų dar didesnis sprogdiklis. Lentelė yra garantas ego vairuotojo patenkinimui ir politiko nevykėlio norams nedirbti toiau.
Bent Vilniuje gal auto per daug? Suki pagal lentelę ir formuoji kamštį kitoje sankryžoje važiuojant tiesiai? Metalo gabalėlis pigi priemonė, bet eismo organizavimas kainuoja daugiau. Ir netinkamas jis kainuoja gyvybes, žalą sveikatai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąMinisterijos atstovas pateikė naują priežastį, kodėl žaliųjų rodyklių Lietuvoje būti nebegali
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...gali-13172190/
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąLentelės ten jau seniai nėra.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąIš Žemaičių pl. į Šarkuvos turės atsirasti sekcija.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąRaudondvario pl. - Regitros sankryža laukia normalios rekonstrukcijos.
Parašė Gaius Marcius Rodyti pranešimąNežinau kokiame tu čigoniškame versle dirbi, bet mano versle darbuotojų saugumas yra aukščiausia vertybė. Joks normalus verslas nekeis procesų darbuotojų sveikatos ir gyvybės sąskaita.
Aš turėjau mintyje prekių, pinigų, paslaugų judėjimą. Verslas visada pasirūpins, kad kuo įmanoma sklandžiau ir savaime suprantama saugiau judėtu prekės, pinigai, paslaugos ir panašiai.
O šiuo atveju gatvėse saugumas išliko daugiau mažiau toks pats (eilinė situacija dega žalia tiek sukančiam automobiliui, tiek pėsčiajam).
O dėl sukančių dviejų automobilių trajektorijų susikirtimo, būtų tikrai įdomu sužinoti ar nors vienas žmogus žuvo ?
Comment
-
Parašė dinux Rodyti pranešimąJi ten tikrai buvo, kada nuimta negaliu pasakyt, retai ten važiuoju.
Bet nėra.
Bet nerekonstruota.
Įdomus jūsų verslas, jei jūsų sraute juda žmonės
Aš turėjau mintyje prekių, pinigų, paslaugų judėjimą. Verslas visada pasirūpins, kad kuo įmanoma sklandžiau ir savaime suprantama saugiau judėtu prekės, pinigai, paslaugos ir panašiai.
O šiuo atveju gatvėse saugumas išliko daugiau mažiau toks pats (eilinė situacija dega žalia tiek sukančiam automobiliui, tiek pėsčiajam).
O dėl sukančių dviejų automobilių trajektorijų susikirtimo, būtų tikrai įdomu sužinoti ar nors vienas žmogus žuvo ?
Dėl verslo labai gerai pakomentavo Gaius Marcius.
Comment
-
Daug kas kalba apie sumažejusį eismo srautą. Bet į eismo srautą įeina ne tik automobiliai. Srautas skaičiuojamas kiek per sankryžą žmonių gali įveikti, t.y. ir automobliai, ir pestieji, ir dviratininkai ir visi kiti eismo dalyviai.
Ar tokie skaičiai vertinami?Paskutinis taisė Resutas; 2020.01.08, 07:24.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąDaug kas kalba apie sumažejusį eismo srautą. Bet į eismo srautą įeina ne tik automobiliai. Srautas skaičiuojamas kiek per sankryžą žmonių gali įveikti, t.y. ir automobliai, ir pestieji, ir dviratininkai ir visi kiti eismo dalyviai.
Comment
-
Parašė dinux Rodyti pranešimąJi ten tikrai buvo, kada nuimta negaliu pasakyt, retai ten važiuoju.
Bet nėra.
Bet nerekonstruota.
Įdomus jūsų verslas, jei jūsų sraute juda žmonės
Aš turėjau mintyje prekių, pinigų, paslaugų judėjimą. Verslas visada pasirūpins, kad kuo įmanoma sklandžiau ir savaime suprantama saugiau judėtu prekės, pinigai, paslaugos ir panašiai.
O šiuo atveju gatvėse saugumas išliko daugiau mažiau toks pats (eilinė situacija dega žalia tiek sukančiam automobiliui, tiek pėsčiajam).
O dėl sukančių dviejų automobilių trajektorijų susikirtimo, būtų tikrai įdomu sužinoti ar nors vienas žmogus žuvo ?
Comment
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimąNetgi atrodo užtenka elementaraus loginio mąstymo, kad suvokti, jog žalia lentelė nesiderina su reguliuojama sankryža.
- 1 patinka
Comment
-
Sostinei nerimstant dėl žaliųjų rodyklių, Kaunas atgal gręžiotis neketina
Didiesiems miestams sukilus dėl sausio 1-ąją oficialiai panaikintų lentelių su žaliomis rodyklėmis, Susisiekimo ministerija suskubo lengvinti gyvenimą pasiruošti nespėjusioms savivaldybėms ir spūstyse kiurksantiems vairuotojams. Tiesa, garsiausiai naująja tvarka skundžiasi Vilniaus valdžia, o Kauno savivaldybės atstovai teigia kol kas didžiulių priekaištų nesulaukę. Nors išsiaiškinus, kad žūtbūt reikia, lentelės galėtų būti grąžintos, Kaunas nusiteikęs taikyti kitas eismo reguliavimo priemones.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
UK yra legalu gatvę pereit bet kur, pas mus stato tvoras, tuoj visą Kauną aptvers.
Trigrašis dėl lentelių. Norint padaryt saugiai ir pralaidžiai, Vilniuje, kur didesnis de facto užstatymo tankumas ir srautai, nei bet kur kitur Lt, nėra taip paprasta "už protingą kainą" viską padaryti. Deja, kol realiai nepasimatė, kad bus daug kur blogai, tol sakydavo, kad čia viskas bus gerai su pralaidumu. Saugumo iš esmės pokyčiai nepridėjo, pridėjo tik taršą, skubėjimą, nervus, kamščius. Kas ir buvo gali numatyti. Saugumą ir pralaidumą galėjo ir kitom priemonėm spręsti, daug kur įvesdami ekskliuzyvinius režimus pėstiesiems. Būtų 100 proc saugu pėstiesiems, o ir dėl srautų nesikirtimo pralaidimus per valandą vidutiniškai didėtų. Bet kur tau...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAr kas nors regėjote sankryžų, kuriose neva būtina gražinti lenteles, sąrašą, kurį vis mini Vilniaus vicemeras?
Gerai, kad dar koks politikas nesiūlo litų grąžinti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gerai, kad dar koks politikas nesiūlo litų grąžinti.
Kita vertus, akivaizdu, kad VMS procesų vadyba yra prasta. Dar ir Šimašiaus mesti kaltinimai "melu" be jokio loginio (ir teisinio) pagrindo.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Paksas siūlė
Kita vertus, akivaizdu, kad VMS procesų vadyba yra prasta. Dar ir Šimašiaus mesti kaltinimai "melu" be jokio loginio (ir teisinio) pagrindo.
Comment
-
Truputi apie žalias strėlytes atsilikusiose Europos valstybėse: https://www.facebook.com/istidom.lt/...type=3&theater
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mag Rodyti pranešimąTruputi apie žalias strėlytes atsilikusiose Europos valstybėse: https://www.facebook.com/istidom.lt/...type=3&theater
- 1 patinka
Comment
-
Pamąsčius, jei atsiras žalia rodyklė Vilniuje metams, tai tik ten, kur galėtų būti įrengiama dešinio posūkio sekcija. Kitur nepateisinama.
Svarbiausias faktas apie žalias rodykles:
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJos neskirtos intensyviam eismui reguliuoti.
Comment
Comment