Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąYra tikrai vietų, kur pėsčiųjų juokingas kiekis, o mašinų sukančių į dešinę labai didelis. Pvz.: iš Spaudos į Pilaitės pusę link VA. Geriausia būtų šioje vietoje iš viso panaikinti perėją, nes kitoje pusėje tik Green hotel, o tie, kuriems reikia į kitą pusę, į VVT stotelę gali pereiti pirma Spaudos, o po to Pilaitės pr., o ne atvirkčiai.
Parašė themanual Rodyti pranešimąDėl saugumo tai kažkur girdėjau komentarą, jog vairuotojai dabar stengiasi pralindinėti tarp pėsčiųjų, nes labai sumažėjo jiems laiko pasukti, tai stengiasi išnaudoti kiekvieną tarpą. Bet negirdėjau apie jokius šviežius eismo įvykius, be to greitis juk mažas būtų, tai turėtų spėti ir sustabdyti, jei kažkuris pėstytsis staiga pakeistų savo judėjimo greitį. Skamba labiau kaip fikcija.
Kad pralindinėja tai mačiau ir aš, bet kolkas nieko nepartrenkė. Nors šiaip truputi liūdna kai eini ir darai matematika ar spės pravažiuoti prieš nosį ar visgi prilėtinti žingsnį.
Comment
-
Šita vieta mane irgi labiau užkniso kai buvo skelbiama propaganda prieš žalias rodykles. Pastoviai buvo rėkiama kaip mat "vakaruose jo nenaudojamos". Ok, nenaudokim, ne pačioj fizinėj lentelėj juk esmė. Leiskim sukti per raudona kaip yra dar "vakariškesniusoe" vakaruose ir problema išspręsta. Kad atvažiavęs Italas ar Suomis nesusigaudys ką daryti prie sankryžos - ne problema, stovėdamas prie raudonos nepadarys niekam žalos. Galbūt kažkas apipypins iš galo, ne tragedija. Man lankantis JAV greit dašilo, nors gal irgi nebūtų nušovę kad nesukau pirmą kart.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠita sankryža kaip tik tapo pati nesėkmingiausia - ir pėstiesiems, ir vairuotojams. Pėstieji dabar turi laukti 4 fazes ir tik tada pereiti gatvę (anksčiau, norint kirsti sankryžą įstrižai, išvis nereikėjo laukti - eini sau su viena faze, po to eini su kita faze), automobiliai prieš pravažiuojant sankryžą taip pat turi laukti 4 fazes (vietoj ankstesnių 2 fazių).
Comment
-
Narkevičius ir Požėla turi gerų naujienų: žaliosios rodyklės gali būti grąžinamos jau rytoj
https://delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=83201929
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSekantis Šimašiaus prašymas turbūt bus leisti parkuotis ant šaligatvių ar dviračių takų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO tai taip išeina, kad visi kurie nėra tik VT stotelės persėdėjai bet eina pėsčiomis ar dviračiu turės skraidyti?
Per Pilaitės prospektą galima pereiti lygiagrečiai arčiau centro kryptimi, tuo pačiu ir mažiau įtakos sukančius nuo Vakarinio į Spaudos gatvę. Manau reikia analizuoti konkrečiai o ne mėtytis frazėmis ir kepurėmis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKad pralindinėja tai mačiau ir aš, bet kolkas nieko nepartrenkė. Nors šiaip truputi liūdna kai eini ir darai matematika ar spės pravažiuoti prieš nosį ar visgi prilėtinti žingsnį.
Dabartinė situacija mane labiausiai liūdina dėl VT. Dėl to ir reikia A juostų ir uždrausti vairuotojams į jas rikiuotis net sukant į dešinę.
Comment
-
15min.lt 2020.01.07
Vilniaus autobusų vairuotojai pyksta dėl nuimtų žalių rodyklių: vėluojame ir liekame be pietų
„Labai pajutome tą pokytį. Tarkim, Justiniškių žiede buvo rodyklė – dabar stovim 10–15 minučių laukdami posūkio, nors nei pėsčiųjų, nei kitų mašinų nėra. Nuolat vėluojame grįžti į parką, grafiko laikytis sunku – irgi vėluojame, nes jis juk sudarytas minučių tikslumu, o kai nėra žalios rodyklės, 10–15 minučių prarandame. Todėl dauguma vairuotojų lieka be pietų pastovėję kiekvienoje sankryžoje“, – piktinosi vairuotojas.
Jis pats sakė vieną vakarą, jau po 23 val., grįždamas į parką tokioje sankryžoje stovėjęs 15 minučių, o prieš jį išsirikiavę automobilių vairuotojai vienas po kito apsisukinėjo ir rinkosi kitus kelius, nes jau nesitikėjo, kad žalias signalas iš viso užsidegs. „Iš pradžių reikėjo sureguliuoti daviklius sankryžose, o paskui tik lenteles nuiminėti. O jie nuėmė ir dabar žmonės vargsta. Mūsų apie 90 proc. vairuotojų be pietų važinėja, nes juk nestovės, yra laikas ir viskas“
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...tu-221-1256690
Comment
-
Žaliųjų rodyklių nuėmimas Kaune isterijos nesukėlė
Vilniuje kilęs vajus dėl žaliųjų rodyklių, leidžiančių sukti į dešinę, Kauną aplenkė, tačiau situacija stebima. Savivaldybės laukia žinių iš vairuotojų.
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius patikslino, kad kol kas tik antrą dieną mieste yra realūs eismo srautai. Kaunas buvo apytuštis šventiniu laikotarpiu išskyrus kelias prieššventines dienas, todėl vertinti, kokią įtaką nuimtos žaliosios rodyklės daro eismui mieste, ankstoka. „Kai kuriose vietose matome susidarančias spūstis. Ar mes taip manėme? Taip, mes manėme, kad taip bus. Priešingai nei Vilnius aiškino, kad viskas čia bus gerai, mes skelbėme, jog negalima tikėtis tokių pačių srautų nuėmus rodykles“, – priminė M.Matusevičius.
Pagal kauniečių pranešimus, vedėjas išskyrė kol kas tik kelias užkliūnančias vietas t. y. Panerių/Varnių gatvių sankryža, keli išsukimai iš Jonavos gatvės – ties Nuokalnės gatve, Šiaurės prospektu. „Anksčiau šiose vietose visai nebuvo mašinų. Dabar būna penkios šešios. Spūstimi lyg ir nedrąsu vadinti, bet jei tokia neva spūstis padės išvengti nors vieno žmogaus gyvybės ar sužalojimo, tai geriau jau tegul liek tos penkios stovinčios mašinos“, – pastebėjimais dalinosi skyriaus vedėjas. Portalą kauno.diena.lt pasiekė nusiskundimai dėl Europos prospekto ir Veiverių gatvės bei Kaunakiemio gatvės ir Karaliaus Mindaugo prospekto sankryžų. Dėl pastarosios M.Matusevičius turėjo savų pastebėjimų. Esą šioje vietoje spūstis gali formuotis labiau dėl nežinojimo, mat kai dega žalia vairuotojai stovi ir laukia, kol užsidegs papildoma sekcija.
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas tikisi, kad kai kuriose vietose susidarančios spūstys sumažės, kai vairuotojai apsipras, kurioje sankryžoje kada gali važiuoti.
Vertinsime, žiūrėsime, gal kai kurių šviesoforų laikus dar kažkiek derinsime, dar turime diapazoną, kuriame galime pasislinkti. Reaguosime į realius laikus ir žiūrėsime“, – apie tai, kad eismo organizavimas Kaune stebimas ir dar nebaigtas minėjo skyriaus vedėjas. M.Matusevičius sutiko, kad vienintelėje vietoje manoma, jog tikslinga būtų grąžinti žaliąja rodyklę - Gimnazijos ir Šv.Gertrūdos gatvių sankryžoje. Šiuo metu degant žaliam šviesoforo signalui sunkiai spėja pravažiuoti vienas automobilis. Taip, tai nėra didelę įtaką bendram eismo srautui mieste turinti vieta, tačiau ten atsidūrusiam vairuotojui kyla nemenki nepatogumai. M.Matusevičius pripažino, kad derindami šviesoforų signalų veikimo trukmę iš šio šviesoforo nukniaukė kitiems po kelias sekundes, todėl situacija tapo ne per geriausia.
<...>
Kaunas kol kas negavo paskutinių sąskaitų, todėl dar nieko nesako apie išlaidas, kurios buvo skirtos žaliųjų rodyklių nuėmimo pokyčiams, tačiau manoma, kad suma bus gerokai didesnė nei Vilniaus skelbiamos išlaidos.
„Tam rengėmės metus, samdėme bendrovę, kuri atliko kai kurių sankryžų tyrimus ir parengė optimaliausią eismo be žaliųjų rodyklių variantą, kai kur įrengėme saleles, papildomas šviesoforų sekcijas, kad vairuotojams būtų patogiau ir geriau išvažiuoti“, – dar nesuskaičiuotas išlaidas apibūdino M.Matusevičius. Kaip aukso vidurio siekiamybę M.Matusevičius išskyrė norą, kad nebūtų nei spūsčių, nei sužeistųjų.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąO Kaune yra kažkas panašaus į Vilniaus eismo valdymo centrą su centralizuota šviesoforų valdymo sistema?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąO Kaune yra kažkas panašaus į Vilniaus eismo valdymo centrą su centralizuota šviesoforų valdymo sistema?
http://www.kaunogatviuapsvietimas.lt...ldymo-sistemos
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Tokio lygio kaip Vilniuje tai nėra. Tai man absurdas, kad Vilnius su savo įranga ir specialistais taip sufeilino.
Gal čia tiesiog lėmė ankstesnė nebranda, turinti pasėkmes šiandien. Ir tai įtariu, kad dar dabar tikrai ne visur rožėm klota situacija, kas liečia planavimąPaskutinis taisė PoDV; 2020.01.07, 19:04.
Comment
-
Aš džiaugiuosi, kad Kaunas susitvarkė daugybę probleminių vietų jau anksčiau nuėmus lenteles ir numačius alternatyvius sprendinius, ko nebūtų padaręs, jei lentelės sausio 1 d. nebūtų buvę nuimtos. Ir neina pas ministrą verkti, kokia bloga ministerija.
Gruodžio 31 d. Minkovskių - Europos pr. sankryžoje nuo Čiurlionio tilto papildoma sekcija buvo prijungta laikinai nuo kairiojo posūkio iš dešinės sankryžos pusės:
Sausio 3 d. buvo pakeistas valdiklis ir sekcija dabar dega su žaliu signalu, nes dešinėje nėra pėsčiųjų perėjos:
Tą pačią dieną pakeisti kelio ženklai Minkovskių g. Dabar iš antros juostos galima važiuoti tiek tiesiai, negalima sukti į dešinę:
Taip pat įjungta papildoma sekcija iš Minkovskių g.:
Sausio 6 d. įjungta papildoma sekcija Europos pr. - Vilties g. sankryžoje, iš Vilties g.:
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą15min.lt 2020.01.07
Vilniaus autobusų vairuotojai pyksta dėl nuimtų žalių rodyklių: vėluojame ir liekame be pietų
Kita minėta sankryža Antakalnio - Šilo g. Įrengtos naujos sekcijos, bet kišenė išsukti trumpa. Atrodytų galėtų logiškiau išdėstyti šviesoforų sekas, o ne smarkiai atskirti sekciją ir pagrindinį. Jeigu čia grįš lentelė, tai investija į sekcijas atrodo kiek beprasmė.
--
Parašė RiedisIś pirmų įspūdžių panašu, kad nuėmus lenteles kai kur nukentės ir VT. Ypač vietose, kur vairuotojai, sukdami į dešinę per A juostą blokuoja šią.
Matytos tokios sankryžos Vilniuje:
- Iš Ozo g. Į Kalvarijų g. (link centro)
- Iš Saulėtekio al. link Nemenčinės pl.
- Iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. (link Ąžuolyno g.)
Straipsnyje minima dar viena tokia vieta iš Žirmūnų į Kareivių g., kai A juostą blokuoja automobilių eilė (sukančių į dešinę link Valakampių tilto). Antraštė pernelyg skandalinga.Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.07, 19:48.
Comment
-
Hmm, pastebiu Kaune sankryža po sankryžos atsiranda pirmoj juostoj posūkis tik į dešinę, įdomu ar pvz. padarys posūkį į dešinę iš Partizanų g. (nuo Savo) į Pramonės pr. Ar vis tik srautai tam per maži?. Realiai visiškai analogiška situacija kaip iš priešingos pusės, tik šiuo atveju žalia sekcija užsidegtų ne po pagr. žalios, o prieš ją.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąHmm, pastebiu Kaune sankryža po sankryžos atsiranda pirmoj juostoj posūkis tik į dešinę, įdomu ar pvz. padarys posūkį į dešinę iš Partizanų g. (nuo Savo) į Pramonės pr. Ar vis tik srautai tam per maži?. Realiai visiškai analogiška situacija kaip iš priešingos pusės, tik šiuo atveju žalia sekcija užsidegtų ne po pagr. žalios, o prieš ją.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Planų lyg nėra. Ar ten problemos nuėmus lentelę? Ten ir su lentele piko metu buvo geriau nekišti nosies. Į dešinę kišenė per trumpa, kažin ar gelbėtų papildoma sekcija. Nes reiktų uždrausti važiuoti tiesiai ir norintys važiuoti tiesiai išsirikiuotų ilgesne eile bei blokuotų kišenę. Užklausiu eismo organizatorių, ką jie mato toje vietoje.
Comment
Comment