Parašė Diim4iik
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Tai ir super, pesčiasis 100% apsaugotas. Ar ne toks nauju šviesoforu irengimo taisykliu tikslas? I kiekviena užkampi po apsaugota posuki.
Tas, kas nemokšiškai daroma Vilniuje tik dar labiau didina chaosą ir daro eismą nesaugesniu. Kadangi dėl atskirų fazių transportui ir pėstiesiems, pailgėja žalio signalo laukimo laikas, tai nemaža dalis pėsčiųjų tokiose situacijose eina per raudoną, kai mato jog nėra atvažiuojančių ir posūkį atliekančių automobilių. Neturi būti situacijų, kai dega raudonas signalas, bet visi turi stovėti, nes žalias ten kažkam, kur nėra intensyvaus eismo. Dar durniau, kai lygiagrečiam transporto eismui dega žalias, o pėstiesiems - raudonas. Koks adekvatus žmogus stoviniuos ten porą minučių tokioje situacijoje, kai kirsti gatvę jam prireiks tik keletos sekundžių?Paskutinis taisė sleader; 2019.07.21, 11:28.
- 2 patinka
Comment
-
Manau, jau su įstojimu į EU 2004 m. reikėjo taikyt pažangiausius EU (Vokietijos, Švedijos) standartus eismo organizavime (ir ypač informavime!), o ne užstrigt SSRS, bet to nebuvo padaryta, o tiesiog vėluojama 10 ir daugiau metų. Bijau, bet man atrodo, kad mes prasčiausiai sugebam organizuoti ir informuoti eismą Baltijos jūros regione. Jei lygint su kokia pvz. Latvija, tai blogiausias dalykas, kad ten vis dar naudoja sovietinį standartą arba vėliau priimti normalūs šviesoforų standartai, bet visa kita man atrodo šiek tiek geriau (nekalbu apie dangas, čia tik pinigų klausimas), pvz. krypčių nuorodos ant Dienvidu tilts vs. Vakarinio aplinkkelio Vilniuje nuorodos, atnaujintas kelio ženklų dizainas, berods ir ženklai taip stipriai neuždengia vienas kitų (bei kitų stulpų) kaip Lietuvoje. Spėju, kad etniniai latviai pagal tvarkingumą labiau panašūs į etininius estus, negu į etninius lietuvius Tiesiog viską jiems sugadino sovietmetis ir latviai biednesni. Mus sovietmetis tik dar kartą pristabdė nuo vesternizacijos. Todėl mes labiau linkę išradinėti dalykus.
Kaunas, lyginant su Vilniumi, su šviesoforų reguliavimu atrodo pažangiau, nors vietomis irgi neidealiai sutvarkoma, pvz. pėsčiųjų šviesoforai ties žaliomis bangomis, kur reikia laukti iki 120+ sec (ir tą parodo laikmatis). Bet Kaune palyginti kokybiškai yra valdomos žaliosios bangos automobiliams. Klaipėdoje nėra taip gerai, reikia kartais sustoti.Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.21, 13:47.
Comment
-
Nemanau, kad Latvijoje „visa kita šiek tiek geriau“, o ypač žvelgiant iš neva „vakarų pusės“. Jau vien daug kur Latvijoje esantis 1,5+1,5 užmiesčio kelių principas prasilenkia su „pažangiausiais EU standartais“.
O šiaip ten yra ir pliusų, ir minusų. Krypčių ženklinimas aiškesnis, pritariu. Tačiau bent jau man nepatinka nei mirksinčio žalio nebuvimas (nors kai kuriose sankryžėlėse toks yra), nei ženklų standartas – maži, sunkiau įskaitomi.
Comment
-
Radijo laidos garso įrašas. LRT aktualijų studija. Gatvėse nebelieka lentelių su žaliomis rodyklėmis. Ar nepadaugės spūsčių?
Nuo lapkričio 1-osios nei vienoje naujai įrengiamoje sankryžoje jau nebus šviesoforų, turinčių lenteles, leidžiančias pasukti į dešinę, degant raudonam šviesoforo signalui. O po trijų mėnesių, nuo 2020-ųjų sausio, tokių lentelių su žaliomis rodyklėmis apskritai nebeliks visoje Lietuvoje. Saugaus eismo organizatoriai sako, kad taip siekiama sumažinti eismo įvykių, o vairuotojai kalba apie išaugsiančias spūstis ir nepatogumus.
Laidoje dalyvauja Susisiekimo ministerijos Kelių transporto ir civilinės aviacijos politikos departamento vyresnysis patarėjas Vidmantas Pumputis, saugaus eismo mokytojas Darius Kanapinskas, Vilniaus savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Eismo valdymo skyriaus vadovas Robertas Markovskis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąRadijo laidos garso įrašas. LRT aktualijų studija. Gatvėse nebelieka lentelių su žaliomis rodyklėmis. Ar nepadaugės spūsčių?
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...dauges-spusciuhttps://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000080284/lrt-aktualiju-studija-gatvese-nebelieka-lenteliu-su-zaliomis-rodyklemis-ar-nepadauges-spusciu
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Man jau galima sakyti, kad "sakiau gi, kad penkis metus nieko nedarys, o poto ieškos kaltų, kodėl niekas nepadaryta", ar dar palaukti sausio mėnesio?
Kaune sparčiai judama su papildomų sekcijų pagal naują tvarką įrengimu. Pagal dabartinius mano skaičiavimus bus minimum 30 naujų papildomų sekcijų į dešinę. Tikėtina, kad ir dviejose sankryžose, kuriose pagal seną tvarką įrengtos papildomos sekcijos į dešinę, bus išimtos juodo kontūro rodyklės iš pagrindinių žalių signalų, ir posūkiai bus dalį laiko apsaugoti.
Iš Klaipėdos oficialaus atsakymo, kas bus daroma, dar neturiu.
Papildymas: gavau neoficialios informacijos, kad atliekami tyrimai dėl 8 sankryžų, kuriose dabar yra lentelės.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniaus savivaldybės įmonė Susisiekimo paslaugos įdėjo viešųjų pirkimų skelbimą ir likusioms sankryžoms. Konkursas išskirtas į ypatingus ir neypatingus darbus.
Šviesoforų postų (sankryžų) modernizavimo darbai
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-693878
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai visgi per tą laikotarpį beveik nieko nebuvo nuveikta, kaip mes "aiškiaregiškai" pranašavome čia forume.
Iki žiemos tikriausiai pašalins žalias rodykles ir tiek žinių. Neaišku tik, kaip eismo dalyviams elgtis ten, kur rodyklės išliks dėl kažkokių priežasčių.
Bet progesu vis tiek nekvepia. Ministerija davė galimybę pralaidžiau reguliuoti dešinįjį posūkį su papildoma sekcija į dešinę, bet Vilnius sako - ne, mums nereikia. Saugiau yra sovietinis reguliavimas.
Lenteles turi visur nukabinti. Nebent kažkas sugalvotų jas specialiai palikti, bet abejoju, ar taip išdrįs. O eismo dalyviams reikia vadovautis KET. Jose nuo sausio per raudoną bus galima važiuoti tik degant papildomai sekcijai.
Comment
-
Panevėžys ruošiasi atsisakyti dešinio posūkio lentelių, bet didelės naudos nesitiki
Didžiųjų miestų savivaldybės rengiasi nuo 2020 metų pradžios sankryžose atsisakyti lentelių su žaliomis dešiniojo posūkio rodyklėmis, tačiau didelės naudos iš tokio sprendimo nesitiki.
Šios rodyklės leidžia atlikti posūkį į dešinę, esant draudžiamam šviesoforo signalui.
Nuo 2020 metų sausio 1 dienos reguliuojamose sankryžose ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtintų lentelių su žalia rodykle neliks, juos pakeis šviesoforai su krypties rodyklėmis.
Pasak Susisiekimo ministerijos, naujos šviesoforų įrengimo taisyklės įvedamos atsižvelgiant į kintančias eismo tendencijas miestuose ir sparčiai diegiamą jutiklinį šviesoforų valdymą.
Pagal 2014-aisiais priimtus Kelių eismo taisyklių pakeitimus, nuo šių metų lapkričio 1 dienos nebebus galima įrengti lentelių su žaliomis dešiniojo posūkio rodyklėmis.
Anot ministerijos, lentelių atsisakoma kaip nesaugaus ir jutikliniam šviesoforų valdymai netinkamo eismo organizavimo.
Vilniuje pralaidumas nekris
Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovė Miglė Bielinytė BNS atsiųstame komentare teigė, kad šie pakeitimai yra svarbūs, siekiant didinti visų eismo dalyvių saugumą.
„Vadovaujantis Europos Sąjungos direktyvomis ir siekiant užtikrinti eismo dalyvių saugumą, žalių lentelių, leidžiančių sukti į dešinę, esant įjungtam raudonam šviesoforo signalui, iki 2020 metų turi nelikti visose Europos sąjungos šalyse. Pritariame tam ir aktyviai ruošiamės pakeitimams, apgalvodami ir diegdami kitokius eismo reguliavimo ir valdymo sprendimus“, – sakė ji.
Vilniaus mieste buvo daugiau kaip 120 šviesoforais reguliuojamų sankryžų su žalios rodyklės lentelėmis, o šiuo metu liko apie 80 tokių sankryžų.
„Sostinėje šviesoforinis eismo reguliavimas ir valdymas vykdomas automatizuotai, remiantis realiais eismo srautais gatvėse, todėl sankryžų pralaidumas demontavus lenteles su žaliomis rodyklėmis kardinaliai nepasikeis“, – teigia M. Bielinytė.
Ji akcentavo, kad šiuo metu įgyvendinamas kitoks įvažiavimo į dešinę sankryžose ir pėsčiųjų eismo organizavimo sprendimas – žalias šviesoforo signalas pėstiesiems uždegamas anksčiau, taip suteikiant jiems pirmenybę ir didinant jų matomumą, o užbaigiamas irgi anksčiau, kad į dešinę sukančios transporto priemonės dalį laiko galėtų tai daryti nepraleidžiant pėsčiųjų.
Kaune gali komplikuoti eismą
Tuo metu Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius komentare BNS teigė, kad rodyklių nuėmimas šiek tiek komplikuos eismą.
Tačiau jis pabrėžė, kad rodyklių atsisakymas tuo pačiu padidins eismo dalyvių saugumą.
„Šiuo metu dalyje sankryžų jau yra panaikintos lentelės, kitose jau pasiruošta. (…) Itin jautriose sankryžose (…) atliekami tyrimai nustatyti optimaliam pertvarkymui“, – tvirtino M. Matusevičius.
„Manome, kad ne, bet stengiamės, jog nepablogintų“, – atsakydamas į klausimą apie spūsčių sumažėjimą sakė jis.
Šiuo metu Kauno sankryžose yra apie 200 lentelių su žaliomis rodyklėmis.
Klaipėda didelių spūsčių neprognozuoja
Klaipėdos miesto savivaldybės atstovė Milda Milbutaitė vylėsi, kad žalių rodyklių panaikinimas pakeis vairuotojų įpročius.
„Jų panaikinimas turėtų pakeisti vairuotojų įpročius, didelių spūsčių dėl žalių rodyklių panaikinimo neprognozuojame“, – BNS tvirtino ji.
Atstovė pabrėžė, kad iš pradžių gali kilti nesusipratimų, bet kiekvienas pasikeitimas reikalauja tam tikro laiko priprasti.
M. Milbutaitė teigė, kad uostamiestyje yra 106 lentelės su žaliomis rodyklėmis, o jų panaikinimas bus kompensuojamas įrengiant papildomas žalios spalvos sekcijas.
Šiuo metu Klaipėdoje jau įvyko konkursas dėl aštuonių šviesoforų postų projektavimo.
https://jp.lt/panevezys-ruosiasi-ats...udos-nesitiki/
- 1 patinka
Comment
-
Aš seniai nemačiau taip belekaip paklotų trinkelių kaip ten. Ten ir kreivai, ir juda, ir daug kur nesueina, didžiuliai tarpai, ir skylusias paklojo, kad tik būtų paklotos ir kad tik nuo jų atstotų... Svarbiausia, kad tai 10-15 metrų nuo įėjimo į Lidl, kuris visur kitur infrastruktūrą darė kokybiškai ir turi gerą reputaciją.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Klaipėdos bėda, kad daugelis sankryžų reguliuojamos taip. Akivaizdus atskiro reguliavimo panaikinimo privalumas pasirodė rekonstravus Taikos pr. - Birželio 33-iosios - Baranausko g. sankryžą Kaune. Anksčiau Baranausko ir Birželio 23-iosios srautai buvo reguliuojami atskirai, važiuoja viena, po to kita pusė. Dabar padarytas trumpos trukmės apsaugotas kairysis posūkis iš Baranausko g. Jis paleidžiamas kartu su važiuojančiais tiesiai iš Baranausko g. Tik pasibaigus kairiajam posūkiui (kartais net nebūna sukančių į kairę, tai jis net nesijungia), iškart paleidžiamas eismas tiesiai iš Birželio 23-iosios g. Po kurio laiko baigiamas važiavimas tiesiai iš Baranausko g. ir paleidžiamas apsaugotas kairysis posūkis iš Birželio 23-iosios g.
Taigi dėl menko kairiojo srauto iš Baranausko g. išlošia važiuojantys tiesiai iš Birželio 23-iosios g. Ko nebuvo galima pasiekti, kai visas srautas buvo leidžiamas arba iš vienos, arba iš kitos pusės.
Žinau, kad nukrypom nuo lentelių. Reikėtų perkelti postus į šviesoforų temą.
Comment
-
Naikinamos žalios rodyklės – ne vienintelė naujovė: sankryžose į dešinę suksime kitaip
Iki šiol papildomų lentelių su žalia rodykle privilegija besidžiaugę vairuotojai turės pakeisti savo įpročius. Dar iki šių metų pabaigos tokių lentelių, leidžiančių sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui, nebeliks, tačiau tai bus ne vienintelis pasikeitimas. Nuo lapkričio 1-osios keisis ir judėjimo sankryžose tvarka.
Puikios iliustracijos, labai aiškiai apibūdinančios būsimą tvarką. Plius Kauno sankryžų sąrašas kur bus keičiama tvarka.
- 2 patinka
Comment
-
Kaip DELFI portale rašo Eglė Girdenytė, vadovaujantis Europos Sąjungos (ES) direktyvomis ir siekiant užtikrinti eismo dalyvių saugumą, lentelių su žaliomis rodyklėmis, leidžiančių sukti į dešinę esant raudonam šviesoforo signalui, iki 2020 m. turi nebelikti visose ES šalyse.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Tai reiškia, kad lentelių neliks ir Vokietijoje. Įdomu, ar jie nusimatė papildomas alternatyvas.
Be to, Vokietijoje jos tokiuose užkampiuose, kad net ir nuėmus jas, tai nesukeltų jokių nepatogumų, išskyrus, kad reikėtų pastovėti prie raudono.
Normaliose Vokietijos sankryžose yra papildomos sekcijos, kurias planuojama įrengti ir Lietuvoje.Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.19, 10:37.
- 1 patinka
Comment
-
Vytauto pr. - Čiurlionio g. sankryžoje Kaune nuimtos lentelės su žaliomis rodyklėmis ir įjungtos papildomos sekcijos į dešinę. Kadangi derinio "dega pagrindinis žalias, o papildoma sekcija išjungta" čia nėra, nelaukta lapkričio 1 d. Tokį reguliavimą galėjo padaryti ir anksčiau, bet kol nepriartėjo lentelių nuėmimo terminas, niekas dėl to galvos nesuko.
Iš Vytauto pr. papildoma sekcija dega nuolatos, tad situacija į dešinę netgi pagerėjo, nes nereikia sustoti degant raudonam signalui. Nubraižyta salelė, tad posūkis nesikerta su važiuojančiais iš Čiurlionio g. nuo Tunelio g.
Iš Čiurlionio g. papildoma sekcija dega dviejose fazėse: su raudonu, kai važiuojama kartu su eismu iš Vytauto pr., ir su žaliu, kai važiuojama su eismu tiesiai iš Čiurlionio g. Kai priešpriešiniam eismui užsidega žalia rodyklė į kairę, ši papildoma sekcija į dešinę užgęsta:
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąIš Vytauto pr. papildoma sekcija dega nuolatos, tad situacija į dešinę netgi pagerėjo, nes nereikia sustoti degant raudonam signalui. Nubraižyta salelė, tad posūkis nesikerta su važiuojančiais iš Čiurlionio g. nuo Tunelio g.
Edit.
Pardon. Yra 163 KET punktas. Tačiau vis tiek būtų saugiau, jei salelė būtų iškili.Paskutinis taisė Briedis; 2019.10.19, 20:07.
Comment
Comment