Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Prašau pateikti nuorodas į standarto pakeitimą
Parašė Mettal Rodyti pranešimąEismo organizavimas Rusijoje tikrai nėra pavyzdinis, kad juo turėtų sekti kiti.Paskutinis taisė Aleksio; 2017.12.24, 09:40.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠtai naujas standartas http://ruspdd.ru/docs/pnst247-2017.pdf (lentelė - p.4.18).
Forumo vyr.antilentelininkas dsanto teigė kad lenteles būtų galima ir palikti, jeigu vairuotojai būtų normalūs, o ne "vairuotojai". Rusijoje "vairuotojų" yra daug daugiau (santykinai) nei Lietuvoje.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąĮ taisykles negalima įtraukti ženklą iš "nieko" - reikalingas kažkoks pagrindimas. taip kad į KET lentelė bus įtraukta. O kas dėl eismo - Lietuvoje jas liepta demontuoti visose sankryžose (net ten, kur pėsiųjų skaiči per dieną galima suskaičiuoti rankų pirštais).
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPraeitas tavo postas niekinis. Rusai neįtraukė lentelės į pagrindinį standartą, ji taip ir liko eksperimentiniu kelio ženklu. O rusų KET jos išvis nėra.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąStandartus ir KET ruošia skirtingos kontoros. Iš pradžių atsiranda standartas, kiek vėliau atsiranda KET pakeitimas. Taip kad niekinės yra tavo mintys apie lentelės pavojingumą.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą[...]
Bet naujose sankryžose, kai bus įrengiamas pagrindinis žalias signalas be rodyklės (rodyklių), bus galima sukti degant pagrindiniam žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Kitaip sakant, papildoma sekcija, kaip ir priklauso, bus skirta papildomam, o ne atskiram reguliavimui. Atskiram reguliavimui yra skirti atskiri šviesoforai. Naujas reguliavimas prisidės prie eismo pralaidumo didinimo, nes bus galima sukti nedegant papildomai sekcijai, praleidžiant pėsčiuosius, ir papildomai - degant papildomai sekcijai.
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimą
Kaip su pirmenybėmis? Jeigu dega tik pagrindinis signalas be rodyklės, galima sukti praleidžiant visus keliaujančius tiesiai; jeigu dega ir pagrindinis signalas be rodyklės ir rodyklė, galima drąsiai sukti (apsaugotas posūkis)? Ar toks variantas, kad vienu metu degtų ir pagrindinis signalas ir rodyklė bus negalimas?
Reikia atkreipti dėmesį, kad pagal KET projektą, 75 p. būtų atsisakyta nuo 2019 m. liepos 1 d., likus pusmečiui iki lentelių atsisakymo. Iki to laiko svarbu pakoreguoti Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, kaip tiksliai organizuoti eismą, kai nebebus 75 punkto. Nes dabartinė šviesoforų taisyklių redakcija skelbia:
Iš dalies apsaugotas dešinysis posūkis
37. Jeigu sankryžoje yra ne daugiau kaip viena atskira dešiniojo posūkio juosta, atskirais atvejais gali būti svarbu numatyti papildomą žalio signalo laiką transporto priemonėms, sukančioms į dešinę. Papildomas laikas pridedamas prie pagrindinės krypties žalio signalo laiko, tokiu būdu gaunamas ankstintasis arba vėlintasis dešinysis posūkis.
38. Papildomą žalio signalo laiką dešiniajam posūkiui suteikia papildoma sekcija su žaliu rodyklės formos signalu tamsiame fone. Ankstintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas įjungiamas degant raudonam šviesoforo signalui ir turi būti įjungtas visą pagrindinio šviesoforo žalio signalo laiką. Vėlintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas turi būti įjungtas visą pagrindinio šviesoforo žalio signalo laiką ir papildomai nustatytą laiko tarpą lieka įjungtas kartu su raudonu šviesoforo signalu. Derinys, kai dega žalias pagrindinio šviesoforo signalas, o papildomos sekcijos signalas yra išjungtas, nenaudojamas. Tačiau reikia užtikrinti, kad, degant papildomai sekcijai, būtų draudžiamas pėsčiųjų ir dviratininkų eismas kertamose perėjose.
39. Iš dalies apsaugotas dešinysis posūkis reguliuojamas papildoma sekcija su žalios rodyklės signalu tamsiame fone, kuri tvirtinama prie pagrindinio šviesoforo žalio signalo sekcijos iš dešinės pusės (žr. IX skirsnį ir priedą).
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBet naujose sankryžose, kai bus įrengiamas pagrindinis žalias signalas be rodyklės (rodyklių), bus galima sukti degant pagrindiniam žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Kitaip sakant, papildoma sekcija, kaip ir priklauso, bus skirta papildomam, o ne atskiram reguliavimui. Atskiram reguliavimui yra skirti atskiri šviesoforai. Naujas reguliavimas prisidės prie eismo pralaidumo didinimo, nes bus galima sukti nedegant papildomai sekcijai, praleidžiant pėsčiuosius, ir papildomai - degant papildomai sekcijai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSankryžos pralaidumą didina (nemažinant eismo saugos) lentelė su žalia rodykle arba amerikietiškas variantas - sukti į dešinę galima visada, jeigu nėra tai draudžianč užrašo. O kad šviesoforų panaikinimas už sankryžos yra nepatogus nei vairuotojams, nei pėstiesiems - su tuo sutinka visi.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 3 patinka
Comment
-
/\ Ta prasme, reikia suprasti, kad jei:
- sukančios į dešinę mašinos ramiai išvažiuoja iš sankryžos su žalia rodykle;
- sukančios į dešinę spės išvažiuoti per raudoną ciklą ir nereikės praleidinėti pėsčiųjų kai užsidegs žalia šviesa,
- iš dešinės "kišenės" visos mašinos išvažiuoja ir neblokuos pirma juosta važiuojančių tiesiai
tuomet pralaidumas nedidėja ?
Kai panaikinama žalia rodyklė ir
- visi laukia sukdami į dešinę ir užkemša pirmą juostą, nes reikia pralesti pėsčiuosius
- arba reikia ilgiausiai laukti sekcijos į dešinę (pvz., kaip Naugarduko-Kauno-Žemaitės sankryžoje Vilniuje),
tuomet pralaidumas atseit didėja?
- 1 patinka
Comment
-
Čia toks teisėtas pasipiktinimas dėl dingusios žalios lentelės - nors iš dalies ne tuo adresu.
O savivaldybė toje sankryžoje nieko nenuveikė platindama šonines juostas (iš Baltupio į Ateities link Fabijoniškių, iš Fabijoniškių link Molėtų); be to iki šiol nepadarytas dešinysis posūkis nuo Fabijoniškių iš Ateities gatvės tiesiai į Geležinio Vilko gatvę) - bet tai kitos temos objektas.
Dėl žalių lentelių problemų kalta Susisiekimo ministerija su savo absurdiška iniciatyva panaikinti šias lenteles iki 2020 metų.
Įdomiausia, kad Vilniaus m. savivialdybė atsakyme nepuolė aiškinti, kaip bus gerai, kai iki 2020 m. visos lentelės bus panaikintos.
Jie tiesiog "pradėjo tyrimą" dėl dingusios lentelės ir kuo greičiau atstatė tą lentelę.
Delfi.lt 2018.05.24
Pasipiktinusi vilnietė dėl mįslingai dingusios žalios rodyklės keikia Šimašių
Geležinio Vilko gatvė ir taip pilna automobilių, ypač piko metu, tai visi žino ir susitaikė. Tačiau panaikinus papildomą žalią rodyklę Baltupio – Ateities gatvių sankryžoje, Geležinis vilkas tapo nebepravažiuojamu.
https://www.delfi.lt/pilietis/voxpop....d?id=78100181
Comment
-
Žadant naikinti žalias šviesoforų rodykles vairuotojams valdininkai numatė alternatyvą
Eismo ekspertų vertinimu, šios lentelės prie šviesoforų lemia ir spūsčių formavimąsi.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIšsišovė sau į koją su tais žalių rodyklių naikinimais.
Deja, apsunkino gyvenimą ir tūkstančiams vairuotojų.
Gal supras, kad visiems bus geriau ir pigiau palikti galimybę pasukti dešinėn, dirbtinai nesudarant kamščių.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąŽadant naikinti žalias šviesoforų rodykles vairuotojams valdininkai numatė alternatyvą
ot kokie tie musu ekzpertai, bravo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Niekaip nepajėgiu suprasti, kokia čia alternatyva žalioms rodyklėms? Kad nedubliuos žalio su kitu žaliu?
Kaip sakė kažkuri Prancūzijos karalienė: "Liaudis neturi duonos? Tegu valgo bandeles!"
- 1 patinka
Comment
Comment