Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O kokios čia sekcijos nesuteiktų pirmenybės ir draustų važiuoti pėsčiųjų eismo metu? Ar įmanoma jas kaip nors išskirti nuo įprastų sekcijų? Kaip tą padaryti?
    Kai kuriose šalyse tokią funkciją atlieka mirksintis su rodykle geltonas šviesoforo signalas. Jis atitinka žalią rodyklę, bet reguliuoja, kada saugiau, o kada nesaugu (tada nemirksi ir dega raudona) važiuoti praleidžiant.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė dsanto
      Lenkai vietoje lentelės su žalia rodykle naudoja papildomą sekciją. Šviesoforo veikimas tokiu atveju panašus į Vokietijos - dega pagrindinis žalias, papildoma sekcija nedega - suki į dešinę, praleidi pėsčiuosius (jei jiems dega žalias), dega raudonas su papildoma - suki į dešinę, bet, priešingai nei Vokietijoje, turi praleisti ir pėsčiuosius, ir transportą, kuriems dega žalias signalas (šiuo atveju lenkiškas variantas mažiau saugus nei vokiečių). Tad lenkiška papildoma sekcija iš dalies panaši į mūsų lentelę. Mačiau, kad dalis vairuotojų pilnai sustoja prieš Stop liniją prieš sukdami į dešinę.

      Youtube video

      Youtube video

      Youtube video
      Ir Lietuvoj turbūt bus panašiai po 2020 m. jei panaikins lenteles. Tik ar leidžiama įrengti papildomą sekciją į dešinę, jei pirma juosta yra 'tiesiai ir į dešinę'?

      Comment


        Lietuvoje taip buvo dar sovietmečiu ir iki lentelių su rodykle atsiradimo. Lentelių atsiradimo priežastis buvo grynai ekonominė. Joms nereikia naudoti papildomai elektros energijos. Beje pagal KET lentelė nuo sekcijos skiriasi tuo, kad jeigu yra lentelė, o pirma juosta galima važiuoti tiesisi ir į dešinę, tai važiuojantis tiesiai sustojęs prie raudono šviesoforo signalo stovi ir laukia žalio, sekcijos gi atveju, jeigu važiuojančiam tiesiai iš paskos atvažiuoja sukantis į dešinę, tai jis privalo įjungti dešinįjį posūkį ir važiuoti į dešinę. T.y. sekcijos atveju jeigu tau reikia tiesiai, gali būti iš paskos atvažiavusio priverstas užsukti į dešinę.

        Comment


          Tikrai? Pirmą kartą girdžiu apie tokią prievolę. Gal galima nuorodą į KET straipsnį kokį? Nors, tiesą sakant, Vilniuje vairuojant nė karto nemačiau nė vienos sankryžos, kurioje tokia prievolė galėtų realizuotis.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Tikrai? Pirmą kartą girdžiu apie tokią prievolę. Gal galima nuorodą į KET straipsnį kokį?
            Lietuviškai neradau, tik rusiškai:
            14.8. На перекрестке, где движение регулируется светофором с дополнительной секцией, водитель, находящийся на полосе, с которой производится поворот, должен продолжить движение в направлении, указанном включенной стрелкой, если его остановка создаст помеху транспортным средствам, следующим за ним по той же полосе.
            http://pdd-ru.info/689.php
            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Nors, tiesą sakant, Vilniuje vairuojant nė karto nemačiau nė vienos sankryžos, kurioje tokia prievolė galėtų realizuotis.
            Viena tikrai buvo: Vilkpėdės - Savanorių sankryžoje važiuojant Vilkpėdės gatve (ten iš pirmos juostos buvo galima sukti ir į kairę, ir į dešinę, bet posukiai buvo reguliuojami atskiromis fazėmis).

            Comment


              KET parašyta, kaip važiuoti esant lentelei ir papildomai sekcijai:

              76. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau prieš įvažiuodami į sankryžą jie privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, jeigu jų nėra, – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu ir nebus trukdoma kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.

              164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Lietuviškai neradau, tik rusiškai:
              http://pdd-ru.info/689.php
              Rusijoje šis punktas prieš kurį laiką panaikintas. Kam cituoji nebeegzistuojančios SSRS KET?
              Paskutinis taisė dsanto; 2016.08.28, 16:49.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Rusijoje šis punktas prieš kurį laiką panaikintas. Kam cituoji nebeegzistuojančios SSRS KET?
                Nes kalba buvo apie sovietmečio periodą.

                Comment


                  Bet Lietuvoje šis punktas vis dar galioja. Nežinau kaip dabar Vilniuje, bet daugelyje rajoninių miestų pakeitus lentelę į papildomą sekciją tokių situacijų būtų labai daug. Nes daugelis sankryžų teturi po 2 juostas ir žrnklais nurodyta, kad kairė tik sukantiems į kairę, o dešinė tiesiai ir į dešinę. Taigi norint pravažiuoti tiesiai reikės tikėtis arba kad šviesaforą privažiuosi degant žaliam signalui, arba, kad niekas iš paskos neprivažiuos. Kitu atveju teks važinėtis lankais.

                  Comment


                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    Bet Lietuvoje šis punktas vis dar galioja. Nežinau kaip dabar Vilniuje, bet daugelyje rajoninių miestų pakeitus lentelę į papildomą sekciją tokių situacijų būtų labai daug. Nes daugelis sankryžų teturi po 2 juostas ir žrnklais nurodyta, kad kairė tik sukantiems į kairę, o dešinė tiesiai ir į dešinę. Taigi norint pravažiuoti tiesiai reikės tikėtis arba kad šviesaforą privažiuosi degant žaliam signalui, arba, kad niekas iš paskos neprivažiuos. Kitu atveju teks važinėtis lankais.
                    Pagal šviesoforų įrengimo taisykles papildomą sekciją į dešinę galima įrengti tik tuomet, kai yra viena atskira eismo juosta į dešinę. Taigi lentelių daugelyje sankryžų pakeisti papildomomis sekcijomis neišeis.

                    Comment


                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                      Nežinau kaip dabar Vilniuje, bet daugelyje rajoninių miestų pakeitus lentelę į papildomą sekciją tokių situacijų būtų labai daug.
                      Vilniuje taip pat nemažai sankryžų, kur pirma juosta yra "tiesiai ir į dešinę".

                      Comment


                        Vietoj žalios lentelės lieka brangesnis ir tuo pačiu pėsč./dviratininkų atžvilgiu tikriausiai kiek saugesnis variantas - nuovaža, aplenkianti šviesoforinę sankryžą.

                        Pavyzdžiai:
                        Paskutinis taisė PoDV; 2016.08.29, 00:32.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Vietoj žalios lentelės lieka brangesnis ir tuo pačiu pėsč./dviratininkų atžvilgiu tikriausiai kiek saugesnis variantas - nuovaža, aplenkian
                          Žemę dėl nuovažos išpirkinėti yra didelė kaina + daug darbo.

                          Projektuojant "Perkūnkiemius" ar "Pilaites" gal ir galima įdėti, bet dauguma sankryžų yra šalia susiformavusių sklypų. Be to, dažnai jau praplėstos ("išvingiuotos") į šonus dėl centrinių saugumo salelių pėstiesiems.

                          https://www.google.lt/maps/@54.67140...2!8i6656?hl=lt
                          Paskutinis taisė Fulgur; 2016.08.29, 09:04.

                          Comment


                            Ar kasnors iš lenteles naudojančių šalių Lietuva ruošiasi naikinti jas? dsanto apie Vokietiją vis rašo, galvojau, kad čia koks nors ES sprendimas ar bent mūsų sekimas Vokietijos pavyzdžiu, bet užklydus čia, tik Lietuvos skirsnyje rašoma apie naikinimą 2019 m.

                            Comment


                              O kokios šalys dar turi žalias skardines rodykles ties raudona lempa be mūsų ES? (ir be Vokietijos buvusių rytinių teritorijų).

                              Čia informacija labai glausta http://ec.europa.eu/transport/road_s..._lights_en.htm

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Tikrai? Pirmą kartą girdžiu apie tokią prievolę. Gal galima nuorodą į KET straipsnį kokį? Nors, tiesą sakant, Vilniuje vairuojant nė karto nemačiau nė vienos sankryžos, kurioje tokia prievolė galėtų realizuotis.
                                KET:
                                164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.

                                Comment


                                  Akivaizdu, kad sprendimas Lietuvoje atsisakyti lentelių nuo 2020 m. yra logiškas žingsnis. Jeigu Vokietijoje lentelės yra įrengiamos atokiose sankryžose ir labai retai, Lietuvoje netgi naujai įrengtose sankryžose siekiama apeiti draudimus jas įrengti ir atsisakoma kitų, saugesnių, būdų reguliuoti dešinįjį posūkį. Štai Kaune, Jonavos - Kalpoko g. sankryžoje iš Kalpoko g. projekte buvo numatytas apsaugotas dešinysis posūkis. Jo atsisakyta ir įrengta lentelė:

                                  Comment


                                    Vien dėl to, kad projektuotojai eina lengviausiu keliu ir įrenginėja ten kur nereikia, apskritai uždrausti yra nesąmonė. Reikėtų labai apsunkinti, apriboti įrengimą, bet ne visai uždrausti.
                                    Pvz., kas darysis Vilniuje Spaudos g. posūkyje į Pilaitės pr., kai nebeliks žalios rodyklės?

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Vien dėl to, kad projektuotojai eina lengviausiu keliu ir įrenginėja ten kur nereikia, apskritai uždrausti yra nesąmonė. Reikėtų labai apsunkinti, apriboti įrengimą, bet ne visai uždrausti.
                                      Pvz., kas darysis Vilniuje Spaudos g. posūkyje į Pilaitės pr., kai nebeliks žalios rodyklės?
                                      Ne kiek projektuotojai, o savivaldybės eina lengviausiu keliu. Mažiau skambučių, mažiau galvos skausmo. Nors Vilniuje priešingai - jokių lentelių naujose sankryžose, o tik apsaugoti posūkiai.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Akivaizdu, kad sprendimas Lietuvoje atsisakyti lentelių nuo 2020 m. yra logiškas žingsnis.
                                        Drįsiu paprieštarauti.
                                        Lentelių naikinimas - vienareikšmiškai absurdiškas žingsnis.
                                        Tą įrodo begalė nuotraukų, kur panaikinus žalias rodykles dirbtinai sukurti kamščiai

                                        Comment


                                          Galiu tik pakartoti:
                                          negi negalima kažkaip pakeisti sąlygų, kad nebūtų leidžiama/daroma beveik visur, o leidžiama tik išskirtiniais atvejais? O dabar nueita paprasčiausiu keliu - uždraudžiant visai. Kai yra nemažai sankryžų, kur pėsčiųjų beveik nėra, ir būtų galima laisvai jas palikti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X