Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Lentelė ten negalima, nes rekonstrukcija atlikta pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles.
    Atleiskite kolega, bet taisyklės, net ir, hmmm... itin neapgalvotos, turi tarnauti žmogui.
    Per dvi dienas kamščiai ten padidėjo dvigubai.
    Kalvarijų gatvėje važiuojany pagal taisykles vienam kilometrui reikia valandos - Kuro aparatūros sankryžoje per ciklą pravažiuoja tik 3-4 mašinos.
    Kamščiai ryte Ozo gatvėje dabar ne iki Akropolio, o jau iki pat Justiniškių.

    Tuo konkrečiu atveju dėl sukimo į dešinę sunkiai paaiškinama, kodėl negalima sukti į dešinę, kai mašinos suka iš Kalvarijų gatvės į kairę Šiaurės miestelio link.
    Turbūt po kurio laiko bus padarytas projektas, atsiras dar viena sekcija į dešinę.
    Bet tai neišspręs dviejų papildomų raudonos spalvos ciklų važiuojant nuo Baltupių pusės .

    Jei buvo duotas leidimas statyti Lidl parduotuvę prie sankryžos, tai ir reikėlo palikti esamus dešiniuosius posūkius. Tuomet būtų natūralus "catchment area" - parduotuvę lankytų tik skandalingųjų bendrabučių gyventojai.
    Dabar sujauktas visas eismas ir visa šiaurinė miesto dalis ir Šaiurės miestelis yra įkalinti.

    Situacijos absurdas yra tame, kad Ogmios centras už savo pinigus prapaltino dvi sankryžas (Tuskulėnų - Apkasų ir Žirmūnų - Minties). Savivaldybė labai savotiškai atsidėkojo sugadindama visam rajonui kalėdinį biznį.
    Kol kas galima tik patarti bent kalėdinės karštinės metu be būtino reikalo per tą vietą nevažiuoti į Šiaurės miestelį, o į Akropolį - per Kalvarijų gatvę.

    Comment


      Parašė Romas
      Atleiskite kolega, bet taisyklės, net ir, hmmm... itin neapgalvotos , turi tarnauti žmogui.
      Per dvi dienas kamščiai ten padidėjo dvigubai

      Tuo konkrečiu atveju dėl sukimo į dešinę sunkiai paaiškinama, kodėl negalima sukti į dešinę, kai mašinos suka iš Kalvarijų gatvės į kairę Šiaurės miestelio link.
      Turbūt po kurio laiko bus padarytas projektas, atsiras dar viena sekcija į dešinę.
      Bet tai neišspręs dviejų papildomų raudonos spalvos ciklų važiuojant nuo Baltupių pusės Kalvarijų gatve - per ciklą pravažiuoaj tik 3-4 mašinos.
      Kamščiai ryte Ozo gatvėj dabar ne iki Akropolio o iki Justiniškių.

      Jei buvo duotas leidimas statyti Lidl parduotuvę prie sankryžos, tai ir reikėlo palikti esamus dešinįuosisu paūkius. Tuomet būtų natūralus "catchment area" - parduotuvę lankytų tik skandalingųjų bendrabučių gyventojai.
      Dabar sujauktas visas eismas ir visa šiaurinė miesto dalis ir Šaiurės miestelis yra įkalinti.

      Situacijos absurdas yra tame, kad Ogmios centras už savo pinigus prapaltino dvi sankryžas (Tuskulėnų - Apkasų ir Žirmūnų - Minties). Savivaldybė labai savotiškai atsidėkojo sugadindama visam rajonui kalėdinį biznį.
      Kol kas galima tik patarti bent kalėdinės karštinės metu be būtino reikalo per tą vietą nevažiuoti į Šiaurės miestelį, o į Akropolį - per Kalvarijų gatvę.
      Emocijas ir neviltis į šalį. Kadangi nemačiau sankryžos, man įdomu, kaip išdėstytos fazės ir šviesoforai su / be rodyklių. Esu matęs ne vieną sankryžą, kai pradžioje užsikemša gatvės, bet tam reguliuojami fazių laikai arba, esant reikalui, koreguojamos fazės.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        /\
        Gerbiamasai, atvažiuokite į tą vietą ryte arba vakare ir tuomet komentuokite.
        Jūsų angažuota pozicija dėl žalių rodyklių naikinimo išsakyta daug kartų. Tuščiai kartotis nebūtina.
        Tegul kalba faktai.
        Faktai tokie, kad kažkas neprotingai sudėliojo fazes ir / arba jų laikus. Dėl to aš ir klausiu, kokios numatytos fazės.

        Comment


          Su tuo žalios rodyklės panaikinimu tai visiem problemų pridarė kažkas. Įdomu kam būna saugu, kai per perėja niekas neina, o didžiausia eilė automobilių vistiek turi stovėti.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Faktai tokie, kad kažkas neprotingai sudėliojo fazes ir / arba jų laikus.
            Eilinį kartą. Atrodo, kad įrengiant naujas sankryžas yra taikoma tokia praktika, kai pirmiausia ji įrengiama su "random" fazėmis, o tik tada pradedama galvoti apie atskiras fazes ir jų laikus. Šiauliai su Pramonės/Išradėjų g. sankryža puikiausias pavyzdys. Negi nėra daromi jokie skaičiavimai dar prieš rekonstruojant sankryžą...

            Comment


              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
              Eilinį kartą. Atrodo, kad įrengiant naujas sankryžas yra taikoma tokia praktika, kai pirmiausia ji įrengiama su "random" fazėmis, o tik tada pradedama galvoti apie atskiras fazes ir jų laikus. Šiauliai su Pramonės/Išradėjų g. sankryža puikiausias pavyzdys. Negi nėra daromi jokie skaičiavimai dar prieš rekonstruojant sankryžą...
              Galim ir vienintelę naują sankryžą Panevėžy pridėt

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Dabartinė Lukšio - Kalvarijų sankryža - kompleksinio absurdo pavyzdys.
                Be visų įmanomų nesąmonių panaikinta žalia rodyklė sukant iš Lukšio į dešinę link Kalvarijų / Ozo g. sankryžos
                Sėdi kamščiuose visas Šiaurės miestelis ir jo lankytojai...

                Stebėtina, kad ten įsikūrusios įmonės nieko neadaro savivaldybei už tokią kalėdinę dovanėlę.
                Nustokit bliauti dėl tų žalių rodyklių, kuo greičiau jų neliks tuo mažiau chaoso bus, o kamščiai formuojasi nes kas trečias važiuoja kaip nori, užkimšinėja, užlindinėja, jau senai buvo sakyta. Jei visi pradėtų važiuoti tvarkingai tai ir kamščių mažiau būtų.

                Comment


                  Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                  Nustokit bliauti dėl tų žalių rodyklių, kuo greičiau jų neliks tuo mažiau chaoso bus
                  Atvirkščiai - lentelės mažina kamščius.

                  Comment


                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                    Eilinį kartą. Atrodo, kad įrengiant naujas sankryžas yra taikoma tokia praktika, kai pirmiausia ji įrengiama su "random" fazėmis, o tik tada pradedama galvoti apie atskiras fazes ir jų laikus. Šiauliai su Pramonės/Išradėjų g. sankryža puikiausias pavyzdys. Negi nėra daromi jokie skaičiavimai dar prieš rekonstruojant sankryžą...
                    Su modeliavimu Lietuvoje sunkus atvejis... Bet lentelės su žaliomis rodyklėmis padarė meškos paslaugą. Vietoje to, kad būtų numatytos tinkamos fazės, probleminiam dešiniajam posūkiui numatydavo lenteles ir nesukdavo sau galvos. Dabar kai reikia pradėt mąstyt, pasirodo, tai yra didžiausia problema. Primenu, kad lentelės su žaliomis rodyklėmis iš pat pradžių buvo numatytos reguliuoti eismą neintensyviose sankryžose. O gavosi taip, kad tinginiai valdininkai ir projektuotojai jas kabindavo intensyvaus eismo sankryžose vietoje to, kad tinkamai sudėliotų fazes.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      /\ Prašom apsilankyti vietoje.
                      Romui ir kitiems, kurie kaltina dsanto, toks vaizdas, kad dsanto susisiekimo ministras, kad turi kiekvienos sankryžos problemas spręsti? Jeigu gyvenate vilniuje ir kažkuri tai sankryža jums sukelia "keturių valandų" problemas per dieną, gal būtumėt malonus ir sugaišdami kamštyje bent valandą ir forume aprašytumėte tiksliai kas ir kaip veikia, o gal net ir išvadas padarytumėte, ką reikia tobulinti. Kreiptis galite dar ir tiesiai į atsakingas tarnybas, kad nesugeba normaliai suprojektuoti ir sumodeliuoti šviesoforų ir eismo judėjimo.

                      Baltos lentelės su žalia rodykle dėl dviprasmiškumo turi būti kuo greičiau panaikintos. Pabūkite pėsčiuoju, tada suprasite. Yra aišku išskirtinių atvejų, kai pėsčiųjų nėra, tada tiesiog turi būti įrengta papildoma sekcija.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                        Baltos lentelės su žalia rodykle dėl dviprasmiškumo turi būti kuo greičiau panaikintos. Pabūkite pėsčiuoju, tada suprasite.
                        Aš kaskart į darbą einu per kelias sankryžas su lentele - jokių problemų man nebuvo.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Diskusiją Dėl Kalvarijų - Lukšio g. sankryžos siūlau perkelti į temą apie naują šviesoforų įrengimo tvarką. Spūsčių priežastis Lukšio g. ne lentelėje, o netinkamai sudėliotose fazėse.
                          Kadangi problemų mazgas sukurtas ilgam, turbūt medžiagos apie tą LIDL sankryžą užteks atskirai temai (aišku, kartu su Kuro aparatūros sankryža):

                          [VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose
                          Paskutinis taisė Romas; 2014.12.15, 22:28. Priežastis: Priridėta nuoroda į naują temą

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Diskusiją Dėl Kalvarijų - Lukšio g. sankryžos siūlau perkelti į temą apie naują šviesoforų įrengimo tvarką. Spūsčių priežastis Lukšio g. ne lentelėje, o netinkamai sudėliotose fazėse.

                            Pirma blogybė, kad dėl parduotuvės atsiranda 4 fazė. Be abejo, ir nauja reguliuojama pėsčiųjų perėja per Kalvarijų gatvę neprideda eismo pralaidumo, bet čia turbūt jau sutarta su prekybos centru dėl pėsčiųjų saugumo ir patogumo (Kaune Šiaurės pr. irgi atsiras reguliuojama pėsčiųjų perėja ties Lidl, nors už 100-200 m yra sankryža). Kairiojo posūkio į Lidlą irgi jie neatsisakys. Čia ir aš turiu klausimą - kaip į jį patekti - apsisukti Ozo - Kalvarijų - Kareivių sankryžoje ir ten dar padidinti spūstis?

                            Siūlau tokias važiavimo kryptis ir fazes:

                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas
                            Ar yra teisinga ir leistina įrengti taip sankryžas, kad pėstiesiems dega žalias žmogeliukas, o važiuojantys gali kirsti pėsčiųjų ėjimo zoną? Aš visad maniau, kad žalias žmogeliukas, skirtingai nuo žalio mažesnio dydžio šviesoforo, reiškia SAUGŲ važiuojamosios dalies kirtimą, kurios tuo metu negali kirsti automobilių srautas.
                            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                            Comment


                              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                              Ar yra teisinga ir leistina įrengti taip sankryžas, kad pėstiesiems dega žalias žmogeliukas, o važiuojantys gali kirsti pėsčiųjų ėjimo zoną? Aš visad maniau, kad žalias žmogeliukas, skirtingai nuo žalio mažesnio dydžio šviesoforo, reiškia SAUGŲ važiuojamosios dalies kirtimą, kurios tuo metu negali kirsti automobilių srautas.
                              Kadangi tai nesusiję su tema, atsakymą žr. temoje apie šviesoforus:

                              http://www.miestai.net/forumas/showt...258#post848258

                              Comment


                                Šis straipsnis ir video puikiausiai iliustruoja, kokias konfliktines situacijas iššaukia papildoma lentelė, su žalia rodykle.

                                Pavyzdys konfliktinės situacijos, dėl papildomos lentelės

                                Comment


                                  /\ Jooo, kai visada "kaltos lentelės, slidus kelias, mašinos iš kelių sudurtos" ir panašiai, bet tik jokiu būdu ne pats žmogus. Idiotas už vairo ir tiek, o ne lentelė kalta. Man kažkada taip naglai užkirto priekį du pacukai sukant į kairę, kad net nesupratau, kaip į šoną nekirtau, ir ką? Kaltas leidžiamas posūkis į kairę?


                                  Čia irgi, kaip suprantu, buvo kalta lentelė ir žiedas, kad privertė vairuotoją tokias nesąmones išdarinėt (pataisyta nuorodoa)
                                  Paskutinis taisė Egiuxz; 2014.12.16, 14:58.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    /\ Jooo, kai visada "kaltos lentelės, slidus kelias, mašinos iš kelių sudurtos" ir panašiai, bet tik jokiu būdu ne pats žmogus. Idiotas už vairo ir tiek, o ne lentelė kalta. Man kažkada taip naglai užkirto priekį du pacukai sukant į kairę, kad net nesupratau, kaip į šoną nekirtau, ir ką? Kaltas leidžiamas posūkis į kairę?


                                    Čia irgi, kaip suprantu, buvo kalta lentelė ir žiedas, kad privertė vairuotoją tokias nesąmones išdarinėt
                                    Youtube video
                                    "Šis vaizdo įrašas negalimas jūsų šalyje."
                                    Čia kaip suprantu Panevėžys ir Vilnius jau skirtingose valstybėse atsidūrė?

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      "Šis vaizdo įrašas negalimas jūsų šalyje."
                                      Čia kaip suprantu Panevėžys ir Vilnius jau skirtingose valstybėse atsidūrė?
                                      Jūsų vaizdo įraše gali būti trečiajai šaliai priklausančios muzikos.
                                      Jei norite išgirsti atitinkamą muziką, paleiskite vaizdo įrašą dešinėje. Vaizdo įrašas bus paleistas nuo tos vietos, kur nustatytas atitinkamas turinys.
                                      Vaizdo įrašas užblokuotas keliose šalyse.
                                      Išsami informacija apie autorių teises:

                                      "Pitbull & Ne-Yo-Time Of Our Lives", garso įrašymas administruoja: 0:20
                                      SME


                                      Tuoj perkelsiu iš naujo.

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        /\ Jooo, kai visada "kaltos lentelės, slidus kelias, mašinos iš kelių sudurtos" ir panašiai, bet tik jokiu būdu ne pats žmogus. Idiotas už vairo ir tiek, o ne lentelė kalta. Man kažkada taip naglai užkirto priekį du pacukai sukant į kairę, kad net nesupratau, kaip į šoną nekirtau, ir ką? Kaltas leidžiamas posūkis į kairę?


                                        Čia irgi, kaip suprantu, buvo kalta lentelė ir žiedas, kad privertė vairuotoją tokias nesąmones išdarinėt (pataisyta nuorodoa)
                                        Youtube video
                                        Taip, lentelės buvimas sudarė sąlygas įvykti tokiai situacijai.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Taip, lentelės buvimas sudarė sąlygas įvykti tokiai situacijai.
                                          Ir žiedas sudarė sąlygas rodyt kairį posūkį sukant ratu, ir mašina taisyta sudarė sąlygas užsimušt įskridus į medį, ir poliklinika sudarė sąlygas, kad debilai į gatves važiuotų, ir moteris sudarė sąlygas būt išprievartauta... Žodžių, gyvenk ir žvenk, kai viskam sąlygos sudaromos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X