Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Niekas neskaičiuoja, pvz.: anksčiau numirusių dėl oro užterštumo, nes to nesimato
    Taip pat greitosios ir gaisrinės stovi kamščiuose.

    Comment


      Ar tikrai jau ten tokie neapsakomi kamščiai vien dėl tos lentelės pasukti iš Laisvės pr. į Narbuto g. centro kryptimi? Aš tuo netikiu, kaip netikiu ir tuo, kad kažkam kelionė pailgės visa valanda.
      Nuotrauka straipsnyje išvis ne į temą - popietinio piko metu tikrai nėra tiek daug norinčių iš centro per Lazdynus, Karoliniškes vėl grįžti į centrą.
      Paskutinis taisė Mettal; 2014.11.04, 12:49.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Ar tikrai jau ten tokie neapsakomi kamščiai vien dėl tos lentelės pasukti iš Laisvės pr. į Narbuto g. centro kryptimi? Aš tuo netikiu, kaip netikiu ir tuo, kad kažkam kelionė pailgės visa valanda.
        Nuotrauka straipsnyje išvis ne į temą - popietinio piko metu tikrai nėra tiek daug norinčių iš centro per Lazdynus, Karoliniškes vėl grįžti į centrą.
        Nuotrauka paimta iš tų laikų, kai dar nebuvo atidarytas aplinkkelis ir vienintelis kelias buvo Laisvės pr.
        O dėl pačios lentelės - 100 proc. sutinku su jos panaikinimu. Pats pro ten važiuoju beveik kiekvieną dieną ir matau, kokia pavojinga ji yra. Tikriausiai nemačiau nė vieno sustojančio prie stop linijos. Dažniausiai visi važiuoja ~60 km/h greičiu. Pirma juosta skirta visuomeniniam transportui, tad ir matomumas gali būti stipriai apribotas ir ten jei dar nenutiko, tai tikrai pastoviai gresia nutikti nelaimė.
        Kitas dalykas, kad būtina sureguliuoti šviesoforo ciklus, kad ilgiau veiktų. Tikiuosi, kad tai ir bus padaryta ištyrus, kokie srautai kuriuo metu ten suka.

        Comment


          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
          Tikriausiai nemačiau nė vieno sustojančio prie stop linijos. Dažniausiai visi važiuoja ~60 km/h greičiu...
          Nesuprantu, kas tie visi. Aš asmeniškai mieste stodavau prieš žalias rodykles ir iki pakeitimų. Reikalavimas, esant judėjimui, toks buvo KET visada. Nebent priemesčio sankryžose, kur eismo nėra ir matomumas geras.
          Dar kartą kartoju, kad kol mieste nebus gaudomi pažeidėjai, nelaimingi atsitikimai kartosis nepaisant jokių stebuklingų pakeitimų.
          P.S. Vakar vėl debilas su Passatu Tūkstantmečio-Oslo g. laviruodamas lėkė apie 100-110 km/h greičiu (ir tai esant intensyviam eismui ~18 val.)
          P.S.S.mieste dauguma greičio matuoklių neveikia, o fariziejams - dzin.

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Ar tikrai jau ten tokie neapsakomi kamščiai vien dėl tos lentelės pasukti iš Laisvės pr. į Narbuto g. centro kryptimi? Aš tuo netikiu, kaip netikiu ir tuo, kad kažkam kelionė pailgės visa valanda.
            Tikrai taip - kamščiai dideli. Čia taip šiandien sutapo, kad ne tik lentelė išmetė, bet ir aplinkkelyje įvyko avarija, visas srautas nuvažiavo į Laisvės prospektą ir įvyko tas, kas įvyko.
            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
            Kitas dalykas, kad būtina sureguliuoti šviesoforo ciklus, kad ilgiau veiktų. Tikiuosi, kad tai ir bus padaryta ištyrus, kokie srautai kuriuo metu ten suka.
            O prieš įvedant naują tvarką to negalima buvo padaryti?

            Comment


              Laisvės pr./T. Narbuto sankryžoje lengvai galima suderinti fazes, kad nekiltų problemų, nes sankryža taip ir buvo projektuota, kad srautai nesikirstų.
              Kol buvo lentelė, dešinys posūkis centro link, nors ir turi atskirą šviesoforą, veikė sinchroniškai su šviesoforu važiuojantiems tiesiai Laisvės pr. Iš Pilaitės pr. pusės įrengta sekcija sukantiems kairėn, kad srautas nesikirstų su sukančiais centro link, tačiau irgi faktiškai buvo nenaudojama (kaip nuotraukoje). Šiek tiek pakoregavus fazes, kamščių problema kaipmat dingtų.

              Comment


                Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                Laisvės pr./T. Narbuto sankryžoje lengvai galima suderinti fazes, kad nekiltų problemų, nes sankryža taip ir buvo projektuota, kad srautai nesikirstų.
                Kol buvo lentelė, dešinys posūkis centro link, nors ir turi atskirą šviesoforą, veikė sinchroniškai su šviesoforu važiuojantiems tiesiai Laisvės pr. Iš Pilaitės pr. pusės įrengta sekcija sukantiems kairėn, kad srautas nesikirstų su sukančiais centro link, tačiau irgi faktiškai buvo nenaudojama (kaip nuotraukoje). Šiek tiek pakoregavus fazes, kamščių problema kaipmat dingtų.
                Atvaizdas
                Ir gautusi dar didesnis bardakas. Vietoj vienos uzsikimsusios gatves, stovetu visos kriptis.
                Bet ziurint i paskutinius priimtus istatymus tai tokia yra valdzios strategija.

                Comment


                  idomu

                  Pastebėjau, kad naikinamos žalios rodyklės, ko pasekoje tiesiog kamščiai tampa nervų bandimo palygonu. O tai kas bus, kai prasidės 3 etapas aplinkelio statyba.

                  Comment


                    Parašė trolyno Rodyti pranešimą
                    Pastebėjau, kad naikinamos žalios rodyklės, ko pasekoje tiesiog kamščiai tampa nervų bandimo palygonu. O tai kas bus, kai prasidės 3 etapas aplinkelio statyba.
                    Gal galima pavyzdžių kur pastaruoju metu išaugo kamščiai dėl panaikintų rodyklių ?

                    Comment


                      Rygos gatvė

                      Rygos gatvė link Justiniškių gatvės apie 5 vakaro, na tiesiog .....
                      O dar ir Rimi sankryža atsiras. Ar nevertėtu centrikams užmaut pareigą, praplėsti ir gatvelę Rygos, padidėtu pralaidumas. Nes priešingu atvejų užkimš Rgos/Taikos (pradžios) gatvės sankryžą.

                      Comment


                        Parašė rat
                        Taigi gerai, kad naikina, ar ne? Taigi tūkstančiai šimtai žūva Vilniaus gatvėse. Ir viskas per tas žalias rodykles...
                        saugumo sumetimais aš pritariu naikinimui žaliukų./ Bet tada reikia platin gatveles, keisti jų paskirtį. Autoparkas tik didėja, o gatvelės kaip ir sovietmečio palikimas gaunasi? Arba reikia galvot apie daugiaaukštes stovėjimo aikšteles dar. O ne tik šviesoforą imaut į sankryžą.

                        Comment


                          Parašė trolyno Rodyti pranešimą
                          saugumo sumetimais aš pritariu naikinimui žaliukų./ Bet tada reikia platin gatveles, keisti jų paskirtį. Autoparkas tik didėja, o gatvelės kaip ir sovietmečio palikimas gaunasi? Arba reikia galvot apie daugiaaukštes stovėjimo aikšteles dar. O ne tik šviesoforą imaut į sankryžą.
                          Arba dar yra išeitis, uždraust važinėt mašinomis - šiaurės korėjos įvaizdį sukurt

                          Nėra automobilio - nėra bėdų.

                          Comment


                            Parašė trolyno Rodyti pranešimą
                            Rygos gatvė link Justiniškių gatvės apie 5 vakaro, na tiesiog .....
                            O dar ir Rimi sankryža atsiras. Ar nevertėtu centrikams užmaut pareigą, praplėsti ir gatvelę Rygos, padidėtu pralaidumas. Nes priešingu atvejų užkimš Rgos/Taikos (pradžios) gatvės sankryžą.
                            Rygos g. ir taip neišnaudojamas visas pralaidumas, nes 1 juosta visada užstatyta mašinomis. Tas pats ir Justiniškių g. tarp Rygos ir Taikos g. Nors ženklai pakabinti - absoliučiai visiems dzin.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Rygos g. ir taip neišnaudojamas visas pralaidumas, nes 1 juosta visada užstatyta mašinomis. Tas pats ir Justiniškių g. tarp Rygos ir Taikos g. Nors ženklai pakabinti - absoliučiai visiems dzin.
                              taip, Taikos 162a maxima, yra ženklas draudžiantis statyt auto kelio krašte, deja, policija regis nelabai ka mato, ar kaip? nes tenka įvažiuoti į priešpriešinį eismo pusę.Kaip ir kaltas be kaltės esu?

                              O kur tada parkuot savo geležinį žirgą, ar nemetas keisti tas sanitarines normas? Esant tokiems dalykams, reikia tada kurt požemines aikšteles, bet tam reikia komunikacijas keist. o Tai juk kainuoja. Arba duodam visiems po paspirtuką ir pirmyn

                              Nes viešasis transportas niekaip nepasiūlis Jūms alternatyvos, kol neišguls viso seno šlamšto, o vietoj jo atsiras 100 procentinis naujas viešasis tr. Bet tam reikia arba lėšų, ko ES tikrai neduos, arba įvest privalomą mokesti vilniečiui, po10 litų kas mėnesi, juk mes "pripratom" prie kylančių kainų,kaip galvojat bendraparapijiečiai?...
                              Pora metelių ir vilniečiai galės nors ir gondolomis skraidyt....
                              Paskutinis taisė trolyno; 2014.11.17, 23:53.

                              Comment


                                Ko gero, visiems dzin kelių metų senumo autobusai važinėja. Svarbiau, kad laiku ir vietoje stotų ir bomžiukai nemiegotų.

                                Comment


                                  Rygos sankryžoje sukant link Justiniškių ir aš pastebėjau, kad susidaro nenormali situacija - kai tau žalia turi praleisti einančius pėsčiuosius (o jų nemažas srautas) praleidi pėsčiuosius, pražiuoja pora mašinu ir vėl lauki kito žalio.

                                  Comment


                                    Tai dabar del tos lenteles kamstis prasideda jau Justiniskiu g. - Sesuoliu g. sankryzuoje.

                                    Comment


                                      Ziurint koks ten sviesoforas irengtas ar paprastas ar posukiui I kaire su rodykle. Jei su rodykle tai jie tures praleist sukancius I desine (desines rankos taisikle), bet jei irengtas paprastas tada jie turetu pirmenybe pries sukancius I desine.

                                      Comment


                                        Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

                                        Šiandien įjungė tą nelaimingą šviesoforą prie Kalvarijų / Lukšio sankryžos Lidlio.
                                        Katastrofa. Viskas užkimšta.
                                        Nuo Kalvarijų gatvės ryte per vieną ciklą pravažiuoja 3-4 mašinos. 1 km srautas į miesto pusę iki tos sankryžos važiuoja apie 40 minučių.

                                        Vietoj Lidl ten reikėjo daryti sankryžos platinimą. Bet...

                                        Dabartinė Lukšio - Kalvarijų sankryža - kompleksinio absurdo pavyzdys.
                                        Be visų įmanomų nesąmonių panaikinta žalia rodyklė sukant iš Lukšio į dešinę link Kalvarijų / Ozo g. sankryžos
                                        Sėdi kamščiuose visas Šiaurės miestelis ir jo lankytojai...

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Dabartinė Lukšio - Kalvarijų sankryža - kompleksinio absurdo pavyzdys.
                                          Be visų įmanomų nesąmonių panaikinta žalia rodyklė sukant iš Lukšio į dešinę link Kalvarijų / Ozo g. sankryžos
                                          Sėdi kamščiuose visas Šiaurės miestelis ir jo lankytojai...

                                          Stebėtina, kad ten įsikūrusios įmonės nieko neadaro savivladybei už tokią kalėdinę dovanėlę.
                                          Lentelė ten negalima, nes rekonstrukcija atlikta pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. O kokie būtų pasiūlymai savivaldybei? Kokie sprendimo būdai be lentelės?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X