Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Baudos ir baudos balai glaudžiai susiję su tikimybę įkliūti kontroliuojantiems pareigūnams. Realybė tokia, kad policija nėra pajėgi užtikrinti reikiamo lygio pažeidimų kontrolės. Reidai daromi, bet reidai tik lašas jūroje. Viskas prasideda nuo kasdienių smulkių pažeidimų. Ir tai susiję ne tik su lakstymų ar chuliganišku vairavimu. Tiesiog yra žmonių, kurie nesukurti vairavimui ir tai jiems sunkokai sekasi. Egzaminus pasistengę jie išlaikys net periodiškai perlaikant ir vis tiek važinės ne visiškai užtikrintai.
    Žmonių neužprogramuosi, kad jie viską darytu tiksliai kaip laikrodis, todėl ir žmogiškojo faktoriaus eliminuoti neišeis.
    Nu tai jei nesukurti, daro pažeidimus, padėk teises, o jei vis tiek važinėji - keliauji muilo nuo grindų pakelinėt. Kažkodėl maximose, kur nieko sudėtingo nėra, šitaip nesicackina, kaip cackinasi tokiose pavojingose veiklose, kaip vairavimas.

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Tik su baudos balais jau tik nereikia, nes pvž pėstieji patys lenda po ratais , pamato automobilį ir žengia į gatvę. Pats vairuoju ir žinau ką šneku. Kažkodėl apie pėščiuosius visada gerai. O su ta žalia rodyklę palaikau tik iš dalies.
    Baudos baldų ir dar kaip reikia, kai turi būt ekstrasensu ir nuspėt kur koks runkelis suks, važiuos, praleis tave ar ne, ir t.t. O dėl pėsčiųjų, tai negi sunku vieną kartą gyvenime registratorių pasislėpt mašinoj ir apie kamikadzes pamiršt?

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Nu tai jei nesukurti, daro pažeidimus, padėk teises, o jei vis tiek važinėji - keliauji muilo nuo grindų pakelinėt. Kažkodėl maximose, kur nieko sudėtingo nėra, šitaip nesicackina, kaip cackinasi tokiose pavojingose veiklose, kaip vairavimas.



      Baudos baldų ir dar kaip reikia, kai turi būt ekstrasensu ir nuspėt kur koks runkelis suks, važiuos, praleis tave ar ne, ir t.t. O dėl pėsčiųjų, tai negi sunku vieną kartą gyvenime registratorių pasislėpt mašinoj ir apie kamikadzes pamiršt?
      Nuo sausio 1 d. padidės baudos, tai visi "lentelininkai", kurie savaip interpretuoja naujas KET, rizikuos didesnėm sumom:

      Primename, kad nuo sausio 1 d. didės bauda už važiavimą esant draudžiamam šviesoforo signalui arba reguliuotojo gestui bei nesustojimą prieš pėsčiųjų perėją, kai to reikalauja taisyklės. Už šiuos pažeidimus vairuotojams grės bauda nuo 28 iki 86 eurų (nuo 97 iki 297 Lt) arba teisės vairuoti transporto priemones atėmimas nuo vieno iki šešių mėnesių.

      Šiuo metu nustatyta piniginė bauda yra mažesnė – nuo 100 iki 200 litų.
      http://auto.lrytas.lt/-1413814055141...baud%C4%85.htm

      Comment


        http://www.sekunde.lt/panevezyje/pri...tytas-chaosas/

        Prie šviesoforo – nematytas chaosas

        Molainių ir Projektuotojų g. sankryžoje įrengus šviesoforą, panevėžiečiai pajuto, kad išties gyvena didmiestyje. Anksčiau greitai ir lengvai pervažiuodavę sankryžą dabar vairuotojai širsta piko valandomis patenkantys į kartais net iki kilometro nusidriekiančias eiles.

        Sulaukė spūsčių

        Savivaldybė ramina, esą nepatogumai tik laikini – eismo srautus sumažins vėliausiai iki lapkričio vidurio atidaryti numatyta V. Alanto g. Vis dėlto policija perspėja net ir tuomet vairuotojams apsišarvuoti kantrybe. Mat užbaigti V. Alanto g. skubėjusi Savivaldybė nesugebėjo net policijos mygiama praplatinti siaurutės ir dar šalikelėje pastatytais automobiliais užkimštos Projektuotojų gatvės.

        Tankiausiai apgyvendinto mikrorajono galvos skausmu tapusi gatvė valdininkams atrodo menkesnė problema nei kur kas mažiau naudojamas pėsčiųjų tiltas per Nevėžį. Jam remontuoti Savivaldybė jau kitąmet planuoja išleisti apie 2,5 mln. Lt. Daugiau nei neapibrėžtos ateities planuose numatytai Projektuotojų g. rekonstrukcijai.



        Vargas vairuotojams

        Daugiabučių ties Molainių ir Projektuotojų g. sankryža nedirbantys gyventojai turi naują pramogą – rytais prieš aštuntą ir po darbo valandų pro langus stebėti tiesioginį realybės šou gatvėje. Prieš savaitę eismą reguliuoti pradėjus šviesoforui, sankryža tapo sunkiausiai pervažiuojama Panevėžyje.

        „Chaosas, kokio nematėme, gatvėje ir kiemuose“, – patobulinimą įvertino priešais sankryžą gyvenantis Nerijus Savičius.

        Anot jo, jau visą savaitę darbo diena prasideda nuo automobilių spūsčių. Vien iš daugiabučio kiemo išvažiuoti gali užtrukti keliolika minučių ar netgi ilgiau.

        „Vienu išvažiavimu į Molainių g. naudojasi septyni daugiabučiai. Mikrorajonas nėra senas, čia daugiausia darbingo amžiaus žmonių, rytais visiems reikia į darbą. Gerai, jei kultūringas vairuotojas praleidžia į Molainių g., o jei ne – stovėsi ir stovėsi, kol iš kiemo pajudėsi“, – piktinosi N. Savičius.

        Iš kiemo jam tenka sukti į kairę ir, Nerijaus nuomone, tik laiko klausimas, kada į šoną trenksis iš dešinės.

        „Per spūstį pamatyti, kas dešinėje, neįmanoma. Apie kokį eismo saugumą dar kalbama?!“ – stebisi panevėžietis.



        Žalio signalo nesulaukė

        Kol nebuvo šviesoforo, Molainių ir Projektuotojų gatvėse spūsčių niekas nėra matęs. Dabar rytais automobilių eilės tęsiasi net iki „Diemedžio“ darželio, esančio už maždaug 500 metrų nuo sankryžos, o kartais automobiliai jau stringa ir už kilometro, ties prekybos centru Projektuotojų g.

        Anot N. Savičiaus, didžiausia eilė susidaro pirmojoje eismo juostoje, nes prie šviesoforo nėra rodyklės, leidžiančios sankryžoje sukti į dešinę. Vairuotojas įvertino, kad į dešinę suka maždaug 70 proc. automobilių.

        „Žiedinė sankryža čia būtų labiausiai tikusi. Argi taip sunku būtų buvę tokią įrengti tiesiant V. Alanto gatvę?“ – stebėjosi panevėžietis.

        Molainių g. gyvenanti Vida Navašinskienė prie šviesoforo reguliuojamos sankryžos pateko į kuriozinę situaciją. Į sodą dviračiu susiruošusi moteris pasakoja žalio signalo laukusi net dešimt minučių, kol, netekusi kantrybės, nuvažiavusi iki nereguliuojamos perėjos ramiai kirto gatvę.

        „Kol nebuvo šviesoforo, jokių problemų neturėjome. Dabar eilės, kiek akys mato“, – nauja tvarka stebina V. Navašinskienę.



        Policijos reikalavimų nepaisė

        Šviesoforu pradėta reguliuoti Molainių ir Projektuotojų g. sankryža piktina vairuotojus, bet nepatinka ir pareigūnams.

        Panevėžio kelių policijos biuro viršininkas Virgilijus Mačėnas sutinka, kad šviesoforas šioje vietoje būtinas, nes jau netrukus atidarius V. Alanto g., iš Molainių g. galo nebebūtų įmanoma nei įvažiuoti, nei išvažiuoti.

        Spūstyse stringantiems vairuotojams pareigūnas siūlo pamiršti jų taip pageidaujamą žalią rodyklę į dešinę. Pasak V. Mačėno, prie naujojo šviesoforo tokios nėra, bet ir nebus įrengta – iki 2020-ųjų žalių rodyklių neliks visoje Europos Sąjungoje.

        V. Mačėnas ramina, kad atidaryta V. Alanto g. sumažins spūstis, nes rytinė miesto dalis taps pasiekiama ne tik Molainių, bet ir naująja gatve.

        „Bet labai gerai nebus“, – perspėja V. Mačėnas.

        Tikėtis, kad grūsčių neliks, anot pareigūno, beprasmiška, kol nebus praplatinta Projektuotojų g. Tokios rekonstrukcijos Panevėžio policijos pareigūnai jau seniai reikalauja Savivaldybės. Valdininkams policija netgi buvo iškėlusi sąlygą, kad V. Alanto g. tiesimo ir Projektuotojų g. platinimo darbai turi būti užbaigti vienu metu.

        „Jei trumpą antklodę užtempsi ant galvos, šals kojos“, – būtinybę rekonstruoti Projektuotojų g. Savivaldybei įrodinėjo V. Mačėnas.

        Dabar ši dviejų eismo juostų gatvė net ir ne piko valandomis vairuotojams yra tikras išbandymas. Dėl vienoje juostoje sustatytų automobilių antrąja prasilenkti sudėtinga net lengvosioms mašinoms, o tarp jų įsimaišius autobusui eismas stabdomas.

        Tačiau Panevėžio valdžios rūmuose ne tik nebuvo išgirstas policijos balsas, bet dargi patys pareigūnai įsprausti į kampą. Projektuotojų g. nė nepradėjusi platinti Savivaldybė užbaigė V. Alanto g. ir, pasak V. Mačėno, policijai neliko nieko kito, kaip sutikti, kad šioji būtų pradėta eksploatuoti.



        Tiltas svarbiau nei užkimšta gatvė

        Savivaldybės vadovai teisinasi policijos reikalavimo neįvykdę dėl lėšų stokos.

        Skaičiuojama, kad Projektuotojų g. platinimas kainuotų apie porą milijonų. Netgi tokia suma eismo saugumui valdininkams atrodo didelė.

        Nors jau yra parengtas gatvės rekonstrukcijos techninis projektas ir netgi įvykę viešieji pirkimai, tačiau ar kitąmet Savivaldybė imsis darbo, vis tiek nežinia.

        Administracijos direktorės pavaduotojo Žydrūno Kvedaro teigimu, sudėjus iš Savivaldybės biudžeto ir Valstybinės kelių direkcijos skiriamas lėšas, Panevėžio gatvių priežiūrai tenka tik apie 5 mln. Lt per metus.

        „Jei pusę jų būtume išleidę vienai gatvei, visos kitos būtų likusios tokios, kokios buvo pavasarį“, – aiškino Ž. Kvedaras.

        Projektuotojų g. ruožui nuo Kniaudiškių iki Molainių g. rekonstruoti Savivaldybė Valstybinės kelių direkcijos prašo 2 mln. Lt. Tai yra vos mažiau nei pėsčiųjų tiltui per Nevėžį sutvarkyti. Šiam numatyta išleisti 2,5 mln. Lt. Savivaldybė skelbia tiltą remontuosianti jau kitąmet.

        Ar 2015 m. bus sutvarkyta ne tik vairuotojų, bet ir policijos kaip probleminė įvardijama gatvė, valdininkai tyli.



        Inga KONTRIMAVIČIŪTĖ

        2014-10-25 20:15
        Brangiausi yra tie pinigai, kuriuos reikia grąžinti.

        Comment


          Pradėjęs sukti prisiminiau apie naują taisyklę – kad privalau sustoti prieš atliekant posūkį – tad sustojau. Vaikai, galbūt pamanę, kad juos praleidžiu, ar pagalvoję, kad pražiopsojo žalią šviesoforo signalą, vienu metu su manimi pajudėjo į gatvės vidurį.
          Akimirksniu „kirtau“ per stabdžius, vienas berniukas atsirėmė delnu į variklio dangtį. Apmiriau. Vaikai grįžo ant šaligatvio, sukiodami pirštą prie smilkinio. Jei ne mažas greitis, būčiau sutraiškęs vaikus. Labai noriu sužinoti, kam man pasukti pirštą prie smilkinio, kas sugalvojo šį pavojingą ir beprasmišką įstatymą?

          http://www.delfi.lt/pilietis/naujien...#ixzz3HQeIuWIe
          Gal ir neblogai, kad dauguma vairuotojų ignoruoja naują taisyklę ir visiškai sustoja tik tada, kai iš ties tai yra reikalinga dėl eismo saugumo.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Gal ir neblogai, kad dauguma vairuotojų ignoruoja naują taisyklę ir visiškai sustoja tik tada, kai iš ties tai yra reikalinga dėl eismo saugumo.
            Tikrai, labai "gerai"! Bent įsivaizduoji, kokia situacija galėjo kilti su žioplais mokiniais, jei jis nebūtų sustojęs!

            Ir kuo čia dėtos naujos taisyklės? Jei yra sankryža be lentelės. Vairuotojas sustoja prie raudono ir po 1 s jam užsidega žalias ir jis vėl pradeda važiuoti. Tai prie ko čia žiopli pėstieji, kurie nežiūri į šviesoforą, kuris jiems dega raudonai?

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Tikrai, labai "gerai"! Bent įsivaizduoji, kokia situacija galėjo kilti su žioplais mokiniais, jei jis nebūtų sustojęs!

              Ir kuo čia dėtos naujos taisyklės? Jei yra sankryža be lentelės. Vairuotojas sustoja prie raudono ir po 1 s jam užsidega žalias ir jis vėl pradeda važiuoti. Tai prie ko čia žiopli pėstieji, kurie nežiūri į šviesoforą, kuris jiems dega raudonai?
              Čia eina kalba apie sankryžą su lentele ir tai, kad naujos taisyklės klaidina eismo dalyvius.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Čia eina kalba apie sankryžą su lentele ir tai, kad naujos taisyklės klaidina eismo dalyvius.
                Tai aš ir klausiu, kuo dėti taisyklių nesilaikantys pėstieji? Prie ko čia lentelė? Ir išvis kas čia nusprendė, kad mokiniai įžengė į gatvę dėl to, kad jis stabtelėjo? Tai pėstieji reguliuojamoje sankryžoje turi vadovautis šviesoforais, ar stabtelėjusiais vairuotojais? O jei ten nebūtų lentelės, jis vis tiek būtų turėjęs sustoti. Tai ir tokiu atveju mokiniai taip išeina būtų išėję į gatvę? Juk sankryžų be lentelės yra nemažai. Ar ten irgi pėstieji per raudoną eina į gatvę, jei automobilis, norintis sukti į dešinę, sustoja prie raudono?

                Kažkoks kvailys parašė nesąmoningą straipsnį, suversdamas bėdą naujoms taisyklėms, o atsiranda ir tokių, kurie jam pritaria. Be žodžių.

                Comment


                  Straipsnis idotiškas, bet taisyklė lygiai tiek pat idiotiška, kuri įvesta todėl, kad kai kurie vairuotojai nesilaiko taisyklių ir nepraleidžia pėsčiųjų, nors turėtų juos praleist, t. y. yra lygiaverčiai tiem pėstiesiems, kurie vaikšto per raudoną. Jei visi būtų sąmoningi tai nevaikščiotų per raudonas ir praleistų pėsčiuosius kai to reikia, nereiktų idiotiškų taisyklių ir nebūtų tokių kvailų straipsnių.

                  Comment


                    Parašė evil Rodyti pranešimą
                    Straipsnis idotiškas, bet taisyklė lygiai tiek pat idiotiška, kuri įvesta todėl, kad kai kurie vairuotojai nesilaiko taisyklių ir nepraleidžia pėsčiųjų, nors turėtų juos praleist, t. y. yra lygiaverčiai tiem pėstiesiems, kurie vaikšto per raudoną. Jei visi būtų sąmoningi tai nevaikščiotų per raudonas ir praleistų pėsčiuosius kai to reikia, nereiktų idiotiškų taisyklių ir nebūtų tokių kvailų straipsnių.
                    Taisyklė idiotiška tiem, kurie nenori sustoti. Jei mūsų pirmųjų lietuviškų KET ir pirmo lietuviško šviesoforų standarto autorius būtų numatęs įrengti ne tik lenteles, bet ir privalomą sustojimą, kaip tose šalyse, nuo kurių nukopijavo lentelę (jis žinojo tiek apie Vokietiją, tiek apie JAV - esu su juo bendravęs), tai šiandien nediskutuotume, kad ši KET naujovė yra idiotiška.

                    Comment


                      Paviešinsiu lentelės su žalia rodykle Lietuvoje autoriaus susirašinėjimą (2011 m.). Atkreipkite dėmesį į du dalykus - numatydamas lentelę jis žinojo apie JAV ir rytų Vokietiją, bet galvojo, kad Vokietjoje jų nebeliko. Ir antra - rengdamas KET jis galvojo, kad užteks KET punkto, nurodančio, jog užsidegus draudžiamam signalui, privaloma sustoti. Tad į punktą apie lenteles privalomo sustojimo jis neįtraukė. Taigi pirmų lietuviškų KET autoriaus mintis visgi buvo, kad sustoti reikia, todėl visiems burnojantiems, kad reikia sustoti, siūlau susimąstyti.

                      Aš: Dar Jūsų labai norėčiau paklausti, kai rengėte Kelių eismo taisykles, kaip buvo sugalvota įtraukti lentelę su žalia rodykle? Rusai jos neturi iki šiol, tuo metu turėjo tik vokiečiai. Ar pavyzdys buvo paimtas iš vokiečių?

                      KET ir LST 1405 autorius: Taip, paėmėme iš Honekerio Vokietijos, tuo metu, kai jos jau nebebuvo

                      Kaip padidinti reguliuojamų sankryžų pralaidumą rūpėjo jau seniai. Pavyzdžiui, žinojome, kad kai kuriose JAV valstijose leidžiama sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui, visiškai be jokių lentelių. Tačiau tai atrodė pernelyg revoliucinga, be to žinant mūsų vairuotojų kūrybiškumą, buvo baiminamasi, kad tai gali aplamai išugdyti vairuotojams jausmą nebereaguoti į raudoną šviesą.

                      Rytų Vokietijoje buvau matęs ir įsidėmėjęs lenteles su žaliomis rodyklėmis. Man pasirodė, kad tai racionalu.

                      Todėl, kai 1991 metų rudenį, netrukus po žinomo pučo žlugimo pradėjau rengti lietuviškas taisykles, nutariau surizikuoti.

                      Visą laiką baiminausi ar pasiteisins ir, ypač, dėl galimų neigiamų pasekmių. Tačiau, atrodo nieko blogo neįvyko? Prigijo...

                      Nors, kaip važiuoti diskutuojama ir ginčijamasi...

                      O gal žinote ar dabar kur nors Vokietijoje tokios lentelės dar yra?

                      Aš: Vokiečiai 1994 reabilitavo lentelę ir dabar ji naudojama visoje Vokietijoje. Tik labai mažoje dalyje sankryžų. Rengiant Kelių šviesoforų įrengimo taisykles buvo atsižvelgta į Vokietijos šviesoforų įrengimo dokumentą, kokiais atvejais lentelė negali būti įrengta. Lentelę turi ir ukrainiečiai, bet nežinau, kas numatyta jų norminiame dokumente.

                      Dėl pavojų eismui yra straipsnis internete:

                      http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/z....d?id=44105409

                      KET ir LST 1405 autorius: Malonu girdėti, kad lentelė Vokietijoje dar gyvuoja . Taip pat su įdomumu perskaičiau Jūsų nurodytą straipsnį Delfyje. Nežinau kas jo autorius, bet šis rašinys dar kartą įrodo, kad mums labai trūksta ir oficialių KET komentarų. Kažkada, siūliau Susisiekimo ministerijai patobulinti, KET 81 punktą taip, kad niekam nekiltų abejonių, kada reikia sustoti, kai yra ta lentelė su žalia rodykle. Man buvo atšauta, kad ir taip viskas visiškai aišku. Iš tiesų, aš pritariu SM klerkams, kad iš esmės - lyg ir aišku, tik reikia prisiminti 169 p. reikalavimus. Tačiau praktikoje, esant draudžamam šviesoforo signalui nelabai kas sustoja, dažniausiai suka dešinėn nesustodami .... Kai kas bando ginčytis, kad šioje situacijoje 169 p. netaikytinas. Ta lentelė, žinoma, turėti būti įrengiama geriau pagalvojus, o ne ten kur papuolė.
                      Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.28, 13:40.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Tai aš ir klausiu, kuo dėti taisyklių nesilaikantys pėstieji? Prie ko čia lentelė? Ir išvis kas čia nusprendė, kad mokiniai įžengė į gatvę dėl to, kad jis stabtelėjo? Tai pėstieji reguliuojamoje sankryžoje turi vadovautis šviesoforais, ar stabtelėjusiais vairuotojais? O jei ten nebūtų lentelės, jis vis tiek būtų turėjęs sustoti. Tai ir tokiu atveju mokiniai taip išeina būtų išėję į gatvę? Juk sankryžų be lentelės yra nemažai. Ar ten irgi pėstieji per raudoną eina į gatvę, jei automobilis, norintis sukti į dešinę, sustoja prie raudono?
                        Taip, formaliai kalti pėstieji, bet lygiai taip pat ne žalia lentelė ar leidimas nesustoti prie jos kalti, kad atsiranda žioplų vairuotojų, kurie nesilaiko KET.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Taisyklė idiotiška tiem, kurie nenori sustoti. Jei mūsų pirmųjų lietuviškų KET ir pirmo lietuviško šviesoforų standarto autorius būtų numatęs įrengti ne tik lenteles, bet ir privalomą sustojimą, kaip tose šalyse, nuo kurių nukopijavo lentelę (jis žinojo tiek apie Vokietiją, tiek apie JAV - esu su juo bendravęs), tai šiandien nediskutuotume, kad ši KET naujovė yra idiotiška.
                          O jeigu rytoj kokiam nors ministerijos klerkui pradės skaudėti dantis ir jis sugalvos pakeisti nereguliuojamų sankryžų įveikimo tvarką, įvedant reikalavimą būtinai sustoti važiuojant šalutiniu keliu, o kitą savaitę jau ir visais atvėjais? Taip pat teigsi, kad neverta diskutuoti, nes "tai yra labai gerai"?
                          Paskutinis taisė Aleksio; 2014.10.28, 14:12.

                          Comment



                            KET neturi būti dviprasmybių, balta lentelė su žalia rodykle leidžia važiuoti transportui, o tuo pačiu metu žalia šviesoforo indikacija pėstiesiems leidžia eiti. Vieną arba kitą reikia naikinti.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Šiauliuose, Pramonės/Išradėjų g. sankryžoje pagaliau nukabino žaliąją lentelę. Be to, netgi įrengė atskirą šviesoforą į dešinę. Bet man atrodo, kad šiauliečiai šią sankryžą jau išvadino visais įmanomais necenzūriniais žodžiais .

                              Taigi..Nuo Išradėjų/Baltų g. pusės.









                              Turbūt įdomu kodėl ?

                              Comment


                                Ogi štai kodėl ! . Tokio kamščio čia dar nėra tekę matyti. Viskas dėka naujojo šviesoforo ir lentelės pašalinimo. Sveikinimai visiems šiauliečiams su naujai įrengta "išmaniąja" sankryža, kuri "lygioje vietoje" padaro kamštį .

                                (Atleiskite už tokias prastas nuotraukas, saulė buvo pačioje blogiausioje vietoje.....)



                                (Bandžiau "apeiti" problemą...)



                                Nuotraukos darytos apie 1-2 val. dienos, įdomu kas ten darysis šeštadieniais ir rytais/vakarais .

                                Comment


                                  Vėl susisiekiau su pirmųjų lietuviškų KET autoriumi ir paklausiau, ką jis mano apie pakeitimus. Jis dar kartą patvirtino, kad sustoti būdavo privaloma ir anksčiau!

                                  KET ir LST 1405 autorius: Tai, kad iš esmės niekas nepasikeitė, pasikeitė tik formuluotės.

                                  Pagal KET 73.11 punktą raudonas šviesoforo signalas, nepriklausomai nuo to, ar yra ar nėra prie jo balta lentelė su žalia rodykle, visada buvo ir yra draudžiamasis signalas. Kaip reikia elgtis esant draudžiamajam signalui, tie, kurie taisykles skaito, žinojo: „165. Esant draudžiamajam šviesoforo ar reguliuotojo signalui, vairuotojas privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, o jeigu jų nėra, – prieš šviesoforą, kertamą važiuojamąją dalį, pėsčiųjų perėją taip, kad nekliudytų transporto ir pėsčiųjų eismui“.

                                  Taigi, iš esmės nieko naujo, tik sviestas sviestuotas, vieniems, naujiena, kitiems aiškiau.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Nesuprantu, apie kokį džiaugsmą rašai? Paklausk savivaldybės, ar ji džiaugiasi, kad nebėra prieštaravimo teisės aktams.
                                    Kartais teisės aktai gražiai atrodo tik popieriuje, o realybėje, šiuo atveju Pramonės/Išradėjų g. sankryžoje Šiauliuose, atrodo, švelniai tariant, prastai .

                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Matau dvi problemas - nereaguojama į pėsčiųjų iškvietimą ir abejotina, ar fiksuojamas srautas, sukantis į dešinę. Jei fazė per trumpa, tai apie kokį pralaidumą galima kalbėti? Akivaizdu, kad inžinieriams dar teks padirbėti.
                                    Tikiuosi fazė į dešinę bus ženkliai prailginta, priešingu atveju teks pradėti šios sankryžos vengti .

                                    Comment


                                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                      Kartais teisės aktai gražiai atrodo tik popieriuje, o realybėje, šiuo atveju Pramonės/Išradėjų g. sankryžoje Šiauliuose, atrodo, švelniai tariant, prastai .

                                      Tikiuosi fazė į dešinę bus ženkliai prailginta, priešingu atveju teks pradėti šios sankryžos vengti .
                                      Gyvename teisinėje valstybėje ir negalime užsiimti teisiniu nihilizmu. Lentelės išnyks nuo 2020 m., tai kuo anksčiau savivaldybės jas ims keisti kitomis priemonėmis, tuo geriau.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Gyvename teisinėje valstybėje ir negalime užsiimti teisiniu nihilizmu. Lentelės išnyks nuo 2020 m., tai kuo anksčiau savivaldybės jas ims keisti kitomis priemonėmis, tuo geriau.
                                        Jau matome kokius rezultatus duoda lentelių naikinimas atbulomis rankomis, kartu raunant teisinį nihilizmą su šaknimis .

                                        Comment


                                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                          Jau matome kokius rezultatus duoda lentelių naikinimas atbulomis rankomis, kartu raunant teisinį nihilizmą su šaknimis .
                                          O aš kaip tik matau pirmuosius žingsnius, kai savivaldybės priverstos pradėti mąstyti, o ne kaip robotai štampuoti lenteles, kur tik reikia padidinti dešiniojo posūkio pralaidumą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X