Berlyno aš gerai nežinau, nediskutuosiu, bet kitur Vakarų Vokietijoje esu prisivažinėjęs sočiai, ir niekur tokių KET pažeidėjų kaip tame video nesu matęs. Kaip taisyklė, dažni pažeidimai atsiranda ten, kur blogai suprojektuota. Manyčiau, kad gerai įrengtose sankryžose taip būti negali, kad degant žaliam atsiduri ant perėjos, esi priverstas sustoti, tada tau užsidega raudona, tu vis dar ant perėjos ir turi pabaigdamas manevrą tikėtis, kad pėstieji neužlips ant kapoto. Kadangi video matosi tik lempos, o ne visa sankryža, negalima čia rimtai diskutuoti, bet kad joj kažkas blogai, tai man akivaizdu. Nuomonę apie požiūrius aš pasiliksiu sau.
Ar tu nematai, kad 1:05 užsidega jau raudonas? O stovinčio ant perėjos automobilio galas yra prieš šviesoforą? Tai už jo stovintis automobilis stovi prieš šviesoforą juo labiau. Ir jis 1:08 šviesoforą kerta degant raudonam šviesoforo signalui. Apie ką mes kalbam? Net jei perėja užkimšta pėsčiųjų ir susidarė transporto priemonių, norinčių sukti į dešinę pusę, eilė, paskutinis automobilis neturėjo teisės kirsti sankryžą. Pėsčiųjų srautas gali susidaryti bet kur, tai dar kartą pakartosiu, kuo dėta valdymo sistema ir KET pažeidėjai
Kaip tektų pakeisti žalią lentelę Kaune ant Vileišio tilto?
Beprotiškos grūstys atsirastų.
Geriausias sprendimas būtų nukreipti transporto srautus nuo centru, pastatant projektuojamą Kėdainių tiltą. O dėl sankryžos tai sprendimas būtų praplatinti sankryžą ties Vileišio tiltu, kad nuo Jurbarko g. ir Vileišio tilto būtų trys juostos, o ne dvi kaip dabar.
Geriausias sprendimas būtų nukreipti transporto srautus nuo centru, pastatant projektuojamą Kėdainių tiltą. O dėl sankryžos tai sprendimas būtų praplatinti sankryžą ties Vileišio tiltu, kad nuo Jurbarko g. ir Vileišio tilto būtų trys juostos, o ne dvi kaip dabar.
Kam tada būtų skirtos dvi eismo juostos? Posūkiui į dešinę? Tuomet būtų pralaidu, bet būtinas apsaugotas dešinysis posūkis su atskiru šviesoforu su rodyklėmis. Tačiau ir esant dviem eismo juostoms, kaip dabar, kol nėra normalaus reguliavimo vietoje lentelės su papildoma sekcija, siūlyčiau atskirą šviesoforą su rodyklėmis į dešinę. Dešinėje lygiagrečiai einančių pėsčiųjų yra nedaug, todėl siūlyčiau tokias fazes:
1. Nuo tilto važiuojama tiesiai ir, jei pėsčiasis dešinėje paspaudęs iškvietimo mygtuką, jam taip pat uždegamas žalias, o į dešinę sukantiems dega raudonas su rodykle į dešinę.
2. Nuo tilto važiuojama tiesiai ir, jei pėsčiasis dešinėje nėra paspaudęs iškvietimo mygtuko, į dešinę sukantiems užsidega žalia rodyklė į dešinę.
3. Nuo tilto važiuojantiems tiesiai užsidega raudonas šviesoforo signalas, o iš dešinės sankryžos pusės sukama apsaugotai į kairę link tilto. Tuomet į dešinę sukantiems užsidega žalia rodyklė į dešinę.
Pratęsiant ir tuo pačiu baigiant (iš mano pusės) diskusiją apie Berlyno video, reziumuosiu taip: kai vairuotojas nepraleidžia pėsčiųjų važiuodamas per žalią rodyklę, tai kalta rodyklė; o kai nepraleidžia pėsčiųjų esant žaliai sekcijai, tai jis jau pažeidėjas..... Kiekvienas matome tame pačiame tai ką norime matyti. Mano manymu žaliųjų buvimas yra maža musė šalia didelio dramblio -- eismo saugumo. Gerų diskusijų šiuo klausimu.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Pratęsiant ir tuo pačiu baigiant (iš mano pusės) diskusiją apie Berlyno video, reziumuosiu taip: kai vairuotojas nepraleidžia pėsčiųjų važiuodamas per žalią rodyklę, tai kalta rodyklė; o kai nepraleidžia pėsčiųjų esant žaliai sekcijai, tai jis jau pažeidėjas..... Kiekvienas matome tame pačiame tai ką norime matyti. Mano manymu žaliųjų buvimas yra maža musė šalia didelio dramblio -- eismo saugumo. Gerų diskusijų šiuo klausimu.
Tu turbūt juokauji... Taigi 1:08 vairuotojas kerta sankryžą užgęsus žaliam blynui, o ne rodyklei! Prie ko čia rodyklė
Jei turi omeny, kad nieko blogo žalia lentelė, tai atsakysiu, kad Berlyno video atveju atsirado tik vienas pažeidėjas, kuris įvažiavo į sankryžą degant draudžiamam šviesoforo signalui - nuo to neapsaugos jokios pasaulio taisyklės ar šviesoforų įrengimo teisės aktai. Bet jeigu šioje sankryžoje būtų lentelė, tai būtų paprasčiausias chaosas, nes automobiliai ir pėstieji nardytų vieni pro kitus.
Na pamatei tai ka norejai pamatyt, o žmogus kalbejo apie tuos pesčiosius kuriu traektorija yra kertama jau pasukus i dešine.. Tai kad nereikia čia pust burbulo..
Randu dar vieną įrodymą, kad dalis vairuotojų nesuvokia, kad sukdami per raudoną jie turi praleisti skersai einančius pėsčiuosius:
"Jeigu dega žalias šviesoforo signalas, jūs sustoti neprivalote, jūs važiuojate normaliai", tai reiskia, kad ir pesciajam dega zalias signalas, pestysis eina, o automobilis nesustojes suka i desine, tai kaip paaiskinti tokia situacija. Kai dega raudonas signalas, tai pestysis ir taip turi neiti per sankryza, o automobilis, esant zaliai rodyklei gali sukti, prleides skersai vaziuojancius automobilius?
Jei daugelis komentuojančiu 15min turėtu vairuotojo pažymejimą, aš užsidaričiausi namuose ir net nebandičiau list i lauka, nes daugiau šansu butu grižt gyvam iš karo nei iš pasivažinejimo mieste.
Labai dideli ispudi paliko komentarai po straipsniu apie sankriža Pilaitėje kur yra ženklas draudžiantis sukt į kairė, bet šviesoforas turi papildoma sekcija sukimui i kairė.. oj kokiu tik ten teoriju nebuvo..
Šiandien posėdžiavo laikinosios Savivaldybės direktorės Janinos Gaidžiūnaitės vadovaujama eismo saugumo komisija. Kartu su Kelių policijos biuro, AB „Panevėžio gatvės“, UAB „Eismo valdymo sistemos“ ir Miesto ūkio skyriaus vadovais aptarti vykdomi bei planuojami darbai.
Pasak „Eismo valdymo sistemų“ direktoriaus Tomo Smulkos, 2012 m. įsigaliojus naujoms Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėms vienintelis Panevėžys jas pavyzdingai įgyvendina – po rekonstrukcijų nebestatomos lentelės su žaliomis rodyklėmis. Visoje Lietuvoje jų turėtų nebelikti nuo 2020 metų.
Kadangi lentelės su žaliomis rodyklėmis bus naudojamos iki 2020 m., reikalingi sprendimai pralaidžiam dešiniojo posūkio reguliavimui tose vietose, kur yra nemažas srautas, sukantis į dešinę. Absoliučioje daugumoje sankryžų lentelės su žaliomis rodyklėmis išvis nereikalingos, nebent tam, kad naktį pasuktum nelaukdamas žalio signalo. Tačiau dabar diegiamos išmaniosios sankryžos, kaip pvz.: naujai įrengta Pramonės g. - Išradėjų g. sankryža Šiauliuose - naktį visiems dega raudonas, o tik privažiavus prie sankryžos, šviesoforas įsijungia žaliai. Taigi lentelių pranašumai panašu blėsta.
Grįžtant prie sankryžų, kuriose dešinysis posūkis turėtų būti leidžiamas ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, realiausias variantas - papildoma sekcija prie raudono šviesoforo signalo. Dega žalias, o papildoma sekcija išjungta - sukama į dešinę praleidžiant pėsčiuosius (ir dviratininkus). Dega raudonas su papildoma sekcija į dešinę, sukama nesusikertant su kitomis kryptimis (vairuotojui sukti saugu, nereikia nieko praleisti). Užsidega raudonas be papildomos sekcijos - stovima, nes eismas vyksta skersine kryptimi.
Na pamatei tai ka norejai pamatyt, o žmogus kalbejo apie tuos pesčiosius kuriu traektorija yra kertama jau pasukus i dešine.. Tai kad nereikia čia pust burbulo..
Kaip sau norit ar nenorit, bet šiandien kalbėjau su savo kirpėja ir ji įsitikinus, kad sukant per raudoną su lentele, pėstiesiems dega raudona. Bandžiau jai aiškinti, kad ir skersine kryptimi einantiems pėstiesiems gali degti žalias, bet ji nesuprato. Taigi tie nauji KET pakeitimai išryškino baisų dalyką - kai kurie vairuotojai įsitikinę, kad sukdami per raudoną su lentele, jie nekerta pėsčiųjų trajektorijos! Dar vienas komentaras iš lrytas.lt šiandien... Baisu...
166. esme
Cia nesamone, kai dega raudona tau, bet yra zalia rodykle nebus pesciuju nes jiems degs raudona, problema buna kai dega zalia ir pestieji, zo ad absurdum.
Kaip sau norit ar nenorit, bet šiandien kalbėjau su savo kirpėja ir ji įsitikinus, kad sukant per raudoną su lentele, pėstiesiems dega raudona. Bandžiau jai aiškinti, kad ir skersine kryptimi einantiems pėstiesiems gali degti žalias, bet ji nesuprato. Taigi tie nauji KET pakeitimai išryškino baisų dalyką - kai kurie vairuotojai įsitikinę, kad sukdami per raudoną su lentele, jie nekerta pėsčiųjų trajektorijos!
Čia tai jau "total košmar"......Kaip įmanoma taip nesiorentuoti situacijoje.
Čia tai jau "total košmar"......Kaip įmanoma taip nesiorentuoti situacijoje.
Tai dar kartą įrodo, kad lentelė su žalia rodykle reikalauja per daug iš vairuotojų, o kai kurie jų nesugeba įvertinti visų galimų konfliktinių situacijų.
Comment