Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Šiandien mačiau begales vairuotojų, kurie net nepristabdė per raudoną sukdami į dešinę. Panšu, kad nemaža dalis vairuotojų visiškai ignoruoja naujas KET pataisas....Ir abejoju ar policija spės mokyti tokį kiekį nesusipratelių .
    Na aš vakar mačiau kokį 1-3 proc. sustojančių, šiandien jau kokius 5-7 proc. Pažanga yra. Bet svarbiausia, kad yra rezultatas - sustojęs vairuotojas pajuda mažesniu greičiu, nei būtų atlėkęs. Jonavos - Šiaurės pr. g. sankryžoje seniau buvau užfiksavęs, kaip dideliu greičiu sukantis automobilis net nestabdydamas pralėkė pėsčiųjų perėją, nors pėsčiajam užsidegė žalias. Šiandien tokioje pat situacijoje, kai vairuotojas pilnai sustojo, jis be problemų sustojo staiga užsidegus žaliam signalui pėsčiajam ir jį praleido. Senoji situacija, kai stabdyti nereikėjo:

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Toje pačioje diskusijoje radau tokį aprašymą apie sankryžą Vilniuje:

      Štai šita sankryža Vilniuje ten yra žalia rodyklė važiuojant nuo ozo ir sukant į dešinę. Tai ta rodyklė yra tikra pėsčiųjų žudikė. Nes kai vairuotojams užsidega raudona, pėstiesiems užsidega žalia. Bet ji labai greitai užgesta. O tuo tarpu vairuotojai ten net ne pristabdo. Suka į dešinę ir dar pipsi ko eini per kelia tai tau žalia, o jam tik žalia rodyklė.
      Tokiose sankryžose tikrai reiktu nuimti visas žalias rodykles. Jas galima dėti tik ten kur nėra pėsčiųjų perėjos arba eismas ne intensyvus.

      http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563
      Man keisti tokie argumentai... Ar tikrai buvo analizuota statistika, kada daugiau pėsčiųjų partrenkiama - prieš pasukus ar jau už posūkio?
      Šiandien stebėjau, ar jau pradėjo vairuotojai laikytis naujų taisyklių, tai tarkim šioj sankryžoj (Mokslininkų g/ Geležinio vilko g. Vilnius) nei vieno iš 12 sukančių iš Mokslininkų g. į Gel. vilko nesustojo.
      https://www.google.lt/maps/@54.75296...pVPaCYwQkQ!2e0
      Man suprantama kodėl,nes kai iš Geležinio vilko g. dega žalios sekcijos sukti į kairę, tai tuo tarpu pėstieji neina, o su žaliom papildomom rodyklėm srautas juda pakankamai greitai. Pralaidumas po naujų taisyklių sumažės smarkiai... dėl saugumo labai abejoju. Įdomu kokia analizė buvo daryta ir kokie duomenys lyginti, kad toks sprendimas priimtas.

      Comment


        Parašė karak Rodyti pranešimą
        Man keisti tokie argumentai... Ar tikrai buvo analizuota statistika, kada daugiau pėsčiųjų partrenkiama - prieš pasukus ar jau už posūkio?
        Šiandien stebėjau, ar jau pradėjo vairuotojai laikytis naujų taisyklių, tai tarkim šioj sankryžoj (Mokslininkų g/ Geležinio vilko g. Vilnius) nei vieno iš 12 sukančių iš Mokslininkų g. į Gel. vilko nesustojo.
        https://www.google.lt/maps/@54.75296...pVPaCYwQkQ!2e0
        Man suprantama kodėl,nes kai iš Geležinio vilko g. dega žalios sekcijos sukti į kairę, tai tuo tarpu pėstieji neina, o su žaliom papildomom rodyklėm srautas juda pakankamai greitai. Pralaidumas po naujų taisyklių sumažės smarkiai... dėl saugumo labai abejoju. Įdomu kokia analizė buvo daryta ir kokie duomenys lyginti, kad toks sprendimas priimtas.
        O aš neabejoju saugumu, nes šiandien, kad ir kokie 5 proc. sustojo, bet mačiau, kad sustoję jie atsargiai įvažiavo į sankryžą. Lietuviai nusiteikę prieš bet kokias naujoves ir paskutiniai Europoje ką nors pažangaus įsiveda. Tai labai nestebina, kad yra ir tiek daug neigiamų nuomonių.

        Jei nematei, ką parašiau, pakartosiu: šalyse, kuriose leidžiama sukti per raudoną, PRIVALOMA SUSTOTI. Vokietijoje leidžiama sukti, jei yra lentelė, JAV leidžiama, jei nėra draudžiamo ženklo. Tai jei nukopijavom kažką, tai būkim malonūs nukopijuokim 100 proc.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          O aš neabejoju saugumu, nes šiandien, kad ir kokie 5 proc. sustojo, bet mačiau, kad sustoję jie atsargiai įvažiavo į sankryžą. Lietuviai nusiteikę prieš bet kokias naujoves ir paskutiniai Europoje ką nors pažangaus įsiveda.
          Netiesa. Anglijoje iki šiol nesugebėjo transformuoti eismo į pažangų dešine kelio puse. O Lietuvoje taip važinėjama jau seniai.

          Comment


            Ar bus kaip nors kompensuojamas žaliųjų rodyklių lentelių panaikinimas? Gal atsiras atskiros šviesoforų sekcijos, panašiai kaip buvo seniau?

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Pažiūrėkit, kokie žmonės vairuoja. Šiurpas perėjo:



              http://www.technologijos.lt/diskusij...c.php?p=387563

              Tegu naikina greičiau tas lenteles.
              Taip ir yra, važiuojant per raudoną nutrenkti pėsčiuosius tikimybė mažesnė nei per žalią, nes pirmu atveju jie gerai pastebimi, nes yra priešais automobilį, o važiuojant per žalią reikia galvą atsukti atgal į dešinę pusę, kad įsitikinti, jog iš nugaros kas nors neatbėga.

              Flickr

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Ar bus kaip nors kompensuojamas žaliųjų rodyklių lentelių panaikinimas? Gal atsiras atskiros šviesoforų sekcijos, panašiai kaip buvo seniau?
                Spėju nebus, todėl dabar tose sankryžose, kur per raudoną prasuka daugiau nei per žalią, susidarys didelės spūstys (o tai irgi reiškia problemas, daugiau avarinių situacijų kitose vietose, užsikišusios kitos sankryžos, vėluojantis VT ir t.t.), bet apie tai dsanto kažkodėl nerašo, tik apie žalios rodyklės minusus.
                Paskutinis taisė Lettered; 2014.10.16, 09:59.
                Flickr

                Comment


                  Bauda nesustojus nuo 100 iki 300 Lt. Tad pradedam nuo savęs, aš jau vakar stojau, o kas nenori naujos tvarkos, pirma susimokės, tada jau nenorėdami stos. Man keistos tiokios diskusijos, patinka nepatinka. Kas, kad nepatinka, teks vykdyti.
                  Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.16, 10:04.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Taip ir yra, važiuojant per raudoną nutrenkti pėsčiuosius tikimybė mažesnė nei per žalią, nes pirmu atveju jie gerai pastebimi, nes yra priešais automobilį...
                    Ohoho. Jei antroje eismo juostoje stovi transporto priemonė, ypač aukšta, tu neturi absoliučiai galimybės matyti pėsčiąjį!

                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    o važiuojant per žalią reikia galvą atsukti atgal į dešinę pusę, kad įsitikinti, jog iš nugaros kas nors neatbėga.
                    Kai yra lentelė su žalia rodykle, tai sutinku, kad lengva nukirsti ir pėsčiąjį dešinėje, nes pasukęs per raudoną, tu nežinai, kada pėsčiajam užsidegs žalias. Situacija, kurią jau buvau įkėlęs:

                    Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.20, 19:27.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Ohoho. Jei antroje eismo juostoje stovi transporto priemonė, ypač aukšta, tu neturi absoliučiai galimybės matyti pėsčiąjį!
                      Tokiose situacijose automobilis sustoja, panašiai kaip ir nereguliuojamose perėjose per kelias juostas (kai nesustoja būna kaip vakar Narbuto g.). Aš kalbu iš principo, kad priešais per priekinį stiką pėsčiuosius pamatyti lengviau nei per šoninį kažkur už nugaros ateinančius.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Tokiose situacijose automobilis sustoja, panašiai kaip ir nereguliuojamose perėjose per kelias juostas (kai nesustoja būna kaip vakar Narbuto g.). Aš kalbu iš principo, kad priešais per priekinį stiką pėsčiuosius pamatyti lengviau nei per šoninį kažkur už nugaros ateinančius.
                        Kokios dar nugaros? Kai pravažiuoji perėją, tada tai tikrai lieka už nugaros.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Ohoho. Jei antroje eismo juostoje stovi transporto priemonė, ypač aukšta, tu neturi absoliučiai galimybės matyti pėsčiąjį!
                          Būtent. O kai į dešinę pradeda sukti visa virtinė mašinų, tai bandos jausmo vedami važiuoja iš paskos ir kiti net nebesidairydami. Daug kartų teko matyti, kaip stengiantis prasmukti pasinaudojus proga, kad iš kairės nėra mašinų, nepraleidžaimi pėstieji.
                          Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.16, 10:12.

                          Comment


                            Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                            Bauda nesustojus nuo 100 iki 300 Lt. Tad pradedam nuo savęs, aš jau vakar stojau, o kas nenori naujos tvarkos, pirma susimokės, tada jau nenorėdami stos. Man keistos tiokios diskusijos, patinka nepatinka. Kas, kad nepatinka, teks vykdyti.
                            Kažin, ar kas mokės, kaip ir niekas nemoka baudos už greičio viršijimą iki 10-20 km/h., nes beveik visi viršija. Čia irgi panašiai, nieko baisaus nesustoti pvz. ne piko metu, kai nei pėsčiųjų, nei automobilių nesimato.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                              Būtent. O kai į dešinę pradeda sukti visa virtinė mašinų, tai bandos jausmo vedami važiuoja iš paskos net nebesidairydami.
                              Taip! Ir pėstieji laviruoja tarp to bandos jausmo vedamo karavano!

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Kažin, ar kas mokės, kaip ir niekas nemoka baudos už greičio viršijimą iki 10-20 km/h., nes beveik visi viršija. Čia irgi panašiai, nieko baisaus nesustoti pvz. ne piko metu, kai nei pėsčiųjų, nei automobilių nesimato.
                                Dar pamatysim.

                                Comment


                                  Kažkoks tuščias ginčas. Tiesiog reikia praleisti pėsčiuosius. Nematau tiesioginio ryšio su lentelėmis. Elementarus pavyzdys: man dega žalia, bet per perėją eina žmogus - sulėtinu arba visai sustoju ir praleidžiu - viskas.
                                  Vakar dėl tokių nesąmoningų principų viena mergina žuvo, kita sės į kalėjimą

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Dar pamatysim.
                                    Labai abejoju, ar policija biurokratiškai gaudys visus, kurie nesustojo, o pvz. riedėjo 10 km/h greičiu. Bus baudžiami nebent tie, kurie tikrai pėstiesiems ir automobiliams kliudys ir sudarinės avarines situacijas.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Taip! Ir pėstieji laviruoja tarp to bandos jausmo vedamo karavano!
                                      Dar pasitaiko, kai koks atsargesnis stabteli apsidairyti, tai įžūlesni iš paskos ima signalizuoti, kad tas greičiau važiuotų. Dar vienas dalykas kuris užknisa, tai jeigu sankryžoje šviesoforas prie raudonos sekcijos turi tokią žalią rodyklę, tai sustojus dešinėje juostoje prie raudono ir tolaiu ketinant važiuoti tiesiai, atsiranda tokių šustriakų iš paskos, kurie ima signalizuoti, suprask, "traukis, ko čia stovi, man reikia suktis į dešinę".
                                      Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.16, 10:59.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Kažkoks tuščias ginčas. Tiesiog reikia praleisti pėsčiuosius. Nematau tiesioginio ryšio su lentelėmis. Elementarus pavyzdys: man dega žalia, bet per perėją eina žmogus - sulėtinu arba visai sustoju ir praleidžiu - viskas.
                                        Vakar dėl tokių nesąmoningų principų viena mergina žuvo, kita sės į kalėjimą
                                        Dažnai vieną ar kitą naujovę mes priimame galvodami, kaip dabar vairuosiu aš. Jeigu aš jau virš dvidešimt metų kas dieną maluosi po Vilnių, tai imu triukšmauti, kad man to nereikia. Bet visada reikia pagalvoti, kad yra labai labai daug nepatyrusių, pradedančių vairuotojų, yra daug nepažįstančių miesto. Tada pagalvokim, kad mes ne tik vairuotojai, o išlipę iš mašinos ir pėstieji ir toks vos šiltas vairuotojas gali mus pertrenkti pėsčiųjų perėjoje, kai patenkinkti kiūtinsim per žalią.
                                        Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.16, 10:57.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Taip ir yra, važiuojant per raudoną nutrenkti pėsčiuosius tikimybė mažesnė nei per žalią, nes pirmu atveju jie gerai pastebimi, nes yra priešais automobilį, o važiuojant per žalią reikia galvą atsukti atgal į dešinę pusę, kad įsitikinti, jog iš nugaros kas nors neatbėga.
                                          Važiuojant per raudoną reikia žiūrėti į kairę, ar nieks neatvažiuoja, ir tuo pat metu žiūrėt į dešinę, ar nieks neina per perėją.
                                          Iš esmės lietuviai vairuotojai gerbia raudoną signalą (lygininat su kokiais turkais), bet žalia rodyklė šiek tiek pratrina ribas, kas galima, o kas ne. Sykį manęs vos nesuvažinėjo mikroautobusas, sukantis į dešinę, nes jam artėjant link sankryžos kaip tik užsidegė raudona, bet juk nebuvo absoliučiai jokios prasmės imti ir sustoti, nes Vilniuje kurį laiką visiems dega raudona, kitaip sakant, pro mašinas iš kairės jis laisvai ir saugiai prašoko. Pėstieji juk gali ir palaukti, nėr ko šokinėt po ratais, vos žalia užsidega. Čia norėčiau pabrėžti, kad jis ne tai, kad kažkaip lėtai prariedėjo, bet prašvilpė pro nosį stabdydamas tik tiek, kiek būtina, sukant į dešinę.
                                          Paskutinis taisė balietis; 2014.10.16, 10:44.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X