Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Ane? Jūs čia įrodinėjat, kad Žemė plokščia, tai jūs ir pateikit. Iš mūsų pusės viskas yra tvarkoj, viskas žinoma. Jeigu jau čia toks baisus ir pavojingas išradimas, statistika dėl to turėtų būt renkama lygiai taip pat, kaip renkama pėsčiųjų nutrenkimo perėjose/neperėjose statistika. Bet kodėl nerenkama?
    Tai, kad nerenkama (jei tikrai nerenkama), tai nereiškia, kad tokių įvykių nėra. Mūsų policija irgi ne visose sferose pasižymi aukšta kompetencija. Be to, yra įvykių deklaracijos ir jei nėra nukentėjusių, policija nekviečiama. Tuomet atskirą statistiką turi vesti draudimo kompanijos. Taigi situacija dar labiau komplikuojasi. Patys eismo dalyviai ir eismo deklaracijose gali netiksliai nurodyti įvykio priežastį ir nenurodyti, kad tai susiję su lentele. Protingesnis variantas būtų atlikti eismo tyrimą.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Tegul reglamentuoja, bet nenaikina lentelių. Lentelės yra gerai. Net aplausoje dauguma forumiečių pareiškė, kad neturėjo problemų dėl jų.
      O kad įdiegti kažkokią saugumo priemonę, reikia jog dauguma eismo dalyvių būtų atsidūrę pavojuje be tos priemonės? Galbūt užtenka 10 ar net 5 proc.? Pvz. kiek žmonių yra atsidūrę realiame priešpriešinio susidūrimo pavojuje kai automagistralių skiriamosiose juostose nebuvo atitvarų? Tikriausiai vienetai iš važiuojančių keliais. Tačiau kodėl niekas neginčija šių priemonių reikalingumo? Gal palaukime kol dėl priešpriešinių susidurimų nukentės 50% +1 eismo dalyvių ir tik tada susirūpinkime šiuo klausimu

      Comment


        Atradau įdomų dalyką. Pasirodo, "nereguliuojamas" dešinysis posūkis su lentelėmis buvo ne tik rytų Vokietijoje, bet dar 1957 m. užfiksuotas tuometiniame Leningrade. Tiesiog buvo kelio ženklas, kuris leido sukti į dešinę (ar net į kairę!) per raudoną:



        Tuometinių kelių eismo taisyklių ištrauka:





        Šaltinis:

        http://tema.livejournal.com/1610680.html?page=3

        Kas įdomiausia, visi šitie nereguliuojami dešinieji posūkiai susiję su rytais: VDR, SSRS, Lietuva, Ukraina...
        Paskutinis taisė dsanto; 2014.09.06, 10:30.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Kas įdomiausia, visi šitie nereguliuojami dešinieji posūkiai susiję su rytais: VDR, SSRS, Lietuva, Ukraina...
          JAV taip pat yra "rytai"?

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            JAV taip pat yra "rytai"?
            Kaip supratai, kalbėjau apie Europą.

            Comment


              Ištrauka iš LR Vyriausybės kanceliacijos pažymos dėl KET projekto:

              Be to įvedama nuostata, kad nuo 2020 01 01 nustos galioti žalia dešinio posūkio ties šviesoforo raudona šviesa rodyklės lentelė (iki to laiko turi būti įvesti atitinkami šviesoforinio reguliavimo elementai) ir kai kurie informaciniai krypčių ir kt. ženklai (įvedami naujo pavidalo atitinkami ženklai). Toks terminas duodamas, kad būtų suspėta šiems pokyčiams pasiruošti, nes minėti ženklai yra ypač masiškai naudojami.

              http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n
              Akivaizdu, kad vietoje lentelės bus numatyti atitinkami dešiniojo posūkio reguliavimo būdai.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Akivaizdu, kad vietoje lentelės bus numatyti atitinkami dešiniojo posūkio reguliavimo būdai.
                Taip, vietoje lentelės su rodykle raudonas šviesoforo signalo LEDas (stiklas) bus pakeistas į raudoną su jame nupiešta žalia rodykle, kuris leisti pasukti į dešinę. Arba bus leista sukti į dešinę visada. Arba dar koks nors metodas, kuris leis negaišti laiko prie draudžiamojo signalo tuščiai deginant kurą.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Taip, vietoje lentelės su rodykle raudonas šviesoforo signalo LEDas (stiklas) bus pakeistas į raudoną su jame nupiešta žalia rodykle, kuris leisti pasukti į dešinę.
                  Tokių signalų nenumato Vienos kelio ženklų ir signalų konvencija, tad tikėtis neverta.

                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Arba bus leista sukti į dešinę visada.
                  Būtų nelogiška nuimti visas lenteles tam, kad būtų leista sukti į dešinę visuomet per raudoną. Panašu, kad lentelės nuimamos tam, kad nebūtų nereguliuojamo ir nekontroliuojamo dešiniojo posūkio.

                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Arba dar koks nors metodas, kuris leis negaišti laiko prie draudžiamojo signalo tuščiai deginant kurą.
                  Manau, kad bus, tik bus papildomas reguliuojamas signalas į dešinę.

                  Comment


                    Gal tuo pačiu pakeis visus senus tarybinius šviesoforus?

                    Nes juos reguliuoti ir tobulinti yra labai sunku, jei neįmanoma.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Gal tuo pačiu pakeis visus senus tarybinius šviesoforus?

                      Nes juos reguliuoti ir tobulinti yra labai sunku, jei neįmanoma.
                      Savivaldybės turės laiko iki 2020 m. sureguliuoti / pakeisti šviesoforus. Pakankamai didelis laiko tarpas.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Būtų nelogiška nuimti visas lenteles tam, kad būtų leista sukti į dešinę visuomet per raudoną. Panašu, kad lentelės nuimamos tam, kad nebūtų nereguliuojamo ir nekontroliuojamo dešiniojo posūkio.
                        O kuom tas posukis toks blogas, kad reikia jį panaikinti?
                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Manau, kad bus, tik bus papildomas reguliuojamas signalas į dešinę.
                        Kuris bus valdomas šviesoforų valdymo sistema, kuri ilgai jo neįjungs, nes matys daug mašinų "žalioje" gatvėje, nors didesnė dalis tų mašinų važiuoja antra eile (yra tokių vairuotojų, kuriems pirmoji juosta neegzistuoja) kai pirma laisva. O jeigu pirma laisva - galima būtų pasukti pagal lentelę, bet lentelę panaikino.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          O kuom tas posukis toks blogas, kad reikia jį panaikinti?
                          Apie tai išdiskutuota visa ši tema. Kam klausti, kai atsakymas vis tiek jūsų netenkins?

                          Kuris bus valdomas šviesoforų valdymo sistema, kuri ilgai jo neįjungs, nes matys daug mašinų "žalioje" gatvėje, nors didesnė dalis tų mašinų važiuoja antra eile (yra tokių vairuotojų, kuriems pirmoji juosta neegzistuoja) kai pirma laisva. O jeigu pirma laisva - galima būtų pasukti pagal lentelę, bet lentelę panaikino.
                          Tai čia jau, kaip sakoma, problema tų vairuotojų, kuriems pirma juosta neegzistuoja ir kurie nemoka tinkamai naudotis žalia rodykle.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Apie tai išdiskutuota visa ši tema. Kam klausti, kai atsakymas vis tiek jūsų netenkins?
                            Todėl kad niekas net nebandė diskutuoti ir pateikti įtikinamus, mokslininkų pagrįstus argumentus.
                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Tai čia jau, kaip sakoma, problema tų vairuotojų, kuriems pirma juosta neegzistuoja ir kurie nemoka tinkamai naudotis žalia rodykle.
                            Kažkas nemoka naudotis pirma juosta, o normalūs vairuotojai priversti laukti.
                            Įdomu - ar kas nors sugalvos pakoreguoti programos algoritmą taip, kad jinai fiksuotų tik pirmaeilininkus?

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              O kuom tas posukis toks blogas, kad reikia jį panaikinti?
                              Kuris bus valdomas šviesoforų valdymo sistema, kuri ilgai jo neįjungs, nes matys daug mašinų "žalioje" gatvėje, nors didesnė dalis tų mašinų važiuoja antra eile (yra tokių vairuotojų, kuriems pirmoji juosta neegzistuoja) kai pirma laisva. O jeigu pirma laisva - galima būtų pasukti pagal lentelę, bet lentelę panaikino.
                              Neįmanoma numatyti visų situacijų, kada sukti pagal lentelę bus saugu, kada nesaugu. Netgi tavo minimas variantas, kai vairuotojai iš kairės sankryžos pusės važiuoja tik antra eismo juosta, nėra tinkamas. Tarkim, privažiuoja sukantysis per raudoną su lentele sankryžą, mato, kad iš kairės pirma juosta laisva, bet kažkas iš antros eismo juostos persirikiuoja į pirmą, o paskui jį pirma juosta pasipila srautas. Taip ir stovi sukantysis ant pėsčiųjų perėjos, kol sulaukia žalio.

                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Todėl kad niekas net nebandė diskutuoti ir pateikti įtikinamus, mokslininkų pagrįstus argumentus.
                              Kažkas nemoka naudotis pirma juosta, o normalūs vairuotojai priversti laukti.
                              Įdomu - ar kas nors sugalvos pakoreguoti programos algoritmą taip, kad jinai fiksuotų tik pirmaeilininkus?
                              Iš kur žinai, kad nėra atliktas tyrimas? O dėl algoritmo, tai nereikia gatvėse kurti kosminio laivo.

                              Comment


                                2014 m. spalio 1 d. Šiaulių mieste pradėjo veikti šviesoforai rekonstruotoje Pramonės g.- Išradėjų g. sankryžoje. Sankryža rekonstruota pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Iš Išradėjų g. (nuo Daubos g. pusės) ties šviesoforais įrengtos lentelės su žaliomis rodyklėmis (nario Xedos foto):



                                Lentelės su žaliomis rodyklėmis šioje vietoje negali būti įrengtos, nes tai pažeidžia Taisyklių 77.3 p.:

                                77. Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
                                <...>
                                77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;

                                Pramonės g. (nuo Pabalių pusės) numatytas apsaugotas kairysis posūkis (nario Xedos foto):



                                Apie sankryžos neatitikimą šviesoforų taisyklėms informavau Šiaulių miesto savivaldybę. Akivaizdu, kad net teisės aktai nesustabdo savivaldybių lenteles įrengti ten, kur nori, nepaisant apribojimų. Savivaldybės su tokiu elgesiu ir įtakojo Susisiekimo ministerijos veiksmus, kuriais lentelės nuo 2020 m. sausio 1 d. nustos galioti kaip eismo organizavimo priemonė.
                                Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.02, 23:20.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Netgi tavo minimas variantas, kai vairuotojai iš kairės sankryžos pusės važiuoja tik antra eismo juosta, nėra tinkamas. Tarkim, privažiuoja sukantysis per raudoną su lentele sankryžą, mato, kad iš kairės pirma juosta laisva, bet kažkas iš antros eismo juostos persirikiuoja į pirmą, o paskui jį pirma juosta pasipila srautas. Taip ir stovi sukantysis ant pėsčiųjų perėjos, kol sulaukia žalio.
                                  Vienas pastovės, o dešimt pravažiuos, kol nebus pirmaeilininkų. Mažiau bus sudeginta kuro, mažesnė oro tarša.
                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Iš kur žinai, kad nėra atliktas tyrimas?
                                  OK, kur tyrimo rezultatai?
                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  O dėl algoritmo, tai nereikia gatvėse kurti kosminio laivo.
                                  Nenori kurti kosminio laivo - tegul palieka lenteles.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    OK, kur tyrimo rezultatai?
                                    Tyrimas neturi būti būtinai viešinamas.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      2014 m. spalio 1 d. Šiaulių mieste pradėjo veikti šviesoforai rekonstruotoje Pramonės g.- Išradėjų g. sankryžoje. Sankryža rekonstruota pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Iš Išradėjų g. (nuo Daubos g. pusės) ties šviesoforais įrengtos lentelės su žaliomis rodyklėmis (nario Xedos foto):

                                      Atvaizdas


                                      Lentelės su žaliomis rodyklėmis šioje vietoje negali būti įrengtos, nes tai pažeidžia Taisyklių 77.3 p.:

                                      77. Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
                                      <...>
                                      77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;

                                      Pramonės g. (nuo Pabalių pusės) numatytas apsaugotas kairysis posūkis (nario Xedos foto):

                                      Atvaizdas


                                      Apie sankryžos neatitikimą šviesoforų taisyklėms informavau Šiaulių miesto savivaldybę. Akivaizdu, kad net teisės aktai nesustabdo savivaldybių lenteles įrengti ten, kur nori, nepaisant apribojimų. Savivaldybės su tokiu elgesiu ir įtakojo Susisiekimo ministerijos veiksmus, kuriais lentelės nuo 2020 m. sausio 1 d. nustos galioti kaip eismo organizavimo priemonė.
                                      Jei jie toje sankryžoje nukabins žalią rodyklę "bus vaizdų". Turbūt 90 % automobilių atvažiavusių nuo Baltų/Išradėjų gatvės suka į dešinę. Nukabinus rodyklę atlikti posukį bus galima tik tuo metu, kai degs žalia, o ji dega tikrai trumpai. Šeštadienio rytą, kai visi važiuoja į turgų bus tikrai liūdna. Kažkodėl niekas nepagalvojo, kad iš tos pusės eina gana nemažas srautas. Jei ta lentelė tikrai bus nukabinta reikėtų įrengti atskirą šviesoforą, kuris reguliuotų posukį į dešinę ir degtų pakankamai ilgai (žinoma, priklausomai nuo paros laiko ir srauto), arba kitaip tariant, vėl rekonstruoti sankryžą.....
                                      Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.03, 00:03.

                                      Comment


                                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                        Jei jie toje sankryžoje nukabins žalią rodyklę "bus vaizdų". Turbūt 90 % automobilių atvažiavusių nuo Baltų/Išradėjų gatvės suka į dešinę. Nukabinus rodyklę atlikti posukį bus galima tik tuo metu, kai degs žalia, o ji dega tikrai trumpai. Šeštadienio rytą, kai visi važiuoją į turgų būtų tikrai liūdna. Kažkodėl niekas nepagalvojo, kad iš tos pusės eina gana nemažas srautas. Jei ta lentelė tikrai bus nukabinta reikėtų įrengti atskirą šviesoforą, kuris reguliuotų posukį į dešinę ir degtų pakankamai ilgai (žinoma, priklausomai nuo paros laiko ir srauto), ar kitaip tariant, vėl rekonstruoti sankryžą.....
                                        Aš savivaldybę informavau, kad esant didesniam dešiniojo posūkio pralaidumo poreikiui, turi būti naudojamos kitos priemonės, pvz, atskira dešiniojo posūkio fazė. Ji galėtų sutapti su Pramonės gatvės kairiojo apsaugoto posūkio faze.

                                        Oi kaip nemąsto dabar žmonės. Reikia didesnio pralaidumo - pakabinkim lentelę! Kai jas bus uždrausta įrengti, tada turbūt pradės galvoti.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Tyrimas neturi būti būtinai viešinamas.
                                          Tas tyrimas liečia visų mūsų gyvenimą, todėl turi būti paviešintas. Tai nėra kažkokia tai slapta informacija. Reiškia jokio tyrimo nebuvo.
                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Oi kaip nemąsto dabar žmonės. Reikia didesnio pralaidumo - pakabinkim lentelę!
                                          Teisingai žmonės daro.
                                          Paskutinis taisė Aleksio; 2014.10.02, 23:45.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X