Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPagrindinis eismo saugumo faktorius yra tarpinė tarp vairo ir sedynės, o ne lentelės ar šviesoforų išsidėstymas sankryžoje.
Comment
-
Šiaip jau lentelės atsirado vietoj pastoviai degančios žalios papildomos sekcijos elektros energijos taupymo sumetimais. Nes tikrai yra daugybė sankryžų, ypač mažesniuose miestuose kur ta žalia turėtų degti visą laiką. O jeigu kažkur lentelė sukelia pavojų eismo saugumui ir laiks nuo laiko reiktų pertraukti leidimą sukti į dešinę tokiose vietose juk galima lentelę pakeisti papildoma sekcija (sukimo į dešine šviesoforu). Vienintelis lentelės trūkumas prieš šviesoforą, šviesoforas geriau matomas tamsiu paros metu, bet daugumoje vietų šviesoforai sutemus iš vis baigia darbą.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąŠiaip jau lentelės atsirado vietoj pastoviai degančios žalios papildomos sekcijos elektros energijos taupymo sumetimais. Nes tikrai yra daugybė sankryžų, ypač mažesniuose miestuose kur ta žalia turėtų degti visą laiką.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTau taip atrodo, bet kažkodėl yra griežtai reglamentuojamas tiek šviesoforų išdėstymas, tiek lentelių įrengimas.Paskutinis taisė Aleksio; 2014.07.13, 14:29.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTegul reglamentuoja, bet nenaikina lentelių. Lentelės yra gerai.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNet aplausoje dauguma forumiečių pareiškė, kad neturėjo problemų dėl jų.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąYra ir kitaip galvojančių apie tą "gėrį". Svarbiausia yra tai, kad jau nuspręsta jų atsisakyti, tikiuosi, kad šis sprendimas jau nebebus keičiamas .
Parašė Xedos Rodyti pranešimąKad nelabai įspūdinga ta dauguma: 51,59 % prieš 48,41 %.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąUžtenka pasikeisti keliems klerkams ministerijoje ir taisyklės gali pasikeisti. Kad jos nepasikeistų reikia superįtikinamos statistikos, kad tos lentelės yra blogis, kad konkrečiai jos yra eismo įvykių priežastis. Kolkas antilentelininkai tokios statistikos nepateikė.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVistiek tai yra dauguma.
Tai tas pats kas sakyti, kad 48,41 % avarijų sukelia per didelis greitis (tik teorinis pavyzdys). Kažin ko tuomet imtųsi ministerija ? Turbūt tikrai ne greičio mažinimo keliuose programos . Net 48,41 % forumiečių patyrė tam tikrus nepatogumus, kuriuos lėmė lentelė arba sudalyvavo eismo įvykiuose, kurie buvo nulemti jos. 48,41 % yra daug.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąNa, o aš tikiuosi, kad ir pasikeitus "klerkams" ministerijoje ir toliau bus einama tuo pačiu keliu . Jūs, ir kiti "pro-lentininkai", žinoma, tikėtis visai priešingo scenarijaus . Logiškai mąstant, jei jau yra priimtas sprendimas lenteles naikinti, jis neturėtų būti padarytas tik iš "oro", o remiantis tam tikrais skaičiais.
1. Nutarimo projekto 2.2 papunktyje nurodoma, kad Kelių eismo taisyklių (toliau – KET) 79 punktas pripažįstamas netekusiu galios 2020 m. sausio 1 d. Pažymėtina, kad nėra aiškios tokio sprendimo priežastys. Derinimo rašte užsimenama tik apie tai, kad nuo 2020 m. siūloma atsisakyti šios eismo reguliavimo priemonės naudojimo šalies keliuose, tačiau nenurodomi tokio siūlymo motyvai.Paskutinis taisė dsanto; 2014.07.13, 23:51.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNepatogumų galima patirti net miegant.
Tušti svaičiojimai.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAtskirkime politinę ministerijos dalį ir specialistus. Ministrai keičiasi, bet specialistai paprastai dirba ilgus metus. Ir tikrai iš oro niekas nedaroma. Teisingumo ministerija pateikė pastabą dėl lentelės naikinimo nuo 2020 m., kad Susisiekimo ministerija pateiktų tokio sprendimo motyvą. Tada ir pamatysime.
1. Nutarimo projekto 2.2 papunktyje nurodoma, kad Kelių eismo taisyklių (toliau – KET) 79 punktas pripažįstamas netekusiu galios 2020 m. sausio 1 d. Pažymėtina, kad nėra aiškios tokio sprendimo priežastys. Derinimo rašte užsimenama tik apie tai, kad nuo 2020 m. siūloma atsisakyti šios eismo reguliavimo priemonės naudojimo šalies keliuose, tačiau nenurodomi tokio siūlymo motyvai.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąPatys vis prašote statistikos ar argumentų prieš lenteles, bet iš Jūsų pusės galima sulaukti tik beprasmių kalbų apie mažumas užvaldžiusias pasaulį ir nepatogumus miegant.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąPatys vis prašote statistikos ar argumentų prieš lenteles, bet iš Jūsų pusės galima sulaukti tik beprasmių kalbų apie mažumas užvaldžiusias pasaulį ir nepatogumus miegant.
Tušti svaičiojimai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąStatistika neparemti teiginiai apie lentelių žalą eismo saugumui ir yra tušti svaičiojimai. Kur skaičiai? Matematiniais skaičiais galima nukonkuruoti bet kokį filosofinį teiginį.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąOficialią statistiką tegu pateikia institucijos, o šio forumo apklausa rodo, kad pusė vairuotojų ir / ar pėsčiųjų patiria nepatogumų dėl lentelės, kas reik manyt, neprisideda prie saugaus eismo.
Gal nedarykime išvadų iš tokios nekvalifikuotos tendensingos apklausos?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPatyriau nepatogumų, nes turėjau sudalyvauti eisme ir priiminėti sprendimus. Ir dar tas piktas dėdė apipypino ir apšaukė. Fui, kaip nepatogu buvo... O nėra atsakymo, kur parašyta, kad patyriau moralinę žalą ir noriu prisiteisti kompensaciją???
Gal nedarykime išvadų iš tokios nekvalifikuotos tendensingos apklausos?
Apklausa gal ir neprofesionali, bet leido žmonėms pareikšti nuomonę, kur jie mato lentelių trūkumus. Asmeniškai nesitikėjau, kad net pusė apklaustųjų patiria lentelių trūkumus. Matomai ir ministerija vadovaujasi kažkokiais skaičiais.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTie nepatogumai eisme kartais baigiasi eismo įvykiais. Pvz.: "Turėjau staigiai stabdyti" - kitą kartą gali ir nespėti sustabdyti.
Apklausa gal ir neprofesionali, bet leido žmonėms pareikšti nuomonę, kur jie mato lentelių trūkumus. Asmeniškai nesitikėjau, kad net pusė apklaustųjų patiria lentelių trūkumus. Matomai ir ministerija vadovaujasi kažkokiais skaičiais.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąStatistika neparemti teiginiai apie lentelių žalą eismo saugumui ir yra tušti svaičiojimai. Kur skaičiai? Matematiniais skaičiais galima nukonkuruoti bet kokį filosofinį teiginį.
Comment
Comment