Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Vokietijoje (kur tų lentelių yra nemažai, ypač mažesniuose miestuose) kažkaip nepastebėjau, kad ten mašinos sustoja.
    O kokt tamstos argumentas? Ir išvis - būtų gerai pamatyti statistiką: buvo sankryžoje lentelė - avarinių situacijų buvo X, panaikino lentelę, avarinių situacijų toje sankryžoje yra Y, Y<X. Matematika yra tikslus mokslas.
    Kad vokiečiai nesustoja, nors privalo, blogas pavyzdys - ne pavyzdys. Tyrimų rezultatų palaukim.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Tyrimų rezultatų palaukim.
      Kai bus kokių 2-3 sankryžų kelių metų statistikos rezultatai, tada ir galima būtų ministerijai užsiimti lentelių naikinimų ar sustojimu prieš ją. O kolkas tegul užsiima naudingesne veikla - greičio kontrole keliuose. Tai yra daug svarbiau už lenteles.

      Comment


        Gryzau is atostogu Graikijoje, zinot ka, nemaciau nie vienos lenteles

        Comment


          Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
          Gryzau is atostogu Graikijoje, zinot ka, nemaciau nie vienos lenteles
          Aš dabar Latvijoje, Ventspilyje. Čia lentelų irgi nėra. Keliose sankryžose yra papildomos sekcijos, kurios leidžia sukti į dešinę per raudoną.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Aš dabar Latvijoje, Ventspilyje. Čia lentelų irgi nėra. Keliose sankryžose yra papildomos sekcijos, kurios leidžia sukti į dešinę per raudoną.
            Užtat Vokietijoje lentelės yra. Ir tai yra gerai.

            Comment


              Aišku aš ne transporto srities specialistas, bet labai keistai skamba mintys naikinti šias lenteles. Niekad dėl jų nekilo problemų. Ir nenoriu pagalvoti kas būtų, jeigu staiga jų neliktų.

              Comment


                Parašė Horn Rodyti pranešimą
                Aišku aš ne transporto srities specialistas, bet labai keistai skamba mintys naikinti šias lenteles. Niekad dėl jų nekilo problemų. Ir nenoriu pagalvoti kas būtų, jeigu staiga jų neliktų.
                Panašiai mąstė VDR vokiečiai, kai susijungė su VFR. Vakariečiai pakraupo nuo tų lentelių, o rytų vokiečiai sužinojo, kad yra toks eismo saugumas. Ir ką? Šiandien vokiečiai sėkmingai gyvena be jų. Mažai kur jų sutiksi Vokietijoje. O štai Ventspilyje, kaip ir visoj Europoj, įskaitant Vokietiją, yra atskira eismo juosta į dešinę ir papildoma sekcija, leidžianti papildomai sukti į dešinę degant raudonai. Kai yra atskira eismo juosta į dešinę, išvengiama situacijos, kai tiesiai norintis važiuoti vairuotojas stovi pirmas, o iš galo jam daro spaudimą praleisti sukti į dešinę. Jei lentelės būtų gėris, šiais globalizacijos laikais jos būtų perimtos ir kitose Europos šalyse. Reikia suprasti, kad lentelės išliko Vokietijoje tik dėl to, kad Rytų vokiečiai tam priešinosi. Tačiau šiandien norint įrengti lenteles Vokietijoje, reikia gauti daug leidimų ir užtikrinti, kad eismas būtų saugus.

                Ventspilis:



                Paskutinis taisė dsanto; 2014.07.10, 17:45.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  O štai Ventspilyje, kaip ir visoj Europoj, įskaitant Vokietiją, yra atskira eismo juosta į dešinę ir papildoma sekcija, leidžianti papildomai sukti į dešinę degant raudonai. Kai yra atskira eismo juosta į dešinę, išvengiama situacijos, kai tiesiai norintis važiuoti vairuotojas stovi pirmas, o iš galo jam daro spaudimą praleisti sukti į dešinę.
                  O Vilniuje yra sankryžos, kur yra atskira juosta sukti į dešinę ir pakabinta lentelė. Ir viskas yra OK - nereikia importinės elektros, automobiliai juda be sustojimų, taupomas importuojamas kuras.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    O Vilniuje yra sankryžos, kur yra atskira juosta sukti į dešinę ir pakabinta lentelė. Ir viskas yra OK - nereikia importinės elektros, automobiliai juda be sustojimų, taupomas importuojamas kuras.
                    Automobilio važiuojančio per raudoną signalą trajektorija kertasi ir su kitų automobilių ir dar su pėsčiųjų, todėl važiavimas be sustojimo ir yra viena iš priežasčių kodėl lentelės reikia atsisakyti (ant "STOP" ženklo visiems nusispjaut.....).

                    Comment


                      /\ Būna, kad degant žaliam irgi kertasi kelios trajektorijos. Atsisakom sankryžų?

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        /\ Būna, kad degant žaliam irgi kertasi kelios trajektorijos. Atsisakom sankryžų?
                        Kas čia per demagogija ? Gal pritrūko argumentų ?

                        Sukimas sankryžoje į kairę degant žaliam signalui, kai reikia praleisti priešais atvažiuojančius automobilius, yra viena. Bet kai sankryžoje važiuojama tiesiai ir nereikia nieko praleisti ir kažkas dėl to, kad yra taupoma importinė elektra ir taupomas kitas importuojamas kuras, staiga išnyra iš dešinės ir tenka staigiai stabdyti, yra visai kas kita.

                        Comment


                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                          Kas čia per demagogija ? Gal pritrūko argumentų ?

                          Sukimas sankryžoje į kairę degant žaliam signalui, kai reikia praleisti priešais atvažiuojančius automobilius, yra viena. Bet kai sankryžoje važiuojama tiesiai ir nereikia nieko praleisti ir kažkas dėl to, kad yra taupoma importinė elektra ir taupomas kitas importuojamas kuras, staiga išnyra iš dešinės ir tenka staigiai stabdyti, yra visai kas kita.
                          Jo, pritrūkau, tai imu panašaus lygio argumentus kaip ir priešiškai nusistačiusiųjų.
                          Asmeniškai aš dažniau staigiai stabdau dėl gana sunkiai nuspėjamų pėsčiųjų, negu dėl kažko iššokančio per lentelę. Tfu tfu tfu, bet dar neturėjau nei vienos avarijos.
                          Kad ant kojų dažniau taikosi užvažiuot - faktas. Ypač piko metu, kai pro lentelę prasukt neina, o per žalią irgi reikia praleist pėsčiuosius. Tai čia kas kaltas: lentelė ar visa likusi idiotiška sistema be lentelės?

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            Kad ant kojų dažniau taikosi užvažiuot - faktas. Ypač piko metu, kai pro lentelę prasukt neina, o per žalią irgi reikia praleist pėsčiuosius.
                            Dar vienas argumentas prieš lentelę: piko metu ji dalinai praranda savo prasmę, nes įsilieti į srautą tampa gerokai sudėtingiau, bandymai "išlįsti" per raudoną gali sukelti ir avarines situacijas, nekalbant apie tai, kad padideję pėsčiųjų srautai tik dar labiau trukdys išnaudoti lentelės "privalumus". Papildoma sekcija panaikina visas šias problemas.

                            Kuo lentelė susijusi su tuo, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius ? Problema, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius tikrai egzistuoja, bet ji nesusijusi su lentele, problema ta, kad kertasi srautai.

                            Norint išpręsti šią problemą reikėtų arba skirti atskirą ciklą pėstiesiems (didelė kaina....) arba leisti pėstiesiems pajudėti į sankryžą šiek tiek anksčiau, kas manau padėtų spręsti šią problemą (kas, jei neklystų, naujai rekonstruojant sankryžas ir yra daroma), bet nenukrypkime nuo temos.

                            Tai čia kas kaltas: lentelė ar visa likusi idiotiška sistema be lentelės?
                            Idiotiška sistema ? Tokių žodžių griebiamasi tik tada, kai pritrūkstama argumentų, kurių Jūs taip ir nepateikėte .
                            Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.10, 23:56.

                            Comment


                              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                              Dar vienas argumentas prieš lentelę: piko metu ji dalinai praranda savo prasmę, nes įsilieti į srautą tampa gerokai sudėtingiau, bandymai "išlįsti" per raudoną gali sukelti ir avarines situacijas, nekalbant apie tai, kad padideję pėsčiųjų srautai tik dar labiau trukdys išnaudoti lentelės "privalumus". Papildoma sekcija panaikina visas šias problemas.

                              Kuo lentelė susijusi su tuo, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius ? Problema, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius tikrai egzistuoja, bet ji nesusijusi su lentele, problema ta, kad kertasi srautai.

                              Norint išpręsti šią problemą reikėtų arba skirti atskirą ciklą pėstiesiems (didelė kaina....) arba leisti pėstiesiems pajudėti į sankryžą šiek tiek anksčiau, kas manau padėtų spręsti šią problemą (kas, jei neklystų, naujai rekonstruojant sankryžas ir yra daroma), bet nenukrypkime nuo temos.



                              Idiotiška sistema ? Tokių žodžių griebiamasi tik tada, kai pritrūkstama argumentų, kurių Jūs taip ir nepateikėte .
                              Kai kuriose sankryžose didžioji dalis srauto pasuka pasinaudoję lentele per raudoną, nes žalio šviesaforo ciklas trumpas, plius dar ta kryptimi per žalią eina daug pėsčiųjų. Arba yra tokių sankryžų, kur važiuoti per raudoną su lentele yra saugiau, nes tuo metu dega raudonas visiems pėstiesiems, o automobilių srautai irgi nesikerta, nes jie daro posūkį į kairę iš kitos pusės.
                              Flickr

                              Comment


                                Aleksio, lentelę pakeitus papildoma sekcija ir ją uždegant tik tada, kai nesikerta trajektorijos, eliminuojami trūkumai, kurie kyla reguliuojant eismą su lentele. Eismo saugumas prieš kelis vatus imančią diodų matricą?...

                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                /\ Būna, kad degant žaliam irgi kertasi kelios trajektorijos. Atsisakom sankryžų?
                                Nežinantis žmogus, paskaitęs šį postą, jam gal ir pritartų. Bet pažvelkime, kaip kertasi trajektorijos degant žaliam signalui ir raudonam su lentele. Degant žaliam reikia praleisti lygiagrečiai einančius pėsčiuosius, o sukant į kairę, priešpriešinį eismą. Pastarasis veiksmas kartais būna sudėtingas, ir priešingai nei siūlo Egiuxz, tokiu atveju neatsisakoma sankryžų, o skiriama atskira fazė į kairę.

                                Degant raudonam signalui su lentele, dažnai tenka praleisti skersine kryptimi einančius pėsčiuosius. Gan pavojinga situacija, esant kelioms eismo juostoms, nes antroje juostoje stovintis automobilis gaėi užstoti pėsčiąjį, o sukantysis į dešinę jo nepastebėti iš karto. Pavydys: jei uz taksi būtų ėjęs vaikas, ar nestabdęs ir pasukęs į dešinę būtų spėjęs sustoti?



                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Kai kuriose sankryžose didžioji dalis srauto pasuka pasinaudoję lentele per raudoną, nes žalio šviesaforo ciklas trumpas, plius dar ta kryptimi per žalią eina daug pėsčiųjų. Arba yra tokių sankryžų, kur važiuoti per raudoną su lentele yra saugiau, nes tuo metu dega raudonas visiems pėstiesiems, o automobilių srautai irgi nesikerta, nes jie daro posūkį į kairę iš kitos pusės.
                                Jei degant žaliam signalui lygiagrečiai eina daug pėsčiųjų, o į dešinę pasukti didelis srautas, akivaizdu, kad reikalinga atskira fazė posūkiui į dešinę.

                                Dėl antro atvejo, tas pats išsprendžiama su papildoma sekcija į dešinę. Tai populiauriasias būdas visame pasaulyje degant raudonam signaluo leisti sukti į dešinę, tuo pat metu, kai iš dešinės sankryžos pusės transportas suka į kairę. Ir apsieinama be lentelės.

                                Comment


                                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                  Dar vienas argumentas prieš lentelę: piko metu ji dalinai praranda savo prasmę, nes įsilieti į srautą tampa gerokai sudėtingiau, bandymai "išlįsti" per raudoną gali sukelti ir avarines situacijas, nekalbant apie tai, kad padideję pėsčiųjų srautai tik dar labiau trukdys išnaudoti lentelės "privalumus". Papildoma sekcija panaikina visas šias problemas.
                                  Visą parą piko metas tęsiasi? Oho, nežinojau

                                  Kuo lentelė susijusi su tuo, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius ? Problema, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius tikrai egzistuoja, bet ji nesusijusi su lentele, problema ta, kad kertasi srautai.

                                  Norint išpręsti šią problemą reikėtų arba skirti atskirą ciklą pėstiesiems (didelė kaina....) arba leisti pėstiesiems pajudėti į sankryžą šiek tiek anksčiau, kas manau padėtų spręsti šią problemą (kas, jei neklystų, naujai rekonstruojant sankryžas ir yra daroma), bet nenukrypkime nuo temos.
                                  Didelė kaina kieno? Programuotojo, kad kelias papildomas eilutes pakeistų? Geriausia, kai išvis nesimala jie po tą kelią. Važiuoja mašinos - nei vieno pėsčiojo, eina pėstieji - nevažiuoja mašinos.

                                  Idiotiška sistema ? Tokių žodžių griebiamasi tik tada, kai pritrūkstama argumentų, kurių Jūs taip ir nepateikėte .
                                  Ane? O gal kažkas skaityt nemoka? Ką aš ir sakiau - idiotiška, nes pasukt praktiškai neina. Priežastys parašytos. Ne visi akli skaityt moka

                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Nežinantis žmogus, paskaitęs šį postą, jam gal ir pritartų. Bet pažvelkime, kaip kertasi trajektorijos degant žaliam signalui ir raudonam su lentele. Degant žaliam reikia praleisti lygiagrečiai einančius pėsčiuosius, o sukant į kairę, priešpriešinį eismą. Pastarasis veiksmas kartais būna sudėtingas, ir priešingai nei siūlo Egiuxz, tokiu atveju neatsisakoma sankryžų, o skiriama atskira fazė į kairę.

                                  Jei degant žaliam signalui lygiagrečiai eina daug pėsčiųjų, o į dešinę pasukti didelis srautas, akivaizdu, kad reikalinga atskira fazė posūkiui į dešinę.

                                  Dėl antro atvejo, tas pats išsprendžiama su papildoma sekcija į dešinę. Tai populiauriasias būdas visame pasaulyje degant raudonam signaluo leisti sukti į dešinę, tuo pat metu, kai iš dešinės sankryžos pusės transportas suka į kairę. Ir apsieinama be lentelės.
                                  Čia tebuvo ironija, kad atsisakyt sankryžų reikia Nebūtina sekcija. Pavyzdį iš Panevėžio rodžiau - Molainių ir Nemuno gatvių sankryža. Lentelė taip puikiai su eismu sutaria, kad tik kurmis ten avariją galėtų padaryt.

                                  Comment


                                    Nemuno - Molainių sankryžoje papildoma sekcija ar atskiras šviesoforas bus būtini, kai neliks lentelių. Ir posukis į dešinę bus pralaidus ir saugus.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Nemuno - Molainių sankryžoje papildoma sekcija ar atskiras šviesoforas bus būtini, kai neliks lentelių. Ir posukis į dešinę bus pralaidus ir saugus.
                                      Ech, dar reikia spėt atsidžiaugt tokiu gėriu... Posūkiai visada būna saugūs ir per lentelę, jei ne runkelis prie vairo

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        Didelė kaina kieno? Programuotojo, kad kelias papildomas eilutes pakeistų? Geriausia, kai išvis nesimala jie po tą kelią. Važiuoja mašinos - nei vieno pėsčiojo, eina pėstieji - nevažiuoja mašinos.
                                        Taip, taip, labai nustebčiau jei vairuotojai nepradėtų keikti tokios sistemos, nes ir dabar "dėl visko kalti" pėstieji.

                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        Ane? O gal kažkas skaityt nemoka? Ką aš ir sakiau - idiotiška, nes pasukt praktiškai neina. Priežastys parašytos. Ne visi akli skaityt moka
                                        Čia Tamsta, matyt, kalbate apie save, nes akivaizdu, kad turite problemų su teksto suvokimu :

                                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                        Dar vienas argumentas prieš lentelę: piko metu ji dalinai praranda savo prasmę.......
                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        Visą parą piko metas tęsiasi? Oho, nežinojau

                                        Comment


                                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                          Taip, taip, labai nustebčiau jei vairuotojai nepradėtų keikti tokios sistemos, nes ir dabar "dėl visko kalti" pėstieji.

                                          Čia Tamsta, matyt, kalbate apie save, nes akivaizdu, kad turite problemų su teksto suvokimu :
                                          Abudu nemokam Pėstieji nekalti, kalti tik idiotai, kamikadzės, teisuoliai ir visi kiti asilai, kurių keliuose pilna, nepriklausomai nuo užimamo vadeliotojo/šliaužiko statuso.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X