Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTyrimų rezultatų palaukim.
Comment
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimąGryzau is atostogu Graikijoje, zinot ka, nemaciau nie vienos lenteles
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš dabar Latvijoje, Ventspilyje. Čia lentelų irgi nėra. Keliose sankryžose yra papildomos sekcijos, kurios leidžia sukti į dešinę per raudoną.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąAišku aš ne transporto srities specialistas, bet labai keistai skamba mintys naikinti šias lenteles. Niekad dėl jų nekilo problemų. Ir nenoriu pagalvoti kas būtų, jeigu staiga jų neliktų.
Ventspilis:
Paskutinis taisė dsanto; 2014.07.10, 17:45.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO štai Ventspilyje, kaip ir visoj Europoj, įskaitant Vokietiją, yra atskira eismo juosta į dešinę ir papildoma sekcija, leidžianti papildomai sukti į dešinę degant raudonai. Kai yra atskira eismo juosta į dešinę, išvengiama situacijos, kai tiesiai norintis važiuoti vairuotojas stovi pirmas, o iš galo jam daro spaudimą praleisti sukti į dešinę.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO Vilniuje yra sankryžos, kur yra atskira juosta sukti į dešinę ir pakabinta lentelė. Ir viskas yra OK - nereikia importinės elektros, automobiliai juda be sustojimų, taupomas importuojamas kuras.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą/\ Būna, kad degant žaliam irgi kertasi kelios trajektorijos. Atsisakom sankryžų?
Sukimas sankryžoje į kairę degant žaliam signalui, kai reikia praleisti priešais atvažiuojančius automobilius, yra viena. Bet kai sankryžoje važiuojama tiesiai ir nereikia nieko praleisti ir kažkas dėl to, kad yra taupoma importinė elektra ir taupomas kitas importuojamas kuras, staiga išnyra iš dešinės ir tenka staigiai stabdyti, yra visai kas kita.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąKas čia per demagogija ? Gal pritrūko argumentų ?
Sukimas sankryžoje į kairę degant žaliam signalui, kai reikia praleisti priešais atvažiuojančius automobilius, yra viena. Bet kai sankryžoje važiuojama tiesiai ir nereikia nieko praleisti ir kažkas dėl to, kad yra taupoma importinė elektra ir taupomas kitas importuojamas kuras, staiga išnyra iš dešinės ir tenka staigiai stabdyti, yra visai kas kita.
Asmeniškai aš dažniau staigiai stabdau dėl gana sunkiai nuspėjamų pėsčiųjų, negu dėl kažko iššokančio per lentelę. Tfu tfu tfu, bet dar neturėjau nei vienos avarijos.
Kad ant kojų dažniau taikosi užvažiuot - faktas. Ypač piko metu, kai pro lentelę prasukt neina, o per žalią irgi reikia praleist pėsčiuosius. Tai čia kas kaltas: lentelė ar visa likusi idiotiška sistema be lentelės?
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKad ant kojų dažniau taikosi užvažiuot - faktas. Ypač piko metu, kai pro lentelę prasukt neina, o per žalią irgi reikia praleist pėsčiuosius.
Kuo lentelė susijusi su tuo, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius ? Problema, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius tikrai egzistuoja, bet ji nesusijusi su lentele, problema ta, kad kertasi srautai.
Norint išpręsti šią problemą reikėtų arba skirti atskirą ciklą pėstiesiems (didelė kaina....) arba leisti pėstiesiems pajudėti į sankryžą šiek tiek anksčiau, kas manau padėtų spręsti šią problemą (kas, jei neklystų, naujai rekonstruojant sankryžas ir yra daroma), bet nenukrypkime nuo temos.
Tai čia kas kaltas: lentelė ar visa likusi idiotiška sistema be lentelės?Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.10, 23:56.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąDar vienas argumentas prieš lentelę: piko metu ji dalinai praranda savo prasmę, nes įsilieti į srautą tampa gerokai sudėtingiau, bandymai "išlįsti" per raudoną gali sukelti ir avarines situacijas, nekalbant apie tai, kad padideję pėsčiųjų srautai tik dar labiau trukdys išnaudoti lentelės "privalumus". Papildoma sekcija panaikina visas šias problemas.
Kuo lentelė susijusi su tuo, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius ? Problema, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius tikrai egzistuoja, bet ji nesusijusi su lentele, problema ta, kad kertasi srautai.
Norint išpręsti šią problemą reikėtų arba skirti atskirą ciklą pėstiesiems (didelė kaina....) arba leisti pėstiesiems pajudėti į sankryžą šiek tiek anksčiau, kas manau padėtų spręsti šią problemą (kas, jei neklystų, naujai rekonstruojant sankryžas ir yra daroma), bet nenukrypkime nuo temos.
Idiotiška sistema ? Tokių žodžių griebiamasi tik tada, kai pritrūkstama argumentų, kurių Jūs taip ir nepateikėte .
Comment
-
Aleksio, lentelę pakeitus papildoma sekcija ir ją uždegant tik tada, kai nesikerta trajektorijos, eliminuojami trūkumai, kurie kyla reguliuojant eismą su lentele. Eismo saugumas prieš kelis vatus imančią diodų matricą?...
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą/\ Būna, kad degant žaliam irgi kertasi kelios trajektorijos. Atsisakom sankryžų?
Degant raudonam signalui su lentele, dažnai tenka praleisti skersine kryptimi einančius pėsčiuosius. Gan pavojinga situacija, esant kelioms eismo juostoms, nes antroje juostoje stovintis automobilis gaėi užstoti pėsčiąjį, o sukantysis į dešinę jo nepastebėti iš karto. Pavydys: jei uz taksi būtų ėjęs vaikas, ar nestabdęs ir pasukęs į dešinę būtų spėjęs sustoti?
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai kuriose sankryžose didžioji dalis srauto pasuka pasinaudoję lentele per raudoną, nes žalio šviesaforo ciklas trumpas, plius dar ta kryptimi per žalią eina daug pėsčiųjų. Arba yra tokių sankryžų, kur važiuoti per raudoną su lentele yra saugiau, nes tuo metu dega raudonas visiems pėstiesiems, o automobilių srautai irgi nesikerta, nes jie daro posūkį į kairę iš kitos pusės.
Dėl antro atvejo, tas pats išsprendžiama su papildoma sekcija į dešinę. Tai populiauriasias būdas visame pasaulyje degant raudonam signaluo leisti sukti į dešinę, tuo pat metu, kai iš dešinės sankryžos pusės transportas suka į kairę. Ir apsieinama be lentelės.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąDar vienas argumentas prieš lentelę: piko metu ji dalinai praranda savo prasmę, nes įsilieti į srautą tampa gerokai sudėtingiau, bandymai "išlįsti" per raudoną gali sukelti ir avarines situacijas, nekalbant apie tai, kad padideję pėsčiųjų srautai tik dar labiau trukdys išnaudoti lentelės "privalumus". Papildoma sekcija panaikina visas šias problemas.
Kuo lentelė susijusi su tuo, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius ? Problema, kad degant žaliam signalui reikia praleisti pėsčiuosius tikrai egzistuoja, bet ji nesusijusi su lentele, problema ta, kad kertasi srautai.
Norint išpręsti šią problemą reikėtų arba skirti atskirą ciklą pėstiesiems (didelė kaina....) arba leisti pėstiesiems pajudėti į sankryžą šiek tiek anksčiau, kas manau padėtų spręsti šią problemą (kas, jei neklystų, naujai rekonstruojant sankryžas ir yra daroma), bet nenukrypkime nuo temos.
Idiotiška sistema ? Tokių žodžių griebiamasi tik tada, kai pritrūkstama argumentų, kurių Jūs taip ir nepateikėte .
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNežinantis žmogus, paskaitęs šį postą, jam gal ir pritartų. Bet pažvelkime, kaip kertasi trajektorijos degant žaliam signalui ir raudonam su lentele. Degant žaliam reikia praleisti lygiagrečiai einančius pėsčiuosius, o sukant į kairę, priešpriešinį eismą. Pastarasis veiksmas kartais būna sudėtingas, ir priešingai nei siūlo Egiuxz, tokiu atveju neatsisakoma sankryžų, o skiriama atskira fazė į kairę.
Jei degant žaliam signalui lygiagrečiai eina daug pėsčiųjų, o į dešinę pasukti didelis srautas, akivaizdu, kad reikalinga atskira fazė posūkiui į dešinę.
Dėl antro atvejo, tas pats išsprendžiama su papildoma sekcija į dešinę. Tai populiauriasias būdas visame pasaulyje degant raudonam signaluo leisti sukti į dešinę, tuo pat metu, kai iš dešinės sankryžos pusės transportas suka į kairę. Ir apsieinama be lentelės.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNemuno - Molainių sankryžoje papildoma sekcija ar atskiras šviesoforas bus būtini, kai neliks lentelių. Ir posukis į dešinę bus pralaidus ir saugus.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąDidelė kaina kieno? Programuotojo, kad kelias papildomas eilutes pakeistų? Geriausia, kai išvis nesimala jie po tą kelią. Važiuoja mašinos - nei vieno pėsčiojo, eina pėstieji - nevažiuoja mašinos.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAne? O gal kažkas skaityt nemoka? Ką aš ir sakiau - idiotiška, nes pasukt praktiškai neina. Priežastys parašytos. Ne visi akli skaityt moka
Parašė Xedos Rodyti pranešimąDar vienas argumentas prieš lentelę: piko metu ji dalinai praranda savo prasmę.......Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąVisą parą piko metas tęsiasi? Oho, nežinojau
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąTaip, taip, labai nustebčiau jei vairuotojai nepradėtų keikti tokios sistemos, nes ir dabar "dėl visko kalti" pėstieji.
Čia Tamsta, matyt, kalbate apie save, nes akivaizdu, kad turite problemų su teksto suvokimu :
Comment
Comment