O tu galvoji, kad į kosmosą pirmu bandymu pavyko pakilti ar veikiančią kompiuterinę techniką pagaminti? - ne. Taip ir su tokią sistemą - iš pradžių bus kažkokių nesklandumų, bet laikui bėgant, manau, viską suderins ir bus adaptyvi-lentelinė sankryža.
"Duokite man atramos tašką ir aš apversiu žemę" - pasakė Archimedas prieš daug metų. Būtų daug teritorijos, galima būtų tokias sankryžas daryti daugelyje vietų, bet taip nėra, nors Vilniuje pora yra.
Lentelė yra gerai - negalima jas montuoti tik tose sankryžose, kur visoms mašinoms įsijungia raudonas, o visiems pėstiesiems žalias signalas (nežinau, ar pas mus tokių yra) - ten tai tikrai būtų pavojinga.
Šaunu Iš šviesoforų skydų formos spėju, kad tai Olandija
Taip tai yra Deventer. O taip atrode ta pati sankryza iki rekonstrukcijos: http://goo.gl/maps/EXDCU
Zaliu lenteliu taip pat nebuvo... ir kaip olandai isgyvena be ju...?
Nemanau kad čia ta pati vieta, nes kur dingo visi medžiai ir t.t.
Bet esmė labai teisinga, maži tuneliukai išsprendžia daug ką. Tame tarpe ir įrengiant tokius mažus po vieną juostą lengvom mašinom po žiedu, pranertų kiaurai nestojant ir nemaišant kitiems.
Taip tai yra Deventer. O taip atrode ta pati sankryza iki rekonstrukcijos: http://goo.gl/maps/EXDCU
Zaliu lenteliu taip pat nebuvo... ir kaip olandai isgyvena be ju...?
Nežinau kaip olandai išgyveno, bet pasivažinėjus po Baltarusiją supranti koks idealus dalykas yra žaliosios rodyklės prie šviesoforo, kai tuščioje sankryžoje netenka po kelias minutes praleisti prie raudono signalo norint pasukti į dešinę.
Nežinau kaip olandai išgyveno, bet pasivažinėjus po Baltarusiją supranti koks idealus dalykas yra žaliosios rodyklės prie šviesoforo, kai tuščioje sankryžoje netenka po kelias minutes praleisti prie raudono signalo norint pasukti į dešinę.
Baltarusijoje nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis. Kas per dezinformacija?
Šiandien kaip tyčia atsirado laiko užfiksuot teigiamą žalių rodiklių poveikį. Įdedu tik du filmukus (jei kas norit daugiau - atsiųsiu). Nežinau ką net pasakyt... Kauniečiai, gal išmokit vairuot prieš į eismą išvažiuodami, jei per porą minučių sugebat vien dėl lentelės krūvas avarinių situacijų pridaryt?
Panevėžys. Nemuno - Klaipėdos gatvių sankryža.
Irgi Panevėžys. Molainių - Nemuno gatvių sankryža.
Šiandien kaip tyčia atsirado laiko užfiksuot teigiamą žalių rodiklių poveikį. Įdedu tik du filmukus (jei kas norit daugiau - atsiųsiu). Nežinau ką net pasakyt... Kauniečiai, gal išmokit vairuot prieš į eismą išvažiuodami, jei per porą minučių sugebat vien dėl lentelės krūvas avarinių situacijų pridaryt?
Nesupratau, kur tas teigiamas poveikis pirmame video. Kiek suprantu, reikia stebėti priešpriešinį eismą.
1 ciklas. Į dešinę pra raudoną nepasuko, o prasuko per žalią praleisdamas pėsčiuosius.
2 ciklas. Per raudoną pasuko viena mašina.
3 ciklas. Per raudoną nepasuko nė viena mašina.
O antrame video gražiausiai į dešinę pasukama per raudoną kartu su apsaugotu kairiuoju posūkiu iš dešinės sankryžos pusės, ką galima pasiekti su papildoma sekcija arba dešiniojo posūkio šviesoforu.
Nesupratau, kur tas teigiamas poveikis pirmame video. Kiek suprantu, reikia stebėti priešpriešinį eismą.
1 ciklas. Į dešinę pra raudoną nepasuko, o prasuko per žalią praleisdamas pėsčiuosius.
2 ciklas. Per raudoną pasuko viena mašina.
3 ciklas. Per raudoną nepasuko nė viena mašina.
O antrame video gražiausiai į dešinę pasukama per raudoną kartu su apsaugotu kairiuoju posūkiu iš dešinės sankryžos pusės, ką galima pasiekti su papildoma sekcija arba dešiniojo posūkio šviesoforu.
Gal čia ne kiek teigiamas, bet gal labiau Panevėžio atsakas į seniau įdėtus filmukus, kaip Kaune per keletą minučių keletas avarinių situacijų buvo vien dėl lentelės.
Nemuno - Klaipėdos stebėjau apie 15-a minučių ir tebuvo štai kas blogai (bendroje situacijose):
1. Autobusiukas per žalią užlipo ant perėjos, nespėjo pravažiuot ir liko ant perėjos.
2. Galbūt tas pats autobusiukas, praleistas apsisukinėjo kai pėstiesiems buvo žalia.
Gal čia, sakau, ne eismo taisyklės ir lentelės kaltos, o tiesiog kauniečiai nemoka važinėt?
Ir dabar dėl antro filmuko. Ką pakeis lentelės nukabinimas ir papildomų sekcijų pridėjimas? Kadangi dienos metu (ne piko) ten praktiškai niekas nevaikšto, tai kam nukabint lentelę ir įdėt dešinį šviesoforą? Jeigu naujasis šviesoforas, vadinasi, turėtų būt apsaugotas? Jeigu šviesoforas į dešinę, vadinasi, sukantieji turės laukt savo eilės, jei atsiras pėsčiųjų? O jei jų ten praktiškai nėra, tai kam pralaukt tą ciklą, kai Nemuno gatve kažkas juda, jeigu gali laisvai per rodyklę prasukt praktiškai niekam netrukdydamas? Čia jau kažkada dėl šito gana logiškas variantas buvo tamstos pateiktas, bet kam išradinėt dviratį Šitą sankryžą reikia tiesiog pamatyt, kad suprast ką gero lentelė duoda
Gal čia ne kiek teigiamas, bet gal labiau Panevėžio atsakas į seniau įdėtus filmukus, kaip Kaune per keletą minučių keletas avarinių situacijų buvo vien dėl lentelės.
Nemuno - Klaipėdos stebėjau apie 15-a minučių ir tebuvo štai kas blogai (bendroje situacijose):
1. Autobusiukas per žalią užlipo ant perėjos, nespėjo pravažiuot ir liko ant perėjos.
2. Galbūt tas pats autobusiukas, praleistas apsisukinėjo kai pėstiesiems buvo žalia.
Gal čia, sakau, ne eismo taisyklės ir lentelės kaltos, o tiesiog kauniečiai nemoka važinėt?
Ir dabar dėl antro filmuko. Ką pakeis lentelės nukabinimas ir papildomų sekcijų pridėjimas? Kadangi dienos metu (ne piko) ten praktiškai niekas nevaikšto, tai kam nukabint lentelę ir įdėt dešinį šviesoforą? Jeigu naujasis šviesoforas, vadinasi, turėtų būt apsaugotas? Jeigu šviesoforas į dešinę, vadinasi, sukantieji turės laukt savo eilės, jei atsiras pėsčiųjų? O jei jų ten praktiškai nėra, tai kam pralaukt tą ciklą, kai Nemuno gatve kažkas juda, jeigu gali laisvai per rodyklę prasukt praktiškai niekam netrukdydamas? Čia jau kažkada dėl šito gana logiškas variantas buvo tamstos pateiktas, bet kam išradinėt dviratį Šitą sankryžą reikia tiesiog pamatyt, kad suprast ką gero lentelė duoda
Tai aš ir siūlyčiau antram video vietoje skardinės lentelės "išmaniąją". Tuomet degant žaliam signalui būtų sukama į dešinę praleidžiant pėsčiuosius. Užsidegus raudonam rodyklė ties raudonu šviesoforu užsidegtų, kai dešinėje esantis transportas suktų į kairę apsaugotai.
Gal čia ne kiek teigiamas, bet gal labiau Panevėžio atsakas į seniau įdėtus filmukus, kaip Kaune per keletą minučių keletas avarinių situacijų buvo vien dėl lentelės.
Bent jau pirmame video nebuvo ir prielaidų kilti avarinėms situacijoms. Apskritai pagal tą kas nufilmuota ir lentelių panaikinimas kažkokio apčiuopiamesnio neigiamo ar teigiamo efekto nesukeltų.
Bent jau pirmame video nebuvo ir prielaidų kilti avarinėms situacijoms. Apskritai pagal tą kas nufilmuota ir lentelių panaikinimas kažkokio apčiuopiamesnio neigiamo ar teigiamo efekto nesukeltų.
Kaip jau minėjau, įdėjau bendrą situaciją mieste kaip savo argumentą, kad lentelė čia ne prie ko, kai ja moka naudotis. Didžioji dalis panevėžiečių ja naudotis moka, o ir panašių tvarkingų vaizdų nors su vežimu vežk. Dėl pavienių gaidelių nereikia kaltinti niekuo dėtų vairuotojų ir sunkinti jiems gyvenimą. Ir tokių "tipinių" situacijų, kaip čia dsanto demonstruoja, nelabai ir sutinku. Gal čia koks Trumano šou su skirtingu scenarijumi kiekvienam?
Kaip jau minėjau, įdėjau bendrą situaciją mieste kaip savo argumentą, kad lentelė čia ne prie ko, kai ja moka naudotis. Didžioji dalis panevėžiečių ja naudotis moka, o ir panašių tvarkingų vaizdų nors su vežimu vežk. Dėl pavienių gaidelių nereikia kaltinti niekuo dėtų vairuotojų ir sunkinti jiems gyvenimą. Ir tokių "tipinių" situacijų, kaip čia dsanto demonstruoja, nelabai ir sutinku. Gal čia koks Trumano šou su skirtingu scenarijumi kiekvienam?
Tikiu. Tai belieka dvi išvados:
a) kauniečiai nemoka vairuot.
b) kažkas aukštesnis specialiai aplinką tokią padaro.
Nereikia to tiesmukiško primityvumo. Siūlau pafilmuoti pirmajame tavo video matomą sankryžą piko metu. Kažko abejoju, ar ta lentelė duoda naudos, kai yra intensyvus eismas.
Kokiu pagrindu neleidžiama ten antra juosta važiuoti tiesiai? Nesamonė, dirbtinai pralaidumą sumažino, o privalumo jokio niekam, na gal sukantiems į kairę trumpiau laukti, nes važiuojantys tiesiai toje eilėje neatsistos. Tačiau dėl tokio menkniekio pusę pralaidumo nuimt?
Comment