Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O tu galvoji, kad į kosmosą pirmu bandymu pavyko pakilti ar veikiančią kompiuterinę techniką pagaminti? - ne. Taip ir su tokią sistemą - iš pradžių bus kažkokių nesklandumų, bet laikui bėgant, manau, viską suderins ir bus adaptyvi-lentelinė sankryža.
    Gerai, kad tamsta ironiškai savikritiškas

    Comment


      Stai kaip sugeba zmones sutvarkyti sankryza be zalingu lenteliu:

      Comment


        Parašė agnette Rodyti pranešimą
        Stai kaip sugeba zmones sutvarkyti sankryza be zalingu lenteliu:

        Atvaizdas
        Šaunu Iš šviesoforų skydų formos spėju, kad tai Olandija

        Comment


          Parašė agnette Rodyti pranešimą
          Stai kaip sugeba zmones sutvarkyti sankryza be zalingu lenteliu:

          Atvaizdas
          "Duokite man atramos tašką ir aš apversiu žemę" - pasakė Archimedas prieš daug metų. Būtų daug teritorijos, galima būtų tokias sankryžas daryti daugelyje vietų, bet taip nėra, nors Vilniuje pora yra.
          Lentelė yra gerai - negalima jas montuoti tik tose sankryžose, kur visoms mašinoms įsijungia raudonas, o visiems pėstiesiems žalias signalas (nežinau, ar pas mus tokių yra) - ten tai tikrai būtų pavojinga.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Šaunu Iš šviesoforų skydų formos spėju, kad tai Olandija
            Taip tai yra Deventer. O taip atrode ta pati sankryza iki rekonstrukcijos:
            http://goo.gl/maps/EXDCU
            Zaliu lenteliu taip pat nebuvo... ir kaip olandai isgyvena be ju...?

            Comment


              Nemanau kad čia ta pati vieta, nes kur dingo visi medžiai ir t.t.
              Bet esmė labai teisinga, maži tuneliukai išsprendžia daug ką. Tame tarpe ir įrengiant tokius mažus po vieną juostą lengvom mašinom po žiedu, pranertų kiaurai nestojant ir nemaišant kitiems.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Nemanau kad čia ta pati vieta, nes kur dingo visi medžiai ir t.t...
                Nuotraukos autorius nesutinka su tavimi...

                Comment


                  Parašė agnette Rodyti pranešimą
                  Taip tai yra Deventer. O taip atrode ta pati sankryza iki rekonstrukcijos:
                  http://goo.gl/maps/EXDCU
                  Zaliu lenteliu taip pat nebuvo... ir kaip olandai isgyvena be ju...?
                  Nežinau kaip olandai išgyveno, bet pasivažinėjus po Baltarusiją supranti koks idealus dalykas yra žaliosios rodyklės prie šviesoforo, kai tuščioje sankryžoje netenka po kelias minutes praleisti prie raudono signalo norint pasukti į dešinę.

                  Comment


                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    Nežinau kaip olandai išgyveno, bet pasivažinėjus po Baltarusiją supranti koks idealus dalykas yra žaliosios rodyklės prie šviesoforo, kai tuščioje sankryžoje netenka po kelias minutes praleisti prie raudono signalo norint pasukti į dešinę.
                    Baltarusijoje nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis. Kas per dezinformacija?

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Baltarusijoje nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis. Kas per dezinformacija?
                      Pritariu, nėra.
                      P.S. Patiko Jūsų diskusija interneto puslapyje 24auto.ru dėl šitų lentelių

                      Comment


                        Šiandien kaip tyčia atsirado laiko užfiksuot teigiamą žalių rodiklių poveikį. Įdedu tik du filmukus (jei kas norit daugiau - atsiųsiu). Nežinau ką net pasakyt... Kauniečiai, gal išmokit vairuot prieš į eismą išvažiuodami, jei per porą minučių sugebat vien dėl lentelės krūvas avarinių situacijų pridaryt?

                        Panevėžys. Nemuno - Klaipėdos gatvių sankryža.



                        Irgi Panevėžys. Molainių - Nemuno gatvių sankryža.



                        Jėėė, 300-asis įskaitinis pranešimas
                        Paskutinis taisė Egiuxz; 2014.04.29, 12:53.

                        Comment


                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                          Šiandien kaip tyčia atsirado laiko užfiksuot teigiamą žalių rodiklių poveikį. Įdedu tik du filmukus (jei kas norit daugiau - atsiųsiu). Nežinau ką net pasakyt... Kauniečiai, gal išmokit vairuot prieš į eismą išvažiuodami, jei per porą minučių sugebat vien dėl lentelės krūvas avarinių situacijų pridaryt?

                          Panevėžys. Nemuno - Klaipėdos gatvių sankryža.

                          Youtube video

                          Irgi Panevėžys. Molainių - Nemuno gatvių sankryža.

                          Youtube video

                          Jėėė, 300-asis įskaitinis pranešimas
                          Nesupratau, kur tas teigiamas poveikis pirmame video. Kiek suprantu, reikia stebėti priešpriešinį eismą.

                          1 ciklas. Į dešinę pra raudoną nepasuko, o prasuko per žalią praleisdamas pėsčiuosius.
                          2 ciklas. Per raudoną pasuko viena mašina.
                          3 ciklas. Per raudoną nepasuko nė viena mašina.

                          O antrame video gražiausiai į dešinę pasukama per raudoną kartu su apsaugotu kairiuoju posūkiu iš dešinės sankryžos pusės, ką galima pasiekti su papildoma sekcija arba dešiniojo posūkio šviesoforu.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Nesupratau, kur tas teigiamas poveikis pirmame video. Kiek suprantu, reikia stebėti priešpriešinį eismą.

                            1 ciklas. Į dešinę pra raudoną nepasuko, o prasuko per žalią praleisdamas pėsčiuosius.
                            2 ciklas. Per raudoną pasuko viena mašina.
                            3 ciklas. Per raudoną nepasuko nė viena mašina.

                            O antrame video gražiausiai į dešinę pasukama per raudoną kartu su apsaugotu kairiuoju posūkiu iš dešinės sankryžos pusės, ką galima pasiekti su papildoma sekcija arba dešiniojo posūkio šviesoforu.
                            Gal čia ne kiek teigiamas, bet gal labiau Panevėžio atsakas į seniau įdėtus filmukus, kaip Kaune per keletą minučių keletas avarinių situacijų buvo vien dėl lentelės.
                            Nemuno - Klaipėdos stebėjau apie 15-a minučių ir tebuvo štai kas blogai (bendroje situacijose):
                            1. Autobusiukas per žalią užlipo ant perėjos, nespėjo pravažiuot ir liko ant perėjos.
                            2. Galbūt tas pats autobusiukas, praleistas apsisukinėjo kai pėstiesiems buvo žalia.
                            Gal čia, sakau, ne eismo taisyklės ir lentelės kaltos, o tiesiog kauniečiai nemoka važinėt?

                            Ir dabar dėl antro filmuko. Ką pakeis lentelės nukabinimas ir papildomų sekcijų pridėjimas? Kadangi dienos metu (ne piko) ten praktiškai niekas nevaikšto, tai kam nukabint lentelę ir įdėt dešinį šviesoforą? Jeigu naujasis šviesoforas, vadinasi, turėtų būt apsaugotas? Jeigu šviesoforas į dešinę, vadinasi, sukantieji turės laukt savo eilės, jei atsiras pėsčiųjų? O jei jų ten praktiškai nėra, tai kam pralaukt tą ciklą, kai Nemuno gatve kažkas juda, jeigu gali laisvai per rodyklę prasukt praktiškai niekam netrukdydamas? Čia jau kažkada dėl šito gana logiškas variantas buvo tamstos pateiktas, bet kam išradinėt dviratį Šitą sankryžą reikia tiesiog pamatyt, kad suprast ką gero lentelė duoda

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Gal čia ne kiek teigiamas, bet gal labiau Panevėžio atsakas į seniau įdėtus filmukus, kaip Kaune per keletą minučių keletas avarinių situacijų buvo vien dėl lentelės.
                              Nemuno - Klaipėdos stebėjau apie 15-a minučių ir tebuvo štai kas blogai (bendroje situacijose):
                              1. Autobusiukas per žalią užlipo ant perėjos, nespėjo pravažiuot ir liko ant perėjos.
                              2. Galbūt tas pats autobusiukas, praleistas apsisukinėjo kai pėstiesiems buvo žalia.
                              Gal čia, sakau, ne eismo taisyklės ir lentelės kaltos, o tiesiog kauniečiai nemoka važinėt?

                              Ir dabar dėl antro filmuko. Ką pakeis lentelės nukabinimas ir papildomų sekcijų pridėjimas? Kadangi dienos metu (ne piko) ten praktiškai niekas nevaikšto, tai kam nukabint lentelę ir įdėt dešinį šviesoforą? Jeigu naujasis šviesoforas, vadinasi, turėtų būt apsaugotas? Jeigu šviesoforas į dešinę, vadinasi, sukantieji turės laukt savo eilės, jei atsiras pėsčiųjų? O jei jų ten praktiškai nėra, tai kam pralaukt tą ciklą, kai Nemuno gatve kažkas juda, jeigu gali laisvai per rodyklę prasukt praktiškai niekam netrukdydamas? Čia jau kažkada dėl šito gana logiškas variantas buvo tamstos pateiktas, bet kam išradinėt dviratį Šitą sankryžą reikia tiesiog pamatyt, kad suprast ką gero lentelė duoda
                              Tai aš ir siūlyčiau antram video vietoje skardinės lentelės "išmaniąją". Tuomet degant žaliam signalui būtų sukama į dešinę praleidžiant pėsčiuosius. Užsidegus raudonam rodyklė ties raudonu šviesoforu užsidegtų, kai dešinėje esantis transportas suktų į kairę apsaugotai.

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                Gal čia ne kiek teigiamas, bet gal labiau Panevėžio atsakas į seniau įdėtus filmukus, kaip Kaune per keletą minučių keletas avarinių situacijų buvo vien dėl lentelės.
                                Bent jau pirmame video nebuvo ir prielaidų kilti avarinėms situacijoms. Apskritai pagal tą kas nufilmuota ir lentelių panaikinimas kažkokio apčiuopiamesnio neigiamo ar teigiamo efekto nesukeltų.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Bent jau pirmame video nebuvo ir prielaidų kilti avarinėms situacijoms. Apskritai pagal tą kas nufilmuota ir lentelių panaikinimas kažkokio apčiuopiamesnio neigiamo ar teigiamo efekto nesukeltų.
                                  Kaip jau minėjau, įdėjau bendrą situaciją mieste kaip savo argumentą, kad lentelė čia ne prie ko, kai ja moka naudotis. Didžioji dalis panevėžiečių ja naudotis moka, o ir panašių tvarkingų vaizdų nors su vežimu vežk. Dėl pavienių gaidelių nereikia kaltinti niekuo dėtų vairuotojų ir sunkinti jiems gyvenimą. Ir tokių "tipinių" situacijų, kaip čia dsanto demonstruoja, nelabai ir sutinku. Gal čia koks Trumano šou su skirtingu scenarijumi kiekvienam?

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    Kaip jau minėjau, įdėjau bendrą situaciją mieste kaip savo argumentą, kad lentelė čia ne prie ko, kai ja moka naudotis. Didžioji dalis panevėžiečių ja naudotis moka, o ir panašių tvarkingų vaizdų nors su vežimu vežk. Dėl pavienių gaidelių nereikia kaltinti niekuo dėtų vairuotojų ir sunkinti jiems gyvenimą. Ir tokių "tipinių" situacijų, kaip čia dsanto demonstruoja, nelabai ir sutinku. Gal čia koks Trumano šou su skirtingu scenarijumi kiekvienam?
                                    Aktorių savo nufilmuotiems video nesamdžiau

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Aktorių savo nufilmuotiems video nesamdžiau
                                      Tikiu. Tai belieka dvi išvados:
                                      a) kauniečiai nemoka vairuot.
                                      b) kažkas aukštesnis specialiai aplinką tokią padaro.

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        Tikiu. Tai belieka dvi išvados:
                                        a) kauniečiai nemoka vairuot.
                                        b) kažkas aukštesnis specialiai aplinką tokią padaro.

                                        Nereikia to tiesmukiško primityvumo. Siūlau pafilmuoti pirmajame tavo video matomą sankryžą piko metu. Kažko abejoju, ar ta lentelė duoda naudos, kai yra intensyvus eismas.

                                        Comment


                                          Parašė Mr.x
                                          pvz maxima petrasiunuose sau visa juosta i kaire nusikreipe.
                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Ir ką - sumažėjo važiuojančių T.Masiulio gatve?
                                          Kokiu pagrindu neleidžiama ten antra juosta važiuoti tiesiai? Nesamonė, dirbtinai pralaidumą sumažino, o privalumo jokio niekam, na gal sukantiems į kairę trumpiau laukti, nes važiuojantys tiesiai toje eilėje neatsistos. Tačiau dėl tokio menkniekio pusę pralaidumo nuimt?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X