...Jei Susisiekimo ministerija tikrai atsakingai dirbtų savo darbą, tuomet paduotų į teismą Kauno miesto savivaldybę už savivalę. Bet greičiausiai taip neįvyks...
Aisku kad nebus ir tai dar viena priezastis kodel reikia uzdrausti ta lentele visiems laikams. Nera leneteles - nera problemos.
Niekam pasaulyje apart musu ji nereikalinga.
Aisku kad nebus ir tai dar viena priezastis kodel reikia uzdrausti ta lentele visiems laikams. Nera leneteles - nera problemos.
Niekam pasaulyje apart musu ji nereikalinga.
Yra jos ne vienoje senosios Europos šalyje. Tik reikia išmokti jomis naudotis.
Keliuiose yra daug vietų, kur lenkimas yra pavojingas, bet ten tik pakabina atitinkamą ženklą, ir nieko daugiau nedaro. Yra vietų kur didelis greitis pavojigas, bet ten tik pakabina ženklą. Bet kažkodėl sankryžoje atitinkamo ženklo pakabinti jau neužtenka, reikia naujas matematikas sugalvoti.
Dviračiai per perėjas važinėt NEGALI. Priešingu atveju, atsakomybė jiems. Jeigu idiotai, tegul guli sulaužytom galūnėm, nors ir su savo tiesa.
Per perėjas negali, bet mano pateiktame pirmame vokiečių video yra dviračių takas. Skirk pėsčiųjų perėją nuo dviračių tako. Antrame video dviratininkas važiuoja gatve.
Per perėjas negali, bet mano pateiktame pirmame vokiečių video yra dviračių takas. Skirk pėsčiųjų perėją nuo dviračių tako. Antrame video dviratininkas važiuoja gatve.
Vokiečiai man neįdomus, nes gyvenu Lietuvoje. Geriau dėkim savus variantus kaip viskas blogai, o ne svetimus.
Vokiečiai man neįdomus, nes gyvenu Lietuvoje. Geriau dėkim savus variantus kaip viskas blogai, o ne svetimus.
Būtų gerai, jei kai kurie forumo vartotojai suprastų, kad ne tik reikia paisyti ne tik jų interesų. Juk Lietuviai važinėja po visą Europą, todėl yra labai gerai, kai taisyklės skirtingose šalyse kuo panašesnės. Galiu pasakyti, kad Latvijoje papildomų žalių lentelių nėra. Ir kai Lietuviai nuvyksta pas kaimynus, tai sudaro nemažai avarinių situacijų, nes suka per raudoną į dešinę. Tas pats dabar ir Lietuvoje. Vairuotojai įpratę, kad dabar papildomos lentelės yra vos ne prie kiekvieno šviesoforo. Tai nuvykę į kitą miestą net nepasižiūri, ar yra lentelė, ar nėra ir suka į dešinę. Kai kurie forumo lankytojai iš karto mane užsipuls, kad tai yra vairuotojų problemos, kad jie nemato situacijos. Bet tai nėra MANO problema, kai į mane atsitrenkia vairuotojas, kuris įsivaizduoja, kad ten turėtų būti lentelė, tai jau yra valstybės problema, kad sudaromos sąlygos tokiems įvykiams. Ir jei vairuotojų nepavyksta perauklėti "gražiomis" priemonėmis, tokiomis kaip švietėjiška veikla, tai reikia imtis griežtų priemonių, kaip lentelių drastiškas mažinimas arba net jų visiškas uždraudimas.
Jei panaikinus papildomas lentelės, su žalia rodykle, bus išsaugota nors viena gyvybė, tai jas naikinti BŪTINA. Jei aiškinsite, kad pėstieji turi patys saugotis, įdomu kaip patys kalbėtumėte, kai koks nors vairuotojas net nepristabdęs ir sukdamas pagal papildomą lentelę užmuštų jums artimą žmogų.
...Lentelę nukopijavom nuo vokiečių, tai situacija analogiška.
Lentele nukopijavo tarybu sajunga nuo komunistines vokietijos, bet eksperimentaliai bande tik lietuvos tsr gatvese.
Gal laikas pripazinti kad sovietinis eksperimentas nepasiteisino?
Keliuiose yra daug vietų, kur lenkimas yra pavojingas, bet ten tik pakabina atitinkamą ženklą, ir nieko daugiau nedaro. Yra vietų kur didelis greitis pavojigas, bet ten tik pakabina ženklą. Bet kažkodėl sankryžoje atitinkamo ženklo pakabinti jau neužtenka, reikia naujas matematikas sugalvoti.
Jei pavojinga lenkti, kai kur įrengiamos skiriamosios juostos, bet ne visur tai techniškai įmanoma. O lenteles nukabinti labai paprasta. Reikia tik kopėčių ir atsuktuvo.
Comment