Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prie kiekvienos sankryžos nepastatysi policininko, kad jis žiūrėtų, kaip ten kas laikosi taisyklių. Jeigu sankryžą projektavo kreivarankis, tai nereiškia, kad reikia palikti taip kaip yra, nes bet koks pakeitimas, neva, viską tik dar pablogins.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Tai koks sprendimas? Uždrausti sukti į dešinę per raudoną ilgoms transporto priemonėms? Nes dabar taip išeina, kad troleibusas negali sukti į dešinę per raudoną, nes kitaip blokuos pėsčiuosius.
      Yra tokių sankryžų, kuriose sukdamas į dešinę ant perėjos neužvažiuosi, nes tokios paprasčiausiai nėra. O ir kas trukdo autobusui ar kokiai kitokiai daržinei palaukt žalio? Miestuose jų tiek daug nėra, kad nuo to pastebimai padidėtų spūstys. Ne taisyklėse, o bezdžionėse už barankos esmė.

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        Yra tokių sankryžų, kuriose sukdamas į dešinę ant perėjos neužvažiuosi, nes tokios paprasčiausiai nėra. O ir kas trukdo autobusui ar kokiai kitokiai daržinei palaukt žalio?
        Šiandien savo akimis mačiau kaip autobusas Geležinkelio/Aušros vartų/Liepkalnio sankryžoje laukė žalio, nors rodyklė toje vietoje yra.

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          Yra tokių sankryžų, kuriose sukdamas į dešinę ant perėjos neužvažiuosi, nes tokios paprasčiausiai nėra. O ir kas trukdo autobusui ar kokiai kitokiai daržinei palaukt žalio? Miestuose jų tiek daug nėra, kad nuo to pastebimai padidėtų spūstys. Ne taisyklėse, o bezdžionėse už barankos esmė.
          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Šiandien savo akimis mačiau kaip autobusas Geležinkelio/Aušros vartų/Liepkalnio sankryžoje laukė žalio, nors rodyklė toje vietoje yra.
          Abu svaičiojat apie kažkokias mistikas. Įdomu, kaip reaguos stovintys už troleibuso, jei troleibusas nesuks į dešinę per raudoną, kai pirma juosta skirta tik posūkiui į dešinę! Iškart pasipils signalai iš galo!

          Karaliaus Mindaugo - Kaunakiemio g. sankryža Kaune. Trukdymas apsisukantiems (autobusas pirmame video gan įžūliai užkišo):



          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Karaliaus Mindaugo - Kaunakiemio g. sankryža Kaune. Trukdymas apsisukantiems (autobusas pirmame video gan įžūliai užkišo.
            Jeigu autobusnikas nežino taisyklių, kuriose reikalaujama praleisti "žalias šviesas", tai yra tik jo kvalifikacijos problema, o ne lentelės.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Jeigu autobusnikas nežino taisyklių, kuriose reikalaujama praleisti "žalias šviesas", tai yra tik jo kvalifikacijos problema, o ne lentelės.
              Filmuoju antrą dieną. Ar ne per daug nekvalifikuotų vairuotojų gatvėse?

              Comment


                Zalia rodykle ir pagimde tokius "nekvalifikuotus" vairuotojus. Ji destabilizuoja eisma, ir leidzia perdaug laisvai traktuoti raudona sviesoforo signala.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Filmuoju antrą dieną. Ar ne per daug nekvalifikuotų vairuotojų gatvėse?
                  Nežinau, bet visko gali būti.

                  Comment


                    Tipinė situacija prie Kauno Akropolio sukant iš Karaliaus Mindaugo pr. į A. Mickevičiaus gatvę. Vaizdo įraše matomas pėsčiųjų pirmumo teisės ignoravimas. Nors pėstiesiems užsidega žalias, per raudoną į sankryžą įvažiavęs automobilis nuvažiuoja kaip niekur nieko. Vykstant renginiams pėsčiųjų būna daug, todėl situacija būna įtemptesnė.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Tipinė situacija prie Kauno Akropolio sukant iš Karaliaus Mindaugo pr. į A. Mickevičiaus gatvę. Vaizdo įraše matomas pėsčiųjų pirmumo teisės ignoravimas. Nors pėstiesiems užsidega žalias, per raudoną į sankryžą įvažiavęs automobilis nuvažiuoja kaip niekur nieko.
                      Bet ar tas ignoravimas yra vien lentelės kaltė? Aš galvoju, kad taisykles pažeidžia ne lentelė, o pats vairuotojas. Jeigu dalis vairuotojų viršija greiti, tai visai nereiškia, kad reikia nustoti remontuoti kelius siekiant sumažinti galimybę pažeisti taisykles.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Bet ar tas ignoravimas yra vien lentelės kaltė?
                        Su tuo niekas nesiginčija. Kaip jau sakiau, prie kiekvienos sankryžos nepastatysi policininko, kad jis, galbūt, įkrėstų smegenų. O kitą priežastį - žalią lentelę - nuimti kur kas paprasčiau.

                        Tarkim dabar, eidamas per perėją Laisvės pr.-Buivydiškių-Rygos bei Laisvės pr-Pašilaičių-Baltrušaičio sankryžose (ypač pastarojoje) turiu visad žiūrėti atgal, ar neparlekia dar koks erelis, kai man jau seniausiai dega žalia, o tie, kas pagal KET dar galėjo baigti savo manevrą, jį jau užbaigė.
                        Ir kiek dar kartų yra prie pat manęs sustoję ir žiūrėję tokiomis akimis, lyg aš čia eičiau vėžlio greičiu ir dar per nereguliuojamą perėją. Šitaip neturi būti.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Tarkim dabar, eidamas per perėją Laisvės pr.-Buivydiškių-Rygos bei Laisvės pr-Pašilaičių-Baltrušaičio sankryžose (ypač pastarojoje) turiu visad žiūrėti atgal, ar neparlekia dar koks erelis, kai man jau seniausiai dega žalia, o tie, kas pagal KET dar galėjo baigti savo manevrą, jį jau užbaigė.
                          Ir kiek dar kartų yra prie pat manęs sustoję ir žiūrėję tokiomis akimis, lyg aš čia eičiau vėžlio greičiu ir dar per nereguliuojamą perėją. Šitaip neturi būti.
                          Vat kalba ir eina apie situaciją, kai pėstiesiems užsidega žalia, o jie negali įžengti į pėsčiųjų perėją, nes per raudoną pasukęs vairuotojas nestabdo ir nuvažiuoja. Taip, lentelė sudaro tokią situaciją. Taip, tokių situacijų išvengtume, jei nebūtų lentelės. To įrodymas:

                          Savanorių pr. - Utenos g. sankryža.

                          Kol nebuvo lentelės, pėstieji turėjo pirmumą ir laisvai įžengdavo į pėsčiųjų perėją:



                          Dabar kasdienis vaizdelis:



                          Bet nereikia kaltinti tik vairuotojų. Reikia kaltinti lentelę, nes tam tikrais momentais, vairuotojui jau neįmanoma sustabdyti automobilį staiga užsidegus pėsčiųjų žaliam:

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Bet ar tas ignoravimas yra vien lentelės kaltė? Aš galvoju, kad taisykles pažeidžia ne lentelė, o pats vairuotojas. Jeigu dalis vairuotojų viršija greiti, tai visai nereiškia, kad reikia nustoti remontuoti kelius siekiant sumažinti galimybę pažeisti taisykles.
                            Tamsta esate visiškai teisus, kad pažeidimus padaro vairuotojas t.y. žmogiškasis faktorius, o ne techninės eismo reguliavimo priemonės. Tačiau vien taisyklėse žodžiais išdėstyti kaip jis turi elgtis nepakanka, nes dalis taip nesielgia.
                            Analogiškai su vairavimu išgėrus. Nors visi žino, kad vairuoti išgėrus didelė blogybė, bet pastoviai atsiranda girtų vairuotojų. Nepadeda nei reidai, nei griežtos baudos, nei socialinės akcijos, švietimas ir pan. Jeigu būtų kažkokią lentelė gatvėse, kurią nukabinus neliktų girtų vairuotojų, tai senų seniausiai tas būtų padaryta ir visi tą priimtų kaip didelį pasiekimą.
                            Lygiai tas pats ir dėl greičio viršijimo. Jeigu jau dabar būtų nesunkiai prieinamos techninės priemonės, kurios visiškai neleistų viršyti greičio, tai jos tikrai jau būtų įdiegtos. Tačiau tokių kol kas nėra, todėl su greičio nesilaikymu kovojama įvairiomis prieinamomis priemonėmis, bet kova pralaimima.

                            Reziumuojant. Jeigu paprastomis techninėmis priemonėmis galima išvengti tam tikrų taisyklių pažeidimų, tai kodėl to nedaryti ?

                            Comment


                              Ne karta teko matyti sukancius i desini per raudona, kai nera jokiu zaliu radykliu. Kas tai? O tai yra zalios rodykles gimdymo pasekmes. Daug vairuotoju ignoruoja raudona sviesoforo sviesa ne todel kad jie yra blogi, o todel kad juos pripratino.

                              Comment


                                Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                Ne karta teko matyti sukancius i desini per raudona, kai nera jokiu zaliu radykliu. Kas tai? O tai yra zalios rodykles gimdymo pasekmes. Daug vairuotoju ignoruoja raudona sviesoforo sviesa ne todel kad jie yra blogi, o todel kad juos pripratino.
                                Aš prieš 14 metų sumokėjau 125 litus už važiavimą per raudoną, daugiau taip nedarau. Taip ir su "žaliomis rodyklėmis" - sumokės kartą, sumokės antrą, daugiau nepažeidinės.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Aš prieš 14 metų sumokėjau 125 litus už važiavimą per raudoną, daugiau taip nedarau. Taip ir su "žaliomis rodyklėmis" - sumokės kartą, sumokės antrą, daugiau nepažeidinės.
                                  Aleksio, dar neteko girdėti, kad policija būtų nubaudusi pažeidusį taisykles sukantįjį per raudoną su lentele su žalia rodykle. Būkim biedni, bet teisingi. Per porą dienų, kai stebėjau sankryžas, supratau, kad yra dvi problemos - daugelis vairuotojų, sukantys per raudoną nesumažina greičio iki saugaus - tokio, kad prireikus išeitų sustabdyti be staigaus stabdymo, antra - vairuotojai ignoruoja pėsčiuosius ir nardo tarp jų arba jų nepraleidžia.

                                  Peršasi viena mintis - Lietuvai labiau tiktų vietoje pieštinės rodyklės - ties raudonu signalu šviečianti arba nešviečianti sekcija su rodykle, kaip yra Austrijoje, Čekijoje. Ši rodyklė šviestų ne visuomet - tik tuomet, kai nebūtų leidžiamas pėsčiųjų eismas ir sukantieji į dešinę nekliudytų kitiems eismo dalyviams. Kadangi mūsų KET atitinka Vienos kelio ženklų ir signalų konvenciją, papildoma sekcija prie raudono signalo neprieštarautų konvencijai ir mūsų KET, o eismo dalyviams šis signalas būtų aiškus pagal dabartines KET.

                                  Privalumai:

                                  1. lentelės su žalia rodykle atsisakymas naujose ir rekonstruojamose sankryžose;

                                  2. padidėjęs eismo saugumas, kai visiškai apsaugomi pėstieji bei sumažinamos konfliktinės situacijos su kitomis transporto priemonėmis;

                                  3. dešiniajam posūkiui skiriama atskira eismo juosta - taip išvengiama spaudimo ir apvažiavimų iš sukančiųjų į dešinę, kai pirma eismo juosta skirta važiavimui tiesiai ir į dešinę, o pirmas stovi važiuojantis tiesiai, kaip dažnai būna dabar;

                                  4. nereikia keisti KET. 78.2 ir 167 punktai nurodo vairuotojams, kaip važiuoti per sankryžą:

                                  78.2. žalias rodyklių formos signalas tamsiame fone leidžia eismą tik rodyklių nurodytomis kryptimis. Tą pačią reikšmę turi ir žalia rodyklė papildomoje šviesoforo sekcijoje (rodyklė, leidžianti sukti į kairę, leidžia ir apsisukti);

                                  167. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

                                  Foto iš Austrijos:



                                  Foto iš Čekijos:



                                  Comment


                                    /\ Arba gal reiktų į kitus šalies miestus nuvažiuot? Tarkim, Panevėžy nors ir dauguma važinėja kaip grybai, bet problemos dėl lentelių nelabai ir yra.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      /\ Arba gal reiktų į kitus šalies miestus nuvažiuot? Tarkim, Panevėžy nors ir dauguma važinėja kaip grybai, bet problemos dėl lentelių nelabai ir yra.
                                      Gerbiamasis, prie Savanorių pr. - Utenos g. sankryžos pastovėjau pusę valandos, tai tiek situacijų, keliančių pavojų, prifilmavau. Pastovėk su kamera Panevėžy, ne tiek situacijų prifilmuosi. Viskas trunka akimirką, spėk nufilmuoti!

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Gerbiamasis, prie Savanorių pr. - Utenos g. sankryžos pastovėjau pusę valandos, tai tiek situacijų, keliančių pavojų, prifilmavau. Pastovėk su kamera Panevėžy, ne tiek situacijų prifilmuosi. Viskas trunka akimirką, spėk nufilmuoti!
                                        Apie tokį dalyką, kaip miesto vairavimo ypatumai, teko girdėt? Jei kalbėtumėm posūkių rodymo tema, pažeidimų Panevėžy nors terabaitą prifilmuok per dieną. Šito nepasakyčiau apie kitus miestus. Galbūt čia tas pats variantas, nes lentelės atžvilgiu situacija tikrai padori. Įdomumo dėlei kurią dieną pafilmuosiu kelias skirtingas sankryžas. Palyginsim

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                          Apie tokį dalyką, kaip miesto vairavimo ypatumai, teko girdėt? Jei kalbėtumėm posūkių rodymo tema, pažeidimų Panevėžy nors terabaitą prifilmuok per dieną. Šito nepasakyčiau apie kitus miestus. Galbūt čia tas pats variantas, nes lentelės atžvilgiu situacija tikrai padori. Įdomumo dėlei kurią dieną pafilmuosiu kelias skirtingas sankryžas. Palyginsim
                                          Nenukreipk temos apie posūkių nerodymą. Pafilmuok sankryžas su lentelėmis, pamatysi, kaip vairuotojai nestabdo ir nepraleidžia pėsčiųjų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X