Prie kiekvienos sankryžos nepastatysi policininko, kad jis žiūrėtų, kaip ten kas laikosi taisyklių. Jeigu sankryžą projektavo kreivarankis, tai nereiškia, kad reikia palikti taip kaip yra, nes bet koks pakeitimas, neva, viską tik dar pablogins.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai koks sprendimas? Uždrausti sukti į dešinę per raudoną ilgoms transporto priemonėms? Nes dabar taip išeina, kad troleibusas negali sukti į dešinę per raudoną, nes kitaip blokuos pėsčiuosius.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąYra tokių sankryžų, kuriose sukdamas į dešinę ant perėjos neužvažiuosi, nes tokios paprasčiausiai nėra. O ir kas trukdo autobusui ar kokiai kitokiai daržinei palaukt žalio?
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąYra tokių sankryžų, kuriose sukdamas į dešinę ant perėjos neužvažiuosi, nes tokios paprasčiausiai nėra. O ir kas trukdo autobusui ar kokiai kitokiai daržinei palaukt žalio? Miestuose jų tiek daug nėra, kad nuo to pastebimai padidėtų spūstys. Ne taisyklėse, o bezdžionėse už barankos esmė.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠiandien savo akimis mačiau kaip autobusas Geležinkelio/Aušros vartų/Liepkalnio sankryžoje laukė žalio, nors rodyklė toje vietoje yra.
Karaliaus Mindaugo - Kaunakiemio g. sankryža Kaune. Trukdymas apsisukantiems (autobusas pirmame video gan įžūliai užkišo):
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaraliaus Mindaugo - Kaunakiemio g. sankryža Kaune. Trukdymas apsisukantiems (autobusas pirmame video gan įžūliai užkišo.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu autobusnikas nežino taisyklių, kuriose reikalaujama praleisti "žalias šviesas", tai yra tik jo kvalifikacijos problema, o ne lentelės.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąFilmuoju antrą dieną. Ar ne per daug nekvalifikuotų vairuotojų gatvėse?
Comment
-
Tipinė situacija prie Kauno Akropolio sukant iš Karaliaus Mindaugo pr. į A. Mickevičiaus gatvę. Vaizdo įraše matomas pėsčiųjų pirmumo teisės ignoravimas. Nors pėstiesiems užsidega žalias, per raudoną į sankryžą įvažiavęs automobilis nuvažiuoja kaip niekur nieko. Vykstant renginiams pėsčiųjų būna daug, todėl situacija būna įtemptesnė.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTipinė situacija prie Kauno Akropolio sukant iš Karaliaus Mindaugo pr. į A. Mickevičiaus gatvę. Vaizdo įraše matomas pėsčiųjų pirmumo teisės ignoravimas. Nors pėstiesiems užsidega žalias, per raudoną į sankryžą įvažiavęs automobilis nuvažiuoja kaip niekur nieko.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet ar tas ignoravimas yra vien lentelės kaltė?
Tarkim dabar, eidamas per perėją Laisvės pr.-Buivydiškių-Rygos bei Laisvės pr-Pašilaičių-Baltrušaičio sankryžose (ypač pastarojoje) turiu visad žiūrėti atgal, ar neparlekia dar koks erelis, kai man jau seniausiai dega žalia, o tie, kas pagal KET dar galėjo baigti savo manevrą, jį jau užbaigė.
Ir kiek dar kartų yra prie pat manęs sustoję ir žiūrėję tokiomis akimis, lyg aš čia eičiau vėžlio greičiu ir dar per nereguliuojamą perėją. Šitaip neturi būti.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTarkim dabar, eidamas per perėją Laisvės pr.-Buivydiškių-Rygos bei Laisvės pr-Pašilaičių-Baltrušaičio sankryžose (ypač pastarojoje) turiu visad žiūrėti atgal, ar neparlekia dar koks erelis, kai man jau seniausiai dega žalia, o tie, kas pagal KET dar galėjo baigti savo manevrą, jį jau užbaigė.
Ir kiek dar kartų yra prie pat manęs sustoję ir žiūrėję tokiomis akimis, lyg aš čia eičiau vėžlio greičiu ir dar per nereguliuojamą perėją. Šitaip neturi būti.
Savanorių pr. - Utenos g. sankryža.
Kol nebuvo lentelės, pėstieji turėjo pirmumą ir laisvai įžengdavo į pėsčiųjų perėją:
Dabar kasdienis vaizdelis:
Bet nereikia kaltinti tik vairuotojų. Reikia kaltinti lentelę, nes tam tikrais momentais, vairuotojui jau neįmanoma sustabdyti automobilį staiga užsidegus pėsčiųjų žaliam:
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet ar tas ignoravimas yra vien lentelės kaltė? Aš galvoju, kad taisykles pažeidžia ne lentelė, o pats vairuotojas. Jeigu dalis vairuotojų viršija greiti, tai visai nereiškia, kad reikia nustoti remontuoti kelius siekiant sumažinti galimybę pažeisti taisykles.
Analogiškai su vairavimu išgėrus. Nors visi žino, kad vairuoti išgėrus didelė blogybė, bet pastoviai atsiranda girtų vairuotojų. Nepadeda nei reidai, nei griežtos baudos, nei socialinės akcijos, švietimas ir pan. Jeigu būtų kažkokią lentelė gatvėse, kurią nukabinus neliktų girtų vairuotojų, tai senų seniausiai tas būtų padaryta ir visi tą priimtų kaip didelį pasiekimą.
Lygiai tas pats ir dėl greičio viršijimo. Jeigu jau dabar būtų nesunkiai prieinamos techninės priemonės, kurios visiškai neleistų viršyti greičio, tai jos tikrai jau būtų įdiegtos. Tačiau tokių kol kas nėra, todėl su greičio nesilaikymu kovojama įvairiomis prieinamomis priemonėmis, bet kova pralaimima.
Reziumuojant. Jeigu paprastomis techninėmis priemonėmis galima išvengti tam tikrų taisyklių pažeidimų, tai kodėl to nedaryti ?
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąNe karta teko matyti sukancius i desini per raudona, kai nera jokiu zaliu radykliu. Kas tai? O tai yra zalios rodykles gimdymo pasekmes. Daug vairuotoju ignoruoja raudona sviesoforo sviesa ne todel kad jie yra blogi, o todel kad juos pripratino.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš prieš 14 metų sumokėjau 125 litus už važiavimą per raudoną, daugiau taip nedarau. Taip ir su "žaliomis rodyklėmis" - sumokės kartą, sumokės antrą, daugiau nepažeidinės.
Peršasi viena mintis - Lietuvai labiau tiktų vietoje pieštinės rodyklės - ties raudonu signalu šviečianti arba nešviečianti sekcija su rodykle, kaip yra Austrijoje, Čekijoje. Ši rodyklė šviestų ne visuomet - tik tuomet, kai nebūtų leidžiamas pėsčiųjų eismas ir sukantieji į dešinę nekliudytų kitiems eismo dalyviams. Kadangi mūsų KET atitinka Vienos kelio ženklų ir signalų konvenciją, papildoma sekcija prie raudono signalo neprieštarautų konvencijai ir mūsų KET, o eismo dalyviams šis signalas būtų aiškus pagal dabartines KET.
Privalumai:
1. lentelės su žalia rodykle atsisakymas naujose ir rekonstruojamose sankryžose;
2. padidėjęs eismo saugumas, kai visiškai apsaugomi pėstieji bei sumažinamos konfliktinės situacijos su kitomis transporto priemonėmis;
3. dešiniajam posūkiui skiriama atskira eismo juosta - taip išvengiama spaudimo ir apvažiavimų iš sukančiųjų į dešinę, kai pirma eismo juosta skirta važiavimui tiesiai ir į dešinę, o pirmas stovi važiuojantis tiesiai, kaip dažnai būna dabar;
4. nereikia keisti KET. 78.2 ir 167 punktai nurodo vairuotojams, kaip važiuoti per sankryžą:
78.2. žalias rodyklių formos signalas tamsiame fone leidžia eismą tik rodyklių nurodytomis kryptimis. Tą pačią reikšmę turi ir žalia rodyklė papildomoje šviesoforo sekcijoje (rodyklė, leidžianti sukti į kairę, leidžia ir apsisukti);
167. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
Foto iš Austrijos:
Foto iš Čekijos:
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą/\ Arba gal reiktų į kitus šalies miestus nuvažiuot? Tarkim, Panevėžy nors ir dauguma važinėja kaip grybai, bet problemos dėl lentelių nelabai ir yra.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGerbiamasis, prie Savanorių pr. - Utenos g. sankryžos pastovėjau pusę valandos, tai tiek situacijų, keliančių pavojų, prifilmavau. Pastovėk su kamera Panevėžy, ne tiek situacijų prifilmuosi. Viskas trunka akimirką, spėk nufilmuoti!
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąApie tokį dalyką, kaip miesto vairavimo ypatumai, teko girdėt? Jei kalbėtumėm posūkių rodymo tema, pažeidimų Panevėžy nors terabaitą prifilmuok per dieną. Šito nepasakyčiau apie kitus miestus. Galbūt čia tas pats variantas, nes lentelės atžvilgiu situacija tikrai padori. Įdomumo dėlei kurią dieną pafilmuosiu kelias skirtingas sankryžas. Palyginsim
Comment
Comment