Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vasario pradžioje buvau Berlyne. Per visą kelionę teko pastebėti... dvi lenteles su žaliomis rodyklėmis. O juk Lietuva iš Vokietijos ir nusikopijavo šias rodykles... Tik jų skaičius akivaizdžiai skiriasi.

    Štai viena iš sankryžų:



    Tačiau daug daugiau radau sankryžų, kuriose degant raudonam signalui leidžiama sukti į dešinę su papildoma sekcija. Tačiau posūkis yra saugus - nieko nereikia praleisti. O užsidegus žaliam signalui, vairuotojui nereikia vertinti, ar yra kokia nors papildoma sekcija, ir jam leidžiama sukti į dešinę, praleidus pėsčiuosius:







    Paskutinis taisė dsanto; 2014.02.15, 20:41.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Vasario pradžioje buvau Berlyne. Per visą kelionę teko pastebėti... dvi lenteles su žaliomis rodyklėmis.

      O juk Lietuva iš Vokietijos ir nusikopijavo šias rodykles... Tik jų skaičius akivaizdžiai skiriasi.

      Štai viena iš sankryžų:

      Youtube video
      Kurioje matome, kad jei antroji mašina važiuotų pora sekundžių vėliau, jai tektų stabdyti, kitaip pertrenktų dviratininką. Bet nepartrenkė, reiškia sistema yra saugi.
      O dėl lentelių kiekio - per periodą nuo lentelių sugalvojimo vairuotojai tapo šiek tiek "vairuotojais".

      Comment


        Lietuvoje vis tiek geriau - negalima dviračiu važiuot per perėją. Ir šiap, kas ką turi praleist, kai vienas apsisuka per žalią, kitas suka pagal "saugią" sekciją?

        Comment


          Saugi sekcija dega eismą leidžia tik tada, kai nesikerta eismo srautai. Todėl niekas nieko neturi praleisti.

          Comment


            Parašė sknts Rodyti pranešimą
            Saugi sekcija dega eismą leidžia tik tada, kai nesikerta eismo srautai. Todėl niekas nieko neturi praleisti.
            Priešpaskutinis filmukas, 0:30. Apsisukinėjant vienai mašinai, lygiai taip pat gali pagal sekciją įvažiuoti ir kita. BUM. Kas kaltas?

            Comment


              Šituo atveju reikia panagrinėti Vokietijos KET. Tai atsakyti negaliu. Bet galiu garantuoti, kad vokiečiai vairuoja daug kultūringiau negu lietuviai, todėl kažkuris vairuotojas pristabdytų, kad praleistų kitą. Logiškai mąstant, praleisti turėtų apsisukinėjantis vairuotojas. Apsisukimas, tai beveik tas pats, kaip posūkis į kairę. O jei sukant į kairę kertasi srautai, tai sukantis į kairę visus praleidžia.

              Comment


                Parašė sknts Rodyti pranešimą
                Šituo atveju reikia panagrinėti Vokietijos KET. Tai atsakyti negaliu. Bet galiu garantuoti, kad vokiečiai vairuoja daug kultūringiau negu lietuviai, todėl kažkuris vairuotojas pristabdytų, kad praleistų kitą. Logiškai mąstant, praleisti turėtų apsisukinėjantis vairuotojas. Apsisukimas, tai beveik tas pats, kaip posūkis į kairę. O jei sukant į kairę kertasi srautai, tai sukantis į kairę visus praleidžia.
                Tai va, būtent, kad reikia nagrinėt užsienio taisykles, o ne įsikandus "ten nėra lentelių, bet yra XYZ", dėstyt gyvenimo tiesas

                Comment


                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                  Priešpaskutinis filmukas, 0:30. Apsisukinėjant vienai mašinai, lygiai taip pat gali pagal sekciją įvažiuoti ir kita. BUM. Kas kaltas?
                  Esminio skirtumo tarp musų KET ir Vokietijos KET tikriausiai nebus. Pagal šiuo metu Lietuvoje galiojančias kelių eismo taisykles praleisti apsisukantį automobilį turėtų tas, kuris važiuoja pagal papildomoje sekcijoje įrengtą signalą. Apsisukančiam tenai bet kokiu atveju važiuoti leis pilnas, trijų spalvų šviesoforas.

                  167 - Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

                  Comment


                    Kadangi nukrypta nuo temos apie šviesoforo lentelę su žalia rodykle, diskusiją siūlau pratęsti temoje apie naują šviesoforų įrengimo tvarką:

                    http://www.miestai.net/forumas/showt...=12871&page=37

                    Comment


                      Ne vienas kelyje video.

                      http://lnk.lnkgo.lt/video-perziura/8...yje-2014-02-09

                      Su lentele susiję 3 įvykiai nuo 22:48.

                      Comment


                        Kaunas, Savanorių pr. - K.Petrausko g. - Utenos g. sankryža. Utenos g. pažeidžiant Kelių šviesoforų įrengimo taisykles įrengta lentelė su žalia rodykle. Nufilmuota keletas situacijų, keliančių grėsmę eismo saugumui.

                        Pėsčiųjų perėjos blokavimas:



                        Stop linijos ignoravimas, užvažiavimas ant pėsčiųjų perėjos:



                        Nepraleidžiami pėstieji:





                        Trukdymas pėstiesiems įžengti į pėsčiųjų perėją:





                        Ilgos transporto priemonės blokuoja pėsčiųjų perėją:



                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Kaunas, Savanorių pr. - K.Petrausko g. - Utenos g. sankryža. Utenos g. pažeidžiant Kelių šviesoforų įrengimo taisykles įrengta lentelė su žalia rodykle. Nufilmuota keletas situacijų, keliančių grėsmę eismo saugumui.
                          Jeigu kažkas pažeidžia KET, visai nereiškia, kad visi kiti vairuotojai pažeidžia KET. Negaliu patikėti, kad toje sankryžoje nebuvo drausmingų vairuotojų.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Jeigu kažkas pažeidžia KET, visai nereiškia, kad visi kiti vairuotojai pažeidžia KET. Negaliu patikėti, kad toje sankryžoje nebuvo drausmingų vairuotojų.
                            Be abejo, kad buvo. Bet dar keleto pavojingesnių situacijų nespėjau užfiksuoti.

                            Klausimas - kaip troleibusui pasukti per raudoną, neužvažiavus ant pėsčiųjų perėjos?

                            Comment


                              Nematau nieko bendro tarp visų šitų filmukų ir to, kokia bloga yra lentelė. Geriau tiktų į vairavimo mokyklų ir psichiatrų repertuarą.

                              Comment


                                Šiuo atveju pritariu Egiuxz - čia vairuotojų problema. Reikia ne panaikinti problemą, o spręsti jos priežastį.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Šiuo atveju pritariu Egiuxz - čia vairuotojų problema. Reikia ne panaikinti problemą, o spręsti jos priežastį.
                                  Ką siūlote?

                                  Gal Jūs atsakysite - kaip ilgai transporto priemonei pasukti į dešinę per raudoną, neblokuojant pėsčiųjų perėjos? Kaip išspręsti šią problemą?

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Ką siūlote?

                                    Gal Jūs atsakysite - kaip ilgai transporto priemonei pasukti į dešinę per raudoną, neblokuojant pėsčiųjų perėjos? Kaip išspręsti šią problemą?
                                    O stop linija kam? Šiuo atveju tai identiška situacija kai sukama į kairę. Tesiog reikia sustoti iki stop linijos. O čia jau vairuotojų klaida.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      O stop linija kam? Šiuo atveju tai identiška situacija kai sukama į kairę. Tesiog reikia sustoti iki stop linijos. O čia jau vairuotojų klaida.
                                      Kaip jis sustojęs prieš Stop liniją žinos, kad jau galima sukti? Kairėje pusėje stovi pastatas, kuris užstoja iš kairės važiuojantį eismą pagrindine gatve. Autobusas, norėdamas pasukti, neturi kitos išeities, kaip užvažiuoti ant pėsčiųjų perėjos ir blokuoti ją, nors pėstiesiems dega žalias signalas. Tik tada jis mato iš kairės važiuojantį eismą.


                                      Tad Jūsų siūlomas variantas ne išeitis.
                                      Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.10, 21:36.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Ką siūlote?

                                        Gal Jūs atsakysite - kaip ilgai transporto priemonei pasukti į dešinę per raudoną, neblokuojant pėsčiųjų perėjos? Kaip išspręsti šią problemą?
                                        Žalia lentelė neįpareigoja būtinai važiuoti per lentelę. Jeigu turi didelių gabaritų mašiną - privalai atitinkamai su ja ir važiuoti. Dažniausiai perėjos tarp sankirtos ir perėjos gi turi tarpą, pakankamai kokiai Audi 100 tilpt, tad normalūs vairuotojai po vietą neblokuodami perėjos ten ir stovi. Teko matyt, kad po lentelių nukabinimo vis tiek kas nors prasukdavo per raudoną, tai ar čia šviesoforų problema? Galų gale, yra ir tokių, kuriems bet kokios taisyklės dzin, ar tokių, kurie tiesiojoj nesugeba vairo nulaikyt. Tai ką tokie išvis veikia eisme?

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                          Žalia lentelė neįpareigoja būtinai važiuoti per lentelę. Jeigu turi didelių gabaritų mašiną - privalai atitinkamai su ja ir važiuoti. Dažniausiai perėjos tarp sankirtos ir perėjos gi turi tarpą, pakankamai kokiai Audi 100 tilpt, tad normalūs vairuotojai po vietą neblokuodami perėjos ten ir stovi.
                                          Tai koks sprendimas? Uždrausti sukti į dešinę per raudoną ilgoms transporto priemonėms? Nes dabar taip išeina, kad troleibusas negali sukti į dešinę per raudoną, nes kitaip blokuos pėsčiuosius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X