Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vis ieškoma kaltų, labiausiai vairuotojų, o į save pasižiūrėt sunku...

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kad vairuotojas įvažiavo degant žaliam signalui, neatkrenta variantas, kad nelaimei turėjo įtakos lentelė. Vairuotojas, matydamas lentelę, nestoja prie raudono šviesoforo ir suka į dešinę. Jam vos įvažiavus į sankryžą užsidega žalias, bet automobilio greitis nemažas ir pėstiesiems kyla pavojus. .
    Kokie sveiko proto žmonės suka nestabdydami nemažu greičiu, jeigu dažniausiai kerta pėsčiųjų perėją ir patenka į tuo metu pagrindinį srautą, juolab tarp perėjos ir sankryžos yra tarpas įkišt mašinai? Greičiausiai tik tokie, kuriems 100 ne greitis, medis ne stabdis, o saugumo salelė apvažiuojama iš bet kur. Kaip jau n+1 kartų čia kartota, tokiems eisme ne vieta. Autobusui, skirtingai nei lengvajai, iš pirmos juostos pasukt į dešinę, reikia gana mažo greičio, tad neatkrenta variantas, kad autobusas jau užlipo ant perėjos, nesitikėdamas, kad kažkam autobusas per mažas, kad būtų pastebėtas, pėstieji į autobusą bum su "mano besąlyginis pirmumas" ir gavos kas gavos.

    Lyg nebūtų tamstai tekę matyt kaip bėgama per raudoną, sukama iš šalutinio kažkam į šoną, važiuojama su dviračiu per perėją ir dar per raudoną, skrendant greitukei, dar kažkas bėga per perėjas, bando dar kur prasmukt. Tokių kamikadzių pilnas pasaulis, ir "be sveiko proto ir savisaugos instinkto nebus šimta procentų idealių taisyklių".

    Ir iš tikro man visiškai negaila tų, kurie nesisaugo ar vadovaujasi principu "mano pirmumas". Gaila tik tų, kurie ant tokių debilų (pėstysis, vairuotojas, kosmonautas ir pan.) nekaltai užšoka.

    Comment


      Tikėtina, kad a.a. moteriškė su anūke tiesiog neįvertino, kad autobusas nėra materialus taškas, o stambiagabaritinė transporto priemonė kurios priekis ir galas sukasi skirtingais radiusais ir pamačiusios tolyn nuvažiavusį priekį papuolė tiesiai po galiniais ratais. O jei dar ledukas po kojom ... Shit happens.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Eksperimentas: kaip šviesoforų pinklėse įvyksta tragedijos

        Trys eismo juostos kiekviena kryptimi, 16 šviesoforų vien pėstiesiems, iš visų pusių zujantys automobiliai ir dvi liepsnojančios žvakelės, primenančios apie sekmadienį įvykusią avariją – toks vaizdas pasitinka kertančius sostinės Laisvės prospekto ir Buivydiškių gatvės sankryžą.

        <...>

        Iš toliau atvažiuojantys ir sukti į dešinę besiruošiantys vairuotojai mato žalią rodyklę, leidžiančią sukti bet kada, žalią šviesoforo signalą ir tą akimirką, kai pėstieji deda pirmą žingsnį į gatvę, pro pat jų nosį prašvilpia juodas visureigis.

        Sutrikę žmonės stabtelėja ir tada link perėjos suka dar vienas automobilis. Jis sustoja, bet žmonės dar akimirką pasvarsto, ar tikrai gali eiti.

        Comment


          Bet, šviečiant žaliam šviesoforo signalui, galima taip pat sėkmingai nepraleidinėti pėsčiųjų. Viskas priklauso nuo vairuotojų kultūros ir beprotiško gyvenimo tempo.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Bet, šviečiant žaliam šviesoforo signalui, galima taip pat sėkmingai nepraleidinėti pėsčiųjų. Viskas priklauso nuo vairuotojų kultūros ir beprotiško gyvenimo tempo.
            Kai nėra lentelės su žalia rodykle, pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles, užsidegus žaliam signalui, pirmiausiai pradeda eiti pėstieji, tik po to privažiuoja automobiliai, todėl nebeišeina nepraleisti.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Kai nėra lentelės su žalia rodykle, pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles, užsidegus žaliam signalui, pirmiausiai pradeda eiti pėstieji, tik po to privažiuoja automobiliai, todėl nebeišeina nepraleisti.
              Kodėl?? Tiesiog važiuoji toliau jūsų pateiktame variante (c). Negi patiems neteko dešimtis kartų to patirti praktikoje? "Užsidega vėliau" nėra jokia panacėja. Dar geresnis "bajeris" yra vadinamosios žirklės, kai stovintį automobilį perėjoje dažniausiai dideliu greičiu aplenkia kitas automobilis. Aišku, kad tai žiaurus pažeidimas. Bet kam tai rūpi?

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Kodėl?? Tiesiog važiuoji toliau jūsų pateiktame variante (c). Negi patiems neteko dešimtis kartų to patirti praktikoje? "Užsidega vėliau" nėra jokia panacėja. Dar geresnis "bajeris" yra vadinamosios žirklės, kai stovintį automobilį perėjoje dažniausiai dideliu greičiu aplenkia kitas automobilis. Aišku, kad tai žiaurus pažeidimas. Bet kam tai rūpi?
                Pala pala. Tai atskirkim apie ką kalbam - ar apie nachalus, kurie nardo tarp žmonių ar juos nutrenkinėja, ir vairuotojus, kurie pamatę gatve einantį pėstįjį, tikrai nevažiuos ant jo.

                Savo pavyzdžiu norėjau parodyti, kad kai nėra lentelės, išvengiama netikėtos vairuotojui ir pėsčiajam situacijos, kai per raudoną sukančiam vairuotojui atsidūrus ties pėsčiųjų perėja, staiga užsidega žalias pėstiesiems. Tuomet pėstieji nežino, kaip patekti į gatvę, automobilis sustoti nebegali:

                Comment


                  Pėstieji ne visi pradeda eiti tik užsidegus žaliam šviesoforo signalui, dalis pėsčiųjų įžengia jau degant žaliam signalui, taip kad nesureguliuosi visko tiesiog pakeisdamas šviesoforų užsidegimo laikus ar nuimdamas rodykles. Ir plius tikrai reikia proto ir savisaugos instinkto.
                  Tas juodas visureigis tai jau taip parašyta, kad tipo jei ne rodyklė, tai jis sustoja ir praleidžia prie perėjos laukiančius pėsčiuosius Tokių visureigių vairuotojų taisyklių traktavimas turi savo specifiką, jiems reikia smegenis tvarkyti, o ne taisykles rašyti.
                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Savo pavyzdžiu norėjau parodyti, kad kai nėra lentelės, išvengiama netikėtos vairuotojui ir pėsčiajam situacijos, kai per raudoną sukančiam vairuotojui atsidūrus ties pėsčiųjų perėja, staiga užsidega žalias pėstiesiems. Tuomet pėstieji nežino, kaip patekti į gatvę, automobilis sustoti nebegali:
                    Na, man tokių šposų nebuvo nei vairuotojo, nei pėsčiojo vaidmenyje.
                    Jei vairuodamas suku esant tik žaliai rodyklei, tai isitikinu, kad visiškai nėra automobilių ir pėsčiųjų, be to, posūkį darau atsargiau. Kartais visai nesuku, jei matomumas prastas, jei ereliai signalizuoja, tai jų problemos ir potencialus pažeidimas.
                    Jei einu kaip pėstysis, tai užsidegus žaliam signalui įsitikinu, kad ne tik pabaigė manevrus visos artėjančios transporto priemonės, bet ir, ar neatlekia pavojingu greičiu koks erelis. Jei automobiliai dar važiuoja, tai ko ten eiti ar tai degtų žalia ar net mėlyna? Kaip ir diskutuotu atveju, kai įvyko tragedija.
                    Paskutinis taisė Sula; 2014.01.20, 16:49.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Pala pala. Tai atskirkim apie ką kalbam - ar apie nachalus, kurie nardo tarp žmonių ar juos nutrenkinėja, ir vairuotojus, kurie pamatę gatve einantį pėstįjį, tikrai nevažiuos ant jo.

                      Savo pavyzdžiu norėjau parodyti, kad kai nėra lentelės, išvengiama netikėtos vairuotojui ir pėsčiajam situacijos, kai per raudoną sukančiam vairuotojui atsidūrus ties pėsčiųjų perėja, staiga užsidega žalias pėstiesiems. Tuomet pėstieji nežino, kaip patekti į gatvę, automobilis sustoti nebegali:

                      Atvaizdas
                      Pėstieji privalo įžengdami įsitikinti, kad tai saugu (51 str. KET). Jei pėsčiasis yra kvailys, tai jis ir palįs po ratais, kiek besistengtum tu jį apsaugoti, nebent tverti tvoras ir kaip gyvulius varyti pro pralaidas
                      Tokių situacijų kaip b) pilna ir be rodyklės, kai pasikeitus šviesoforui iš sankryžos išvažinėja manevrą baigiantys automobiliai.
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                        Pėstieji ne visi pradeda eiti tik užsidegus žaliam šviesoforo signalui, dalis pėsčiųjų įžengia jau degant žaliam signalui, taip kad nesureguliuosi visko tiesiog pakeisdamas šviesoforų užsidegimo laikus ar nuimdamas rodykles. Ir plius tikrai reikia proto ir savisaugos instinkto.
                        Tas juodas visureigis tai jau taip parašyta, kad tipo jei ne rodyklė, tai jis sustoja ir praleidžia prie perėjos laukiančius pėsčiuosius Tokių visureigių vairuotojų taisyklių traktavimas turi savo specifiką, jiems reikia smegenis tvarkyti, o ne taisykles rašyti.
                        Taisyklės (nei šviesoforų, nei kelių eismo, nei kultūros) pilnai neapsaugos eismo dalyvių. Tačiau jei minėtos taisyklės padės kuo saugiau organizuoti eismą ir sudarys jam palankesnes sąlygas, nelaimių gali sumažėti.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Na, man tokių šposų nebuvo nei vairuotojo, nei pėsčiojo vaidmenyje.
                          Jei vairuodamas suku esant tik žaliai rodyklei, tai isitikinu, kad visiškai nėra automobilių ir pėsčiųjų, be to, posūkį darau atsargiau. Kartais visai nesuku, jei matomumas prastas, jei ereliai signalizuoja, tai jų problemos ir potencialus pažeidimas.
                          Tau gal ir nebuvo. O man pavyko nufilmuoti, kaip automobilis pralekia pro pėsčiųjų perėją, užsidegus žaliam pėsčiųjų signalui. Jokių šansų sustabdyti, nes ten didelis posūkio spindulys ir didelis posūkio greitis. Beje, pažiūrėkit, koks automobilio greitis ir kaip po to neužtikrintas į gatvę bando įžengti pėsčiasis:

                          Comment


                            dsanto, ar yra pas jus kur nors statistika apie kur daugiausiai sužalojama pėsčiųjų?? Kažkaip toks jausmas, kad reguliuojamose sankryžose jų nukenčia nedaugiausia. Manau sankryža yra ta vieta kur vairuotojai (tie kurie normalūs) yra maksimaliai atidūs ir taip, o kaip pats ir sakei apie nahalus jau kita tema.
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Tai taip išeina kad dabar reikia masiškai pertvarkyt visas sankrižas kad žalias signalas pestiesiems užsidegtu ankščiau?

                              Del visko kaltint žalia rodykle yra ant tiek absurdiška kaip ir del sekmadienio nelaimes kaltint viešaji transporta, ale jo nebutu tai ir tragedijos neiviktu.

                              Išvis nesuprantu kaip tada viksta eismas nereguliojamuose sankrižuose? Gi ten išvis reikia į visas puses žiuret. Kaip ten žmones dar sugeba pereit gatve?

                              Mano manimu reiktu ir iš peščiuju puses biški pagalvot apie savo sauguma, o ne pamate žalia šviesa iškarto lekt akys išdege. Gi gali but mašinu kurie nebaige manevro, ar šeip koks durnelis per raudona lekia.

                              Comment


                                Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                dsanto, ar yra pas jus kur nors statistika apie kur daugiausiai sužalojama pėsčiųjų?? Kažkaip toks jausmas, kad reguliuojamose sankryžose jų nukenčia nedaugiausia. Manau sankryža yra ta vieta kur vairuotojai (tie kurie normalūs) yra maksimaliai atidūs ir taip, o kaip pats ir sakei apie nahalus jau kita tema.
                                Nors Lietuva yra šalis, kur sankryžose procentaliai daugiausiai lentelių su žaliomis rodyklėmis, iš tyrimų esu matęs tik šį:

                                INVESTIGATION OF CROSSROADS REGULATED BY TRAFFIC-LIGHTS WITH AN
                                ATTACHABLE ARROW IN TERMS OF ROAD ACCIDENT RATE AND PERVIOUSNESS


                                Deja, bet valstybiniu lygiu, lentelėms su žaliomis rodyklėms išvis nebuvo skiriama dėmesio, kol nebuvo atnaujintos šviesoforų įrengimo taisyklės. Kalbant apie avaringumą, per pastaruosius metus jis žymiai sumažėjo užmiesčio keliuose, o miestuose kai kur net išaugo. Manau, kad daugiausia pėstieji nukenčia nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose, nes jos įrengtos intensyvaus eismo gatvėse su keliomis eismo juostomis viena kryptimi (Vokietijoje jos įrengiamos tik jei yra po vieną eismo juostą abiem kryptim). O dėl lentelės su žaliomis rodyklėmis reiktų atlikti rimtesnį tyrimą. Juk kartais jos gali ir netiesiogiai padidinti avaringumą ir statistika gali nerodyti, kad kalta lentelė.

                                Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                Tai taip išeina kad dabar reikia masiškai pertvarkyt visas sankrižas kad žalias signalas pestiesiems užsidegtu ankščiau?
                                Kaip suprast reikia?

                                Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                Išvis nesuprantu kaip tada viksta eismas nereguliojamuose sankrižuose? Gi ten išvis reikia į visas puses žiuret. Kaip ten žmones dar sugeba pereit gatve?
                                Tam ir buvo sukurtos reguliuojamos sankryžos, kad būtų saugiau. Degant žaliam signalui sukantysis į kairę praleidžia priešpriešinį eismą ir pėsčiuosius. Sukantysis į dešinę praleidžia pėsčiuosius. Ir štai po kiek laiko sugalvojama lentelė su žalia rodyklė, kuri reguliuojamą sankryžą paverčia pusiau nereguliuojama. Sukti į dešinę galima per raudoną. Ir štai atsiranda situacijos, kurių buvo vengiama sukuriant reguliuojamas sankryžas - sukantieji į dešinę skersai kerta pėsčiųjų perėją ir turi praleisti iš kairės važiuojantį eismą.

                                Comment


                                  Ar aš durnas, ar aš rimtai durnas? Tiesiog niekaip nedaeina, kodėl kai pėstiesiems žalias užsidega ankščiau, jie jau įgauna antrą pirmenybę prieš vairuotojus? Gi vairuotojas bet kokiu atveju turi praleist einančius, tai kas čia, pirmesni už pirmesnius, komunizmas?

                                  Ir dar, pamąstykim "žaliai". Piko metas, mašinų, pėsčiųjų srautai milžiniški. Dažniausias valdymo variantas - žalias/raudonas į visas kryptis. Nėra lentelės. Automobiliai per savo raudoną stovi, užsidega žalias, pajuda tik į priekį ir šiek tiek į dešinę važiuojantys. Dešinieji vis dar stovi, nes praleidžia pėsčiuosius iš dešinės. Užsidega pėsčiųjų raudonas, prasuka 2-3 mašinos. Ir taip sėkmingai dega kuras, dūmijami miestai. Važinėt VT, vaikščiot? O kaip važiuot VT, jeigu jis irgi stovi?

                                  Jei žmonės patys taškosi, tegul taškosi, jei kvailiai, reikia į kitus dalykus žiūrėt.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Tam ir buvo sukurtos reguliuojamos sankryžos, kad būtų saugiau. Degant žaliam signalui sukantysis į kairę praleidžia priešpriešinį eismą ir pėsčiuosius. Sukantysis į dešinę praleidžia pėsčiuosius. Ir štai po kiek laiko sugalvojama lentelė su žalia rodyklė, kuri reguliuojamą sankryžą paverčia pusiau nereguliuojama. Sukti į dešinę galima per raudoną. Ir štai atsiranda situacijos, kurių buvo vengiama sukuriant reguliuojamas sankryžas - sukantieji į dešinę skersai kerta pėsčiųjų perėją ir turi praleisti iš kairės važiuojantį eismą.
                                    O dalyje JAV galima sukti į dešinę degant raudonai be jokių lentelių. Vadovaujantis tamstos logika ten turi būti avarijos po avarijos ir nesibaigiantys teismų maratonai, bet nelabai girdėti apie tai. Gal pagrindinė problema yra visai ne lentelė, o tarpinė tarp vairo ir sėdynės?

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Jei vairuodamas suku esant tik žaliai rodyklei, tai isitikinu, kad visiškai nėra automobilių ir pėsčiųjų, be to, posūkį darau atsargiau. Kartais visai nesuku, jei matomumas prastas, jei ereliai signalizuoja, tai jų problemos ir potencialus pažeidimas.
                                      Čia ne tik erelių problemos, kad jiems yra sudaromos sąlygos iš dalies legaliai padaryti pažeidimą ir sukelti kažkam pavojų. Sąmoningi ir protingi vairuotojai aišku, kad važiuoja atsargiai ir tik įsitikinę, kad bus saugu. Tačiau leidimas važiuoti per draudžiamą signalą (įdomus žodžių žaismas, ar ne?) sukurią situaciją, kai neatsakingi vairuotojai gali sukelti eismo įvykį. Ir jie galvos "juk buvo galima važiuoti, yra lentelė".

                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Deja, bet valstybiniu lygiu, lentelėms su žaliomis rodyklėms išvis nebuvo skiriama dėmesio, kol nebuvo atnaujintos šviesoforų įrengimo taisyklės. Kalbant apie avaringumą, per pastaruosius metus jis žymiai sumažėjo užmiesčio keliuose, o miestuose kai kur net išaugo. Manau, kad daugiausia pėstieji nukenčia nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose, nes jos įrengtos intensyvaus eismo gatvėse su keliomis eismo juostomis viena kryptimi (Vokietijoje jos įrengiamos tik jei yra po vieną eismo juostą abiem kryptim). O dėl lentelės su žaliomis rodyklėmis reiktų atlikti rimtesnį tyrimą. Juk kartais jos gali ir netiesiogiai padidinti avaringumą ir statistika gali nerodyti, kad kalta lentelė.
                                      Būtent čia ir yra problema, kad valstybiniu lygiu skiriama pernelyg mažai dėmesio esminėms eismo saugumo problemoms. Pas mus vyrauja baudimo politika, t.y. jeigu įvyko įvykis, vadinasi yra kažkoks kaltininkas, kuriam reikia sukabinti visą atsakomybę. Jeigu yra kaltininkas, tai čia kaltininke problema, kad tas eismo įvykis įvyko. Apie infrastruktūrą visiškai negalvojama.
                                      Tarkim tokios šalys, kurios laikomos kaip pavyzdžiai ir yra pasiekusios tikrai gerų rezultatų (Švedija, Nyderlandai) žiūrį į šį reikalą kiek kitaip. Pas juos yra įtvirtintos nuostatos, kad reikia kurti tokią infrastruktūrą, kuri neleistu įvykti eismo įvykiams arba net jeigu jie įvyksta, pasekmės būtų kuo švelnesnės. T.y. jau galvojama, kad dalis kaltės visada gali tekti keliui, aplinkai ir t.t.

                                      O tam tikriem sprendimam nereikia net pinigų išleidimo, tiesiog reikia pakoreguoti teisės aktus. Kaip blogiausią pvz. galima paimti nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Padaro greito eismo gatvėje perėja, sukabina ženklus, "sumažina" greitį iki 60 ar 50 (kabutėse, nes tik ženklai tokie, o visi važiuoja tiek, kiek bendras leistinas greitis gatvėje) ir sukuria iliuziją, kad galima ten saugiai pereiti gatvę. Kadangi šansu jog normaliai sustos praleisti yra nykstamai mažai, tai čia grynas pėsčiojo apgaudinėjimas ir jo likimo "statymas ant kortos".

                                      Jeigu grįžtant prie temos, tai šiandien užfiksavau dar vieną neigiamą šios lentelės poveikį. Tai sudaro prielaidas sankryžas užkimšti automobiliais, kurie nespėja per leidžiamą signalą išvažiuoti iš sankryžos. Viskas juk labai paprasta: jeigu degant leidžiamam signalui nevažiuosi, stovėsi tvarkingai ir lauksi kol už sankryžos esant spūsčiai atsiras tarpas pravažiuoti sankryžą, kad nelikti stovėti viduryje jos, tai taip galėsi stovėti iki pažaliavimo. Nes visas laisvas vietas užims iš dešinėje esančios gatvės atvažiuojantys ir sukantis degant raudonam signalui pagal rodyklę lentelėje. Vadinasi tenka kovoti už būvį ir grūstis į sankryžą, nors toliau nėra kur važiuoti. Taip nukenčia iš kertamos gatvės tiesiai norintys važiuoti automobiliai, nes jiems užsidegus žaliam - sankryžoje skersai kelio stovi negalintys iš jos išvažiuoti.

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        Ar aš durnas, ar aš rimtai durnas? Tiesiog niekaip nedaeina, kodėl kai pėstiesiems žalias užsidega ankščiau, jie jau įgauna antrą pirmenybę prieš vairuotojus? Gi vairuotojas bet kokiu atveju turi praleist einančius, tai kas čia, pirmesni už pirmesnius, komunizmas?
                                        Dėl tamstos psichinės būsenos atsakyti negaliu. Uždegant žalią signalą pėstiesiems anksčiau, jiems padedama pasinaudoti savo pirmumo teise.

                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        Ir dar, pamąstykim "žaliai". Piko metas, mašinų, pėsčiųjų srautai milžiniški. Dažniausias valdymo variantas - žalias/raudonas į visas kryptis. Nėra lentelės. Automobiliai per savo raudoną stovi, užsidega žalias, pajuda tik į priekį ir šiek tiek į dešinę važiuojantys. Dešinieji vis dar stovi, nes praleidžia pėsčiuosius iš dešinės. Užsidega pėsčiųjų raudonas, prasuka 2-3 mašinos. Ir taip sėkmingai dega kuras, dūmijami miestai. Važinėt VT, vaikščiot? O kaip važiuot VT, jeigu jis irgi stovi?
                                        Tokiu atveju reikia kitaip organizuoti eismą, t.y. kitaip sudėlioti fazes ir pėsčiųjų eismą reguliuoti atskirai nuo automobilių eismo. Negalvokit, kad Lietuva su lentele yra kažkokia eismo organizavimo lyderė. Kai nėra lentelės, tada ir smegenėles geriau pasuka eismo organizatoriai.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Dėl tamstos psichinės būsenos atsakyti negaliu. Uždegant žalią signalą pėstiesiems anksčiau, jiems padedama pasinaudoti savo pirmumo teise.
                                          Kad nelabai matau to padėjimo su 1-2 sekundėm. Vairuotojui 1-2 sekundės yra tas laikas, per kurį beveik visi iš vietos pajuda, pėstiesiems bent 5-ų reiktų, manau.

                                          Tokiu atveju reikia kitaip organizuoti eismą, t.y. kitaip sudėlioti fazes ir pėsčiųjų eismą reguliuoti atskirai nuo automobilių eismo. Negalvokit, kad Lietuva su lentele yra kažkokia eismo organizavimo lyderė. Kai nėra lentelės, tada ir smegenėles geriau pasuka eismo organizatoriai.
                                          Aš ir nesakau, kad lyderė, bet kad dauguma sprendimų dėl lentelės nukabinimo nelabai logiški. O kadangi tema yra konkrečiai apie lentelę, todėl ir kalbu apie lentelės privalumus, o ne kitokius reguliavimo metodus, prieš kuriuos ir aš nesu, jeigu jie protingi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X