Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKol už vairo sedės tie, kuriem geltonas šviesoforo signalas reiškia, kad "jau galima spausti gazas-dugnas", tol joks saugumas, jokie nauji šviesoforai, jokios lentelės nepadės. O represinės priemonės (baudos, mašinos konfiskavimas) į gerą kelią nukreipti gali. Pati juk rašei, kad "sovietinė mąstysena gyliai sėdi".
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKol už vairo sedės tie, kuriem geltonas šviesoforo signalas reiškia, kad "jau galima spausti gazas-dugnas", tol joks saugumas, jokie nauji šviesoforai, jokios lentelės nepadės. O represinės priemonės (baudos, mašinos konfiskavimas) į gerą kelią nukreipti gali. Pati juk rašei, kad "sovietinė mąstysena gyliai sėdi".
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKol už vairo sedės tie, kuriem geltonas šviesoforo signalas reiškia, kad "jau galima spausti gazas-dugnas"...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVisų pirma turi būti saugi infrastruktūra. Vairuotojas nesaugioje gatvėje gali pakliūti į nesaugią situaciją, net jei ir jis nėra kelių erelis. Saugi infrastruktūra skirta visiems eismo dalyviams, o baudos tik epizodinis dalykas - prie kiekvieno stulpo policininko nepastatysi. Lentelės su žalia rodykle turi būti įrengtos tik saugiose sankryžose.
Comment
-
Saugi infrastruktūra yra kompleksas priemoniu skirtas sumazinti auku skaiciu. Niekas ir nesako kad tik sviesoforai yra saugos priemone. Viskas yra svarbu, ir duobes, ir danga, ir zymejimas, ir zenklinimas, ir matomumas, ir reguliavimas, ir kontrole, ir dar kruva kitu faktoriu/priemoniu. Prioritetus, kokias priemones panaudoti, nustato savivaldybes.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Klaipėda jau pernai kai kur nuėmė lenteles. Gal žinot, kaip dabar yra su šia sankryža:
Vairuotojai pasigedo žalių rodyklėlių.
Nors jau praėjo ne viena savaitė, kai nuo uostamiesčio Taikos prospekto ir Paryžiaus Komunos gatvės sankryžoje stovinčių trijų šviesoforų buvo nuimtos žalios rodyklės, leidžiančios vairuotojams sukti dešinėn net ir degant raudonam signalui, automobilininkams prie to priprasti sunku.
"Kodėl nebeliko papildomų rodyklių? Tai labai klaidina vairuotojus, kiti tiesiog nepastebi pasikeitimų. Be to, po darbo valandų Paryžiaus Komunos gatvėje atsirado daugiau kamščių", - "Vakarų ekspresui" pasiskundė klaipėdietis Robertas, kasdien važinėjantis minėta gatve.
Policijos pareigūnai teigia, kad važiavimo tvarka sankryžoje šalia "Vėtrungės" pakeista dėl žmonių saugumo.
"Šioje sankryžoje yra labai dideli pėsčiųjų srautai, be to, šalia jos Paryžiaus Komunos gatvę kerta dviračių takas, kuriuo naudojasi irgi daug žmonių. Kai šiems eismo dalyviams dega žalias šviesoforo signalas, į dešinę sukantys automobiliai kelia pavojų. Būtent todėl ir nusprendėme neleisti vairuotojams sukti šviečiant raudonam signalui", - paaiškino Klaipėdos apskrities VPK Kelių policijos biuro komisaras-inspektorius Gintaras Kučinskas.
Jo nuomone, didelių transporto kamščių dėl tokio sprendimo sankryžoje susidaryti neturėtų - esą yra papildomos juostos sukantiesiems dešinėn, tad jose automobiliai ir laukia. Vairuotojams neturėtų kilti ir didelių asmeninių problemų.
"Net Saugaus eismo įstatyme teigiama, kad "eismo dalyvių sveikatos ir gyvybės užtikrinimas svarbiau negu ūkinės veiklos ekonominiai rezultatai". Todėl, manau, nieko baisaus vairuotojams neatsitiks, jei jie prie sankryžos pastovės kiek ilgiau ir sulauks žalio šviesoforo signalo", - teigė G. Kučinskas.
Sukti dešinėn nesulaukus žalio signalo vairuotojai gali tik tuo atveju, jei nori patekti iš Taikos prospekto į Rūtų gatvę - prie šiame posūkyje stovinčio šviesoforo žalia rodyklė palikta.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKlaipėda jau pernai kai kur nuėmė lenteles. Gal žinot, kaip dabar yra su šia sankryža
Kai neliko rodyklių, pasidarė saugiau dviratininkams. Ankščiau reikėjo saugotis iš Paryžiaus Komunos gatvės sukančių dešinėn automobilių. Dabar kai dviračiams dega žalia, jiems žymiai saugiau kirsti šią sankryžą.Paskutinis taisė Briedis; 2012.10.27, 09:31.
Comment
-
Lentelė su žalia rodyklė plinta į rytus. Lietuva ją nusižiūrėjo nuo komunistinės Vokietijos. Ukraina nuo Lietuvos. O dabar eilė atėjo ir Moldovai.
http://www.autoinfo.md/news/view/228/
Iki rugsėjo 1-osios sostinės savivaldybės tarnybos įrengs lenteles su žaliomis rodyklėmis, leidžiančiomis sukti į dešinę, visose 182 Kišiniovo sankryžose, kuriose yra šviesoforai.
<...>
Be to, Adrianas Bolduresku pranešė NOI.md, kad įrengus lenteles su rodyklėmis, daugelyje didelių Kišiniovo sankryžų atsirado transporto judejimo problemų. Visgi labiausiai dėl to kenčia pėstieji, kurie kai kuriose sankryžose negali pereiti gatvės, nes jų nepraleidžia vairuotojai. Viešojo transporto vadovas pranešė, kad grįžus prie mirksinčio žalio signalo, situacija pagerės ir optimizuosis transporto judėjimas.
Seniau degant raudonam signalui buvo naudojama papildoma sekcija su žaliu mirksinčiu signalu:
Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.30, 21:22.
Comment
-
Dar vienas miestas - Klaipėda - daro pažangą
Prieš porą mėnesių Klaipėdos policija buvo nuomonės, kad lentelių reikia daugiau:
Vakarų ekspresas 2012-10-10
Tomas GUKAUSKAS
Daug aistrų dėl nedidelio skardos gabaliuko
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...aliuko-820981/
Susisiekiau su policijos atstovu ir paaiškinau, kad yra nauji saugumo standartai. Dabar Klaipėdos policija yra kitos nuomonės:
Vakarų ekspresas 2012-12-03
Tomas GUKAUSKAS
Žaliąsias rodyklėles - į Raudonąją knygą
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...-knyga-857914/
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąŠiandienos pastbėjimas. Įrengta lentelė naujai rekonstruotoje Minijos/Statybininkų pr. sankryžoje. Sukant iš Statybininkų prospekto į dešinę, link centro.
77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
77.7. į dešinę leidžiama sukti daugiau kaip iš vienos eismo juostos;
Be to:
46. Jeigu sankryžoje transporto priemonėms leidžiama sukti iš dviejų ar daugiau eismo juostų, pėsčiųjų eismas kertama perėja visada turi būti reguliuojamas atskirai nuo automobilių eismo.
Comment
-
Kaune zalia rodykle sukti dviem juostom is Birstono i KMp Aleksoto tilto linkEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąVilniuje, Saltoniškių mazge, yra žalia rodyklė sukti 2 juostom Geležinio Vilko gatve, atvažiavus nuo centro.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKaune zalia rodykle sukti dviem juostom is Birstono i KMp Aleksoto tilto linkParašė Nitro Rodyti pranešimąTokia pati situacija Pylimo - Klaipėdos sankryzoje
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Comment
-
Skubėjęs vairuotojas sankryžoje užgavo neatidžią pėsčiąją
Skubėjęs vairuotojas ir maždaug 40 metų moteris nepastebėjo vienas kito, „Chrysler Voyager“ dešiniu šonu parbloškė moterį. Po įvykio sąmonės nepraradusią vilnietę greitosios pagalbos automobiliu medikai išvežė į ligoninę.
Manoma, kad nelaimė įvyko, nes vairuotojas skubėjo įveikti sankryžą Kalvarijų gatvėje nelaukdamas eismą leidžiančio šviesoforo signalo – sukti į dešinę nedelsiant jam leido papildoma žalioji rodyklė. Tuo tarpu Žalgirio gatvę kertantiems pėstiesiems kaip tik tuo metu galėjo užsidegti žalias šviesoforas. Moteris įžengė į važiuojamąją dalį neįsitikinusi, jog tai saugu.
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...iaja-59-312437
Tipinis konfliktinės situacijos atvejis, tačiau straipsnyje akcentuojama pėsčiojo kaltė, o vairuotojas neva turėjo pirmenybę.
Pėsčiųjų pirmumo teisės nebuvimas
Naudojant lentelę su žalia rodykle, padaugėja situacijų, kai pėstysis negali pasinaudoti savo pirmumo teise, nes į dešinę sukantis automobilis perėją pasiekia degant raudonam signalui ir pėsčiajam sunku įeiti į važiuojamąją dalį, kas gali sukelti avarinę situaciją (3 pav.).
Comment
Comment