Atsiprašau, buvau praleidęs tą video. Atsiimu komentarą.
Džiugu kad bent kažkada ten dega raudona. Nes rimtai, kiek aš ten pėsčiom, kiek mašina, kiek dviračiu esu važiavęs, visada mačiau tik žalią.
Minties ir Apkasų sankryžoje yra maža bėdelė: dėl laiduuumo turime tvirtą JD su bent 4 nudaužtais dvirAtininkais. Penkto dar nesimato statistikoje, bet neseniai pats buvau liudininkas kaip greitoji susirinko nuo kalno važiavusią paspirdukininkę, kurios nepraleido vairuotojas.
Minties ir Apkasų sankryžoje yra maža bėdelė: dėl laiduuumo turime tvirtą JD su bent 4 nudaužtais dvirAtininkais. Penkto dar nesimato statistikoje, bet neseniai pats buvau liudininkas kaip greitoji susirinko nuo kalno važiavusią paspirdukininkę, kurios nepraleido vairuotojas.
Keisti šviesoforų įrengimo taisykles ir leisti sukti tik degant papildomai sekcijai, jei ji yra. Tie papildomi informaciniai skydai ties šviesoforais gerai rodo, kad visuomenė net per 3 metus neperprato šviesoforų veikimo „logikos“, kas reiškia, kad taisyklės aiškios tik jų kūrėjams, bet ne eiliniams vairuotojams.
Čia kaip suprantu dėl to, kad bent jau Vilniuje yra ir naujo, ir seno tipo šviesoforai. Jei liktų tik naujo, būtų aiškiau. Nes dabar prie vienų galima sukti kai nedega rodyklė, prie kitų lyg ne?
Keisti šviesoforų įrengimo taisykles ir leisti sukti tik degant papildomai sekcijai, jei ji yra. Tie papildomi informaciniai skydai ties šviesoforais gerai rodo, kad visuomenė net per 3 metus neperprato šviesoforų veikimo „logikos“.
Dieve, trukt už vadžių, ir vėl nuo pradžių. Atskiram reguliavimui nuo pėsčiųjų yra trijų sekcijų šviesoforai su rodyklėmis. O jei kartu leisti dešinįjį posūkį ir pėsčiuosius yra saugu, naudojama papildoma sekcija.
Tie skydai prie šviesoforų buvo pastatyti prieš 3 metus, tai jie nieko nerodo, kokia situacija yra dabar. Jie tiesiog liko nuo to laiko. Ir nesukančių į dešinę degant žaliam pagrindiniam signalui su išjungta papildoma sekcija dabar beveik nepasitaiko.
taisyklės aiškios tik jų kūrėjams, bet ne eiliniams vairuotojams.
Taisykle, tu, taisykle, toks eismo reguliavimas vyksta visame pasaulyje ir tik SSRS buvo sugalvoję suteikti papildomai sekcijai draudimo signalą, net jei dega pagrindinis žalias (taupant trijų sekcijų šviesoforus su rodyklėmis). Toks reguliavimas ir toliau liko buvusiose SSRS šalyse ir Lietuva vienintelė jo pirma atsisakė. Tai nori, kad vėl grįžtume prie rusų/ sovietų eismo reguliavimo? Su tokiu mąstymu tau tiktų teikti siūlymus rusijoje ar baltarusijoje. Neturi jokio supratimo apie Kelio ženklų ir signalų konvenciją bei pasaulinę praktiką.
Čia kaip suprantu dėl to, kad bent jau Vilniuje yra ir naujo, ir seno tipo šviesoforai. Jei liktų tik naujo, būtų aiškiau. Nes dabar prie vienų galima sukti kai nedega rodyklė, prie kitų lyg ne?
Kaune seno tipo šviesoforų su papildoma sekcija (į kairę) liko tik du, tai žmonės jau pripratę prie pasaulyje įprasto reguliavimo su papildoma sekcija: dega pagrindinis žalias, važiuoji, net jei nedega papildoma sekcija.
Konkrečiai ten turi būti izoliuotas pėsčiųjų/dviratininkų žalio šviesoforo ciklas. Kaip ir kai kuriose kitose vietose.
Bėda su izoliuotu tokioje vietoje, kur nors ir maža sankryža, bet koordinuotos 2, akivaizdus prioritetas bus automobiliams ir pėstiesiems/dviračiams bus bent kokia 100s prastova, kad automobilių uodega neblokuotų didžiosios.
Dieve, trukt už vadžių, ir vėl nuo pradžių. Atskiram reguliavimui nuo pėsčiųjų yra trijų sekcijų šviesoforai su rodyklėmis. O jei kartu leisti dešinįjį posūkį ir pėsčiuosius yra saugu, naudojama papildoma sekcija.
O tie 4 + 1 nepažymėtas įvykiai yra saugu? Nuo kokio kiekio įvykių jau skaitytųsi nesaugu ir reiktų keisti šviesoforus?
Beje, buvau nugriuvęs ir parbloškęs pėsčiąją, dviratis apgadintas, susikruvinta keliose vietose, kviesta policija pagauti pasišalinusių pėsčiųjų grupei → pėstieji buvo pagauti → iškviesta greitoji subintuot man delno → parašyti abiejų šalių pareiškimai, bet įvykis nesiskaitė įskaitiniu, nes nevažiavau į ligoninę, t. y. žemėlapyje nebūtų atvaizduotas. Man reikėjo tik pažymos iš policijos, kad galėčiau "Tvarkau mieste" pramušti primuosius Vilniuje atitvarus ties VT stotele. EDIT:neskaitant šių nekonvencinių įrengtų labai seniai.
O tie 4 + 1 nepažymėtas įvykiai yra saugu? Nuo kokio kiekio įvykių jau skaitytųsi nesaugu ir reiktų keisti šviesoforus?
Beje, buvau nugriuvęs ir parbloškęs pėsčiąją, dviratis apgadintas, susikruvinta keliose vietose, kviesta policija pagauti pasišalinusių pėsčiųjų grupei → pėstieji buvo pagauti → iškviesta greitoji subintuot man delno → parašyti abiejų šalių pareiškimai, bet įvykis nesiskaitė įskaitiniu, nes nevažiavau į ligoninę, t. y. žemėlapyje nebūtų atvaizduotas. Man reikėjo tik pažymos iš policijos, kad galėčiau "Tvarkau mieste" pramušti primuosius Vilniuje atitvarus ties VT stotele. EDIT:neskaitant šių nekonvencinių įrengtų labai seniai.
P. S. Įvykio nieks ten net galimai nebandė tirti.
Šitą sprendžia kelio savininkas. Mano nuomone, 4 + 1 tai gerokai per daug. Tik klausimas, ar įvykius sukėlė sukantys į dešinę, ar sukantys iš priešpriešos į kairę.
Šitą sprendžia kelio savininkas. Mano nuomone, 4 + 1 tai gerokai per daug. Tik klausimas, ar įvykius sukėlė sukantys į dešinę, ar sukantys iš priešpriešos į kairę.
Į kairę galima sukti tik 20h-7h, tai manau sukantys į dešinę.
Siūlyčiau rašyti savivaldybei ir siūlyti įrengti apsaugotą dešinįjį posūkį. Tik tokiu atveju dažnai ilgėja pėsčiųjų ir dviratininkų žalio signalo laikas, nes didžioji dalis laiko skiriama automobiliams.
Čia kaip suprantu dėl to, kad bent jau Vilniuje yra ir naujo, ir seno tipo šviesoforai. Jei liktų tik naujo, būtų aiškiau. Nes dabar prie vienų galima sukti kai nedega rodyklė, prie kitų lyg ne?
Sukti į dešinę galima, jei dega "pilnas žalias blynas" arba dega dedikuota šviesoforo sekcija. Tai yra tiesa nepriklausomai nuo to, kurio tipo šviesoforas įrengtas.
Taisykle, tu, taisykle, toks eismo reguliavimas vyksta visame pasaulyje ir tik SSRS buvo sugalvoję suteikti papildomai sekcijai draudimo signalą, net jei dega pagrindinis žalias (taupant trijų sekcijų šviesoforus su rodyklėmis). Toks reguliavimas ir toliau liko buvusiose SSRS šalyse ir Lietuva vienintelė jo pirma atsisakė. Tai nori, kad vėl grįžtume prie rusų/ sovietų eismo reguliavimo? Su tokiu mąstymu tau tiktų teikti siūlymus rusijoje ar baltarusijoje. Neturi jokio supratimo apie Kelio ženklų ir signalų konvenciją bei pasaulinę praktiką.
Reikėjo DE tvarką įvesti su - įstrižai sankryžos šviesoforu - apsaugotam kairiajam posūkiui.
Dabar visi didmiesčiai prisidarė - sekcijos visoms kryptims reikia-nereikia, pėsčiųjų fazė net jei tai 7.30 ir nei vieno pėsčiojo...
Reikėjo DE tvarką įvesti su - įstrižai sankryžos šviesoforu - apsaugotam kairiajam posūkiui.
Dabar visi didmiesčiai prisidarė - sekcijos visoms kryptims reikia-nereikia, pėsčiųjų fazė net jei tai 7.30 ir nei vieno pėsčiojo...
Prie ko įstrižinė sekcija į kairę ir atskiros pėsčiųjų fazės? Įstrižinė sekcija Vokietijoje paprastai naudojama neapsaugoto kairiojo posūkio sankryžos atlaisvinimui (rodo, kad baigėsi eismas iš priekio).
Prie ko įstrižinė sekcija į kairę ir atskiros pėsčiųjų fazės? Įstrižinė sekcija Vokietijoje paprastai naudojama neapsaugoto kairiojo posūkio sankryžos atlaisvinimui (rodo, kad baigėsi eismas iš priekio).
Didmiesčiuose kamščiai.
Visi kaltina naujuosius merus, kad "per dideli kamščiai", "niekad taip nebuvo". Merai susigalvojo, kad "žalia rodyklė" išgelbės Vilnių, Klaipėdą ir pan. bei užspaudė SM ministrą. Pastarasis užspaudė sau pavaldžią organizaciją. Pervertins iš naujo sankryžas ir grąžins. 2021 nesaugu, 2024 jau saugu.
Spūstims didelę įtaką turi per pastaruosius kelerius metus atsiradusios:
1. Sekcijos visoms kryptims.
2. Fazė vien pėstiesiems. Kuri labai reikalinga miesto centre, vakarėjant, bet nereikalinga 7 val. ryte miegamajame rajone. Automobiliai, VT stovi ir tiek.
Patvirtintų lentelių sąrašas:
1. Šilutės pl.–Vingio g. sankryža (sukant iš Šilutės pl. į Vingio g.)
2. Priestočio g.–S. Nėries g. sankryža (sukant iš iš Priestočio g. į S. Nėries g.)
3. Laukininkų g.–Smiltelės g.–I. Simonaitytės g. sankryža (2 kryptys: sukant iš Laukininkų g. į Smiltelės g. ir iš Smiltelės g. į I. Simonaitytės g.)
4. Taikos pr.–Rūtų g.–Paryžiaus Komunos g. sankryža (2 kryptys: sukant iš Rūtų g. į Taikos pr. ir iš Taikos pr. į Rūtų g.)
5. Herkaus Manto g.–S. Daukanto g. sankryža (sukant iš S. Daukanto g. į Herkaus Manto g., į pietus)
6. Herkaus Manto g.–Parko g. sankryža (sukant iš Parko g. į Herkaus Manto g., į pietus)
7. Kretingos g.–Panevėžio g. sankryža (Iš Kretingos g. į Panevėžio g., į rytus)
8. Joniškės g.–Mokyklos g. sankryža (2 kryptys: iš Joniškės g. į Mokyklos g. ir iš Mokyklos g. į Joniškės g.)
9. Liepų g.–Artojų g.–Priestočio g. sankryža (sukant iš Liepų g į Priestočio g.)
Comment