Mldc meras. 6 metrų pločio juostos ir kėglių daužymas net nepristabdžius važiuojant per žalią rodyklę. Pralaidumas svarbiausia.
Įdomu, ar tuo pačiu bus trumpinamos pėsčiųjų fazės bei naikinamos perėjos, keturšalėse sankryžose paliekant max dvi vietoje keturių?
Pilnatis? Kažkokios iškreiptos kraugeriškos mintys pas tamsta. Susiaurėjo protas visiškai Niekas nedaužo kupetom tavo pėsčiųjų. 100 metų eismas taip vyksta ir visi senai prisitaikė prie to. Gerinti eismą reikia mažinant automobilių skaičių ir statant modernų VT, o ne rėkiant dėl nesusiaurinto prospekto. Gali neatrašinėti. Neįdomi siauruko nuomonė
Pilnatis? Kažkokios iškreiptos kraugeriškos mintys pas tamsta. Susiaurėjo protas visiškai Niekas nedaužo kupetom tavo pėsčiųjų. 100 metų eismas taip vyksta ir visi senai prisitaikė prie to. Gerinti eismą reikia mažinant automobilių skaičių ir statant modernų VT, o ne rėkiant dėl nesusiaurinto prospekto. Gali neatrašinėti. Neįdomi siauruko nuomonė
Taigi sunku, kai protėvių patirtys šaukia Pavakarys, rasota žolė ir siauras, siauras takelis per pievą link pirties pamiškėje. o jei rimčiau, tai keistas toks aklas radikalizmas. Jei kažkas nepatinka, tai siūlyk geresnes alternatyvas, geresnį eismo organizavimą, VT platų pasirinkimą. Tiesiog bukai bandant pakenkti vienai sričiai, kitos patrauklesne nepadarysi, tik supriešinsi visus.
Pilnatis? Kažkokios iškreiptos kraugeriškos mintys pas tamsta. Susiaurėjo protas visiškai Niekas nedaužo kupetom tavo pėsčiųjų. 100 metų eismas taip vyksta ir visi senai prisitaikė prie to. Gerinti eismą reikia mažinant automobilių skaičių ir statant modernų VT, o ne rėkiant dėl nesusiaurinto prospekto. Gali neatrašinėti. Neįdomi siauruko nuomonė
Iškreiptos kraugiariškos mintys pas Benkūnską šiaip.
Automobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.
Taigi sunku, kai protėvių patirtys šaukia Pavakarys, rasota žolė ir siauras, siauras takelis per pievą link pirties pamiškėje. o jei rimčiau, tai keistas toks aklas radikalizmas. Jei kažkas nepatinka, tai siūlyk geresnes alternatyvas, geresnį eismo organizavimą, VT platų pasirinkimą. Tiesiog bukai bandant pakenkti vienai sričiai, kitos patrauklesne nepadarysi, tik supriešinsi visus.
Geresnės alternatyvos yra ne tik siūlomos bet ir diegiamos - šviesaforų rodyklės. Beje pėsčiųjų fazės yra apibrėžtos konveicijoje kurią Vilnius pasirašė, taigi geresnė alternatyva ne tik yra bet esame įsipareigoję jos laikytis.
Klaipėdos savivaldybė Transporto kompetencijų agentūrai pateikė prašymą grąžinti vadinamąsias žaliąsias rodykles į beveik 20 uostamiesčio sankryžų. Vilniaus transportininkai atsakymą žada pateikti po savaitės.
<...>
Šilutės plente prašoma sugrąžinti vadinamąsias žaliąsias rodykles, leidžiančias sukti į dešinę, trijose sankryžose – ties Vingio gatve, ties Statybininkų prospektu ir Debreceno gatve.
Lentelę norima pakabinti Priestočio ir S. Nėries gatvių sankryžoje.
Smiltelės gatvės sankryžose su Vingio, Laukininkų ir Reikjaviko gatvėmis taip pat prašoma posūkį į dešinę leidžiančių lentelių.
Iš Taikos prospekto prašoma lentelių sankryžose su Smiltelės, Kauno ir Rūtų gatvėmis.
Herkaus Manto gatvėje galėtų būti sugrąžintos net keturios lentelės – sukant į Liepų gatvę, S. Daukanto, J. Janonio ir Parko gatves.
Lentelių, leidžiančių sukti į dešinę, prašoma Šiaurės prospekto ir Kretingos gatvės sankryžoje. Toliau važiuojant Kretingos gatve, lentelė praverstų sankryžoje su Panevėžio gatve.
Kamšatis mažinti galima būtų taip pat Joniškės ir Mokyklos gatvių sankryžoje.
Į sąrašą įtraukta ir Liepų–Artojų gatvių sankryža. Danės gatvėje taip pat galėtų atsirasti tokia lentelė ties sankryža su Herkaus Manto gatve.
Tikiuosi, kad TKA užteks kompetencijos atmesti visus tokius idiotiškus prašymus ir siūlyti įrengti papildomas šviesoforų sekcijas vietoje visiems pavojingos žalios rodyklės.
Turėjo likti tik nestandartinėse vietose, o kitur iki rekonstrukcijos kur adekvatu įrengti papildomas sekcijas.
Šiaip įdomu kodėl Jasinskio g. neperdaro į dedikuotas juostas viena tiesiai ir viena į dešinę. Jeigu troleibusai geba apvažiuoti antra juosta, o didžioji visos dienos srauto dalis pagal Judu srautų žemėlapius suka į dešinę. Nebent ten koks ryto pikas pagrinde link Pamėnkalnio g. vyksta. Jei nerekonstruos kartu su Kudirkos g. tai keista, kad TKA patvirtino tą vietą.
Įdomu kokias naujas vietas VMS siūlo ar judrias pėsčiųjų, ar dar kokias nestandartines sugalvojo. Nes jei lieps įrengt sekcijas tai turbūt gerai, kad atnaujins kokią užsilikusią spragą.
Aš aiškiai durnas, nes visiškai nesuprantu, kodėl "tiesiog" nedaromos papildomos dešinio šviesoforo signalo sekcijos? Sankryžose, kuriose jos buvo įrengtos po žalių rodyklių panaikinimo, ir buvo tinkamai suprogramuotos, beveik nesijaučia skirtumo tarp to, kas buvo, ir to, kas yra dabar. Negi papildomos sekcijos pridėjimas gali reikšmingai kainuoti?
Aš aiškiai durnas, nes visiškai nesuprantu, kodėl "tiesiog" nedaromos papildomos dešinio šviesoforo signalo sekcijos? Sankryžose, kuriose jos buvo įrengtos po žalių rodyklių panaikinimo, ir buvo tinkamai suprogramuotos, beveik nesijaučia skirtumo tarp to, kas buvo, ir to, kas yra dabar. Negi papildomos sekcijos pridėjimas gali reikšmingai kainuoti?
Kam tos sekcijos, jei yra pigus, paprastas ir beveik unikalus pasaulyje sprendimas - žalios rodyklės. Sunku net suvokti, kodėl vakaruose niekas jų nesirenka. Matyt, dėl korupcijos, kad daugiau pinigėlių praplautų įrengiant visokias šviesoforų sistemas, apgaudinėjant žmones, kad taip yra saugiau ir dar galima valdyti srautus. (čia liūdna ironija )
Kam tos sekcijos, jei yra pigus, paprastas ir beveik unikalus pasaulyje sprendimas - žalios rodyklės. Sunku net suvokti, kodėl vakaruose niekas jų nesirenka. Matyt, dėl korupcijos, kad daugiau pinigėlių praplautų įrengiant visokias šviesoforų sistemas, apgaudinėjant žmones, kad taip yra saugiau ir dar galima valdyti srautus. (čia liūdna ironija )
Šiaip žinoma būtų pamatyti statistiką, kurios turbūt nerasim... kiek pėsčiųjų nukentėdavo, kai automobilis prie šviesoforinės sankryžos partrenkia pėsčiąjį, kai nestabteli praleisti, ir kiek įvykių būdavo jau pasukus į kairę arba dešinę? Nes bent vizualiai matyti dažnesni incidentai, kai automobilis jau pasukęs nepastebi pėsčiųjų.
Kam tos sekcijos, jei yra pigus, paprastas ir beveik unikalus pasaulyje sprendimas - žalios rodyklės. Sunku net suvokti, kodėl vakaruose niekas jų nesirenka. Matyt, dėl korupcijos, kad daugiau pinigėlių praplautų įrengiant visokias šviesoforų sistemas, apgaudinėjant žmones, kad taip yra saugiau ir dar galima valdyti srautus. (čia liūdna ironija )
Nu dar net rytų vokietijoje jų vis dar galima rasti, tai kaip ir nunulina argumentą
Aš aiškiai durnas, nes visiškai nesuprantu, kodėl "tiesiog" nedaromos papildomos dešinio šviesoforo signalo sekcijos? Sankryžose, kuriose jos buvo įrengtos po žalių rodyklių panaikinimo, ir buvo tinkamai suprogramuotos, beveik nesijaučia skirtumo tarp to, kas buvo, ir to, kas yra dabar. Negi papildomos sekcijos pridėjimas gali reikšmingai kainuoti?
Likusiose vietose Vilniuje nėra atskiros juostos į dešinę, o degant sekcijai, negali niekas blokuoti eismo toje juostoje.
Saltoniškių Benkunskas kol kas nutraukė, o ten iš vis liks tik žiedas.
O Mickevičiaus g. su sekcija nepagerėtų pralaidumas, nes nėra atskirų juostų iš kitų krypčių, kurios galėtų degti kartu. Tai ten matyt be esminių eismo pokyčių Žvėryne nelabai dabar yra pralaidesnių sprendinių.
Kam tos sekcijos, jei yra pigus, paprastas ir beveik unikalus pasaulyje sprendimas - žalios rodyklės. Sunku net suvokti, kodėl vakaruose niekas jų nesirenka. Matyt, dėl korupcijos, kad daugiau pinigėlių praplautų įrengiant visokias šviesoforų sistemas, apgaudinėjant žmones, kad taip yra saugiau ir dar galima valdyti srautus. (čia liūdna ironija )
Nuskambės šventvagiškai, bet kai kur tai tikrai pakeitus sekciją rodykle niekas nepasikeistų. Štai ši sankryža su Minties gatve, pavyzdžiui - kiek čia esu važiavęs, bet kokiu laiku ir iš bet kokios krypties, vis tiek visada dega arba papildoma sekcija, leidžianti sukti į dešinę, arba pagrindinis šviesoforo signalas, leidžiantis sukti į dešinę praleidus pėsčiuosius. Tai kuo čia ne rodyklė?
Comment