Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Aš ne ekspertas... kaip tepalų keitimas mažina nelaimingų atsitikimų skaičių? Gal kokia statistika yra?
    Mūsų forume yra vienas veikėjas, kuris save vadina "šviesoforų žinovų" ir griežtai prieštarauja lentelėm su žalia rodyklę į dešinę, bet per >10 metų taip ir nesugebėjo pateikti info, kad tos lentelės yra pavojingos.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Mūsų forume yra vienas veikėjas, kuris save vadina "šviesoforų žinovų" ir griežtai prieštarauja lentelėm su žalia rodyklę į dešinę, bet per >10 metų taip ir nesugebėjo pateikti info, kad tos lentelės yra pavojingos.
      Per daugiau nei 10 metų nesugebėjo pasakyti, kad leidimas sukti į dešinę, kai pėstiesiems/dviratininkams dega žalia, nėra saugu? Tikrai neįtikėtina.

      Comment


        Parašė 1252 Rodyti pranešimą

        Per daugiau nei 10 metų nesugebėjo pasakyti, kad leidimas sukti į dešinę, kai pėstiesiems/dviratininkams dega žalia, nėra saugu? Tikrai neįtikėtina.
        Dabar lygiai taip pat sukant į dešinę tau žalia arba net žalia šviesaforo rodyklė ir pėstiesiems žalia taip kad neįtikėtina tikrai....

        Comment


          Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

          arba net žalia šviesaforo rodyklė ir pėstiesiems žalia taip kad neįtikėtina tikrai....
          Kur čia taip yra?

          Comment


            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

            Kur čia taip yra?
            Vat ir užknisa tokie specialistai nevairuojantys... n+1 vietų tokių. Viena iš blogiausių Upės g. nuo VCUP važiuojant ant žalio tilto tau žalia rodyklė dega turi praleist pėsčiuosius kuriems irgi žalia ir dar kad būtų saugiau ten ir dvirtakis iš minusinio kampo su žalia tuo pat metu atlekia...

            Comment


              Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

              Vat ir užknisa tokie specialistai nevairuojantys... n+1 vietų tokių. Viena iš blogiausių Upės g. nuo VCUP važiuojant ant žalio tilto tau žalia rodyklė dega turi praleist pėsčiuosius kuriems irgi žalia ir dar kad būtų saugiau ten ir dvirtakis iš minusinio kampo su žalia tuo pat metu atlekia...
              Nežinau, kas jus užknisa, bet aš tiesiog klausiu, kur yra tokia situacija, nes pagal mano supratimą, tokios situacijos negali būti. Juk visa esmė pertvarkos ir buvo, kad degant žaliai rodyklei, pėsčiųjų eismas būtų draudžiamas.

              Papildant: nuotraukoje nematau, kad pėstiesiems degtų žalia:

              Click image for larger version

Name:	Screenshot_180.png
Views:	817
Size:	1,11 MB
ID:	2079829
              Paskutinis taisė MikasRidikas; 2023.10.03, 14:26.

              Comment


                Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                Per daugiau nei 10 metų nesugebėjo pasakyti, kad leidimas sukti į dešinę, kai pėstiesiems/dviratininkams dega žalia, nėra saugu? Tikrai neįtikėtina.
                Pakanka atsiversti 1 temos puslapį ir viskas išdėstyta kaip ant delno. Tiesiog ne visi moka suprasti.

                Comment


                  Dabar kai atsirado daug dviračių taku ir galima važiuoti per sankryža nenulipus tapo kur kas pavojingiau sukt i dešine per žalia signala nei kai buvo su žalia lentelė.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Tiesiog ne visi moka suprasti.
                    kad lentelė su žalia rodykle nesukelia jokio pavojaus eismo saugai.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      kad lentelė su žalia rodykle nesukelia jokio pavojaus eismo saugai.
                      Leidimas važiuoti per raudoną, kai nėra eismo, turbūt irgi.

                      Comment


                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                        Dabar kai atsirado daug dviračių taku ir galima važiuoti per sankryža nenulipus tapo kur kas pavojingiau sukt i dešine per žalia signala nei kai buvo su žalia lentelė.
                        Sukant į dešinę be lentelės reikia praleisti tik lygiagretų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą. Sukant per lentelę, reikia praleisti pėsčiųjų ir dviratininkų eismą skersine kryptimi. O toks susidūrimas žymiai pavojingesnis, ypač su dviratininkais.

                        Click image for larger version

Name:	image_36579.jpg
Views:	626
Size:	16,5 kB
ID:	2080156

                        Comment


                          Skersai važiuojančius dviratininkus žymiai lengviau pastebėt, nei kai reikia per peti žiūrėt ar ne atlekia.

                          Comment


                            Na manęs viena vairuotoja vos nenumušė tiesiog einančio perėja toje vietoje, kur paveiksliuke apibrėžta raudonai. Kadangi buvo žalia lentelė, tai labai jau žiūrėjo į dešinę, o į kairę, iš kur aš ėjau - ne.

                            Comment


                              Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                              Skersai važiuojančius dviratininkus žymiai lengviau pastebėt, nei kai reikia per peti žiūrėt ar ne atlekia.
                              Tokiu atveju visada reikia sustoti ir apsidairyti, ar niekas neatvažiuoja. Problemas kelia skubėjimas ir nežiūrėjimas kitų esimo dalyvių, o ne dviračių takai.
                              Flickr

                              Comment


                                Tai su žalia lentele irgi galima buvo sustoti ir apsidairyti, bes visi rėkė kad tai neveikia. O čia jau to užtenka?

                                Comment


                                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                  Tai su žalia lentele irgi galima buvo sustoti ir apsidairyti, bes visi rėkė kad tai neveikia. O čia jau to užtenka?
                                  Neveikia, nes dabar kai kurie paspirtukai ir dviračiai važiuoja greičiau nei automobiliai leistinu greičiu.
                                  Kaip tik vakar automobilis link Minties g. vos neužkirto paspirtuko (bet visgi suspėjo sustabdyti, nes greitis sukant minimalus), kuris lėkė Žirmūnų g. dvirtakiu-šaligatviu maždaug 50-60 km/h greičiu (vizualiai lenkė visus važiuojančius gatve automobilius).
                                  Tiesa, tai buvo į kairę, bet kuo skiriasi pagal rodyklę į dešinę?

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Tiesa, tai buvo į kairę, bet kuo skiriasi pagal rodyklę į dešinę?
                                    Minimoje sankryžoje automobiliams sukant į kairę jie nekerta jokių pėsčiųjų/dviratininkų srautų. Kažkas važiavo per raudoną.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      Minimoje sankryžoje automobiliams sukant į kairę jie nekerta jokių pėsčiųjų/dviratininkų srautų. Kažkas važiavo per raudoną.
                                      Aš važiavau iš paskos "per raudoną"

                                      https://maps.app.goo.gl/Lbaj1LMJ2Mzi2YWT9
                                      https://maps.app.goo.gl/xfZyLKiECdNvLkwn8

                                      Gal jūs kažką kitą turite galvoje?

                                      P.S. nesakau, kad vairuotojai neturi praleisti pėsčiųjų. Jis ir praleido.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Gal jūs kažką kitą turite galvoje?
                                        Važiuojant Žirmūnų g. nuo centro ir sukant į kairę Minties g. (taip pat ir nuo Šiaurės miestelio važiuojant link Šilo tilto) tuo metu pėstiesiems dega draudžiamas signalas. Toje sankryžoje vienintelis atvejis, kuomet kertasi automobilių ir pėsčiųjų srautai - sukant į dešinę.

                                        Tuomet reiškia, kad dviratininkas važiavo per raudoną.

                                        Comment


                                          Delfi.lt 2023.10.30
                                          Klaipėda imasi priemonių spūstims mažinti – eismo situacija stebima ir dronais, numatomi pokyčiai sankryžose
                                          Klaipėdoje taip pat imtasi iniciatyvos sankryžose atstatyti daugiau žaliųjų rodyklių. Transporto specialistams pavesta per artimiausią mėnesį atlikti papildomą analizę ir pateikti vertinimui sankryžas, kuriose būtų tikslinga įrengti žalias rodykles.
                                          Ar galima įrengti tokias rodykles, leidžiančias sukti į dešinę nelaukiant žalio šviesoforo signalo, galutinį sprendimą priima Susisiekimo ministerijai pavaldi viešoji įstaiga Transporto kompetencijų agentūra.

                                          https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...36645#cxrecs_s

                                          Comment

                                          Working...
                                          X