Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tik reikia prisiminti kad sprendimas naikinti žalias lenteles ir jas keisti išmaniais šveisaforais buvo priimtas 5 metus prieš įsigaliojimą, bet savivaldybės atsibudo tik 3 mėnesius prieš. Kiekviena žalia lentelė kuri vis dar kabo yra savivaldybės kaltė dėl to kad 5 metus ignoravo poreikį modernizavimui.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Žalios lentelės nėra uždraustos, jos mačiau kabo keliose vietose. Bet visose pagrindinėse sankryžose jų atsisakymas išėjo tikrai į naudą. Ir ne tik dėl saugumo, bet ir dėl padidėjusio pralaidumo, buvo proga visur įrengti išmanius šviesoforus ir dabar galima sukti į dešinę daug kur net degant pagrindiniam šviesoforui raudonam.
      įdomu būtų pažiūrėti, kur gi čia žaliųjų rodyklių nuėmimas padidino pralaidumą, nes kur aš važinėju, tai viskas yra priešingai. Išimtis yra nebent Apkasų - Minties gatvės sankryža, kurioje įrengtas modernus šviesoforas, leidžiantis sukti į dešinę kaip su rodykle, bet toje vietoje situacija tiesiog nepablogėjo, o ne pagerėjo. O ir kokia prasmė statyti modernų šviesoforą, jei principe gauname tą patį kaip su rodykle, tik be rodyklės?
      Apibendrinus manau kad problema ne rodyklės kaip kad pačios, o vietos, kuriose jos yra/buvo įrengtos. Ir visiškai palaikau tokių rodyklių grąžinimą kai kuriose vietose.
      Sankryža apie kurią kalbėjau: https://www.google.com/maps/@54.7038...7i13312!8i6656

      Comment


        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

        įdomu būtų pažiūrėti, kur gi čia žaliųjų rodyklių nuėmimas padidino pralaidumą, nes kur aš važinėju, tai viskas yra priešingai. Išimtis yra nebent Apkasų - Minties gatvės sankryža, kurioje įrengtas modernus šviesoforas, leidžiantis sukti į dešinę kaip su rodykle, bet toje vietoje situacija tiesiog nepablogėjo, o ne pagerėjo. O ir kokia prasmė statyti modernų šviesoforą, jei principe gauname tą patį kaip su rodykle, tik be rodyklės?
        Apibendrinus manau kad problema ne rodyklės kaip kad pačios, o vietos, kuriose jos yra/buvo įrengtos. Ir visiškai palaikau tokių rodyklių grąžinimą kai kuriose vietose.
        Sankryža apie kurią kalbėjau: https://www.google.com/maps/@54.7038...7i13312!8i6656
        Būtent dėl tokių pavojingų vietų ir buvo panaikintos žaliosios rodyklės.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

          Mano pavyzdyje automobiliai nekerta jokio pėsčiųjų tako, tai kaip tai pablogina saugumą? Siūlyčiau negeneralizuoti o vertinti individualiai, kur tai kelia pavojų saugumui, o kur ne.
          Šiuo konkrečiu atveju taip. Bet tai yra ypač retos konfigūracijos atvejis, dėl ko net neverta jo papildomai aptarinėti. Čia išvis ne žalių rodyklių o konkrečios vietos eismo organizavimo dalykas, kurį galima spręsti ir be žalių rodyklių.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            Būtent dėl tokių pavojingų vietų ir buvo panaikintos žaliosios rodyklės.
            ir kas iš to buvo laimėta, jeigu ten naujas šviesoforas visada leidžia sukti į dešinę?

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Šiuo konkrečiu atveju taip. Bet tai yra ypač retos konfigūracijos atvejis, dėl ko net neverta jo papildomai aptarinėti. Čia išvis ne žalių rodyklių o konkrečios vietos eismo organizavimo dalykas, kurį galima spręsti ir be žalių rodyklių.
              tokių "retų konfigūracijos atvejų" Vilniuje nemažai. Ir taip, galima spręsti ir be žalių rodyklių, bet nesprendžiama - tiesiog nuimama žalia rodyklė pabloginant situaciją.

              Comment


                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                ir kas iš to buvo laimėta, jeigu ten naujas šviesoforas visada leidžia sukti į dešinę?
                O tai kada pėstieji gali kirsti minties g. važiuojamąją dalį?
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                  tokių "retų konfigūracijos atvejų" Vilniuje nemažai. Ir taip, galima spręsti ir be žalių rodyklių, bet nesprendžiama - tiesiog nuimama žalia rodyklė pabloginant situaciją.
                  Tai niekaip nepaneigia fakto, kad žalios rodyklės Lietuvoje yra pavojingos ir blogina eismo saugumą, net jeigu kas nors ir gali atkasti kokį obscure pavyzdį, kur taip nėra.

                  Comment


                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                    O tai kada pėstieji gali kirsti minties g. važiuojamąją dalį?
                    kerta degant žaliai automobiliams. Esu važiavęs ten visokiu paros metu ir ten visada ta pati situacija, kaip kad buvo su rodykle - automobiliams leidžiama sukti į dešinę, praleidžiant pėsčiuosius.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Tai niekaip nepaneigia fakto, kad žalios rodyklės Lietuvoje yra pavojingos ir blogina eismo saugumą, net jeigu kas nors ir gali atkasti kokį obscure pavyzdį, kur taip nėra.
                      sutikčiau tik su tuo, kad KAI KUR blogina eismo saugumą, bet tikrai ne visur. IMHO problema yra ne pačioje rodyklėje (kuri savaime yra patogus instrumentas), o tai, kad jų per pastaruosius kelis dešimtmečius pristatė kur reikia ir kur nereikia.

                      Comment


                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                        sutikčiau tik su tuo, kad KAI KUR blogina eismo saugumą, bet tikrai ne visur. IMHO problema yra ne pačioje rodyklėje (kuri savaime yra patogus instrumentas), o tai, kad jų per pastaruosius kelis dešimtmečius pristatė kur reikia ir kur nereikia.
                        Nu o Hitleris arba Putinas yra tik KAI KUR blogi, tai dėl to negalima sakyti, kad jie tiesiog šiaip blogi

                        Comment


                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                          įdomu būtų pažiūrėti, kur gi čia žaliųjų rodyklių nuėmimas padidino pralaidumą, nes kur aš važinėju, tai viskas yra priešingai. Išimtis yra nebent Apkasų - Minties gatvės sankryža, kurioje įrengtas modernus šviesoforas, leidžiantis sukti į dešinę kaip su rodykle, bet toje vietoje situacija tiesiog nepablogėjo, o ne pagerėjo. O ir kokia prasmė statyti modernų šviesoforą, jei principe gauname tą patį kaip su rodykle, tik be rodyklės?
                          Apibendrinus manau kad problema ne rodyklės kaip kad pačios, o vietos, kuriose jos yra/buvo įrengtos. Ir visiškai palaikau tokių rodyklių grąžinimą kai kuriose vietose.
                          Sankryža apie kurią kalbėjau: https://www.google.com/maps/@54.7038...7i13312!8i6656
                          Pagerino Kalvarijų - Žalgirio g. sankryžoje. Anksčiau degant raudonam reikdavo visada sustoti ir dairytis, dabar kai dega žalia į dešinę eismas vyksta nestabdomai.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                            ir kas iš to buvo laimėta, jeigu ten naujas šviesoforas visada leidžia sukti į dešinę?
                            Laimėtos iki 3s per kurias pėstiesiems/dviratininkams pirmiems užsidega žalias ir iš vairuotojo perspektyvos jie tampa nuspėjami. Važiuojant per raudoną su lentele pėstiesiems/dviratininkams bet kada netikėtai gali užsidegti žalia.

                            Asmeninė patirtis minant dviračiu sankryžomis su prikabinta lentele buvo tragiškos, nes dauguma vairuotojų saugojosi kitų automobilių (nes važiavo per raudoną), o ne pėsčiųjų/dviračių. Tuo pačiu retas pilnai sustodavo kaip to reikalauja taisyklės (kad tinkamai apsižvalgytų) Maža, kad pėsčiųjų/dviračių srautas nedidelis, bet kai atmini iki tokios vietos tai ir matosi, kad nepratę vairuotojai kažko dar praleist.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                              Laimėtos iki 3s per kurias pėstiesiems/dviratininkams pirmiems užsidega žalias ir iš vairuotojo perspektyvos jie tampa nuspėjami. Važiuojant per raudoną su lentele pėstiesiems/dviratininkams bet kada netikėtai gali užsidegti žalia.

                              Asmeninė patirtis minant dviračiu sankryžomis su prikabinta lentele buvo tragiškos, nes dauguma vairuotojų saugojosi kitų automobilių (nes važiavo per raudoną), o ne pėsčiųjų/dviračių. Tuo pačiu retas pilnai sustodavo kaip to reikalauja taisyklės (kad tinkamai apsižvalgytų) Maža, kad pėsčiųjų/dviračių srautas nedidelis, bet kai atmini iki tokios vietos tai ir matosi, kad nepratę vairuotojai kažko dar praleist.
                              Dabar Ozo/Kareivių/Kalvarijų, važiuojant nuo Ozo g. posūkis į dešinę padarytas dar ir taip, jog pėstiesiems ir sukantiems į dešinę vienu metu dega žalia (t.y., veikia taip pat, kaip anksčiau veikdavo rodyklė), bet ciklo vidury pėstiesiems gesinama žalia ir lieka tik rodyklė. Tai eismas taip sureguliavus tikrai sklandžiau juda.

                              Taip pat visai patinka posūkis į dešinę prie Žirmūnų/Kareivių g. (link Valakampių tilto) - ir pačiam ramiau, kad ženkliai sumažėjus rizika nutrenkt pėstyjį, o ir ta rodyklė bent du kartus per ciklą užsidega.
                              Paskutinis taisė Riedutis; 2023.02.27, 15:15.

                              Comment


                                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                Dabar Ozo/Kareivių/Kalvarijų, važiuojant nuo Ozo g. posūkis į dešinę padarytas dar ir taip, jog pėstiesiems ir sukantiems į dešinę vienu metu dega žalia (t.y., veikia taip pat, kaip anksčiau veikdavo rodyklė), bet ciklo vidury pėstiesiems gesinama žalia ir lieka tik rodyklė. Tai eismas taip sureguliavus tikrai sklandžiau juda.
                                Anksčiau tipiškas vaizdas toje sankryžoje būdavo, kai degant žaliai ir pėstiesiems einant Kalvarijų g. ir kertant Ozo g. nuo dabartinio Lidl pusės link Ozo parko, per žalią rodyklę lekiantys gazadugnininkai nuolat pakliūdavo į konfliktines situacijas ir dar pypsindavo pėstiesiems, kuriems tuo metu dega žalia. Buvo absoliutus Bangladešas toje vietoje. Dabar pagerėjo, nors šiaip ta sankryža ir toliau tebėra Bangladešas bent jau iš estetinės pusės.
                                Paskutinis taisė John; 2023.02.27, 15:37.

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  O tai kada pėstieji gali kirsti minties g. važiuojamąją dalį?
                                  Kai įsėda į automobilį, duh.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Anksčiau tipiškas vaizdas toje sankryžoje būdavo, kai degant žaliai ir pėstiesiems einant Kalvarijų g. ir kertant Ozo g. nuo dabartinio Lidl pusės link Ozo parko, per žalią rodyklę lekiantys gazadugnininkai nuolat pakliūdavo į konfliktines situacijas ir dar pypsindavo pėstiesiems, kuriems tuo metu dega žalia. Buvo absoliutus Bangladešas toje vietoje. Dabar pagerėjo, nors šiaip ta sankryža ir toliau tebėra Bangladešas bent jau iš estetinės pusės.
                                    Gražiausių sankryžų rinkimuose nepakliūtų ant podiumo, tikrai.
                                    Na bent geriau, nei buvo. Esmė, jog su reguliuojamomis rodyklėmis galima ir efektyviau, ir saugiau sužaist.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Nu o Hitleris arba Putinas yra tik KAI KUR blogi, tai dėl to negalima sakyti, kad jie tiesiog šiaip blogi
                                      suvedimas į Hitlerį yra viena iš demagogijos formų, jei ką.

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                        Laimėtos iki 3s per kurias pėstiesiems/dviratininkams pirmiems užsidega žalias ir iš vairuotojo perspektyvos jie tampa nuspėjami. Važiuojant per raudoną su lentele pėstiesiems/dviratininkams bet kada netikėtai gali užsidegti žalia.

                                        Asmeninė patirtis minant dviračiu sankryžomis su prikabinta lentele buvo tragiškos, nes dauguma vairuotojų saugojosi kitų automobilių (nes važiavo per raudoną), o ne pėsčiųjų/dviračių. Tuo pačiu retas pilnai sustodavo kaip to reikalauja taisyklės (kad tinkamai apsižvalgytų) Maža, kad pėsčiųjų/dviračių srautas nedidelis, bet kai atmini iki tokios vietos tai ir matosi, kad nepratę vairuotojai kažko dar praleist.
                                        nelabai supratau kas norėta čia pasakyti. Jei tai, kad toje sankryžoje pradžiai užsidega žalias signalas pėstiesiems o tik po 3 sekundžių leidžiama automobiliams sukti į dešinę, tai taip nėra - ten automobiliams visada dega žalias signalas į dešinę. Visada, bet kuriuo paros metu. Norėčiau klysti šiuo atveju, bet per šiuos kelis metus dar nei karto neteko sustoti ant to šviesaforo, sukant į dešinę.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Pagerino Kalvarijų - Žalgirio g. sankryžoje. Anksčiau degant raudonam reikdavo visada sustoti ir dairytis, dabar kai dega žalia į dešinę eismas vyksta nestabdomai.
                                          žinau tą sankryžą, nepastebėjau pagerėjimo. Labiau pablogėjo situacija, sakyčiau, nors ir ne taip kaip kitose vietose (Antakalnio - Šilo sankryžoje, tarkime, ten iš viso šakės).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X