Tik reikia prisiminti kad sprendimas naikinti žalias lenteles ir jas keisti išmaniais šveisaforais buvo priimtas 5 metus prieš įsigaliojimą, bet savivaldybės atsibudo tik 3 mėnesius prieš. Kiekviena žalia lentelė kuri vis dar kabo yra savivaldybės kaltė dėl to kad 5 metus ignoravo poreikį modernizavimui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Žalios lentelės nėra uždraustos, jos mačiau kabo keliose vietose. Bet visose pagrindinėse sankryžose jų atsisakymas išėjo tikrai į naudą. Ir ne tik dėl saugumo, bet ir dėl padidėjusio pralaidumo, buvo proga visur įrengti išmanius šviesoforus ir dabar galima sukti į dešinę daug kur net degant pagrindiniam šviesoforui raudonam.
Apibendrinus manau kad problema ne rodyklės kaip kad pačios, o vietos, kuriose jos yra/buvo įrengtos. Ir visiškai palaikau tokių rodyklių grąžinimą kai kuriose vietose.
Sankryža apie kurią kalbėjau: https://www.google.com/maps/@54.7038...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
įdomu būtų pažiūrėti, kur gi čia žaliųjų rodyklių nuėmimas padidino pralaidumą, nes kur aš važinėju, tai viskas yra priešingai. Išimtis yra nebent Apkasų - Minties gatvės sankryža, kurioje įrengtas modernus šviesoforas, leidžiantis sukti į dešinę kaip su rodykle, bet toje vietoje situacija tiesiog nepablogėjo, o ne pagerėjo. O ir kokia prasmė statyti modernų šviesoforą, jei principe gauname tą patį kaip su rodykle, tik be rodyklės?
Apibendrinus manau kad problema ne rodyklės kaip kad pačios, o vietos, kuriose jos yra/buvo įrengtos. Ir visiškai palaikau tokių rodyklių grąžinimą kai kuriose vietose.
Sankryža apie kurią kalbėjau: https://www.google.com/maps/@54.7038...7i13312!8i6656If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Mano pavyzdyje automobiliai nekerta jokio pėsčiųjų tako, tai kaip tai pablogina saugumą? Siūlyčiau negeneralizuoti o vertinti individualiai, kur tai kelia pavojų saugumui, o kur ne.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Būtent dėl tokių pavojingų vietų ir buvo panaikintos žaliosios rodyklės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiuo konkrečiu atveju taip. Bet tai yra ypač retos konfigūracijos atvejis, dėl ko net neverta jo papildomai aptarinėti. Čia išvis ne žalių rodyklių o konkrečios vietos eismo organizavimo dalykas, kurį galima spręsti ir be žalių rodyklių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
ir kas iš to buvo laimėta, jeigu ten naujas šviesoforas visada leidžia sukti į dešinę?If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
tokių "retų konfigūracijos atvejų" Vilniuje nemažai. Ir taip, galima spręsti ir be žalių rodyklių, bet nesprendžiama - tiesiog nuimama žalia rodyklė pabloginant situaciją.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
O tai kada pėstieji gali kirsti minties g. važiuojamąją dalį?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai niekaip nepaneigia fakto, kad žalios rodyklės Lietuvoje yra pavojingos ir blogina eismo saugumą, net jeigu kas nors ir gali atkasti kokį obscure pavyzdį, kur taip nėra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
sutikčiau tik su tuo, kad KAI KUR blogina eismo saugumą, bet tikrai ne visur. IMHO problema yra ne pačioje rodyklėje (kuri savaime yra patogus instrumentas), o tai, kad jų per pastaruosius kelis dešimtmečius pristatė kur reikia ir kur nereikia.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
įdomu būtų pažiūrėti, kur gi čia žaliųjų rodyklių nuėmimas padidino pralaidumą, nes kur aš važinėju, tai viskas yra priešingai. Išimtis yra nebent Apkasų - Minties gatvės sankryža, kurioje įrengtas modernus šviesoforas, leidžiantis sukti į dešinę kaip su rodykle, bet toje vietoje situacija tiesiog nepablogėjo, o ne pagerėjo. O ir kokia prasmė statyti modernų šviesoforą, jei principe gauname tą patį kaip su rodykle, tik be rodyklės?
Apibendrinus manau kad problema ne rodyklės kaip kad pačios, o vietos, kuriose jos yra/buvo įrengtos. Ir visiškai palaikau tokių rodyklių grąžinimą kai kuriose vietose.
Sankryža apie kurią kalbėjau: https://www.google.com/maps/@54.7038...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
ir kas iš to buvo laimėta, jeigu ten naujas šviesoforas visada leidžia sukti į dešinę?
Asmeninė patirtis minant dviračiu sankryžomis su prikabinta lentele buvo tragiškos, nes dauguma vairuotojų saugojosi kitų automobilių (nes važiavo per raudoną), o ne pėsčiųjų/dviračių. Tuo pačiu retas pilnai sustodavo kaip to reikalauja taisyklės (kad tinkamai apsižvalgytų) Maža, kad pėsčiųjų/dviračių srautas nedidelis, bet kai atmini iki tokios vietos tai ir matosi, kad nepratę vairuotojai kažko dar praleist.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Laimėtos iki 3s per kurias pėstiesiems/dviratininkams pirmiems užsidega žalias ir iš vairuotojo perspektyvos jie tampa nuspėjami. Važiuojant per raudoną su lentele pėstiesiems/dviratininkams bet kada netikėtai gali užsidegti žalia.
Asmeninė patirtis minant dviračiu sankryžomis su prikabinta lentele buvo tragiškos, nes dauguma vairuotojų saugojosi kitų automobilių (nes važiavo per raudoną), o ne pėsčiųjų/dviračių. Tuo pačiu retas pilnai sustodavo kaip to reikalauja taisyklės (kad tinkamai apsižvalgytų) Maža, kad pėsčiųjų/dviračių srautas nedidelis, bet kai atmini iki tokios vietos tai ir matosi, kad nepratę vairuotojai kažko dar praleist.
Taip pat visai patinka posūkis į dešinę prie Žirmūnų/Kareivių g. (link Valakampių tilto) - ir pačiam ramiau, kad ženkliai sumažėjus rizika nutrenkt pėstyjį, o ir ta rodyklė bent du kartus per ciklą užsidega.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.02.27, 15:15.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Dabar Ozo/Kareivių/Kalvarijų, važiuojant nuo Ozo g. posūkis į dešinę padarytas dar ir taip, jog pėstiesiems ir sukantiems į dešinę vienu metu dega žalia (t.y., veikia taip pat, kaip anksčiau veikdavo rodyklė), bet ciklo vidury pėstiesiems gesinama žalia ir lieka tik rodyklė. Tai eismas taip sureguliavus tikrai sklandžiau juda.Paskutinis taisė John; 2023.02.27, 15:37.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
O tai kada pėstieji gali kirsti minties g. važiuojamąją dalį?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Anksčiau tipiškas vaizdas toje sankryžoje būdavo, kai degant žaliai ir pėstiesiems einant Kalvarijų g. ir kertant Ozo g. nuo dabartinio Lidl pusės link Ozo parko, per žalią rodyklę lekiantys gazadugnininkai nuolat pakliūdavo į konfliktines situacijas ir dar pypsindavo pėstiesiems, kuriems tuo metu dega žalia. Buvo absoliutus Bangladešas toje vietoje. Dabar pagerėjo, nors šiaip ta sankryža ir toliau tebėra Bangladešas bent jau iš estetinės pusės.
Na bent geriau, nei buvo. Esmė, jog su reguliuojamomis rodyklėmis galima ir efektyviau, ir saugiau sužaist.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu o Hitleris arba Putinas yra tik KAI KUR blogi, tai dėl to negalima sakyti, kad jie tiesiog šiaip blogi
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Laimėtos iki 3s per kurias pėstiesiems/dviratininkams pirmiems užsidega žalias ir iš vairuotojo perspektyvos jie tampa nuspėjami. Važiuojant per raudoną su lentele pėstiesiems/dviratininkams bet kada netikėtai gali užsidegti žalia.
Asmeninė patirtis minant dviračiu sankryžomis su prikabinta lentele buvo tragiškos, nes dauguma vairuotojų saugojosi kitų automobilių (nes važiavo per raudoną), o ne pėsčiųjų/dviračių. Tuo pačiu retas pilnai sustodavo kaip to reikalauja taisyklės (kad tinkamai apsižvalgytų) Maža, kad pėsčiųjų/dviračių srautas nedidelis, bet kai atmini iki tokios vietos tai ir matosi, kad nepratę vairuotojai kažko dar praleist.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pagerino Kalvarijų - Žalgirio g. sankryžoje. Anksčiau degant raudonam reikdavo visada sustoti ir dairytis, dabar kai dega žalia į dešinę eismas vyksta nestabdomai.
Comment
Comment