Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPuiki recenzija apie save pačius.
Kas pakels katinui uodegą, jei ne jis pats.
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąKažką painiojate - aš niekaip nesusijęs su šia įmone.
O pasakyti "niekam tikusi" , neturint nė krislo kompetencijos šioje sferoje - manau, žemas lygis.
Tiesiog pati TKA dabar vertina žalių rodyklių teisingumą, ir ta pati organizacija kitu pavadinimu 2014 metais parengė tą studiją.
Na negali jie patys apie save blogai atsiliepti.
Beje, nuoroda į 2014 m. studiją su citatomis jau buvo šioje temoje; ar kas nors pasikeitė, kad ją reikia vėl talpinti.
Kad TKA požiūris vienpusiškas ir mažai dėmesio kreipiama sankryžų pralaidumui didinti pridiskutuota ir nėra prasmės kartotis.
https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...odyklemis/8880
Kaip buvo spėta, taip ir atsitiko.
"Kompetencijų agentūros" specialistai sukūrė išmanius kamščius lygioje vietoje.
Kai paties argumentai ne itin stiprūs , tuomet tenka pereiti prie asmeniškumų ir vartoti išsireiškimus "nė krislo kompetencijos" ar "antivakserių lygio pasamprotavimai".
- 1 patinka
Comment
-
Laisvės pr. vakarinė spūstis link Ukmergės g. subjektyviai mažesnė - nuėmus lenteles, važiuojant 40-50km/h antra juosta dažniausiai pataikau į nepertraukiamą žalią bangą nuo Justiniškių g. iki pat Ukmergės g. Tuo pačiu antra banga nuo ten per Ateities g. iki Baltupio/Didlaukio g.
Žinoma, tai erzina pervargusius ar skubančius vairuotojus. Jeigu šių daugiau, tai jie aplenkinėja ir nulekia ~70-80km/h iki raudono ar kito tvarkingo automobilio ir lėtai iš vietos pajudėdami (nes miega/susirašinėja) gadina reikalus. Kol trikojų tolerancija 20+, tol kol kas nesiūliau jų statyti toje atkarpoje. Tačiau kai baigsis gaudymai magistralėse, tai pasiūlymų jau pririnkau daug vardan sklandesnio eismo.
Yra daugiau tokių pavyzdžių (kaip nuo Panoramos Narbuto g. iki Sėlių g. 50-60km/h vietoje 80-90 ir pilno sustojimo popiet), bet ne visi susiję su lentelėmis.
- 3 patinka
Comment
-
O tai panaikinus šviesoforus gal visai Vilniuje nebeliktų kamščių? Jei problema raudonas šviesoforo signalas ir poreikis stoti prie jo, tai sukelia kamščius, kodėl žalios lentelės fanatikai nekelia klausimo dėl šviesoforinių sankryžų naikinimo apskritai?
Spėju vykdant 15min apklausą 95 proc pritartų tokiam sprendimui. Eismo pralaidumas juk svarbiausia, o papildoma lentelė neduodavo teisės važiuoti tiesiai degant raudonai spalvai. Juk tai irgi nebuvo labai gerai ir dabar kai važiuoja tiesiai vairuotojai ir tenka sustoti prie šviesoforo - juk tai irgi gali sukelti kamštį.
Žinoma, nereik specialistų paaiškinimų - lietuviai geriausi eismo specialistai, ne veltui tik pas mus tos lentelės ir buvo, ir pas kaimynus iš socialistinės praeities R. Vokietijos piliečius (ir visgi Lietuvoje paliko kaip paminklą lietuvių tautos išradingumui - turistams gal ir kaip atrakcija).
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVilniuje jau du mėnesius nėra lentelių. Tų kelių lentelių, kur sudėjo dėl vaizdo, galime nevertinti. Ar eismas sustojo?
Imant kasdienį maršrutą Justiniškės - Kirtimai per nuimtas rodykles ir kai kur pakabintas sekcijas kelionė pailgėjo ~ 2 min.
- 2 patinka
Comment
-
2min*sudegintas kuras=padidėjęs teršalų kiekis. O juk Lietuva siekia mažinti oro taršą.
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąKažką painiojate - aš niekaip nesusijęs su šia įmone. O pasakyti "niekam tikusi" , neturint nė krislo kompetencijos šioje sferoje - manau, žemas lygis.Paskutinis taisė Aleksio; 2020.03.09, 01:59.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą2min*sudegintas kuras=padidėjęs teršalų kiekis. O juk Lietuva siekia mažinti oro taršą.
Kompetencijos eismo saugos sferoje neturi kaip tik antilentelininkai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą2min*sudegintas kuras=padidėjęs teršalų kiekis. O juk Lietuva siekia mažinti oro taršą.
Kompetencijos eismo saugos sferoje neturi kaip tik antilentelininkai.Paskutinis taisė AudriusV; 2020.03.09, 11:22.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimąO tai panaikinus šviesoforus gal visai Vilniuje nebeliktų kamščių? Jei problema raudonas šviesoforo signalas ir poreikis stoti prie jo, tai sukelia kamščius, kodėl žalios lentelės fanatikai nekelia klausimo dėl šviesoforinių sankryžų naikinimo apskritai?
Parašė Abeto Rodyti pranešimąŠviesoforai, šviesoforai, šviesoforai... - Geležinio Vilko gatvė vis labiau panašės į Ukmergės g., kur kas 15 metrų reikia sustoti prie šviesoforų. Ir čia vadinasi "greitojo eismo gatvė" ...jo.Parašė waidz Rodyti pranešimąkas ten per kosmariska sankryza Mokslininku-Gelezinio Vilko gatve sugalvojo? Ar ten jie ruosiasi sviesoforais ja "padabint"?Parašė Gudras Rodyti pranešimą
Greičiausiai taip ir bus - tai nacionaliniai gatvių tiesimo ypatumai Lietuvoje.... Kažkada diskutavom apie panašią nesąmonę Laisvės prospekto ir Ateities gatvės sankryžos rekonstrukcijoje, kur ties Maxima irgi ruošiasi šviesoforų prismaigstyti! Padarom "greitas" gatves ir susdabdome eismą šviesoforais...
Čia Lietuva čia lietūs lyja!
P.S. smagu matyti ir dabartinius aktyvius forumiečius (kurių necitavau) su adekvačiom mintim iš anų laikų. Blast to the past.
- 1 patinka
Comment
-
Taigi Aleksio yra spintos anarchistas, ko jūs iš jo norite
Parašė luknas Rodyti pranešimąO prie vėl pakabintų posūkių lentelių, kai važiuojama kai dega raudonas ar šiuo metu reikia sustoti prieš stop liniją ar nuo šių metų pradžios jau nereikia?
Nes kiek pastebėjau, tai niekas dabar nesustoja...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Priminėt užvirusius priekaištus forume apie 2007 metus, kai buvo pratęsiama Geležinio Vilko g. iki Molėtų pl. ir naujoje sankryžoje ruošėsi įrengti šviesoforus. Baisu pagalvot, kas būtų su nereguliuojama.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kalba ten ėjo apie galimą viaduką, kuris beje buvo nupaišytas BP, o ne apie nereguliuojamą sankryžą.
PAPILDYTA:
Sula matyt neteisingai ir neaiškiai parašiau. Pats viadukas be šviesoforo, bet po/virš jo dažniausiai įrengiama sankryža, kurioje šviesoforai yra. Suklydau absoliutindamas, mat yra vakarinio aplinkkelio viadukai, tačiau turiu omenyje tokius kaip Laisvės - Pilaitės pr., Ukmergės - Laisvės pr., VA-Pavilnionių g. bei statoma Liepkalnio - Žirnių.Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.09, 16:14.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
O ar mes turime viadukų/sankryžų Vilniuje pastatytų po 2000m. be šviesoforų? Neginčiju viaduko minties, bet akivaizdžiai dalis žmonių yra prieš šviesoforus.
Tokio lygio gatvėje nereguliuojamą sankryžą (ne įvažą) daryti yra nerealu, nebent būtų kiti sprendiniai.
Comment
-
Dėl žaliųjų rodyklių Klaipėdoje – kova su biurokratais
https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...-biurokratais/
R. Mockus neslėpė, jog toje Transporto kompetencijų agentūroje „biurokratijos lygis yra labai aukštas“.
„Pats skambinu kiekvieną dieną, jau ir viceministrui skambinta, bet nieko nepasiekiame, turime laukti“, – kalbėjo R. Mockus.
Minimai agentūrai yra pateiktas prašymas leisti žalias rodykles sugrąžinti į Šilutės pl. ir Debreceno g., I. Simonaitytės g. ir Statybininkų pr., Agluonos g. ir Minijos g., Šilutės pl. ir Statybininkų pr., Taikos pr. ir Kauno g., Dubysos g. ir Minijos g. sankryžas. Kai bus gautas leidimas, bus teikiami nauji prašymai, nes grąžinti rodykles norima į keliolika sankryžų.
<...>
„Transporto kompetencijų agentūros patvirtintoje metodikoje dėl lentelių su žalia rodykle prie raudono šviesoforo signalo įrengimo yra nurodytas ir galimas mūsų įvertinimo laikas – iki 3 mėnesių. Per šį laiką turime atlikti visus metodikoje numatytus inžinerinius skaičiavimus ir vertinimus, ar konkrečioje sankryžoje nėra įmanomi kiti eismo organizavimo būdai. Žinoma, mes stengiamės tai atlikti greičiau, tad planuojame Klaipėdos savivaldybei atsakymus perduoti jau artimiausiu metu. Džiaugiamės, kad Klaipėdos savivaldybė yra viena iš 9 savivaldybių, pateikusių mums dokumentus dėl sankryžų vertinimo ir lentelių grąžinimo. Iš viso per mažiau nei du šių metų mėnesius gavome prašymus įvertinti daugiau nei 100 lentelių visoje Lietuvoje”, – teigė Transporto kompetencijų agentūros Transporto paslaugų skyriaus vadovas Evaldas Morkūnas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąDėl žaliųjų rodyklių Klaipėdoje – kova su biurokratais
https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...-biurokratais/
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
"Čysta atmaskė" Atjauta klaipėdiečiams.
Klaipėda į miesto gatves grąžina žaliąsias rodykles
Klaipėdos miesto savivaldybė ketvirtadienį pranešė į sankryžas grąžinanti metų pradžioje nukabintas žaliąsias dešiniojo posūkio rodykles. Uostamiesčio valdžia teigia, kad rodyklės grąžinamos laikantis Transporto kompetencijų agentūros patvirtintų reikalavimų ir suderinus sankryžas.
Anot pranešimo, rodyklės jau įrengtos Šilutės plento ir Debreceno gatvės, I.Simonaitytės gatvės ir Statybininkų prospekto, Minijos ir Agluonos gatvių, Šilutės plento ir Statybininkų prospekto, Taikos prospekto ir Paryžiaus Komunos gatvės sankryžose.
Savivaldybė atkreipė dėmesį, kad su Transporto kompetencijų agentūra pavyko suderinti ne visas sankryžas – iš 21 rodyklės suderinta 11.
Trečiadienį Klaipėdos miesto savivaldybės administracija agentūrai pateikė prašymą dėl lentelių su žalia rodykle įrengimo dar 13-oje sankryžų.
Nesuderintose sankryžų kryptyse planuojama įdiegti žalias rodykles šviesoforinėse sekcijose.
- 1 patinka
Comment
Comment