Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Viskas priklauso nuo studijos rengėjo. Rengtų antilentelininkas - rezultatai būtų visai kitokie.
    Viskas priklauso nuo suvokimo, jei rasite studiją , kurie įrodo kažką priešingo , pasidalinkite nuoroda. Ne specialistų ar antivakserių lygio pasamprotavimai nedomina.
    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Puiki recenzija apie save pačius.
      Kas pakels katinui uodegą, jei ne jis pats.
      Kažką painiojate - aš niekaip nesusijęs su šia įmone. O pasakyti "niekam tikusi" , neturint nė krislo kompetencijos šioje sferoje - manau, žemas lygis.

      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

      Comment


        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
        Kažką painiojate - aš niekaip nesusijęs su šia įmone.
        O pasakyti "niekam tikusi" , neturint nė krislo kompetencijos šioje sferoje - manau, žemas lygis.
        Net nebuvo minties ką nors asmeniškai užkabinti.
        Tiesiog pati TKA dabar vertina žalių rodyklių teisingumą, ir ta pati organizacija kitu pavadinimu 2014 metais parengė tą studiją.
        Na negali jie patys apie save blogai atsiliepti.
        Beje, nuoroda į 2014 m. studiją su citatomis jau buvo šioje temoje; ar kas nors pasikeitė, kad ją reikia vėl talpinti.

        Kad TKA požiūris vienpusiškas ir mažai dėmesio kreipiama sankryžų pralaidumui didinti pridiskutuota ir nėra prasmės kartotis.

        https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...odyklemis/8880
        Kaip buvo spėta, taip ir atsitiko.

        "Kompetencijų agentūros" specialistai sukūrė išmanius kamščius lygioje vietoje.
        Kai paties argumentai ne itin stiprūs , tuomet tenka pereiti prie asmeniškumų ir vartoti išsireiškimus "nė krislo kompetencijos" ar "antivakserių lygio pasamprotavimai".

        Comment


          Laisvės pr. vakarinė spūstis link Ukmergės g. subjektyviai mažesnė - nuėmus lenteles, važiuojant 40-50km/h antra juosta dažniausiai pataikau į nepertraukiamą žalią bangą nuo Justiniškių g. iki pat Ukmergės g. Tuo pačiu antra banga nuo ten per Ateities g. iki Baltupio/Didlaukio g.

          Žinoma, tai erzina pervargusius ar skubančius vairuotojus. Jeigu šių daugiau, tai jie aplenkinėja ir nulekia ~70-80km/h iki raudono ar kito tvarkingo automobilio ir lėtai iš vietos pajudėdami (nes miega/susirašinėja) gadina reikalus. Kol trikojų tolerancija 20+, tol kol kas nesiūliau jų statyti toje atkarpoje. Tačiau kai baigsis gaudymai magistralėse, tai pasiūlymų jau pririnkau daug vardan sklandesnio eismo.

          Yra daugiau tokių pavyzdžių (kaip nuo Panoramos Narbuto g. iki Sėlių g. 50-60km/h vietoje 80-90 ir pilno sustojimo popiet), bet ne visi susiję su lentelėmis.
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            O tai panaikinus šviesoforus gal visai Vilniuje nebeliktų kamščių? Jei problema raudonas šviesoforo signalas ir poreikis stoti prie jo, tai sukelia kamščius, kodėl žalios lentelės fanatikai nekelia klausimo dėl šviesoforinių sankryžų naikinimo apskritai?

            Spėju vykdant 15min apklausą 95 proc pritartų tokiam sprendimui. Eismo pralaidumas juk svarbiausia, o papildoma lentelė neduodavo teisės važiuoti tiesiai degant raudonai spalvai. Juk tai irgi nebuvo labai gerai ir dabar kai važiuoja tiesiai vairuotojai ir tenka sustoti prie šviesoforo - juk tai irgi gali sukelti kamštį.

            Žinoma, nereik specialistų paaiškinimų - lietuviai geriausi eismo specialistai, ne veltui tik pas mus tos lentelės ir buvo, ir pas kaimynus iš socialistinės praeities R. Vokietijos piliečius (ir visgi Lietuvoje paliko kaip paminklą lietuvių tautos išradingumui - turistams gal ir kaip atrakcija).

            Comment


              Vilniuje jau du mėnesius nėra lentelių. Tų kelių lentelių, kur sudėjo dėl vaizdo, galime nevertinti. Ar eismas sustojo?

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Vilniuje jau du mėnesius nėra lentelių. Tų kelių lentelių, kur sudėjo dėl vaizdo, galime nevertinti. Ar eismas sustojo?
                Eismas nesustotų net ir greičio viršijimo prevencijos tikslais suarus gatves skersai.
                Imant kasdienį maršrutą Justiniškės - Kirtimai per nuimtas rodykles ir kai kur pakabintas sekcijas kelionė pailgėjo ~ 2 min.

                Comment


                  Tai nedaug.

                  Comment


                    2min*sudegintas kuras=padidėjęs teršalų kiekis. O juk Lietuva siekia mažinti oro taršą.

                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                    Kažką painiojate - aš niekaip nesusijęs su šia įmone. O pasakyti "niekam tikusi" , neturint nė krislo kompetencijos šioje sferoje - manau, žemas lygis.
                    Kompetencijos eismo saugos sferoje neturi kaip tik antilentelininkai.
                    Paskutinis taisė Aleksio; 2020.03.09, 01:59.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      2min*sudegintas kuras=padidėjęs teršalų kiekis. O juk Lietuva siekia mažinti oro taršą.

                      Kompetencijos eismo saugos sferoje neturi kaip tik antilentelininkai.
                      Nejuokinkit kačių. Prisimena mat jie ekologiją. Tam didesnę įtaką padaro sprendimas savaitgalį nuvažiuoti pažiūrėti krepšinio, nei visa darbo savaitė "prastovų". Ir be abejo taip - oponentai niekuomet neturi kompetencijos

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        2min*sudegintas kuras=padidėjęs teršalų kiekis. O juk Lietuva siekia mažinti oro taršą.

                        Kompetencijos eismo saugos sferoje neturi kaip tik antilentelininkai.
                        Gal pasidalinsime, kuo Jūsų kompetencijos didesnės nei studiją ruošusios įmonės. Studiją, aišku, net neskaitėte - juk kas rašoma ,baigusių tos srities mokslus, analizavusių kitų patirtis, darbe , amžinai gaisrinės režimu nežinia kur lekiantiems- nieko vertas paistalas.
                        Paskutinis taisė AudriusV; 2020.03.09, 11:22.
                        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                        Comment


                          Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                          O tai panaikinus šviesoforus gal visai Vilniuje nebeliktų kamščių? Jei problema raudonas šviesoforo signalas ir poreikis stoti prie jo, tai sukelia kamščius, kodėl žalios lentelės fanatikai nekelia klausimo dėl šviesoforinių sankryžų naikinimo apskritai?
                          Priminėt užvirusius priekaištus forume apie 2007 metus, kai buvo pratęsiama Geležinio Vilko g. iki Molėtų pl. ir naujoje sankryžoje ruošėsi įrengti šviesoforus. Baisu pagalvot, kas būtų su nereguliuojama.

                          Parašė Abeto Rodyti pranešimą
                          Šviesoforai, šviesoforai, šviesoforai... - Geležinio Vilko gatvė vis labiau panašės į Ukmergės g., kur kas 15 metrų reikia sustoti prie šviesoforų. Ir čia vadinasi "greitojo eismo gatvė" ...jo.
                          Parašė waidz Rodyti pranešimą
                          kas ten per kosmariska sankryza Mokslininku-Gelezinio Vilko gatve sugalvojo? Ar ten jie ruosiasi sviesoforais ja "padabint"?
                          Parašė Gudras Rodyti pranešimą

                          Greičiausiai taip ir bus - tai nacionaliniai gatvių tiesimo ypatumai Lietuvoje.... Kažkada diskutavom apie panašią nesąmonę Laisvės prospekto ir Ateities gatvės sankryžos rekonstrukcijoje, kur ties Maxima irgi ruošiasi šviesoforų prismaigstyti! Padarom "greitas" gatves ir susdabdome eismą šviesoforais...
                          Čia Lietuva čia lietūs lyja!
                          Ir t.t. ir panašiai. Nereguliuojamų šalininkų buvo daug.

                          P.S. smagu matyti ir dabartinius aktyvius forumiečius (kurių necitavau) su adekvačiom mintim iš anų laikų. Blast to the past.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            O prie vėl pakabintų posūkių lentelių, kai važiuojama kai dega raudonas ar šiuo metu reikia sustoti prieš stop liniją ar nuo šių metų pradžios jau nereikia?
                            Nes kiek pastebėjau, tai niekas dabar nesustoja...

                            Comment


                              Taigi Aleksio yra spintos anarchistas, ko jūs iš jo norite

                              Parašė luknas Rodyti pranešimą
                              O prie vėl pakabintų posūkių lentelių, kai važiuojama kai dega raudonas ar šiuo metu reikia sustoti prieš stop liniją ar nuo šių metų pradžios jau nereikia?
                              Nes kiek pastebėjau, tai niekas dabar nesustoja...
                              kad ir anksčiau nelabai kas stodavo

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                Priminėt užvirusius priekaištus forume apie 2007 metus, kai buvo pratęsiama Geležinio Vilko g. iki Molėtų pl. ir naujoje sankryžoje ruošėsi įrengti šviesoforus. Baisu pagalvot, kas būtų su nereguliuojama.
                                Kalba ten ėjo apie galimą viaduką, kuris beje buvo nupaišytas BP, o ne apie nereguliuojamą sankryžą.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Kalba ten ėjo apie galimą viaduką, kuris beje buvo nupaišytas BP, o ne apie nereguliuojamą sankryžą.
                                  O ar mes turime viadukų/sankryžų Vilniuje pastatytų po 2000m. be šviesoforų? Neginčiju viaduko minties, bet akivaizdžiai dalis žmonių yra prieš šviesoforus.

                                  PAPILDYTA:
                                  Sula matyt neteisingai ir neaiškiai parašiau. Pats viadukas be šviesoforo, bet po/virš jo dažniausiai įrengiama sankryža, kurioje šviesoforai yra. Suklydau absoliutindamas, mat yra vakarinio aplinkkelio viadukai, tačiau turiu omenyje tokius kaip Laisvės - Pilaitės pr., Ukmergės - Laisvės pr., VA-Pavilnionių g. bei statoma Liepkalnio - Žirnių.
                                  Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.09, 16:14.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                    O ar mes turime viadukų/sankryžų Vilniuje pastatytų po 2000m. be šviesoforų? Neginčiju viaduko minties, bet akivaizdžiai dalis žmonių yra prieš šviesoforus.
                                    Na lyg ir turim ne vieną. Ar aš čia kažko nesuprantu?

                                    Tokio lygio gatvėje nereguliuojamą sankryžą (ne įvažą) daryti yra nerealu, nebent būtų kiti sprendiniai.

                                    Comment


                                      Dėl žaliųjų rodyklių Klaipėdoje – kova su biurokratais
                                      https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...-biurokratais/
                                      R. Mockus neslėpė, jog toje Transporto kompetencijų agentūroje „biurokratijos lygis yra labai aukštas“.

                                      „Pats skambinu kiekvieną dieną, jau ir viceministrui skambinta, bet nieko nepasiekiame, turime laukti“, – kalbėjo R. Mockus.

                                      Minimai agentūrai yra pateiktas prašymas leisti žalias rodykles sugrąžinti į Šilutės pl. ir Debreceno g., I. Simonaitytės g. ir Statybininkų pr., Agluonos g. ir Minijos g., Šilutės pl. ir Statybininkų pr., Taikos pr. ir Kauno g., Dubysos g. ir Minijos g. sankryžas. Kai bus gautas leidimas, bus teikiami nauji prašymai, nes grąžinti rodykles norima į keliolika sankryžų.
                                      <...>
                                      „Transporto kompetencijų agentūros patvirtintoje metodikoje dėl lentelių su žalia rodykle prie raudono šviesoforo signalo įrengimo yra nurodytas ir galimas mūsų įvertinimo laikas – iki 3 mėnesių. Per šį laiką turime atlikti visus metodikoje numatytus inžinerinius skaičiavimus ir vertinimus, ar konkrečioje sankryžoje nėra įmanomi kiti eismo organizavimo būdai. Žinoma, mes stengiamės tai atlikti greičiau, tad planuojame Klaipėdos savivaldybei atsakymus perduoti jau artimiausiu metu. Džiaugiamės, kad Klaipėdos savivaldybė yra viena iš 9 savivaldybių, pateikusių mums dokumentus dėl sankryžų vertinimo ir lentelių grąžinimo. Iš viso per mažiau nei du šių metų mėnesius gavome prašymus įvertinti daugiau nei 100 lentelių visoje Lietuvoje”, – teigė Transporto kompetencijų agentūros Transporto paslaugų skyriaus vadovas Evaldas Morkūnas.

                                      Comment


                                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                        Dėl žaliųjų rodyklių Klaipėdoje – kova su biurokratais
                                        https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...-biurokratais/
                                        "Čysta atmaskė" Atjauta klaipėdiečiams.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          "Čysta atmaskė" Atjauta klaipėdiečiams.
                                          Ką reiškia atmaskė?

                                          Klaipėda į miesto gatves grąžina žaliąsias rodykles

                                          Klaipėdos miesto savivaldybė ketvirtadienį pranešė į sankryžas grąžinanti metų pradžioje nukabintas žaliąsias dešiniojo posūkio rodykles. Uostamiesčio valdžia teigia, kad rodyklės grąžinamos laikantis Transporto kompetencijų agentūros patvirtintų reikalavimų ir suderinus sankryžas.

                                          Anot pranešimo, rodyklės jau įrengtos Šilutės plento ir Debreceno gatvės, I.Simonaitytės gatvės ir Statybininkų prospekto, Minijos ir Agluonos gatvių, Šilutės plento ir Statybininkų prospekto, Taikos prospekto ir Paryžiaus Komunos gatvės sankryžose.

                                          Savivaldybė atkreipė dėmesį, kad su Transporto kompetencijų agentūra pavyko suderinti ne visas sankryžas – iš 21 rodyklės suderinta 11.

                                          Trečiadienį Klaipėdos miesto savivaldybės administracija agentūrai pateikė prašymą dėl lentelių su žalia rodykle įrengimo dar 13-oje sankryžų.

                                          Nesuderintose sankryžų kryptyse planuojama įdiegti žalias rodykles šviesoforinėse sekcijose.
                                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...es-221-1292252

                                          Comment

                                          Working...
                                          X